Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wie zegt dat ze nederland bevrijde om de aargas dan?????
|||
Citaat:
Dat zeg ik nergens. Citaat:
Als ik tegen alles wat Amerikaans was was dan had ik nu geen Amerikaanse vrienden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met punt 1. Ben ik het op zich mee eens. Maar wanneer Iraq (en andere gevaarlijke landen voor het Westen) gewoon allemaal massavernietiginswapens mag maken. Denk je dan niet dat ze die een keer zullen inzetten (bijv. bij een ruzie (geen oorlog) tussen Iraq en de VS), wat grote rampgevolgen voor het Westen heeft? Ik denk dat die mogelijkheid er zeker bestaat. |
![]() |
||
Citaat:
Die wapens moeten gewoon oprotten ![]() Einstein had er al tig keren voor gewaarschuwd.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
dat alternatief bestaat niet, kijk ->
- er zijn zon 8 saddams... - saddam heeft speciale eenheden om infiltranten, spionnen, en huurmoordenaars op te sporen en te 'elimineren' (vraag me niet hoe ze dat doen, maar dat doen ze) - saddam is omgeven door soldaten van zijn elite eenheid...je komt daar dus gewoon niet dichtbij genoeg om hem af te maken, behalve als je een zelfmoordsoldaat bent... ![]() en dat van die afgaanse opositie leider?? enig idee hoe dat ging?? nou daar was niets speciaals aan, die werd aangevallen door 20 tanks van de taliban en tientallen soldaten... (want de taliban had dat gebied in handen, dus dan kan je je makkelijker verplaatsen he...) amerika kan niet met een paar tanks saddam opblazen he, aangezien die tanks al 400km voor bagdad aangevallen worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
HET FRANS-DUITS VOORSTEL:
"MIRAGE [*] Het aantal inspecteurs (100) moet tenminste verdrievoudigd[*] In de lucht zullen spionagevliegtuigen gebieden verkennen zonder dat daarvoor permissie nodig is[*]Iraakse gevechtsvliegtuigen mogen nu alleen maar nog nadat ze toestemming hebben gekregen van VN, vliegen. De No-fly zones worden uitgebreid over heel Irak.[*] Een centrale coordinatiepunt die de inspecties regelt[*] Een 'net' van sancties die de dictator moet straffen: De burgers moeten buiten schot blijven [*] Een tribunaal door de VN opgesteld die de mensenrechtenschenders berecht [*] En (belangrijkste!): Blauwhelmen die de inspecteurs helpen tijdens het inspecteren. © Der Spiegel
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is dus eigenlijk de VS of Iraq: of de VS zorgt dat ze geen wapens waarmee ze kunnen aanvallen. of de VS doet niks en wordt uiteindelijk wel een keer door Iraq aangevallen. Dan lijkt me het logisch dat ze voor het eerste kiezen. |
![]() |
||
Citaat:
btw,.. hoezo vs niet gevaarlijk voor de vs? De kapers van de vliegtuigen kwamen grotendeels uit de VS (hadden daar meerdere jaren geleefd) en de anthrax sporen waren hoogstwaarschjnlijk afkomstig uit een amerikaans lab.
||
Citaat:
Wat is er mis met een vergelijking met afrika, die is alleen maar om aan te duiden dat het amerika niet om de bevolking te doen was anders had afrika voorang gekregen boven Irak.
||
Citaat:
Waarom is het niet andersom? Als Irak geen wapens had, kon Irak zich niet verdedigen tegen Amerika, als Amerika aanviel! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
die wapens liggen dus ergens in een kelder in een woonwijk, en vind dat maar eens zoals ik al zei, dat is hetzelfde als in je eentje in amsterdam gaan zoeken naar een pistool... dat vind je gewoon niet, dat zeggen defensie experts ook... ik vind gewoon dat een snelle kleinschalige actie nodig is (kleinschalig, ja dat kan, aangezien 2/3e van het irakeze leger zich meteen zal overgeven) en daarna blauwhelmen geplaatst moeten worden |
![]() |
||
Citaat:
Da's een heel ander verhaal dan dat jij hier nu schetst.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Makkelijk zat: Amsterdam-Zuid waar vele drugsdealers zitten. Bij de Bijlmerbajes waar dat honk van de hells angels is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
2> zo bedoel ik het niet: ik bedoel: bush gaat echt niet zijn eigen bommen op NY ofzo gooien ohor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens: Het verschil tussen Amerikaanse soldaten en de Irakeze soldaten is: De Irakezen laten zich leiden door een ideologie. Desalniettemin ben ik voor
||
Verwijderd
|
Citaat:
en natuurlijk zijn er ook soldaten van andere landen omgekomen, maar we hebbe het nu over amerika... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Landen kunnen individueel ook steunen en organisaties oprichten en bovendien denk ik dat zelfs dat beter is voor de bevolking van Irak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alleen niet voor allah , maar voor het vaderland... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, als jij bedoelt dat Iraq ook wapens mag om zich te verdedigen, dan ben ik het daar mee eens. Ten minste, ze hebben er net zo veel recht op als de VS. Maar met die wapens kan Iraq ook aanvallen, wat de VS als een dreiging ziet. En daarom Iraq wilt ontwapenen. Maar goed...ik ben het er op zich ook niet mee eens, dat er met twee maten wordt gemeten. Maar ik begrijp wel dat de VS Iraq ontwapend wilt. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk mag de VS wapens om zich te verdedigen. Tenminste, ze hebben er net zoveel recht op als Irak! Maar met die wapens kan kunnen de VS zelf ook aanvallen, wat Irak als een dreiging ziet! En daarom wil Irak vast wel dat de VS ontwapenen. Begrijp je? |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Zijn die dreigende aanslagen door al qaida of door irak? Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus je moet blij wezen als er al 1 volk bevrijd wordt he.. liever 1 dan 0 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"fight for a free america" en bla bla hoor ik zo vaak! "The United States Army is the most powerful ground force in the entire world. It upholds the ideals set forth in the U.S. Constitution and acts to support the interests of the United States." www.goarmy.com
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|