Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Niet zo bijzonder veel. Maar ik wil bijvoorbeeld niet in een trui waarbijvoorbeeld groot 'pilot' of lonsdale oid op staat lopen. Scheetl weer dat dat soort merken over het algemeen toch niks hebben dat me interesseerd. Dan toch veel liever iets dat merkloos is.
Maar verder maakt het me allemaal niet zo heel veel uit..ik koop meer merken juist niet dan dat ik dingen speciaal om het merk koop. Ik heb wel erg veel merkkleding, dat heeft meer te maken met m'n dure smaak :/ Een paar merken geil ik wel op, daar niet van ![]() |
![]() |
|
Ik ben totaal niet gehecht aan merk kleding...ik heb eigenlijk ook geen merk kleding ( behalve sport kleding; trui en broek en schoenen ed) en ik wil ook geen merk kleding. In mijn kast zal je nooit g-sus, replay, tommy oid vinden en wel met de reden dat ik het gewoon idioot vind om bijvoorbeeld een tommy polo te kopen voor 60 euro terwijl ik precies dezelfde alleen dan zonder dat merkje van 1 bij 0,5 centimeter en voor 50 euro goedkoper kan krijgen.
Ik wil ook niet in g-sus enzo lopen omdat iedereen erin loopt...ja denk nou niet meteen dat ik een super alto ben ofzo, het is gewoon t feit dat het niet meer origineel is. En zo kan ik nog meer redenen verzinnen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe gehecht ben jij aan merkkleding? sabrosa | 69 | 13-01-2010 21:13 | |
Lifestyle |
Merkkleding !!!!!!!! Limburgertje | 152 | 16-05-2005 11:53 |