Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 14:14
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-03-2003 @ 09:17:
Een paar maanden geleden heb ik wel is aanvaringen met jou gehad; niet hier maar ik geloof op het Games forum.

Of tenminste; je zat iedereen af te zeiken en behoorlijk sjacherijnig te doen.
en hoe kom je er bij dat ik niet lelijk ben ofzo je hebt me toch nog nooit gezien.
dus hoe kan je dat soort dingen zeggen
Advertentie
Oud 25-03-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 08:34:
Hoezo wil je geen lenzen? Het is veel mooier en je ziet echt zon 40% beter
Ik heb 2 maanden lenzen gehad, omdat ik ook zo graag 'mooier' wilde zijn. Ach, fuck it. Ten eerste zag ik helemaal neit beter. Is natuurlijk ook onzin, dat je door lenzen beter zal zien, dat weet je zelf ook wel. Ten tweede weet jij helemaal niet of het mooier is bij mij, omdat je niet weet hoe een bril me staat. En dan ook nog: Lenzen zitten kut, ik vond het een heel gedoe en het is me het niet waard. Ik ben happy met mn bril en anderen moeten dat ook maar zijn.
Oud 25-03-2003, 14:25
Verwijderd
En trouwens:

De hele tijd roepen dat je jezelf lelijk vindt heeft alleen maar een negatief effect.

Positief denken wil ook wel es helpen. En nu niet met die zelfmedelijden-berichtjes aankomen met 'oh maar ik ben zo lelijk, niemand wil mij'. Nee, dan zal je inderdaad nooit iemand vinden, met die instelling.
Oud 25-03-2003, 15:58
king112
Avatar van king112
king112 is offline
zelfmedelijden hebt ik klopt.
En positief denken probeer ik altijd.
maar lukt niet altijd want als ik mezelf zie is mijn dag al verpest hopeloos voel ik me dan.
Oud 25-03-2003, 17:51
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Positief denken, been there, tried it and failed.
Oud 25-03-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 25-03-2003 @ 16:58:
zelfmedelijden hebt ik klopt.
En positief denken probeer ik altijd.
maar lukt niet altijd want als ik mezelf zie is mijn dag al verpest hopeloos voel ik me dan.
Positief denken..., probeer je dat? waarom dan deze topic, waarin zovaak staat dat je lelijk bent. Noem je dat positief? En je kan nog zo hard roepen dat je het inderdaad bent en voor altijd eenzaam en lonely zal blijven, nooit iemand zal vinden en dat je te laf bent om jezelf te doden... Negatief blijft het. En ik zal het tegenspreken. Lelijk zijn is relatief. Mensen die ik eens mooi vond zijn ontzettend gedaald nu ik ze beter ken. Hun karakter is kut en hun uiterlijk vind ik ook niet meer zo mooi. Ze stralen uit hoe ze zijn. Ik ken een meisje die ik altijd bewonderde om hoe ze eruit zag. Ik keek tegen haar op, toen ik op de basisschool zat. Nu is ze diegene die me vaak het leven zuur maakt en pest. Mooi? Nee. Ik verafschuw haar gedrag t.o.v. mij en haar uiterlijk boeit me niet meer. Ik kijk niet meer tegen haar op, ik vind haar niet langer knap of mooi.

Je moet niet stiekem nog de drang naar aandacht en medelijden willen. Als je positief wil denken, doe dat dan ook. En het kan, want ik heb dat zelf ervaren. Relativeer. Laat je dag niet verpesten door zoiets onbelangrijks als uiterlijk.
Oud 25-03-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 18:51:
Positief denken, been there, tried it and failed.
De sleutel zit em in doorgaan als het niet lukt.

Alsof je denkt dat het mij makkelijk is afgegaan- en nog gaat.

Alles is een leerproces. Je moet eerst een grote stap nemen, en vervolgens met kleine stapjes verder gaan. EN NOOIT ZOMAAR OPGEVEN.
Oud 25-03-2003, 18:46
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Myself! schreef op 25-03-2003 @ 19:06:
De sleutel zit em in doorgaan als het niet lukt.

Alsof je denkt dat het mij makkelijk is afgegaan- en nog gaat.

Alles is een leerproces. Je moet eerst een grote stap nemen, en vervolgens met kleine stapjes verder gaan. EN NOOIT ZOMAAR OPGEVEN.
EN hoe oud ben jij eigelijk??
Oud 25-03-2003, 18:49
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
king112 schreef op 25-03-2003 @ 16:58:
zelfmedelijden hebt ik klopt.
En positief denken probeer ik altijd.
maar lukt niet altijd want als ik mezelf zie is mijn dag al verpest hopeloos voel ik me dan.
gewoon volhouden

ik ben ook tijd depressief geweest.. maar ik werd gewoon op een ochtend wakker, en ik voelde me niet kut,.,. en zo kwamen dr steeds meer dagen.. nu ben ik denk ik dr wel uit gekomen
Oud 25-03-2003, 18:51
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 18:51:
Positief denken, been there, tried it and failed.
je moet het niet alleen denken, je moet het ook doen..
Oud 25-03-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 25-03-2003 @ 19:46:
EN hoe oud ben jij eigelijk??
Doet dat er iets toe? (Staat btw onder haar nick.)
Oud 25-03-2003, 19:29
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 25-03-2003 @ 19:51:
je moet het niet alleen denken, je moet het ook doen..
\
Mischien doet ie het ook
of probeert ie het iedere geval
Oud 25-03-2003, 19:58
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Ik heb het gevoel dat bij another way het geval is dat het positief denken op is. Wat ik wel kan begrijpen opzich.
ik denk dat de enige mogelijkheid is om het maar gewoon te accepteren Hoe hard het ook is.
En dan gewoon je eigengang gaan en maar proberen nieuwe mensen leren kennen ofzoiets.
ach ik weet het ook niet meer maar zoiets moet het toch zijn.
op het forum zeiken van dat je zo lelijk ben heeft ook geen zin meer.
ik denk dat
Oud 25-03-2003, 20:03
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Ik vraag maar om oplossing nog meer ofzo wat ik kan ondernemen of wat dan ook.
Oud 25-03-2003, 20:13
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 25-03-2003 @ 19:51:
je moet het niet alleen denken, je moet het ook doen..
Ik deed het ook, alleen nu niet meer omdat ik het niet kan en het voor mij niet heeft geholpen

Bovendien maakt positief denken mijn uiterlijk niet mooier, wat natuurlijk de hele oorzaak van dit alles is

Tja en het innerlijk heb ik ook niet, ik ben meestal stil, verlegen, depri en vaak sjago. NIEMAND wil zo'n persoon. Verder zeggen mn ouders altijd dat ik achterlijk en dom ben, ze lopen mij constant fa te kraken. Ik zei laatst dat ik net zo goed zelfmoord kon plegen, waarop mijn moeder antwoorde dat het haar niets kon schelen als ik dat zou doen. Maar ze zegt wel vaker van die achterlijke dingen, dus serieus ga ik er niet op in.

Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 20:21.
Oud 25-03-2003, 20:40
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 21:13:
Ik deed het ook, alleen nu niet meer omdat ik het niet kan en het voor mij niet heeft geholpen

Bovendien maakt positief denken mijn uiterlijk niet mooier, wat natuurlijk de hele oorzaak van dit alles is

Tja en het innerlijk heb ik ook niet, ik ben meestal stil, verlegen, depri en vaak sjago. NIEMAND wil zo'n persoon. Verder zeggen mn ouders altijd dat ik achterlijk en dom ben, ze lopen mij constant fa te kraken. Ik zei laatst dat ik net zo goed zelfmoord kon plegen, waarop mijn moeder antwoorde dat het haar niets kon schelen als ik dat zou doen. Maar ze zegt wel vaker van die achterlijke dingen, dus serieus ga ik er niet op in.
ik denk neit dat het uiterlijk de oorzaak is dat het zo slecht met je gaat.. Ik denk dat je ouders de oorzaak zijn.. Het is niet normaal dat je ouders te zo behandelen, als ze dat nogsteeds doen.. tja ik zou hulp zoeken, en niet alleen voor jou maar ook voor je ouders.. op deze manier word je nooit beter en blijf je altijd maar depri.. ja je kan wel zeggen dat het aan je uiterlijk ligt maar dat is niet het enige..
En je innerlijk kan je veranderen, probeer gewoon wat meer je te gedragen zoals je wilt zijn.. ookal durf je in het begin msischien niet zo goed, toch doorzetten..

en je uiterlijk kan je wel beter maken op veel punten.. als je te dik bent kan je afvallen, als je puisten heb kan je cremes gebruiken en je huid goed schoonmaken.. de dingen die je echt lelijk maken kan je verhelpen. ja tuurlijk is een lelijk gezicht hebben niet echt fijn.. maar ik vind dat altijd nog mooier dan een mooi gezicht dat onder de puisten zit
Oud 25-03-2003, 20:50
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
king112 schreef op 25-03-2003 @ 21:03:
Ik vraag maar om oplossing nog meer ofzo wat ik kan ondernemen of wat dan ook.
umm ik volg het hele topic niet helemaal

maar als je wat aan je uiterlijk wilt doen:
-val af, als je te zwaar bent
-gebruikt cremes als je gezicht onder de puisten zit
-als je wenkbrauwen je superlelijk zijn, werk ze een beetje bij
-is je gezichtsvorm lelijk, werk aan je uitstraling, van elke kop kan je wel wat maken dat bij je past

aan je uitstraling:
-ga voor de spiegel staan, en leef je uit
-test het later uit op straat, wat het beste bij je past, waar mensen het meest op vallen

aan je innerlijk:
-probeer je niks van anderen aan te trekken en gedraag je zoals jij je goed voelt
-leef je uit en hou je vooral niet in
-probeer wat sociale contacten op te bouwen
-probeer meer zelfvertrouwen te krijgen
-en leer dat een vriendin je leven niet compleet maakt, jij denkt dat een vriendin al je problemen oplost, nou dat doet het dus echt niet
Oud 25-03-2003, 20:52
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 25-03-2003 @ 21:40:
ik denk neit dat het uiterlijk de oorzaak is dat het zo slecht met je gaat.. Ik denk dat je ouders de oorzaak zijn.. Het is niet normaal dat je ouders te zo behandelen, als ze dat nogsteeds doen.. tja ik zou hulp zoeken, en niet alleen voor jou maar ook voor je ouders.. op deze manier word je nooit beter en blijf je altijd maar depri.. ja je kan wel zeggen dat het aan je uiterlijk ligt maar dat is niet het enige..
En je innerlijk kan je veranderen, probeer gewoon wat meer je te gedragen zoals je wilt zijn.. ookal durf je in het begin msischien niet zo goed, toch doorzetten..

en je uiterlijk kan je wel beter maken op veel punten.. als je te dik bent kan je afvallen, als je puisten heb kan je cremes gebruiken en je huid goed schoonmaken.. de dingen die je echt lelijk maken kan je verhelpen. ja tuurlijk is een lelijk gezicht hebben niet echt fijn.. maar ik vind dat altijd nog mooier dan een mooi gezicht dat onder de puisten zit
Mn ouders behandelen mij niet slecht. Ze zeiken alleen door over van alles. Altijd als ik iets fout doe of zeg, kunnen ze er uren over door gaan. En ze schieten soms wel eens door en gaan rare dingen zeggen. Mn ouders zijn igg niet de oorzaak. Bovendien zeggen ze dat ik niet lelijk ben,w at ik nog steeds niet wil geloven

