Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 19:23
LoCa_LaDy
LoCa_LaDy is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 24-03-2003 @ 16:46:
ik gedraag me tegen iedereen hetzelfde.
tegen een nederlander die aardig tegen mij is doe ik aardig terug, bij een allochtoon is dit niet anders.
al kan ik me dood irriteren aan allochtonen die niet goed nederlands spreken en overal commentaar op hebben. (dat commentaar geld natuurlijk niet alleen voor allochtonen)
en ik kan er ook niet tegen als een turk of andere moslim een misdaad begaat en dan maar "inch allah" roept alsof hij/zij nix heeft gedaan.
verder heb ik allerlei verschillende vrienden, allochtoon tot gabber dus 't boeit me allemaal niets.
zolang de mense opzich maar OK zijn
Insha Allah betekent: Als Allah het wil
Oud 25-03-2003, 20:39
Verwijderd
Generaliseren hè, de basis voor racisme. Stelletje stakkers die Schijnheilhitlertjes (Osdorp Posse).
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:33
nps
nps is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef op 25-03-2003 @ 09:53:
Dus: Geen onderscheid, behalve op school, want daar loopt toevallig net een kudde irritante pestventjes rond.

een hoop mensen hebben de irritante gewoonte om een hele groep te veroordelen op de daden van enkelen... en als er dan wat gebeurt met z'n allen te gaan staan wijzen en "zie je wel!" te gaan roepen.
Oud 25-03-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 25-03-2003 @ 21:39:
Generaliseren hè, de basis voor racisme. Stelletje stakkers die Schijnheilhitlertjes (Osdorp Posse).
Def P is zelf schijnheilig. Een beetje jammer van het interview in de oor wat hij een paar maanden terug gegeven heeft...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 25-03-2003 @ 22:47:
Def P is zelf schijnheilig. Een beetje jammer van het interview in de oor wat hij een paar maanden terug gegeven heeft...
Hoezo dan? Zit ie zelf te zeiken op allochtonen nu?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 20:45
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Isabel schreef op 24-03-2003 @ 16:13:
Maar wat als ze hier zijn geboren en bijv. dus niet de nationaliteit van hun eigen land hebben?
Ja, dan moeten ze dus direct tegen de muur, naar de ovens of onder de bijl, nou goed?
Wat heeft dat er mee te maken? die lui praten thuis zelf toch nauwelijks nederlands, dus tel ik ze bij de buitenlanders.
dit is toch wel een moment om " "te gebruiken vind ik...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 23:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 25-03-2003 @ 21:39:
Generaliseren, de basis tot discussievoering omtrent mensen,dieren,dingen...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 11:49
LoCa_LaDy
LoCa_LaDy is offline
Oud 27-03-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
LoCa_LaDy schreef op 27-03-2003 @ 12:49:
Zo nou da's pas een goeie reply!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 17:42
Sirenie
Sirenie is offline
Ik kom hier alleen asielzoekers tegen en die vind ik over het algemeen best aardig. Er zit 1 allochtoon ofzo bij ons op school dus dat schiet niet op.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 18:02
Ellesje
Ellesje is offline
die komen amper voor in mijn omgeving...
zolang ze nederlands kunnen is het hetzelfde als "normale" nederlanders.
als ik word aangesproken door een of andere allochtoon op het station die een praatje met me wil maken, in het brak engels, heb ik zoiets van; shhhh weg hier, maar dan toch aardig blijven, dat gaat niet echt samen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 26-03-2003 @ 15:15:
Hoezo dan? Zit ie zelf te zeiken op allochtonen nu?
nee op marokkanen...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:26
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
bertbart schreef op 27-03-2003 @ 19:43:
nee op marokkanen...
je doelt op dat interview een paar maand geleden in de OOR, waarin het ook over pim fortuyn ging?
ik vermoed dat def niet zei dat ie een hekel had aan alle marokkanen, maar aan de zgn. 'kutmarokkanen'.
Oud 27-03-2003, 20:45
Verwijderd
mja allochtonen ik weet het nog steeds niet de ene dag dan snap ik ze niet de andere dag mag ik ze weer niet de andere dag zijn ze weer goed.

ik ga hier ook weinig moeite aan spenderen want er zijn ALTIJD menings verschillen en opmerkingen enzo. enzo.

Kortom valt weinig over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:30
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
Pollore schreef op 27-03-2003 @ 21:45:
tralala
offtopic:geweldige avatar

ontopic:
de meeste mensen hier (waaronder de topicstarter ) plaatsen alle 'allochtonen' in een hokje....
'ik kan marokkanen niet uitstaan..' of juist... 'ik val op marokkanen' is elke marokkaan hetzelfde?d8 het toch niet he...en bij het laatste voorbeeld vraag ik me dan toch af waar je in godsnaam op valt... het leuke cultuurtje? mijn god ik d8 toch dat het voornamelijk om iemands persoonlijkheid ging?
Ik heb een grote hekel aan bepaalde allochtonen, net zoals ik een grote hekel heb aan bepaalde autochtonen... het boeit me niet wat voor afkomst je hebt... ik mag je of ik mag je niet....
Mijn vriend is in Nederlands, zijn ouders Marokkaans, en ik val niet op Marokkanen, ik val op lieve leuke jongens die me respecteren en me in mn waarde laten.
Oud 28-03-2003, 09:18
Verwijderd
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 27-03-2003 @ 22:30:
IF U LUV SUMTHIN' LET IT GO IF IT CUMZ BACK 2 U ITZ URS IF IT DOESN'T...IT NEVER WAS!¡!
Offtopic: geweldige signature!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 09:34
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
a new nose schreef op 28-03-2003 @ 10:30:
opzich issie goed ja
Citaat:
eXo schreef op 28-03-2003 @ 10:18:
Offtopic: geweldige signature!
thnx
Oud 28-03-2003, 12:59
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Mijn vriend is in Nederlands, zijn ouders Marokkaans, en ik val niet op Marokkanen, ik val op lieve leuke jongens die me respecteren en me in mn waarde laten.
Dit begrijp ik niet helemaal , is hij nou Marokaans of niet.
Oud 28-03-2003, 14:58
June bug
June bug is offline
Citaat:
Isabel schreef op 24-03-2003 @ 16:13:
Maar wat als ze hier zijn geboren en bijv. dus niet de nationaliteit van hun eigen land hebben?
Dan zijn het geen allochtonen... Dan zijn alleen hun ouders dat...
Maar dat van die 10 jaar is idd wel goed lijkt me...
Oud 28-03-2003, 15:07
LoCa_LaDy
LoCa_LaDy is offline
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 27-03-2003 @ 22:30:
offtopic:geweldige avatar

ontopic:
de meeste mensen hier (waaronder de topicstarter ) plaatsen alle 'allochtonen' in een hokje....
'ik kan marokkanen niet uitstaan..' of juist... 'ik val op marokkanen' is elke marokkaan hetzelfde?d8 het toch niet he...en bij het laatste voorbeeld vraag ik me dan toch af waar je in godsnaam op valt... het leuke cultuurtje? mijn god ik d8 toch dat het voornamelijk om iemands persoonlijkheid ging?
Ik heb een grote hekel aan bepaalde allochtonen, net zoals ik een grote hekel heb aan bepaalde autochtonen... het boeit me niet wat voor afkomst je hebt... ik mag je of ik mag je niet....
Istie geadopteerd ofzow?
Oud 28-03-2003, 15:26
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef op 28-03-2003 @ 15:58:
Dan zijn het geen allochtonen... Dan zijn alleen hun ouders dat...
Maar dat van die 10 jaar is idd wel goed lijkt me...
Dan zijn het nog steeds allochtonen, als een of beide van je ouders van buitenlandse afkomst is/zijn dan ben je allochtoon.
Oud 28-03-2003, 17:51
LoCa_LaDy
LoCa_LaDy is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 28-03-2003 @ 16:26:
Dan zijn het nog steeds allochtonen, als een of beide van je ouders van buitenlandse afkomst is/zijn dan ben je allochtoon.
Inderdaad!
Oud 29-03-2003, 18:33
twim
twim is offline
Ok dan!

Mijn mening over allochtonen:

1. Rede dat ze hierheen komen:
Goed:
Er is oorlog in hun land.
Fout:
Ze worden vervolgd.
Ze hebben geen zak gepresteerd in hun eigen land.
Ze komen voor het "gratis geld"
2. Gedrag:
Goed:
Gewoon geen grote bek, zoals normale autochtone zich ook gedragen.
Zich houden aan de normen en waarden van de nederlandse cultuur.
Fout:
Grote bek tegen iedereen opzetten.
Zich groot voordoen.
Ruzie zoeken met iedereen.

Iedereen die zich hier niet aan houd. Fijn terugsturen naar hun eigen land.

Jup i know, heb een nogal rechtse denkwijze.

[edit]
3. Diverse:
Mensen moeten fatsoendelijk nederlands leren en een baan zoeken. En niet hier op hun luie reet geen fuck uitvoeren.
[/edit]

Hoe ik dus met ze omga? Niet als niet aan mijn "eisen" voldoen.

Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:42
LoCa_LaDy
LoCa_LaDy is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 29-03-2003 @ 19:33:
Ok dan!
1. Rede dat ze hierheen komen:
Goed:
Er is oorlog in hun land.
Excuse me

Dat is vaak niet het geval hoor
Oud 29-03-2003, 22:01
Hydraul!C FunK
Citaat:
Neophyte schreef op 29-03-2003 @ 19:33:

Fout:
Ze worden vervolgd.
Je bedoeld toch niet dat mensen maar in hun eigen land moeten blijven als ze vervolgd worden om Politieke redenen he?
Dus bijv. een geemancipeerde en progressieve vrouw onder het Taliban-bewind.

Verder heb ook jij het over de Nederlandse normen en waarden.
Zou het niet veel makkelijker,beter en consequenter(er heersen nogal verschillende normen en waarden in Nederland) zijn om gewoon de Nederlandse Wet als maat te gebruiken i.p.v. de zgn. normen en waarden?
Oud 30-03-2003, 04:28
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
LoCa_LaDy schreef op 28-03-2003 @ 16:07:
Istie geadopteerd ofzow?
neej k was waarschijnlijk beetje onduidelijk... ik bedoelde te zeggen dat ie hier is geboren en dus nederlander is en zich ook zo gedraagt
Oud 30-03-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 29-03-2003 @ 23:01:
Zou het niet veel makkelijker,beter en consequenter(er heersen nogal verschillende normen en waarden in Nederland) zijn om gewoon de Nederlandse Wet als maat te gebruiken i.p.v. de zgn. normen en waarden?
Een groot deel van de Nederlandse normen en waarden ligt idd in de wet, maar ik neem aan dat normen en waarden als dat je niemand mag doden internationaal zijn. De Nederlandse normen en waarden zijn in feite de Westerse en deels internationale normen en waarden. Maar het vreemde is, dat de Nederlanders zelf niet eens weten wat nu precies die normen en waarden zijn. Nederlands spreken iig niet.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:45
twim
twim is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 29-03-2003 @ 23:01:
Je bedoeld toch niet dat mensen maar in hun eigen land moeten blijven als ze vervolgd worden om Politieke redenen he?
Dus bijv. een geemancipeerde en progressieve vrouw onder het Taliban-bewind.

Mensen worden niet voor niks vervolgd.
En als zo'n vrouwtje het niet met de taliban eens is kan ze gewoon emigreren. Daar hoeft ze echt geen asiel voor aan te vragen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:50
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
LoCa_LaDy schreef op 27-03-2003 @ 12:49:
hoe wil je discussieren als je 6 miljard mensen allemaal apart moet beschrijven?

kun je wel als een niet nadekende badmuts doen, maar dan kom je alleen maar dommer over
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:23
Hydraul!C FunK
Citaat:
Neophyte schreef op 30-03-2003 @ 20:45:
Mensen worden niet voor niks vervolgd.
En als zo'n vrouwtje het niet met de taliban eens is kan ze gewoon emigreren. Daar hoeft ze echt geen asiel voor aan te vragen.
Ja, idd ze worden niet voor niets vervolgd.
Laat al die Che's, Biko's, Mandela's etc. maar lekker zitten in hun eigen 3e wereldlandje.

En tuurlijk hoeft ze geen asiel aan te vragen.
De term Politiek asiel is ook gewoon uit de lucht komen vallen, het had net zo goed Politieke emigratie kunnen heten.
Stom eigenlijk he, dat ze daar een aparte term voor bedacht hebben, ze konden ook gewoon emigreren.
Oud 31-03-2003, 12:29
substantial
substantial is offline
als ik me voordeur open doe, maak ik een wereldreis
en ik heb er geen problemen mee om in een "multiculturele buurt te wonen. Er wonen over het algemeen veel mensen bij elkaar en dat brengt problemen met zich mee, maar dat hoeft heus niet te komen door de allochtonen

als er een groep nederlanders aan het vechten zijn en er staan 1 of 2 allochtonen bij, dan zijn het meteen weer "die marokanen"
wat ik hiermee duidelijk wil maken is uh
marokanen, turken, nederlanders, marsmannetjes
overal heb je dezelfde aso's tussen zitten
Oud 31-03-2003, 23:16
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Isabel schreef op 18-03-2003 @ 20:06:
Ikzelf ben 100% Nederlands, maar ben voor 50% geintegreerd in de Marokkaanse cultuur.
Liefs Isabel
opgegroeid in spangen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 00:43
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
Isabel schreef op 18-03-2003 @ 20:06:
Ikzelf ben 100% Nederlands, maar ben voor 50% geintegreerd in de Marokkaanse cultuur.
En ga daarom ook graag met Marokkanen om.
Val ook voornamelijk op Marokkaanse jongens.

Maar dat even terzijde.
Hoe stel jij je op tegenover allochtonen?
Ga je niet met ze om alleen door hun nationaliteit?
Of komt het door ervaringen?
Of maakt het je niets uit waar iemand (of iemands ouders) vandaan komt?

Was wel even nieuwsgierig.
Hoe anderen er over denken.
Liefs Isabel
Op mijn school is een groot deel ook allochtoon. Hier kan ik goed mee opschieten. Toch zijn er bepaalde groeperingen die ik bijvoorbeeld in de trein tegenkom. Ik kan er gewoon niet tegen.
Praten in hun taal, en dat kunnen ze dan niet op beschaafte toon, nee dat moet schreeuwerig, EN DAAR HEB IK GROTE PROBLEMEN MEE!!! EN ALS IK DAN VERVOLGENS EEN MAROKAANSE JONGEN ZIE DIE ZIJN VRIENDIN ONDERUIT TRAPT DAN HEB IK HET HELEMAAL MET ZE GEHAD maarja, zoals ik al zei: er zijn en er zijn net zoals bij nederlanders. Dus ik ga om met sommige en anderen niet. Net zoals ik me aan sommige nederlanders kan irriteren.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:16
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Ik ga het liefst gewoon helemaal niet met ze om, des te minder spullen worden dr van me gepikt
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:19
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
LoCa_LaDy schreef op 29-03-2003 @ 20:42:
Excuse me

Dat is vaak niet het geval hoor
Hmm ik heb zo'n beetje het gevoel dat je een landverrader bent....
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:02
June bug
June bug is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 28-03-2003 @ 16:26:
Hmz... ik dacht serieus dat je als je in NL geboren bent, gewoon een Nederlands paspoort krijgt, en dus een rasechte Nederlander bent, ongeacht de nationaliteit van je ouders... Een allochtoon is toch iemand die halverwege zijn leven in een ander land gaat wonen? Ik kan me nl. niet echt voorstellen dat je met een Nederlands paspoort nog steeds een allochtoon bent...
Oud 01-04-2003, 16:20
Hydraul!C FunK
Citaat:
Nirv@nafreak schreef op 01-04-2003 @ 16:02:
Hmz... ik dacht serieus dat je als je in NL geboren bent, gewoon een Nederlands paspoort krijgt, en dus een rasechte Nederlander bent, ongeacht de nationaliteit van je ouders... Een allochtoon is toch iemand die halverwege zijn leven in een ander land gaat wonen? Ik kan me nl. niet echt voorstellen dat je met een Nederlands paspoort nog steeds een allochtoon bent...
Als allochtoon ben je ook Nederlands.
Allochtoon staat niet gelijk aan buitenlander, allochtoon staat gelijk aan iemand met een Nederlands paspoort alleen zelf afkomstig uit een ander land of iemand waarvan 1(of beide) ouders uit het buitenland afkomstig is/nationaliteit en paspoort heeft.

Je kunt alleen dus alleen maar onderscheid maken tussen een buitenlander en een Nederlander.
Een buitenlander heeft de nationaliteit/paspoort van een ander land, een Nederlander de nationaliteit/paspoort van Nederland.
Oud 01-04-2003, 16:29
liefkindje
liefkindje is offline
Eigenlijk ga ik niet goed met allochtonen om.
Hier heb ik ook wel mijn redens zo voor.
Ik heb nl. hele erge ervaringen met allochtonen
en elke keer als ik weer naar opsporing verzocht kijk word dat gevoel alleen maar versterkt want die klootzakken zijn 99% van de tijd zijn ze zwart en die andere 1% heeft een bivakmuts op!

