Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ripper ![]()
|
![]() |
Shit, weer een 'leuk' iemand eruit
![]() Trouwens, als ik zo'n koker zou krijgen zou ik m'n niewsgierigheid echt niet kunnen bedwingen hoor ![]() En ook lullig dat Ferdi en Elise maar zo maar eventjes die vrijstelling namen en daarmee nogal wat geld wegschoten ![]() En en en ik ben voor Ron, Ron is top ![]() |
![]() |
|
ik ben er sinds aflevering 2 bijna zeker van dat Patricia de mol is.
dat komt door de dingen die afgelopen weken zijn gebeurd (navigeren, lintjes), maar ook deze week weer. stel dat zij de mol is, dan weet zij ook wat Elise en Ferdi de keuze hadden om met het raden van de goede opdrachten de vrijstelling te kopen voor het dubbele van het verdiende bedrag. Omdat zij als 3e mocht kiezen was er nog zeker een persoon over die net zo slecht boomstammen kon klieven als zij. Ook wist zij van dat de vorige keer er wat te doen was met de vrijstellingen met het springen en dat het bijna zeker zou zijn dat de vrijstellingen gekocht zouden worden. Hierdoor heeft ze 'netjes'' haar opdracht tot een goed eind proberen te brengen en gehoopt dat het geld toch weer zou verdwijnen. Ook is zij het slechtste met het motiveren waarom bepaalde personen wel of geen mol zouden kunnen zijn en meestal klopt die argumentatie ook nog voor geen kanten. en als Ferdi toch de mol blijkt te zijn zal het een hele slecht mol zijn
|
Argh, superjammer dat Aafke eruit is, ik vond haar echt superleuk. Oh well. Patricia is trouwenz echt een gigantisch stoim mens, zeg JEZUS!
Anyway.. Ik heb het echt niet gezien, dat Mol in het water.. en ik heb het wel 3 keer teruggespoeld haha.. maar Astrid zou wel een goede zijn.. gister moesten ze namelijk vraaggesprekjes doen en Astrid zei dat ze het totaal beu was en daarom over andere dingen had gepraat. Als ze de mol is, is dat wel slim want zo krijgt ze ook geen vragen over zichzelf, zeg maar.. Ferdi is het duidelijk niet.. kom op zeg, dat ligt er inderdaad veel te dik bovenop. Rene zou het eventueel ook kunnen zijn... ik vond dat bijlengooien wat verdacht moet ik zeggen.. maar aan de andere kant wist hij wel goed de weg door het bos. Hmmz.. moeilijk! Ik vond het het 3e jaar ook leuker trouwens, leukere groep ![]()
|||||||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Maar toch, een hechte groep met veel gezelligheid vind ik veel leuker om naar te kijken, en dan krijg je zelf als kijker ook wat van die positieve sfeer mee, net alsof je er zelf ook bij hoort. Bij de groep van dit jaar heb ik dat echt niet. Ik heb voor de leukigheid een lijstje opgesteld van welk seizoen ik het beste vond. Hier komt het: BESTE SEIZOEN: 1. Seizoen 3 (= die met George als Mol) 2. Seizoen 2 (= die met Nico als Mol) 3. Seizoen 4 (= het huidige seizoen) 4. Seizoen 1 (= die met Deborah als Mol) Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het klopt trouwens wel dat hij goed de weg door het bos wist. Maar, als Mol zijnde moet je niet de verdenking op je laten vallen, en Angela had aan ’t begin van de aflevering gewaarschuwd dat de Mol wat voorzichtiger moest zijn. Dus, als Mol moet je soms ook wel dingen doen om de opdracht te laten slagen, om het vertrouwen van de groep te winnen. George kon ook niet alles saboteren, soms moest hij ook even meewerken. Of, hij moest in ieder geval medeleven of sympathie opwekken, wat hij deed bij die fietsopdracht op die berg. Daarom zou ik maar nooit blindelings zeggen: "Oh, maar hij liet die opdracht slagen, dus dan is hij niet de Mol." Nooit doen. Dit is een spel waar je niemand kan vertrouwen, en waar iedereen alsof doet. Niets is wat het lijkt. ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik moet trouwens zeggen, voor de mensen die denken dat Chandrika de Mol is… Ik ben er vrijwel zeker van dat zij de Mol niet is. In de vorige aflevering, waar zij van de brug was gesprongen, was ze geemotioneerd toen Ferdi en Patricia zeiden dat zij heel egoistisch was door van de brug te springen. Ze voelde zich duidelijk verraden en onbegrepen. En Elise probeerde haar een beetje op te peppen toen. En toen Aafke wegging, kon je ook wel zien dat Chandrika er best wel door geraakt was. Ze moest ook even slikken, misschien een traantje wegpinken (bij Elise was dat ook zo, dacht ik). Nou kan het zo zijn dat Chandrika dat acteert, want niets is wat het lijkt in dit spel, maar toch… voor mijn gevoel valt ze helemaal af als Mol. Ze heeft nooit hoog op mijn lijstje van verdachten gestaan, en dat zal ook zo blijven (als ze niets verdachts blijft doen). Trouwens, vinden jullie Chandrika geen leuke naam? It’s really growing on me… ![]() Maar goed, nu is het tijd voor mijn mollenlijstje. Hier komt-ie: WIE IS DE MOL? 1. René. 2. Ferdi. 3. Patricia. 4. Ron. 5. Astrid. 6. Chandrika. 7. Elise. Nou, dat was dan mijn mollenlijstje. Ik hoop dat of Ron, of Patricia, of zelfs Ferdi uitvalt volgende week. Ik kan deze kandidaten echt niet uitstaan, vooral Ferdi niet. De overige kandidaten vind ik te cool (afgezien van René, maar die blijft er toch in, omdat hij de Mol is). Maar goed. Bij deze stop ik dan met mijn ellenlange bericht. ![]() Groetjes, Ripper
||
Citaat:
Patricia en Ferdi vind ik allebei niet leuk, ze komen gewoon bitcherig over... bah! Ron lijkt me ook niet de mol.. Maar verder weet ik het ook niet echt eigenlijk ![]() Ohw ja, ik weet wel zeker dat Chandrika de mol niet is... ![]()
||
Aafke is een doos! Dat jullie dat niet zien zeg! Dom mens dat denkt dat ze alles weet... Hoogtelijnen voor paden aanzien...
![]() Ach ja... Lijst numero 4: 1. Astrid 2. Patricia 3. Ferdi 4. Chandrika 5. Elise 6. Ron 7. René Oja enne: Citaat:
|||
Citaat:
![]() Ze kwam op mij trouwens niet betweterig over, Ferdi en Patricia wel. ![]() Trouwens, we hebben het in dit topic over wie de Mol nou niet zal zijn. Zullen we het ook eens hebben over wie er volgens jullie gaat winnen, en wie er gaat verliezen? ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Enne... argumenten? Waarom denk je dat? We willen het allemaal graag horen! ![]() Groetjes, Ripper
||
Citaat:
![]() Enne, Ron moet winnen, maar dat zei ik al. (oh nee, ik quotte Orsino*, maar dat komt op hetzelfde neer)
|
nou 1 van mijn 4 mollen is weg.... BYE BYE AAFKE
Ferdie heeft weinig molligs uit gehaald gister en ook patricia was rustig.. astrid ook .. heb het niet helemaal gevolgt gister. vooral de laatste opdracht nie dus ik weet nie of ze toen iets hebben gedaan, hebben ze dat????? xoxoxo crazy angel
||
![]() |
Citaat:
![]() Eben kieken. Ik zie Ron nog wel winnen ( ![]() Oe Oe, op www.wieisdemol.nl staat ook het dagboek van de mol. En van deze aflevering zegt hij aan het eind 'Ik was absoluut aanwezig bij de blinddoek opdracht'. Misschien liegt hij/zij, maar toch.. |
![]() |
|
Astrid is mijn Mol.