En kwa uiterlijk, ik ben niet dik ik heb zero puisten en ik heb geen misvormde kop ofzo.
Oud 25-03-2003, 20:56
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 21:52:
Mn ouders behandelen mij niet slecht. Ze zeiken alleen door over van alles. Altijd als ik iets fout doe of zeg, kunnen ze er uren over door gaan. En ze schieten soms wel eens door en gaan rare dingen zeggen. Mn ouders zijn igg niet de oorzaak. Bovendien zeggen ze dat ik niet lelijk ben,w at ik nog steeds niet wil geloven
nou het klinkt niet echt normaal.. ja ok, ze behandelen je misschien niet superslecht.. en ze slaan je niet enzo.. ,aar het is ehct niet normaal als je moeder zoiets zegt.. ja je zegt wel dat je je dr niet zo van aan trekt, maar ik denk dat je dat toch wel doet.. ik bedoel, het is voor niemands zelfvertrouwen goed om de hele dag zulke dingen te horen.. en ik denk dat jij gewoon wat zelfvertrouwen nodig heb
Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 21:52:

En kwa uiterlijk, ik ben niet dik ik heb zero puisten en ik heb geen misvormde kop ofzo.
waarom noem je jezelf dan lelijk?
Oud 25-03-2003, 21:05
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 21:52:


En kwa uiterlijk, ik ben niet dik ik heb zero puisten en ik heb geen misvormde kop ofzo.
Wat vind je dan wel lelijk aan jezelf of vind je niks lelijk aan jezelf??
Oud 25-03-2003, 21:18
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 25-03-2003 @ 21:56:
waarom noem je jezelf dan lelijk?
Tis een combinatie van een aantal dingen. Ten eerste ben ik zow erg onzeker over mn lengte. Ik ben nu denk ik 1.94-96 lang, opzich geen probleem denk je. In combinatie met mijn gewicht is dit heel erg. Ik weeg namelijk niet erg veel, en ben daarom ook behoorlijk mager. En dikker worden kan ik niet, ik heb alles al geprobeerd. Ik zie er een beetje uit als een 'slungel' zeg maar.

Het lelijkste is dan wel mijn haar Ik haat mijn haar, en zelfs de kapper zegt dat het lastig is. Ik heb namelijk van dat dikke aziatische haar, dat echt alle kanten op piekt. Zelfs met de sterkste gel/wax kan je het niet in model krijgen. Als ik mijn haar goed wil hebben moet ik 1x per week naar de kapper.

Verder vind die blik op mn gezicht echt verschrikkelijk, en dan vooral mijn ogen Tis niet echt uit te leggen hoe het eruiit ziet, maar ik kan je verzekeren dat het afstotelijk is.

kortom ik ben gewoon lelijk, en er is niets of niemand die daar iets aan kan doen
Oud 25-03-2003, 21:18
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 25-03-2003 @ 21:50:
umm ik volg het hele topic niet helemaal

maar als je wat aan je uiterlijk wilt doen:
-val af, als je te zwaar bent(geen last van)
-gebruikt cremes als je gezicht onder de puisten zit(geen last van)
-als je wenkbrauwen je superlelijk zijn, werk ze een beetje bij
-Als ik iets mooi aan mezelf vindt zijn het me wenkbrauwen.(positief he)

-is je gezichtsvorm lelijk, werk aan je uitstraling, van elke kop kan je wel wat maken dat bij je past
-Okee hier heb ik dus last van ik werk veel aan me uitstralling in de spiegel.


aan je uitstraling:
-ga voor de spiegel staan, en leef je uit
-test het later uit op straat, wat het beste bij je past, waar mensen het meest op vallen

-euuh veel lachen toch


aan je innerlijk:
-probeer je niks van anderen aan te trekken en gedraag je zoals jij je goed voelt
-(doe ik al)
-leef je uit en hou je vooral niet in
(dat gaat wel better ja ik kan
-probeer wat sociale contacten op te bouwen
(probeer ik al gaat wel goed)
-probeer meer zelfvertrouwen te krijgen
(heb alleen geen zelfvertrouwen over mijn uiterlijk)
-en leer dat een vriendin je leven niet compleet maakt, jij denkt dat een vriendin al je problemen oplost, nou dat doet het dus echt niet.

