Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, als iedereen ineens over hele andere zaken begin te praten.....maar goed, het lijkt mij een stuk makkelijker als gewoon alleen de mensen gereageerd hadden die ook geloven, want voor hen was de vraag bedoeld. Zo moielijk is de vraag toch niet? Als je niet gelooft, reageer dan ook niet...
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik geloof niet, dus geloof heeft 0,000 invloed op mijn lifestyle . . .
(als je zo'n topic opent, op een forum waar het percentage gelovige niet hoog is moet je niet verwachten dat je alleen maar reacties van gelovige krijgt . . . en er zijn trouwens ook meer geloven dan het christendom)
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Achja ik ga weer lekker big pim'pin achter m'n pc en verdoe m'n tijd niet meer met so called gelovers. Wat doe ik toch weer heerlijk mee met de veramerikanisering.. mijn taalgebruik liegt er niet om, nouja helaas.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet je iedereen zomaar respecteren zonder dat je die persoon werkelijk kent of van z'n doen en laten afweet? Rekening houden met mensen goed, maar ze respecteren zonder reden is gewoon dom. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de 'respect teller' staat bij 'n nieuw persoon op 0 (geen respect, maar ook geen disrespect.. neutraal als t ware.) dat kan negatief of positief uitslaan aan de hand van het gedrag van die persoon. respect teller, klinkt wel corny eigenlijk, .. ah fuck it ![]()
|
dope
![]() cHa0s herinnert zich iets over bepaalde mp3's die naar eXo gestuurd moesten worden... maar daarvoor moet de beste man wel online zijn *hint*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Reply from cHa0s: bytes=32 time=22ms TTL=56 Reply from cHa0s: bytes=32 time=24ms TTL=56 Reply from cHa0s: bytes=32 time=24ms TTL=56 Reply from cHa0s: bytes=32 time=26ms TTL=56 Ping statistics for cHa0s Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 22ms, Maximum = 26ms, Average = 24ms ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Reply from The-Bible: bytes=2003 time=1045065002ms TTL=56 Reply from The-Bible: bytes=2003 time=1045065001ms TTL=56 Reply from The-Bible: bytes=2003 time=1045065005ms TTL=56 Reply from The-Bible: bytes=2003 time=1045065003ms TTL=56 Ping statistics for cHa0s Packets: Sent = 666, Received = 0, Lost = 666 (100% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 1045065001ms, Maximum = 1045065005ms, Average = 1045065003ms |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat me ik me nou afvraag. Waarom discussieer je in godsnaam (oh, dit mag zeker niet?) over kleding? Volgens mij zijner zoveeeeeeeeel grotere zonden dan een keertje een te korte rok of te korte mouwen aan te doen. Alsof je naar de duivel gestuurd wordt omdat je korte mouwen aan hebt...
En btw ik geloof niet, ik kleed me er dus ook niet naar, maar als ik in een gelovige omgeving zit (die ene keer dat er eens iemand doodgaat en ik naar de kerk moet of dat er getrouwd moet worden in de kerk of dat ik gewoon in het gezeldschap zit van streng gelovige mensen) dan kleed ik me er wel naar, maar dat is een kwestie van respect. En niet van geloven... Maar ja wie ben ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En pingen is toch niet h4x0ring? Oe anders heb ik wat afgehackt in m'n bestaan |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
Movies @ Lifestyle Apomes | 104 | 15-09-2004 22:10 | |
Algemene schoolzaken |
win een helikoptervlucht bij jouw school ronduit.nl | 1 | 05-09-2004 21:20 | |
Lifestyle |
hoe kom je over bij mensen door je lifestyle? nehalennia | 67 | 03-07-2004 12:28 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Lifestyle |
o mijn god! Aaaaaart.. | 70 | 05-05-2003 02:34 |