Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Costa is toch wel het grootste fiasco in de (nationale) filmgeschiedenis. Alhoewel de film het in economisch opzicht wellicht niet eens zo slecht deed, was het inhoudelijk echt een ramp.
Waar moet ik beginnen met afkraken? Moet opzich niet zo moeilijk zijn, aangezien er geen pluspuntje te vinden is aan dit prulwerkje. Ten eerste is de gehele cast zo slecht, dat ik serieus begin te twijfelen of Nederland nog wel over enige talentvolle acteurs/actrices bezit. Ten tweede is het verhaal te slap voor worden. Cliche na cliche ( onzeker meisje wordt verliefd op knappe jongen -> vriendinnen van onzekere meisje zijn natuurlijk zoals altijd hooghartig en egoistisch -> de liefde tussen onzekere meisje en knappe jongen mag niet baten -> uiteindelijk komt het natuurlijk goed, om jong Nederland gerust te stellen ). In geen enkel opzicht ( denk aan : acteerprestaties, cinematografie, amusement, plotontwikkeling) stijgt deze film boven de gemiddelde soap-aflevering uit. Tenslotte hoop ik dat deze film nóóít de grens zal passeren, want dit is echt té beschamelijk voor woorden. (rapportcijfer = 1) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja,
Happiness... 't is op zich een goede film, maar er zit een karakter in die seks heeft met z'n zoon en zijn vriendje.. Je ziet het niet ofzo, maar dat hoeft ook niet... M'n vriend en ik hadden hem gehuurd en ik heb zeker 10 keer boven de wc gehangen... heb hem dan ook niet afgezien, gelukkig... |
![]() |
|
Slaapverwekkendste film ooit gezien: Two weeks notice, snap niet wat me mankeerde daar kaartjes voor te kopen.. zo 'n ontzettend overdreven film vreselijk! en om nog maar zo'n slaapverwekkende film te noemen: The virgin suicides.. jezus wat een bout! en verder nog aardig wat amerikaanse 'horrors' met titels als serial killer.. erg slechte films!
|
Verwijderd
|
Dé slechtste films zijn toch die Amerikaanse "humoristische" politie films. hoveel hebben ze er daar al niet van gemaakt met dan zo'n zwarte flik die heel stom en "grappig" doet.(ik ben geen racist maar het is toch overdreven vind ik) noem maar op, al die leathal weapon films, blue streak die jackie chan films, national security, showtime, rush hour, ...... enz noem maar op, zo oppervlakkig en platte humor
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vind er veel slecht, maar deze kan ik me nog herinneren: Ik vind al die Screamachtige films irritant, zo voorspelbaar en baaaah. You've got mail: voorspelbaar en zoo saai Veel films met Jim Carry, zo irritant is die gast ![]() Divine Interventions ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
enge thrillers Miss.Jazz. | 80 | 04-03-2007 21:12 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan: Back To Basic Dinalfos | 499 | 15-12-2006 12:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
meest schokkende film JJ13 | 153 | 17-03-2004 09:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 |