-Ik weet dat het niet alles op zal lossen maar het zal me wel wat meer hoop geven





thx voor je commentaar

Oud 25-03-2003, 21:21
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
zeg king112, je moet eens leren om buiten het quote vak te typen
Oud 25-03-2003, 21:23
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 22:18:
Tis een combinatie van een aantal dingen. Ten eerste ben ik zow erg onzeker over mn lengte. Ik ben nu denk ik 1.94-96 lang, opzich geen probleem denk je. In combinatie met mijn gewicht is dit heel erg. Ik weeg namelijk niet erg veel, en ben daarom ook behoorlijk mager. En dikker worden kan ik niet, ik heb alles al geprobeerd. Ik zie er een beetje uit als een 'slungel' zeg maar.
194 valt best mee.. en geloof me, je kan beter dun en lang zijn dan dik en lang.. dat ziet dr nm echt neit uit.. en als je dr beter uit wilt zien, ga sporten

Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 22:18:

Het lelijkste is dan wel mijn haar Ik haat mijn haar, en zelfs de kapper zegt dat het lastig is. Ik heb namelijk van dat dikke aziatische haar, dat echt alle kanten op piekt. Zelfs met de sterkste gel/wax kan je het niet in model krijgen. Als ik mijn haar goed wil hebben moet ik 1x per week naar de kapper.
je kan je haar laten uitdunnen, geloof ik.. verder is dr heus wel iets te vinden dat helpt.

Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 22:18:

Verder vind die blik op mn gezicht echt verschrikkelijk, en dan vooral mijn ogen Tis niet echt uit te leggen hoe het eruiit ziet, maar ik kan je verzekeren dat het afstotelijk is.

kortom ik ben gewoon lelijk, en er is niets of niemand die daar iets aan kan doen
ik geloof niet dat je lelijk bent.. k geloof het pas als ik het zie
Oud 25-03-2003, 21:27
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
maar als je wat aan je uiterlijk wilt doen:
-val af, als je te zwaar bent(geen last van)
-gebruikt cremes als je gezicht onder de puisten zit(geen last van)
-als je wenkbrauwen je superlelijk zijn, werk ze een beetje bij
-Als ik iets mooi aan mezelf vindt zijn het me wenkbrauwen.(positief he)
zie je wel, is dr toch iets dat wel mooi aan je is

-is je gezichtsvorm lelijk, werk aan je uitstraling, van elke kop kan je wel wat maken dat bij je past
-Okee hier heb ik dus last van ik werk veel aan me uitstralling in de spiegel.

aan je uitstraling:
-ga voor de spiegel staan, en leef je uit
-test het later uit op straat, wat het beste bij je past, waar mensen het meest op vallen

-euuh veel lachen toch ja dat ook ja


aan je innerlijk:
-probeer je niks van anderen aan te trekken en gedraag je zoals jij je goed voelt
-(doe ik al)
-leef je uit en hou je vooral niet in
(dat gaat wel better ja ik kan
-probeer wat sociale contacten op te bouwen
(probeer ik al gaat wel goed)
-probeer meer zelfvertrouwen te krijgen
(heb alleen geen zelfvertrouwen over mijn uiterlijk)

ach, dat krijg je vanzelf wel als je doorkrijgt dat mensen jou ook willen

-Ik weet dat het niet alles op zal lossen maar het zal me wel wat meer hoop geven
ja dat misschien wel, maar dr zijn heel veel dingen die hoop geven..
ik denk dat het hebben van vrienden evenveel hoop geeft maargoed
Oud 25-03-2003, 21:34
king112
Avatar van king112
king112 is offline
vrienden is geen probleem
het is iets anders het is dat ik verlang naar een vriendin
Oud 25-03-2003, 21:53
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Ik ben zelf 18 en inderdaad ook niet zo mooi. Althans dat vinden heel veel mensen. Ik ben geen standaard iemand.