Zo en nu kan iedereen zeggen dat ik een grote rascist ben en dat mag je ook zeggen maar ik heb daar een hele hele goede reden voor en ik denk als jullie ook zoiets mee hadden gemaakt je exact hetzelfde zou zeggen!!!!!!!

X
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:00
twim
twim is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 01-04-2003 @ 17:29:
Eigenlijk ga ik niet goed met allochtonen om.
Hier heb ik ook wel mijn redens zo voor.
Ik heb nl. hele erge ervaringen met allochtonen
en elke keer als ik weer naar opsporing verzocht kijk word dat gevoel alleen maar versterkt want die klootzakken zijn 99% van de tijd zijn ze zwart en die andere 1% heeft een bivakmuts op!

Zo en nu kan iedereen zeggen dat ik een grote rascist ben en dat mag je ook zeggen maar ik heb daar een hele hele goede reden voor en ik denk als jullie ook zoiets mee hadden gemaakt je exact hetzelfde zou zeggen!!!!!!!

X
Ok komt ie:
Je bent een grote rascist!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Cube schreef op 01-04-2003 @ 14:16:
Ik ga het liefst gewoon helemaal niet met ze om, des te minder spullen worden dr van me gepikt
Nah.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 01-04-2003 @ 18:00:
Ok komt ie:
Je bent een grote rascist!
als je het size 6 neerzet, typ het dan ten minste goed
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:30
Schoenriem
Schoenriem is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-04-2003 @ 17:48:
als je het size 6 neerzet, typ het dan ten minste goed
wat is er mis mee.
En als je de rolleyes goed gebruikt dan snap ik je sarcasme hierin niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Schoenriem schreef op 03-04-2003 @ 15:30:
wat is er mis mee.
En als je de rolleyes goed gebruikt dan snap ik je sarcasme hierin niet.
rascist is een niet bestaand woord...snap je um nu :zucht:
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:48
Schoenriem
Schoenriem is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-04-2003 @ 15:44:
rascist is een niet bestaand woord...snap je um nu :zucht:
En je weet natuurlijk niet wat het betekent???
En nu wil je van mij uitleg...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Schoenriem schreef op 03-04-2003 @ 15:48:
En je weet natuurlijk niet wat het betekent???
En nu wil je van mij uitleg...
wat lul je nou dom man?

het is racist en niet rascist...als je het woord gebruikt met size 6, schrijf het dan ten minste goet

en nee dank je voor de uitleg. In tegenstelling tot vele anderen weet ik wel wat en wanneer het woord racisme (of discriminatie) te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:56
Schoenriem
Schoenriem is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-04-2003 @ 15:52:
wat lul je nou dom man?

het is racist en niet rascist...als je het woord gebruikt met size 6, schrijf het dan ten minste goet

en nee dank je voor de uitleg. In tegenstelling tot vele anderen weet ik wel wat en wanneer het woord racisme (of discriminatie) te gebruiken
Volgens mij zijn er veel meer mensen die het zo schrijven als Neophyte. Daarbij weet je toch wat hij bedoelt. Dus ijl niet zo.

Gebruik jij dan de volgende keer wel de rolleyes goed.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:01
twim
twim is offline
oehhh een discussie over mijn reply.

@ Fade Of Light: Lees de door mij gequote post eens goed
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:02
hippie jesse
hippie jesse is offline
ik heb een groot probleem, ikwil best iets zeggen over hoe ik met allochtonen om ga, maar.........

ik zie het verschil nooit tussen alloch- en uatochtonen

lastig he, kan iemand mij helpen, want volgensmij ben ik niet normaal
Oud 03-04-2003, 15:11
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
terror koe schreef op 03-04-2003 @ 16:03:
dat sloeg nergens op
je hebt toch gelijk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:13
Verwijderd
erg leuk vond ik het toen een stel jongens uit mijn klas wilden basketballen in de pauze, en teams zat te maken, en iemand voor de grap riep 'de allochtonen tegen de niet-allochtonen', en een Oostenrijkse jongen zichzelf indeelde bij de niet-allochtonen

ontopic: ik geloof niet dat ik tegen allochtonen anders doe dan tegen niet-allochtonen. Ja, als ze niet goed Nederlands kunnen dan wel, dan praat ik langzamer, maar dat doe ik ook tegen kinderen en ouderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten