Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
IK HEB FOTOOOWS!!! ik heb fotows ik heb fotows ik heb fotows.. *huppelt manisch rondjes om de computer* en ze zijn nog gelukt ook
![]() ![]() mjah ![]() marge (adrenaline) en ik wachtend op lith ![]() ![]() en een hele lompe ![]() [edit] hehe, en mja.. mijn haar zit niet en het WAS felrood, maar de verf is er totaal uit ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-04-2002 om 15:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Uhh naja.. fototopic.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar het lijkt wel op amstelveen ja.. vandaag nog geweest ![]() maar woon je bij amstelveen dan? en waarom weet ik dat niet? heb gvd zeven jaar in amstelveen gewoond en geen enkel lief persoontje tegengekomen, ben ik net verhuisd dagen er in eens allemaal mensen op die er schijnen te wonen.. ![]() ![]() [ontopic] lieve fotow van marge ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *heeft fotow dr ff uit gepleurt anders was de re groowt ofzow ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
duchtige ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2002 om 18:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() fallen_tear - danku ![]() andere fotows waren gewoon mislukt door het feit dat ze door mn moeder/vader zijn genomen en die zijn allebij een ramp met het fototoestel wat ik nooit mag lenen ![]() deze komen van zo'n wegwerpcamera ![]() en nou moet ik nog een foto posten want anders wordt deze reply verwijderd ![]() goed, mijn helper in nood met een eigen themesong, MOONKAT ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En een leuke foto ja ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic. Verwijderd | 494 | 03-12-2003 15:47 | |