Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() wijde (skate) kleding is zeker wel zonder (duur) merk te krijgen! moet je gewoon beter zoeken... btw alles heeft tegenwoordig een merkje, zelfs de zeeman, dus merken in het algemeen haten lijkt me een beetje onzin. als je niet teveel wilt betalen, moet je goedkope merkjes zoeken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Adidas heb ik nooit geweldig gevonden, Replay was altijd al passe. En over het eigenhuis merkt van de Zeeman wil k het niet eens hebben...
Gsus vin ik uberheerlijk, echt hele leuke kleding, maar je moet het wel speels combineren, anders wordt het dozig. Verder idd Levi's is weer hip hop...
|
Verwijderd
|
mijn voorspelling...
Ralph Lauren blijft, daarentegen denk ik niet dat POLO Sport nog veel succes zal hebben, met de komende oorlog wordt het dragen van de amerikaanse vlag zeer dubieus. Tommy Billvinger en DKNY kunnen al een hele tijd niet meer. En hun comeback komt pas over een paar jaar. Diesel en Replay zullen minder populair worden, alleen hun spijkerbroeken zullen verkocht worden en ze zullen een doorgaans merk worden zoals Levi's, Lee en Wrangler. Energy heeft zijn hoogtepunt nog niet gehad. Maar het merk zal over een jaar of 2 G-sus en Miss 60 achterna gaan. Een merk dat zeer goedkoop is, misschien een beetje truttig, maar wel een zere hitpotentie heeft is Braez. Alleen heeft het merk weinig verkooppunten in Nederland. Een vergeten merk is Guess? Dat merk kan al helemaal niet meer. Dry Korn is sterk aan het opkomen, maar moet iets aan zijn naamsbekendheid doen! Puma is voorbij, afgelopen zomer al. Toen was het al All stars. En aankomende zomer kunnen All stars ook niet meer. Ik verwacht dat de ouderwetse versie van adidas erg hip gaat worden deze zomer. Ik heb geen id wat ik van Nike moet verwachten, in tegenstelling tot ander mensen denk ik dat het merk gewoon op de achtergrond zal blijven. Misschien dat er over een jaar of 2 de tijd is aangebroken voor de nike air revival. Louis Vuitton gaat erg populair worden! Handtassen zijn de afgelopen 2 jaar erg in populariteit gestegen. En ik denk dat tijd rijp is geworden dat de doorsnee vrouw nu ook wel een desingtas wil. |
![]() |
||
Citaat:
![]() uhm ik houd van allerlei soorten kleding. vooral wijde ribbroeken, shirtjes met leuke opdrukjes enzo. broeken koop ik iig meestal op t waterlooplein, vind ik altijd wel iets leuks ![]()
||
Citaat:
![]() Louis Vuitton is te duur om echt door te breken..
|
eh misschien rare vraag maar waar kopen jullie scholieren al die dure dingen van...een LV tasje kost al gauw een paar honderd euro ... laat ik het dan nog maar niet over die hoedjes en dergelijke hebben.
volgens mij duurt het vaak nog even tot bepaalde dingen doordringen tot de massa...in de urban scene zijn die air force 1's weer helemaal terug en ik ben bang dat binnenkort die hele massa ermee loopt maar goed niemand hier heeft gelukkig de customized versie Rat
||
Citaat:
Maar ik zoek nog mensen die samen met me een bank willen overvallen ![]()
|
![]() |
En helemaal niemand die in de gaten heeft dat de gehele kledingbranche in handen is van een stuk of 5 super grote multinationals die tezamen de top 30 van hippe merken produceren....en door hun slimme marketing zijn ze in staat om al die schapen hier te verleiden tot dit soort discussies.....
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja zo gaat't met alles..... macht&geld daar draait ut toch om ![]() Schapen roellennn trouwns mehhh mehhh ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben lekker een Walther P.88, caliber 9mm met wisselloop set zodat we er ook .22 mee kunnen schieten.Van 10 meter afstand schieten we heel precies alleen het merkje van een broek af.
En daar hebben wij een verlof bij ja. Vandaar dus dat schietjasje!
|
![]() |
Enne dmtdmt, jij bent nog geen achttien. Jij hebt dus geen verlof bij je desert eagle.
Of was het er een uit de speelgoedwinkel en niet uit de wapenwinkel. Zal je HEEL ERG voorzichtig zijn met je speeltje!!!!Geloof me, zo,n kogel kop je niet terug. Wordt in vredesnaam heel snel jeugdlid van een schietvereniging en zorg dat je instructie-lessen krijgt. GUNS ARE NOT TOYS en jezelf in je poten schieten is dus niet stoer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hee, S, hoe kwam jij aan die Chrome edition? De walther catalogus noemt alleen de all-black, de military en de Titanium.
Wij hadden ook liever een glimmer gehad. Van het schoonmaken slijt het zwart zo van de loop. Onze P88 is net een beetje ingeschoten en hij ziet er nou al uit of we hem langs de straatstenen hebben gesleept. Gaat die gritty trigger een beetje snel over? Wij hebben zoals gezegd de P88, maar die is net iets te zwaar voor mij(meidenarmpje). Heb je niet ontzettend last van de recoil met die lichte P99. want ik vind hem wel erg lekker vasthouden. Ik mag over twee maanden EINDELIJK mijn verlof halen, dus we zitten te dubben tussen de SIG 210 en De Walther P99. Is er ook een wisselloop .22 voor een P99? Any more gun-lovers out there?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Handtassen zijn op dit moment echt populair en ik denk dat vrouwen zich op een gegeven moment wel van elkaar willlen onderscheiden. En dat gebeurt meestal met merken, so why not? Er zit ook een winkel van Braez in Adam, vlakbij de PC. Hooft, maar ik ben alleen de straatnaam kwijt... |
![]() |
||
Citaat:
Edit sWa iIK ZiE In JaH ProoO daT Je HobBy PlaYen IsZ. MaAr Om DiE BitzChEz tE ScoReN, mAhG jE WeL dE NIeuWstE TreNds AaNHebbBen ManG! Cker WeL In DamScO. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14 Verwijderd | 500 | 02-09-2011 22:08 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 3 Batave | 466 | 01-02-2011 16:56 | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Onzeker? (wel btje lang) HeartandSoul | 2 | 04-08-2003 22:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 |