Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteren weer heerlijk getript op Salvia. Alhoewel het de voorgaande keren een heftige, ietwat beklemmende trip betrof, was het deze keer daarentegen zeer vredig en 'vertrouwd'. Met name de setting droeg er ook aan bij; ik zat onderuitgezakt op een fauteuille in een tuin met veel struiken, kleurige planten en een vijver, eveneens omringd door tientallen tuinkabouters. Ik had een level-3 trip, niet zéér heftig dus, maar gewoon een plezierige trip.
|
Verwijderd
|
wajooo tklinkt allemaal zeer space! Maar na 1 hijs merk je het al??? wooow ik had nooit verwacht dat je zo snel kon trippen!!!
hmmmz ik wil het wel proberen, maar kan beter eerst paddo's proberen denk ik... Verder vind ik mezelf wel iemand die een bad trip krijgt...ben 16, beetje instabiel en krijg het al gauw benauwd als ik mezelf niet onder controle heb, tenminste op een niet prettige manier...ik ben elke week dik lam en dat vind ik wel prettig. toch ben ik erg nieuwsgierig en wil het graaaag proberen of toch nog maar ff wachten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Q. Any safety Do's and Don'ts? A. Common sense guidelines are: • Choose the time and place of your salvia experience carefully. Privacy and safety are essential. • Choose your dose and mode of delivery carefully. • Lie down for the duration of the experience. You're pretty darn safe in bed if you're not smoking there. • Have a sitter (this is especially important if you are new to Salvia, taking a high dose or using an efficient delivery system such as vaporization. • As a general rule do not mix salvia with any other other psychoactive substances. If you are quite experienced with salvia ,and with the other substance, you might decide to ignore this advice at some point; but if you do so you are playing guinea pig. When you play guinea pig risks increase. If you decide to play guinea pig having a sitter present would be a wise precaution. • If you are currently having mental health problems or have a history of same, don't take salvia without first discussing it with your mental health practitioner. • Don't give salvia to minors , or to violent or unstable individuals. Waarom? staat er niet bij
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dan heb jij ook wel een erg kortzichtige gedachte.. ow ze praat zo dus ze heeft het verstand van een klein kind...
En bovendien vind ik het net zoals elk ander hier interessant om die verhalen te lezen en kom ik hier ook informatie halen over drugs en alcohol. Dus doe niet alsof ik hier niks te zoeken heb en behandel me liever naar mijn leeftijd. |
![]() |
|
Afgelopen maand heb ik twee keer salvia gerookt. Een keer klapte ik na het inhaleren "in" het doek dat aan mijn plafond hang. Ik kon het niet los laten met m'n ogen. Binnen enkele minuten zakte het weer weg. Vaag, gestoord maar niet echt boeiend of heftig. Ik werd teveel afgeleid door geluiden enzo.
De andere keer was ik alleen, doodstil en had alle lichten in m'n kamer uitgedaan. Waterpijp gerookt en vanaf dat moment weet ik het alleen nog als een soort van droom. Ben een minuut of twintig gewoon weg geweest, het voelde alsof ik in een vloeistof veranderde en simpelweg wegvloeide. Waar ik precies en geweest is me een raadsel. Op een gegeven moment heb ik een indianenstam of iets in die richting trommel horen spelen. Alsof ze met een bepaald ritueel bezig waren. Het voelt alsof ik ergens was maar kon niets zien en herinner me het vaagjes. Was zeker erg boeiend, vrij heftig en 10x extract lijkt mij veelbelovend (had nu 5x) Over een tijdje ga ik het wel weer roken, op dezelfde manier; alleen, doodstil en donker anders werkt het niet goed heb ik het idee.
|
Ik heb vannacht nog een klein restje x10 opgerookt.
Was ff afwachten of het zou werken, daarom nog langer dan lang in me longen vastgehouden...sjong...dat was ff moeilijk ![]() Maar het werkte heel eventjes: me hoofd werd in de bank getrokken en me stem deed erg vaag... ach...wel jammer dat ie niet zo heftig was, maar boeie! Tis altijd toch wel gaaf hoor! |
![]() |
|
![]() |
even een vraagje over die geur, kan je dat terwijl je ouders thuis zijn gewoon roken, ik bedoel: ruikt het heel sterk en zullen ze gaan kijken wat er gaande is, want als ik een joint rook op m'n kamer ruikt m'n moeder 't op haar kamer ook, da's dan niet erg maar salvia lijkt me minder om al trippend te betrapt te worden (ik ben dus van plan het OOIT te gaan gebruiken/of paddo's ik weet nog niet, paddo's lijken me zeer goor) En ohjah, als je alleen een zeer (mag ik nu wel zeggen denk ik) experienced weed/hash smoker bent en nog nooit met zulke middelen in aanraking bent gekomen, wat kan ik dan beter doen ? paddo's of salvia..... ik ben niet van plan om met van die kutmiddelen als lsd of dmt of iets dergelijks te beginnen, 't lijkt me allemaal zwaar relaxed, maar ik moet gewoon weinig hebben van die chemische zooi.... en hoe ziet salvia (5x/10x extract) er precies uit, verschillen ze ook qua iets?
|
![]() |
|
Het ruikt niet zo erg. Je neemt het (soms) ook ineen keer alles in he? Er komt dus maar weer één keer rook uit, gaat niet zo in de lucht hangen.