Angela zei aan het begin van de 4e aflevering dat de Mol de vorige keer veel risico had genomen. Daarmee doelde ze op het van de brug afspringen. Wie sprongen er? Astrid, Ron, Chandrika en Rene. Toen Astrid sprong, schijnt er 'mol' in het water gestaan te hebben (dit heb ik zelf nog niet gezien). Uit het dagboek van de Mol: ". Een zeilopdracht die uiteindelijk strandt omdat niemand de leeftijd van Leonardo Di Caprio weet, het kan bijna niet mooier. Mijn instructie was "Let op het getal 28, Als je dat getal verandert, mislukt de opdracht." En zo geschiedde... " Elise en Ferdi zijn zeker niet de Mol, omdat zij het getal 28 wel goed zeiden. En Astrid zei 32. In aflevering 3 maakte Astrid een grove rekenfout bij het boodschappen doen. Aafke twijfelde nog, maar Astrid zei meteen dat het klopte, ze maakte een discussie onmogelijk. Bij de videoboodschap van de Mol staat Astrid vrij ver van het scherm af, net alsof ze zich er niet voor interesseerde (en dat klopt, want ze had de boodschap zelf gemaakt). Ook opvallend: het gesprek tussen Rene en Astrid, dat over hele andere dingen ging dan over het spel. Astrid wilde niet over de Mol praten, omdat ze daar geen zin in had. En Rene heeft tot nu toe alleen maar op Astrid gestemd. Zou ze bang zijn zichzelf te verraden aan een politieagent? Rene vond ik wel verdacht toen hij alle bijlen mis gooide, maar hij vond wel weer de boom met de 5000 euro, waardoor het bedrag verdubbeld werd. Hij heeft zijn verlies dus zeker goedgemaakt en zou dan een hele slechte Mol zijn. Astrid riep bij deze opdracht ook dat ze nog verder rechtdoor moesten, terwijl ze daar juist naar rechts moesten. Iemand kan nooit zulke dunne plakjes zagen als hij of zij nog nooit geoefend heeft. Astrid moet dus van te voren geoefend hebben en daarmee de opdracht geweten hebben. Ze koos als 3e, koos een lumberjack om zich niet verdacht te maken en won. Maar ze wist wel dat Elise en Ferdi een vrijstelling konden verdienen en daardoor het gewonnen bedrag verdubbeld uit de pot zouden halen. Hoe meer er gewonnen werd, hoe beter dus. En nog iets: hierdoor werd het 3-3. Dit is een logische stand om door Ferdi en Elise goed te gokken, omdat er 3 echte lumberjacks en 3 neppe waren. Astrid stemde op Aafke en Aafke ging er uit. Genoeg bewijs? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is ook meer een gevoel ofzo.
||
Citaat:
![]() Enne, ik denk ook Astrid hoor. Of Patricia. ![]()
|
Verwijderd
|
Bewijs heb je pas na de laatste aflevering. Dan weet je het tenminste zeker
![]() Ik verdenk trouwens Ferdi om vier hoofdredenen (en een ton aan subredenen die ik hier niet ga noemen): 1) Bij zijn introfilmpje kreeg hij de vraag "ben jij de Mol". Hij zei nee en keek in de camera van 'trap je erin? geloof je me?" 2) Omgekeerde psychologie. De Mol is de afgelopen keren onopvallend geweest. Wij denken nu dat Ferdi het niet is, aangezien het er te dik bovenop ligt. Maar hij is het dus wel! 3) Hij wist niet meer wat hij in had gevuld op zijn aanmeldingsformulier. 4) Een van de muzikale hints van schiffers.fm was het nummer "Karma Chameleon". Een gedeelte van de tekst luidt: "I'm a man with contradiction, I'm a man who doesn't know". Wie sprak zichzelf tegen omdat hij niet wist wat hij in had gevuld? Juist, Ferdi! (hij heeft zich naar mijn mening geopenbaard bij die opdracht met de cijfersloten) |
![]() |
|
![]() |
Neeeeeeee niet Ron
![]() Bluh, doe Ferdi er maar wel uit.. bal dat ie is. Of Astrid, boeit me ook niet zoveel. Valt het trouwens op dat je gewoon aan dat inleidend voorstukje (waarin je alle kandidaten ziet met naam enzo) kunt zien wie er in ieder geval niet uit gaat? Als je dat bijvoorbeeld zou opschrijven, want ze doen in die stukjes, en die opdrachten zijn nog niet geweest aan het eind van het programma, dan gaan ze er die avond dus nog niet uit. Dat vind ik echt héél suf. |
![]() |
||
Citaat:
|
Naar die introfilmpjes keek ik wel vaker, kon ik alvast wegstrepen welke er door gaan, deed ik trouwens vorig seizoen ook al. Maar dat van die interviews tussendoor was mij nog niet opgevallen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Groetjes, Ripper
|
Wat een spannende aflevering!
