Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 09:54
murcielago
murcielago is offline
Ik koop niet bewust een merk. Maar ik koop wel dure kleren dus heb je automatisch merkkleding. Maar als je dat soort kleding draagt zitten er ook weer merken tussen die toch niemand kent. Mensen die echt perse merkkleding willen dragen doen dat niet voor zichzelf. Ik heb ook bijna geen kleding waar op de buitenkant het merk staat want dat vind ik fout. Merkkleding is duurder inderdaad maar de stof die er in gebruikt, de kleurstelling, het model en de afwerking zijn vaak veel mooier dan bij niet merkkleding. Ik kom daarom de H&M niet eens meer binnen. Wat een kutwinkel en wat een kutkwaliteit. De naden hangen er in de winkel al los bij en daarbij is het ook nog van die kleding die echt iedereen heeft. Als je er iets koopt is de kans heel groot dat je er meerdere mensen in ziet lopen en dat is bij mij juist niet de bedoeling.
Ik dank u allen voor de aandacht
Oud 11-07-2003, 11:25
Milos
Milos is offline
helemaal niet......
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:52
zwoesj
zwoesj is offline
niet
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:00
matrix21
matrix21 is offline
niet...
behalve aan levi spijkerbroeken omdat eigenlijk alleen die bij mij passen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:44
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Qua schoenen wel denk ik. Goede merken, goede kwaliteit, meestal.

Broeken ook. ook goede kwaliteit, en ik draag alleen maar skatebroeken eigenlijk en heb dan ook graag een merk, het zit gewoon goed

truitjes tshirt topjes hoeven helemaal geen merk te hebben.
Ik heb er te veel van, en anders is het zo duur
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 00:49
Basszje
Basszje is offline
Even tussendoor dan

Kwaliteit maakt meestal weinig uit aangezien het vaak uit dezelfde fabriek komt

Wat mij nog het meeste stoort aan merkkleding is dat het en gruwelijk duur is en onder de meest schokkende omstandheden gemaakt wordt ( vb : nike 0,13 $ per uur, 45 C, verkrachtingen, mishandeling , geen eten krijgen, ongelukken etc ). Jammer dat veel mensen dat of niet zien of geen moer kunnen schelen.

Helaas ook overigens dat er bijna geen alternatieven zijn. Ik kan dus helaas niet zeggen dat het bij mij niet zo is.

Negeer dit verder maar
Oud 14-07-2003, 11:28
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
ik ben niet gehecht aan merkkleding, wel aan mooie kleding.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 11:28
thugz-angel
thugz-angel is offline
niet, ik ben er niet bepaald gehecht aan, en t is bij mij ook niet zo dat een bepaald merk mij beter zit........
Oud 14-07-2003, 18:05
Verwijderd
Wat iemand in een ander topic ooit al zei: het huismerk van H&M (ik ben ff de naam kwijt) is ook een merk. Er is weinig kleding echt merkloos.

Maar om te reageren op de merkkleding die ik denk dat hier bedoeld wordt...het ligt er aan...de 'gewone' kleding die ik draag is vaak 'merkloos', als ik iets 'bijzonders' zoek dan kom ik toch al snel bij Esprit, Mexx, Bien Blue en dat soort merken uit, maar toch ook wel vaak bij de H&M ofzo. Ik ben wel redelijk 'merktrouw'.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 18:23
o0-Lau-0o
o0-Lau-0o is offline
Ikke wel eigelijk...najah ik weejni... ik heb veel merkloze kleding maar ik draag liever merkkleding . Men ouders vonde merkkleding te duur ma nu magk ut wel omdat ze ut nu zelf ook hebbe!Maar ik denk dat het ook ligt aan je omgeving, als je bijvooorbeeld op un school zit waar veel merkkleding word gedragen ( zoals ik) ga je dat vanzelf leuk vinden denk ik! Ik zeg niet dat iedereen dat heeft maar veel van mijn vriendinne diek van de basisschool ken en daar geen merkkleding droegen,dragen dat nu wel.Ma ik vin het wel jammer dat je dan meteen uitgescholden word voor kakker!!Najah... Kuzz
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 18:27
rsieswerda
rsieswerda is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 08-07-2003 @ 15:31:
ik zocht een paar jaar geleden een keer voor een groot feest een bloes, kwam ik bij een zaak met allemaal merken,
85 euro!!! ZIEK! niet gekocht natuurlijk
gewoon een stom ding van een tientje gekocht, veel beter
nu geef ik niets meer om leuke bloesjes
netjes, paar jaar trug alweer eurootjes in je handen gehad??? ik niet denk ik, ,

Ik heb verder ook wel veel merkkleding, kdenk t meeste wat ik heb wel, maar af en toe een shirtje bij de WE moet ook kunnen. Als ik kleren ga kopen ga ik toch meestal naar dezelfde winkels, dus daar heb je meestal dezelfde merken. Maarja als t r goed uitziet en t is nog een beetje opvallend/origineel dan wil ik r ook best voor betalen.
Waarom niet kopen als je t geld er voor hebt denk ik dan
Oud 14-07-2003, 20:46
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Basszje schreef op 14-07-2003 @ 01:49:
Even tussendoor dan

Kwaliteit maakt meestal weinig uit aangezien het vaak uit dezelfde fabriek komt

Ik merk wel degelijk kwaliteitsverschil tussen een blousje van de H&M en eentje van bijvoorbeeld Ralph Lauren...nou betaal je ook altijd voor de naam, maar het verschil in kwaliteit speelt toch een rol.
Oud 23-07-2003, 15:09
yasmine@@@
yasmine@@@ is offline
Ik koop wat ik mooi vind,en ja....dat is wel vaak merkkleding
Oud 23-07-2003, 15:50
Freshh~
Freshh~ is offline
Niet...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 15:51
Verwijderd
Niet zo bijzonder veel. Maar ik wil bijvoorbeeld niet in een trui waarbijvoorbeeld groot 'pilot' of lonsdale oid op staat lopen. Scheetl weer dat dat soort merken over het algemeen toch niks hebben dat me interesseerd. Dan toch veel liever iets dat merkloos is.

Maar verder maakt het me allemaal niet zo heel veel uit..ik koop meer merken juist niet dan dat ik dingen speciaal om het merk koop. Ik heb wel erg veel merkkleding, dat heeft meer te maken met m'n dure smaak :/

Een paar merken geil ik wel op, daar niet van
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:14
Toet0r
Toet0r is offline
Ik ben totaal niet gehecht aan merk kleding...ik heb eigenlijk ook geen merk kleding ( behalve sport kleding; trui en broek en schoenen ed) en ik wil ook geen merk kleding. In mijn kast zal je nooit g-sus, replay, tommy oid vinden en wel met de reden dat ik het gewoon idioot vind om bijvoorbeeld een tommy polo te kopen voor 60 euro terwijl ik precies dezelfde alleen dan zonder dat merkje van 1 bij 0,5 centimeter en voor 50 euro goedkoper kan krijgen.
Ik wil ook niet in g-sus enzo lopen omdat iedereen erin loopt...ja denk nou niet meteen dat ik een super alto ben ofzo, het is gewoon t feit dat het niet meer origineel is. En zo kan ik nog meer redenen verzinnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten