Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die zijn eigenlijk de eerste die zulke kleding af moeten keuren!!
|
![]() |
Ik denk eerlijk gezegd dat dit hele topic weinig nut heeft. Ik ben het ook niet eens met die blote kleding, maar puur omdat ik het zelf gewoon niet mooi vind. Ook de kleding van Christina Aguilera en co. niet...
Maar het heeft weinig zin om hier als Christen de niet-Christenen van je geloof te gaan overtuigen denk ik.. Mensen kunnen zelf wel kiezen of ze bij een geloof willen horen, en zo ja, bij welk geloof... Niet gelovige mensen gaan toch ook geen Christenen overtuigen? @jesuslovesyou, hou gewoon lekker je eigen mening, maar ga niet proberen niet-gelovige mensen van jouw Christelijke mening te overtuigen... Lijkt mij iig
||
Verwijderd
|
Citaat:
te weten: Jesus Christ Motherfucker & Nazi from Nazareth |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar goed. Verder is het een leuk rokje en ze heeft mooie beentjes eronder en als er geen bikini boven zat maar wat stijlvollers dan was het echt wel een succesvolle combinatie ja.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
NEE?? NOU DAN !!!!! spreek dan aub niet in de naam van de HEER !!! ![]() |
![]() |
|
Ik vin het allemaal wel mee vallen. okee, een meisje van 10 met hotpants vin ik wel heel erg zielig, maar dat zie ik eigenlijk helemaal niet. en als je je er nou fijn in voelt?
En Christina loopt er buiten d'r clips en ect. er ook wel heel anders bij hoor...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaivornin Lohman #1792 Verwijderd | 500 | 07-03-2013 22:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II arPos | 186 | 12-04-2010 20:55 | |
Lifestyle |
Old School Hydraul!C FunK | 296 | 07-05-2008 21:26 | |
De Kantine |
De langste man ooit. [foto's] Teun | 93 | 20-04-2004 15:11 | |
Lifestyle |
Bij welke winkel koop jij het meest je kleding? JesusLovesYou | 123 | 26-07-2003 11:00 | |
Liefde & Relatie |
uiterlijk jongen oordeel dames sprewell | 33 | 15-02-2003 17:43 |