Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar helaas ![]() Toch maar een paar steekwoorden: - eenzaam - verdrietig - metamorfose - 67kg - pijn - gemotiveerd - gedachtenstorm - muziek, muziek, muziek - Matchbox 20 (Bright Lights) - verbitterd - melancholisch - monoloog - stemmingswisseling - paradoxaal - muziek, muziek, muziek en muzieeeeeeeeek ![]() Baby, baby, baby when all your love is gone Who will save me from all I'm up against out in this world Wooha....... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een bult op je been is toch niet zo erg? Zelfs voor een hypochonder? Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 16:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En jawel...het is raar...en rood... :/ |
![]() |
||
Citaat:
Daarom. Ik kan me niks herinneren dat je hypochondrisch was. Maar. Uh. Waarom zou je je er zorgen over maken? Het menselijk lichaam is een klein wonder betrefd het helen van wonden, weet je. Niet alleen kan het tegen een stootje, maar het is ook in staat om zichzelf op veel gebieden te repareren. Een blauwe plek is maar een eitje .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tenminste dat doe ik, weet je. ![]() Offtopic: ik zeg te vaak 'weet je' .. ik weet het |
![]() |
||
Citaat:
Tenminste dit is wat mijn moeder me ooit verteld heeft; die is zuster geweest en komt nog steeds vrij vaak in ziekenhuizen. (En het is nu ook mijn eigen mening hoor.) .. Weet je; je moet het nog een hele tijd met je lichaam doen, dus wat je nou gehoord hebt voor engs .. of meegemaakt hebt .. je moet het gewoon van je afzetten en 100% op je lichaam vertrouwen .. toch .. zelfs al *zijn* er een paar gevallen waar het slecht afloopt. Als je je lichaam ook meer vertrouwt word je ook een stuk minder snel ziek . . positieve gedachtes helpen nou gewoon eenmaal. .. Ik vroeg me al af wanneer je begon te 'zeuren' over mijn gechat ![]() Heb ook al van leonoor op m'n flikker gehad, hoewel ze daarna gewoon gezellig mee ging doen. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() - uitgewaaid - pijn (sjongejonge, liep ik op het strand, heel rustig, staat daar een man met zo'n enorme parasol, draait zich zo om, en *BOINK* daar lag ik. :\ (ok, ik lag niet.. maar het deed wel pijn ![]() - melig (Zou het dan waar zijn? Geforceerde glimlachen, sport en zon doen wonderen? ![]()
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Woorden: -beetje moe -vrolijk/hyper -gemotiveerd/vol ideen -honger |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
let op het verschil: blij én blij zijn met ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 |