Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oni ik ken je ergens van maar weet niet waarvan :x naja dak zijn wel ubernoobs he
![]() mja nw vereist toch meer skills denk ik ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 11:02. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb het over AIM skill die andere skills kunnen me aan mn kont roesten! dat vind ik helemaal niet leuk wat je zegt bij punt 8 is gewoon dom ![]() noem je btw nog iets bij punt 2 lockdown...dat is zoooo gay ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
heb je dat boek dat ik getikt heb op de vorige pagina gelezen? Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hey mensen kent iemand Knakworst nog van de oude UT en Tactical ops
dan ben ik ![]() ik heb het spel vanaf het begin online gespeeld en stond in 1999 best wel hoog in de wereld rang lijst. op het moment speel ik Mohaa (ook een heel cool spel) greetz rico
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kan je dat ook gewoon spelen met een server list? Zoals bij TO? Want volgens mij kan je alleen ip intypen en cnnecten toch? Of zijn er ook public servers?
|
mohaa is 1 groot cheatfestijn
![]() wel leuk op realism servers af en toe, trouwens servers kan je gewoon vinden met ASE of met de ingame browser. maar wel erg veel cheaters. back 2 topic ![]() alle spellen met 1 shot 1 kill kan ik 't beste (niet dat ik de beste ben maar kan ik het beter dan standaard modes waar je meerdere kogels nodig hebt om een kill te maken ![]() drom is ook bij quake de railgun m'n favoriete gun en niet zoals de meeste de rocket launcher oid ![]()
||
Citaat:
Sniper rifle (Headshot) (bij SB 2x ![]() Bio Rifle (opgeladen schot raak, altijd dood) Rocket (recht op het lichaam) (bij SB 2 of meer) Ripper (1e functie HS maken ![]() Flak (1e functie op Zero-Range) (2x functie direct op lichaam) Redeemer (lame) Kan dus meer 1 shot kills, maar deze zijn wat moeilijk ja ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Unreal Tournament bug? AlienX_NL_ | 20 | 25-02-2005 21:06 | |
Games |
[PC Game]Unreal Tournament 2004 MoHaMeDJaLaL | 63 | 14-03-2004 11:51 | |
Games |
[Unreal Tournament] DD_OK probleem Phreak | 2 | 28-04-2003 01:50 | |
Games |
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel2 /\/ightmareZ | 2 | 17-03-2003 17:16 | |
Games |
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic NightmareZ | 567 | 16-03-2003 14:37 | |
Games |
Unreal Tournament Joris Slagter | 18 | 14-03-2002 20:18 |