Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En lul maar niet over geld...mijn vader heeft een eigen bedrijf... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ehhh niet alleen de buitelanders zitten op hun gat hoor...er zijn genoeg nederlanders die dat ook doen!
en trouwens...dat van america is niet ons probleem want wij hebben er niets mee te maken. soooooooo please doe ff je ogen open. kijk ik heb echt totaal niets tegen nl ers,ik ken genoeg nederlandse jongens die mij heel graag mogen,duzzzz ik geloof nooit dat een nl er nooit op een islamitisch meisje zal vallen maroc lady:ik ben 16 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn zat nl'ers die op islamitrische mensne kunnen vallen alleen dat ligt meer aan de persoon zelf dan aan je geloof.. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de reacties zo'n beetje gelezen, en heb me behoorlijk geergerd als je kijkt naar hoe sommige reageren op elkaar.
Ik ben zelf een moslim meisje, maar toch vind ik zelf dat die gezichtssluiers niet kunnen. Waarom ik dat vind???? Kinderen die begrijpen sneller iets als ze je gezichtsuitdrukking zien..dus hoe kan een kind van 4 of zo, zien dat ie "stout" is geweest? Ik denk dat deze meisjes een verkeerde opleiding hebben gekozen. Verder wordt er op deze topic gereageerd met, hoofddoekjes zijn niet verplicht in de Koran. Volgens de islam moet een vrouw haar haren bedekken. Ik heb een keer met een vrouw gesproken die een gezichtssluier draagt, en had haar toen gevraagd of het verplicht was om die te dragen. Zij antwoorde hierop dat het bedekken van haar genoeg is, maar dat het haar eigen KEUZE is om die te dragen. Ik snap best dat sommige zeggen dat ze hun kinderen liever naar een crèche sturen, met vrouwen die geen sluiers dragen. Ik denk niet dat we hier zo'n groot probleem over moeten maken. Dat gedreig vind ik opzich al helemaal overbodig. Er wordt om je mening gevraagd, je komt verder als je je argumenten goed uitlegt dan hier te gaan dreigen of zelfs ruzie maken. Ik vind het vooral jammer, dat maroclady en egyptianmaffia, zich zo opstellen. Je zou serieuzer worden behandelt als je je meningen normaal vertelde, en niet andere gaan beoordelen op hun mening, ik ken jullie niet..en jullie zullen vast ook hele leuke meiden zijn, maar ik denk niet dat je mensen moet gaan bedreigen met woorden of een ander stom noemen alleen om zijn mening. Nooit van negeren gehoord? Het is niet zo dat ik EENS ben met meningen van anderen..... Groetjuzzzxxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij bent niet helemaal 100% geloof ik... ![]() Jij bent geen echte Amsterdammer, vind ik... Je stemt vast LPF? De meest onserieuze partij uit de geschiedenis... Maar ach, die gekken heb je... |
![]() |
|
|