| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
op het moment dat ik dit lees....kom ik net uit de douche en heb ik...en blauwe snoopypyama aan
wat ik vandaag aan heb gehad issum... owja....streepjesbroek... een lichtblauwe met donkere blauwe streepjes.. daar op een lichtblauwe trui met boothals van die zachte stof..aan de onderkant issie een b-tje stak...er zitten touwtjes in.. enu..zwarte laarsje met een hakje... me haar opgestoken met zo'n kuif...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() (ik las dat je die roze ook gaat kopen... moet je me weer na-apen )ontopic: nog niet aangekleed
|
|
|
|
ik draag....
een spijkerbroek van Evisu een shirtje van Evisu en ja wat orgineel ook een jasje van Evisu adidas Y3's schoenen haar in zo'n moeilijk-ik wil hip zijn- model met zo'n kuif sieraden: alleen een leren bandje van Gsus om m'n nek
|
|
|
|
moet naar work...vergadering :l
draag dus saaie kleding altijd toch.. -jurkje net over de knie creme met een zwarte strik bij m'n middel van prada - panty van Donna Karen - Soort van Mary Janes van GA haartjes in een stakke knot sieraden: swaroski knopjes in oortjes en m'n mamma's verlovingsring like the sparkling
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
zwart t-shirt met lange mouwen
daarover blauw/lichtblauw/zwart gestreept spaghetti dingetje zwarte bh +slip zwarte broek rood badstof rokje lichtblauwe sokken zwarte rijglaarsjes kettinkje zwarte band in haar lichtblauwe oogschaduw + zwarte mascara 1 ringetje + 1 knopje
|
|
||
|
Citaat:
Nou ja igg ik zag een meisje die ze aanhad en ze stonden erg gaaf Ik zie er vandaag niet boeiend uit, want ik ben de deur niet uitgeweest.. spijkerbroek, rood vest en een hoog staartje.
|
|
|
Verwijderd
|
- Zwart hempje met op de voorkant een "vage" opdruk van bloemen, palmbomen en water van Itsus
- Blauw "versleten" spijkerjasje Only - Zwarte heupmodel broek met iets uitlopende pijp en persvouw Only - Zwarte leren puntlaarsjes zonder hak - Witte leren riem - Haar met een speld in een losse staart - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge - Zonnebril in m'n haar (Ik hou de hoop erin dat vandaag de zon nog gaat schijnen )- Luchtje: Cashmere Mist van Donna Karan |
|
|
|
|
Zwarte adidas gympen met paarse veters
Gestreepte kniekousen Een roze wijde broek Een zwart wijd rokje Een roze meetlint als riem Een zwart truitje met driekwart mouwen 1 armwarmer met roze met zwarte strepen Andere kant allemaal gekleurde armbandjes.. Dogtags om Kralenketting om En me haar in 8 staartjes.. Met 4 verschillende kleuren elastiekjes En 8 speltjes in me haar.. Dan nog 6 piercings door me oor.. en dan heb ik alles beschreven wat er beschreven kan worden..
|
|
|
|
wit shirtje H&M
legergroene wol-achtige strakke trui van Mango met zo'n superwijde hals die je over je schouders moet slaan zeg maar... juist ![]() vale uitlopende heupspijkerbroek Hilfiger koeienvlekriem witte puntinstappers met bloem erop Bronx haar in hoog staartje pareltjes in oren
|
|
||
|
Citaat:
en riem is nu een witte riem
|
|
|
|
Grijsblauwe spijkerbroek met uitlopende pijpen Diesel
roze hemdje H&M roze/wit gestreepte blouse, geknoopt RL donkerblauwe instappers TH Haar in slordig knotje, zilveren horloge Esprit, roze/wit kralenkettinkje van Eggplant, beetje mascara en lipgloss, geurtje: Polo Sport.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 17:07 | |
| De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 12:14 | |
| De Kantine |
Saained, Sealed, Delivered, I'm Yoursss!!! #610 Trimm Trabb | 500 | 22-05-2009 20:40 | |
| De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 14:50 | |
| Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 18:07 | |
| Lifestyle |
Wat voor ondergoed heb je vandaag aan? ice-dive | 13 | 06-05-2002 22:37 | |