Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() o nee, ze zijn bij elkaargeraapt *grinnik* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ze hebben zelfs een site in het nederlands, engels, duits, frans en spaans... hoezo overdreven? ze hebben al moeite om in nederland een beetje bekend te worden. van het verhaaltje van 'chantal': "Zaterdag ben ik vroeg naar bed gegaan na het zien van Idols ,jammer hé dat Hind eruit is." ARGH. Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 14:44. |
![]() |
|
Wát een lelijke, ordinaire hoeren zeg! Gódverdomme... is dit het project bordeelrock?!
Op 'de' frontpage foto lijkt de uiterst linkse gitariste op een mannelijke combinatie tussen Kiedis en Grohl, de zangeres lijkt me 'n regelrechte 'makkelijke' Barbie en om de gitariste rechts te beschrijven schieten woorden me tekort. Negatief bedoeld, uiteraard. ...maar de bassiste en de drumster gaan wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1 x spin around luisteren en ik heb genoeg gehoord van ze.. Neen probeert het niet nog eens zou ik zeggen.. ![]()
|
Ik vind het hele idee/muziek/image van Bad Candy klote, maar toch heb ik wel medelijden met ze. De bassiste is de zus van een vriendin van me, en ze is is wel echt goed. Alleen haar vorige muziek was echt veel beter.
Ze hebben allemaal wel het talent geloof ik, maar ze doen er geen fuck mee op deze manier. Ik vind ze eigenlijk gewoon klote. Bonuspunten voor de persoon die dit kan volgen... ![]()
|
|