![]() ![]() Ik wil niet dat Astrid er uit gaat, want ze is een verschrikkelijk coole tante! ![]() ![]() Als ik zelf in Astrid's positie was geweest, had ik direct dat geld genomen en was ik naar huis gegaan. Je kunt beter met iéts naar huis gaan dan met lege handen, vind ik. Maar ja, we zien volgende week wel wat er gebeurt. ![]() Ik vond het wel cool om te zien dat René, Ferdi, Patricia en Elise belminuten kregen. Zo kon je ze van een andere kant bekijken, namelijk een emotionele kant. Dat vond ik dus wel interessant. ![]() Ik moet wel zeggen dat bijna alle opdrachten waren geslaagd... de Mol is helemaal niet actief geweest... of probeerde hij/zij wel om te saboteren, maar het ging moeilijk? Vreemd... Hmmm... ik denk dat dat alles is wat ik te zeggen heb... ik ga op een later tijdstip nog wel mijn Mollenlijstje updaten, want ik moet nu eerst eens even over deze aflevering nadenken... ![]() Groetjes, Ripper
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop trouwens wel dat ze blijft. Wel lullig trouwens, van dat einde ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk niet dat je nu kunt zeggen dat Astrid niet de mol is, zou wel beetje lomp zijn.
Maar inderdaad: spannend!! ![]() René was echt grappig ![]() En jezus; "Een eikel," ----> Ron. Muhaha.. ik lag helemaal in een deuk. Volgens mij heb ik alleen maar wat losse dingen te zeggen over deze aflevering, ook nog dat er niet echt een opvallende mollenstreek was.. En God wat is die Patricia irritant, haar hoofd.. bluh. Ron ![]() |
![]() |
|
ik verdenk nog steeds de zelfde mensen maar waarom was Chandrika ineens verdwenen in de kelder van die basiliek (ofzoiets)? das ook wel tijd rekken. mijn ma verdenkt al vanaf het begin Chandrika... maar ja da's me ma.
xooxox crazy angel
|
IDD maar is er gister nog iets mol achtigs uitgehaalt dan? ik heb eigenlijk niets gezien. behalve Chandrika die ineens weg was... en dat Astrid de mogelijkheid kreeg om het spel te verlaten was misschien wel een 'slimmigheidje' van de programma makers.
ik heb het eind gemist trouwens. ik ging weg toen de executie begon.. mijn pa zou me zeggen wat er gebeurde maar ze waren weg toen ik wakker werd dus NOU WEET IK HET NIET!! why cliffhanger? da zei iemand. xoxoxo moi
|
Ik vond het wel raar dat Elise (vooral) bij ik-ga-op-reis-en-neem-mee, veel rare dingen opnoemde, ze gaf hiervoor wel een reden, maar je kunt het ook anders zien. De mol weet wat de opdrachten zijn, als Elise de mol is, wist ze dat Ron en Chandrika de spullen moesten halen. Ze probeerde dus door moeilijke dingen te noemen, het onmogelijk voor Ron en Chandrika te maken.
Voor de rest niet veel mollendingen gezien.
|
ja da klopt wie bedenkt er nou zoiets als een lepelaar zeg dan lepel ofzow.. da's veeel logischer. toch??? volgens mij ben ik de gene die er in de laatste aflevering pas achter komt ... .als het vertelt wordt
er zitten lang nie zulke leuke mensen in als vorig seizoen, dan bedoel ik John en Prince die waren echt tof mijn mening xoxo moi
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik wou nog iets zeggen maar ik weet t niet meer... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
De Kantine |
Wie Is De Mol? #1 DeMol | 23 | 21-02-2013 19:23 | |
De Kantine |
Wie is de mol? #2.1 Biertank 52 | 4 | 19-04-2009 22:42 | |
De Kantine |