![]() |
|
ikzelf heb maar 40 ben er wel blij mee zolang ze niet groter worden... maen ben zelf 1.70 dus voor mn lengte nog best aan de grote kant
maar mn brertj van 15 heeft ook maat 50 (ook al bijna 2 meter maar goed) , hij is er nog es heel trots op ook, maar nou begint ie er toch achter te komen dat het best onhandig is met schoenen kopen.
||
Citaat:
en heb je zeker ook moeite met broeken enzo te kopen... altans mn broertje van bijna 2 meter wel (15) en ook van die grote voeten ![]() ![]() ik d8 stuur je een pm maar kon niet dus laat me maar weten of je dat adres wilt weten...of mail me
|
![]() |
Voor iedereen die een grote schoenenmaat heeft!
Hier in Hilversum, werk ik in een schoenenzaak waar de vrouwen maten t/m 45 gaan en mannen tot 51. We hebben een heel hoek met grote maten schoenen, en het zijn nog eens vaak hele hippe schoentjes, dus niet oude "wijfen" dingen zoals vaak ergens anders. De winkel kan je ook vinden in Haarlem. Van Wonderen. |
![]() |
|
Ik heb schoenen in de maten: 37, 38, 39 en 40.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb meestal maat 42. Dat is niet heel groot voor een jongen tegenwoordig en ik merk het dan ook vaak bij kleren kopen: veel broeken zijn voor mij onderaan te wijd, dan vallen ze helemaal over m'n schoenen heen en dat staat niet mooi vind ik. Ik moet ze dus altijd laten innemen aan de onderkant, da's wel vervelend.
|
![]() |
|
Ik heb maat 41..
Valt op zich mee qua m'n lengte etc. (1.82 m) Maar qua het vinden van schoenen is het soms wel frustrerend omdat ze een heleboel leuke schoenen (zoals een paar puma's die ik héél graag wilde hebben) maar tot maat 40 laten gaan.. Ook omdat hakken mij dus nog langer maken dan dat ik al ben en de puntschoenen ook niet goed passen bij mijn voeten eindig ik veelal in de gympen.. Dus ik zou heel graag maat 40 willen hebben. Maar zo gaat het ook met broeken van only, indian rose en diesel etc. Die pas ik allemaal niet omdat ik maat 42 heb.. Ik zou echt heel graag maat 40 daar hebben omdat ik dan gewoon véél meer mooie broeken pas. Maar ja, niets aan te doen.. Zo ben je gebouwt.. Of niet.. ![]()
||
Citaat:
Ik ben 1.89 en heb maat 45 en dat is een redelijke verhouding
|
|