Vooral toen ik 14/15 was ben ik heel erg gepest omdat ik lelijk was door een meisje (dat ik toen veel beter vond, omdat ze veel mooier was en omdat ze alle jongens kon krijgen)
Nu weet ik beter. Dat kind is zo ongelooflijk gemeen. Ze zag er toen uit als een hoer en nu nog steeds en heel veel mensen vinden haar nu een afgelebberde boterham.

Ik merk nog steeds wel op straat enzo dat jongens van een jaar of 15 me uitschelden of roepen...lekker ding en dan onwijs dom lachen enzo. Dan voel ik me wel een beetje rot, maar ik denk dan maar van..HAHA Ik kom net van de universiteit, waar jij nooit zal komen en ik heb genoeg vrienden die me wel op mijn waarde schatten.

Kijk tuurlijk is het waar dat ik doordat er niet uitzie zoals men wil dat meisjes eruit zien. Maatje 34/36 1.75 en verder alles goed.

Veel mensen vinden dat ik heel lief ben en dat ik dat ook uitstraal. Dat is ook zo en ik help graag mensen en ik sta voor ze klaar en inderdaad ik maak ook wel een gebruik van het feit dat men nooit wat achter mij zoekt. Ik ben dan wel niet mooi, maar ik heb mijn uitstraling om gebruik van te maken.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 26-03-2003, 12:57
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Ik ben 18 jaar.
en werd/wordt vaak dom & lelijk gevonden door de meisjes.
dat haat ik want ik weet ook dat ik lelijk ben maar heb daardoor helemaal geen zelfvertrouwen meer.
Veder heb ik niet echt vrienden waarmee ik hier over zou kunnen praten.
Ik voel me slecht en zou het liefst een eind er toch aan willen maken.
ik weet dat ik heletijd wel het zelfde zeg maar ik voel me echt zo ugly.
Zelfs de leraren merken dat ik derpi ben.
Ik kan wel snel contacten maken maar ze natuurlijk niet onderhouden.
niet dat ik dat zo heel erg vindt.
Eigelijk is het enige wat ik wil een vriendinnetje maar dat wordt mij niet gegunt. Natuurlijk zou ik ook graag een andere hoofd willen zodat het een stuk makelijker zou zijn.
Oud 26-03-2003, 13:00
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 22:21:
zeg king112, je moet eens leren om buiten het quote vak te typen
ik kan geen tekst kopieer op deze kut computer
Oud 26-03-2003, 13:13
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-03-2003 @ 22:18:
Tis een combinatie van een aantal dingen. Ten eerste ben ik zow erg onzeker over mn lengte. Ik ben nu denk ik 1.94-96 lang, opzich geen probleem denk je. In combinatie met mijn gewicht is dit heel erg. Ik weeg namelijk niet erg veel, en ben daarom ook behoorlijk mager. En dikker worden kan ik niet, ik heb alles al geprobeerd. Ik zie er een beetje uit als een 'slungel' zeg maar.

Het lelijkste is dan wel mijn haar Ik haat mijn haar, en zelfs de kapper zegt dat het lastig is. Ik heb namelijk van dat dikke aziatische haar, dat echt alle kanten op piekt. Zelfs met de sterkste gel/wax kan je het niet in model krijgen. Als ik mijn haar goed wil hebben moet ik 1x per week naar de kapper.

Verder vind die blik op mn gezicht echt verschrikkelijk, en dan vooral mijn ogen Tis niet echt uit te leggen hoe het eruiit ziet, maar ik kan je verzekeren dat het afstotelijk is.

kortom ik ben gewoon lelijk, en er is niets of niemand die daar iets aan kan doen


Nu ff over mijn uiterlijk.
Heel klein smal misvormt hoofd.
en ik moets van de rugterapeut op fitness en ik d8 dan kom ik er better uit te zien niet dus breede schouders nu lijkt dat hoofd nog kleiner.
veel mensen noemen mij eihoofd ofzoiets.
mijn haar ziet er ook niet uit.
en mijn gezicht is gewoon voor de rest lelijk.
ik durf geen foto meer op en dat weet de hele familie er worden ook nooit meer foto's van mij gemaakt omdat ze weten dat ik mezelf zo haat.
het is namelijk zo dat als ik van mezelf foto's zie na me 14de krijg ik gewoon tranen in mijn ogen ik was vroeger zo knap en ben nu echt gewoon hartstikke lelijk geworden.
hoewel ik op me 10de ook al bezig was met zelfmoorddreigingen.
en dan bedoel ik niet alleen vertellen maar ook gewoon echt pogingen tot.
met ouders namen het nooit sirieus en vonden het gewoon dom.
ik was toen ook wel ongelukkig en wouden het ook wel gaan doen.
maar nu ben ik echt dat ik er mee opsta en mee naar bed ga.
Ook misschien een rede is dat ik zo de mensen kan laten zien hoe ik me echt voel en dat ik me niet aanstel zoals me ouders dat denken.
Ik denk dat niet alleen het uiterlijk bij mij geldt maar heeft me wel veel onzekkerheden gebracht.
ik denk ook dat oorzaken zijn van je veel alleen voelen en pesterij.
Maar dat altijd afgewezen worden is de grootste oorzaak.
ik heb gewoon een hekel aan liefde
Oud 26-03-2003, 15:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan er echt niet tegen als mensen zo onzeker lopen te doen. Al die 'lelijkheid' die jullie in jezelf zien is allemaal aangepraat en gevormd door de media. Niet iedereen ziet eruit als een mager blond modepopje. Sterker nog: bijna niemand ziet er zo uit,dat is maar een heel klein groepje.
Waarom wil je trouwens mooi zijn? De meesten willen het omdat ze een vriend(in) willen, maar daar hoef je helemaal niet heel erg mooi voor te zijn. Uitstraling en zekerheid kunnen ook een hele grote indruk maken. Trouwens, als je heeel erg mooi zou zijn zouden er misschien veel mensen achter je aankomen, maar die vinden je dan alleen maar mooi om je uiterlijk, en wat betekend dat nou? Als je gewoon vrolijk doet en zeker bent van jezelf, zullen de mensen je waarderen om wie je bent, niet om hoe je eruitziet. En geloof het of niet, maar zelfs als je geen vriend(in) hebt kan het leven heel erg leuk zijn hoor. Het is maar net wat je er zelf van maakt. Een vriend(in) is een leuke bijkomstigheid, geen levensdoel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-03-2003, 15:47
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 14:13:
Nu ff over mijn uiterlijk.
Heel klein smal misvormt hoofd.
en ik moets van de rugterapeut op fitness en ik d8 dan kom ik er better uit te zien niet dus breede schouders nu lijkt dat hoofd nog kleiner
veel mensen noemen mij eihoofd ofzoiets.
mijn haar ziet er ook niet uit.
en mijn gezicht is gewoon voor de rest lelijk.
ik durf geen foto meer op en dat weet de hele familie er worden ook nooit meer foto's van mij gemaakt omdat ze weten dat ik mezelf zo haat.
het is namelijk zo dat als ik van mezelf foto's zie na me 14de krijg ik gewoon tranen in mijn ogen ik was vroeger zo knap en ben nu echt gewoon hartstikke lelijk geworden.
bij de meeste mensen is de vorm van hun gezicht hun hele leven ongeveer hetzelfde.. als ik naar foto;'s van mezelf van de basiscschool heb heb ik hetzelfde gezicht, en iedereen die ik ken had dat ook.. denk niet dat je opeens lelijk ben..
Oud 26-03-2003, 15:51
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Noekie schreef op 26-03-2003 @ 16:05:
Ik kan er echt niet tegen als mensen zo onzeker lopen te doen. Al die 'lelijkheid' die jullie in jezelf zien is allemaal aangepraat en gevormd door de media. Niet iedereen ziet eruit als een mager blond modepopje. Sterker nog: bijna niemand ziet er zo uit,dat is maar een heel klein groepje.
Waarom wil je trouwens mooi zijn? De meesten willen het omdat ze een vriend(in) willen, maar daar hoef je helemaal niet heel erg mooi voor te zijn. Uitstraling en zekerheid kunnen ook een hele grote indruk maken. Trouwens, als je heeel erg mooi zou zijn zouden er misschien veel mensen achter je aankomen, maar die vinden je dan alleen maar mooi om je uiterlijk, en wat betekend dat nou? Als je gewoon vrolijk doet en zeker bent van jezelf, zullen de mensen je waarderen om wie je bent, niet om hoe je eruitziet. En geloof het of niet, maar zelfs als je geen vriend(in) hebt kan het leven heel erg leuk zijn hoor. Het is maar net wat je er zelf van maakt. Een vriend(in) is een leuke bijkomstigheid, geen levensdoel.
sorry misschien klinkt het raar maar sinds jongs af aan is dat al me levensdoel.
ik ben daar al heel lang mee bezig.
maar waar moet ik me anders op gaan richten heb voor de rest toch niets
Oud 26-03-2003, 15:53
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 16:51:
sorry misschien klinkt het raar maar sinds jongs af aan is dat al me levensdoel.
ik ben daar al heel lang mee bezig.
maar waar moet ik me anders op gaan richten heb voor de rest toch niets
je kan wat krijgen.. ja ok ik geef toe.. zonder levensdoel voel je je behoorlijk nutteloos.. maar ik denk niet dat je het ooit gaat lukken als je zo geobsedeert bent..

