Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Als je bekender wordt moet je je niet meer uitlaten over anderen, wat sommigen eerst wel deden. Sommige bands verliezen hun 'eigen' sound niet echt, vaak worden ze alleen wat softer. (zie blink) andere bands/artiesten worden minder. Om maar eens een voorbeeld te noemen: Eminem, zijn texten schokten de wereld, in het begin. Nu zijn zijn texten echt slap, en daardoor is die muziek ook slecht geworden
||
Citaat:
|
![]() |
Nee, niet. Als band blijf je altijd je eigen sound houden, die verandert niet. Jij Offspring herkende je na Pretty Fly for a White Guy nog aan de offspring sound. Blink hun eerste album was veel harder dan het laatste, maar toch is de "blink-sound" er nog wel. Die verandert niet, behalve als je Robbie Williams heet, dan wil je elke week wel een andere krent in de pan fleppen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat wil je nu eigenlijk bereiken? ik herken the offspring alleen nog aan de stem, de sound is er echt total niet meer hoor zoals ze op ixnay en smash waren. |
![]() |
|
![]() |
uit jouw lijst: het oude Millencolin (zoals in melancholy collection enz.)
verder: NOFX, AFI, Dillinger Four, Reel Big Fish, 1208, Flogging Molly, Rancid, ALL, 98 mute, Bad Astronaut, Lagwagon, Aquabats, Vandals, Lawrence Arms, Less Than Jake, ... en ga zo nog maar enkele uren verder greets |
![]() |
||
Citaat:
tja Belvedere blijf ik altijd waarderen Propagandhi vink supergoed, Atreyu heb ik laatst leren kennen via het forum verder nog wat bandjes die al jaren goed vind en die ik ook blijf luisteren als Millencolin, Lagwagon, No Use For A Name en nog honderden meer...
|
![]() |
heyz!!!!!!
alle punk die je heb genoemd is egt cewl!!! maar je meot egt nog un paar andere bands leren kennen!!! t zijn dr best veel maar allemaal goed!!! - american hi-fi - mxpx -something corporate -less than jake -new found glory - the starting line (jammer dat t concert nie zo heel goed ging) - |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
damn, dat jij niet eens kan zien hoe true punk zij is. luister naar die sound, die stijl, zo puur. |
![]() |
||
Citaat:
en de wereld is groter en strekt zich verder uit dan de donkey shot... daphne luistert vrijwel alleen top40, maar ze is zeker meer punk dan jij ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop 2005 paco de taco | 313 | 24-08-2005 17:58 | |
Muziek |
punk / ska punk/ska freak | 68 | 11-12-2003 18:34 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
Eigen festival, Welke bands zou je dan willen? Ocharme ik | 136 | 03-05-2003 11:56 |