Ziet er gewoon uit als vermalen blaadjes.. Ik heb nooit paddo's gehad dus kan je niet zeggen wat beter is om eerst te doen. Ik denk dat het niets uitmaakt, want het effect is toch wel verschillend. Wat je verder vroeg weet ik ff niet meer... ohja, over het verschil tussen 5x en 10x. Ik weet het niet, heb alleen 10x gehad. Maar ik neem aan dat het er wel aardig hetzelfde uitziet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb salvia en paddo's gedaan en tja het is niet met elkaar te vergelijken. Met salvia kun je een stuk verder gaan en de trip kan heel erg buitenaards zijn. Met paddo''s ben je een stuk meer in de realiteit. Ik zou Salvia als eerst nemen en dan gewoon een heel klein beetje. Van een beetje word je gewoon zwaar stoned. En trip je licht. Zo kun je het langzaam opbouwen tot je klaar bent voor een zwaare trip. Daarna moet je paddo's denk ik ook wel aan kunnen iig Succes ![]()
||
Citaat:
Het nadeel daarvan alleen weer is, dat je achteraf pas beseft..huh? Kwam dat door de salvia? Waar was ik? |
![]() |
|
Sorry voor de Kick van 2 maanden
![]() Ik heb het vandaag in huis gehaald. Morgen ga ik het proberen met een maat. We hebben gekozen voor de 5x om mee te beginnen. Ook omdat we verder geen ervaringen hebben met psychedelische drugs. Als het bevalt wil ik nog wel eens 10x proberen. Meteen een klein pijpje erbij gekocht. Nu heb ik wat vragen: -Hoe kun je dat spul het beste verdelen (we hebben 0,5 gram wat we door 4 gaan delen) Op een schaaltje met een bankpasje o.i.d.? -Ik lees verschillde dingen over het aantal halen dat je neemt. "Neem in 2 minuten 3 krachtige halen van de pijp en houd de rook zo lang mogelijk in de mond. Terwijl je de rook inademt , houd je een aansteker in de pijp. Het is namelijk belangrijk dat de salvia bij een hoge tempratuur verbrandt." En ergens anders staat weer dat 1 haal genoeg is... -Is muziek irritant tijdens je trip? Ook hierover lees ik 2 dingen: "Verder is het van het aller grootste belang dat je stil bent. Geluid en beweging zijn twee dingen die de werking van salvinorin kunnen tegengaan. " "BELANGRIJK: is verder dat je de SALVIA gebruikt in een rustige , donkere omgeving met een toepasselijke muziekje , dat kan soms heel inspirerend zijn." ![]() Ik heb iig zin in morgen! |
![]() |
|
over het verdelen kan ik je iig niks zeggen, want dat heb ik nooit zelf gedaan.
over het pijpje en het aantal hijsen --> ik had een waterpijp van een meter en nam alles in één hijs, dat was top. Bij een klein pijpje weet ik niet (kan ik wer niet helpen) ik heb alle keren de muziek niet écht gehoord, maar misschien heeft het onbewust wel meegeholpen in me trip. De mensen om je heen kunnen zich maar beter wel stilhouden.. Oh, enne heeel veel plezier. Ben jaloers op je ![]() |
![]() |
|
tijdje terug op vakantie ff in maastricht 5x extract gehaald (ze hadden geen 15x extract) maar dus gewoon meer van genomen. kvond t super chill, kwerd er ook erg lam van maar geen trip o.i.d. maar we gaan binnenkort wel ff 15x extract halen en ff zien wat dat doet
![]()
||
Citaat:
|
Vandaag dus geprobeerd met een maat. We hadden 0,5 gram door vier gedeeld zodat ieder twee keer kon.
Zoals ik al eerder zei heb ik totaal geen ervaringen met zulke dingen. Ook roken doe ik niet, heel zelden als ik zat ben. Ok, ik stak mijn pijpje aan en begon te zuigen, het voelde erg scherp aan, toen er nogmeer bij kwam hield ik het niet meer en hoesste alles uit. Klote, dacht ik, daar gaat m'n eerste helft. Er zat nog een beetje in wat ik ook maar aanstak, dat bleek te weinig te zijn want ik voelde vrijwel niets. Ik besloot om mijn tweede deel in het pijpje te doen. Ik was al wat meer gewent aan de scherpe rook, dacht ik. Na het te hebben aangestoken begon ik weer te zuigen, en damn! Ik moest weer hoesten! Ok, er zat nog wat in, weer aangestoken en dit keer heel rustig opgezogen. Dat ging goed maar was wederom te weinig. Nu weet ik wat ik fout deed, ik zoog gewoon veel te snel en te hard, vandaar dat hoesten ![]() Wat overbleef was een relext gevoel, licht in m'n hoofd en een beetje alsof ik ieder moment in slaap kon vallen. Maar het gevoel was wel erg zwak. Mijn maat had overigens hetzelfde, hij moest ook hoesten. Binnenkort nog maar eens proberen, dan met 10x. Nu weet ik dat ik heel rustig moet zuigen, hoop dat het dan wel goed gaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Baal er wel van ja, volgende beter. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |