Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mensen , ga toch gewoona llemaal aan de uitkering en laat iedreen de tering krijgen of ga op je zonder wiet kweeken , het zal niemant wat jij doet , iedreen in dit land is allemaal poes lief en braaf maar achter de rug allemaal schijnheilig
nou fuck itt men ey haleeeeeeeeej ik ga door meej leven op jullie centen haleeeeeeeeeej
|
![]() |
dat jongeren rechtser worden: ja..
of dit meteen afgekeurd moet worden: nee (vind ik niet) Ik heb eigenlijk met grote ogen zitten kijken wat er geschreven werd over kinderen van rijke mensen.. dat ze zouden stemmen zonder daarover na te denken.. wooow.. en waarop baseer je dat?? vond ik nogal een gewaagde uitspraak.. ![]() en dat CDA niet meer zo christelijk is als eerst.. hm.. ik heb balkenende zelf een psalm horen aanhalen, bij de herdenking van de watersnoodramp!! vond ik heeel bijzonder.. ![]() ![]() ik respecteer iedereen zijn mening, dus ook de linkse!! ik vond vooral Femke Halsema goed bij de discussies, ook al ben ik het niet altijd met haar eens.. << kijk zo kan het ook!!!!! ![]()
|
![]() |
oh ja ik had nog een vraagje.. wat ik eigenlijk vergeten was in mn vorige stukje..
Linkse jeugd... wat stemmen jullie ouders???? ![]() Je wordt op een bepaalde manier opgevoed, en dus hebben je ouders altijd wel invloed op je leven.. toch??!! ![]()
|
Wat is er mis met rechts ??... ik bedoel... voor 2 jaar trug had ik nog niet zulke ged8 maar kijk eens in de krant... ' ovvervaller had een getinte huidskleur" " Dader was van " bla bla" afkomst" het is bijna niet anders... ze zorgen er zelf voor !
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat als jullie jezelf zo links vinden...
Jullie je niet echt zo opstellen... Jullie zeggen dat links tolerant is, maar dat zijn jullie helemaal niet tegenover rechts, ik vind het maar een beetje hypocriet... Maar goed, dat komt dan ook van iemand die zoals het er nu voor staat rechts zou stemmen...
||
Citaat:
Ik geloof dat links uit is naar gelijke rechten voor iedereen maar het kan aan mij liggen ![]()
|
![]() |
Waarom bekritiseren jullie (niet allemaal natuurlijk, maar ok) de rechtse politieke ideeën dan?
Ieder wat diegene zelf wil, daarin is in de nederlandse politiek niet eens een echt goed of kwaad volgens mij omdat alles toch in samenspraak en met meerderheid van stemmen moet gebeuren...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*zucht*
er is geen "perfecte" politieke partij. er bestaat zowiezo niks dat "perfect" is. links heeft zo zijn goede kanten, rechts ook. laten we blij zijn dat beide partijen in nederland vertegenwoordigd zijn, anders zaten we nu allang met een communistische/socialtische regering en een ingezakte economie, of met allemaal mensen in khakigroene pakjes in denhaag. om maar ff een paar extreme voorbeelden te geven ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|