zoek een ander levensdoel, en de andere dingen komen vanzelf wel
Oud 26-03-2003, 15:57
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 26-03-2003 @ 16:47:
bij de meeste mensen is de vorm van hun gezicht hun hele leven ongeveer hetzelfde.. als ik naar foto;'s van mezelf van de basiscschool heb heb ik hetzelfde gezicht, en iedereen die ik ken had dat ook.. denk niet dat je opeens lelijk ben..
bij mij dus niet ik zal wel een foto willen opsturen van nu en van toen ik 12 of 14was ofzo dan zal je het verschil zien.
maar voor hetzelfde geldt kijken ouwe pesters hier op het forum en wordt ik nog harder uitgelachen.
Btw ben vandaag 2 oude vrouwelijke pesters tegen gekomen.
de een begon ik zomaar uit te schelden omdat ik me kut voelde en zij kwam liep in een keer langs.
samen met de vriendentjes over me rodelen echt irritant.
de ander die ik tegen kwam zat met een gemeen lachje heletijd aan te kijken.
terwijl ze allebei ook zelf lelijk zijn
Oud 26-03-2003, 16:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 16:57:

....terwijl ze allebei ook zelf lelijk zijn
Nou dat zegt toch genoeg. Ze praten zo over jou omdat ze zelf onzeker zijn en proberen zich zo stoerder te laten lijken. erg triest van ze.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-03-2003, 16:01
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 16:57:
bij mij dus niet ik zal wel een foto willen opsturen van nu en van toen ik 12 of 14was ofzo dan zal je het verschil zien.
maar voor hetzelfde geldt kijken ouwe pesters hier op het forum en wordt ik nog harder uitgelachen.
Btw ben vandaag 2 oude vrouwelijke pesters tegen gekomen.
de een begon ik zomaar uit te schelden omdat ik me kut voelde en zij kwam liep in een keer langs.
samen met de vriendentjes over me rodelen echt irritant.
de ander die ik tegen kwam zat met een gemeen lachje heletijd aan te kijken.
terwijl ze allebei ook zelf lelijk zijn
hmm ik vind het echt vreemd...en zelfs als het zo is, zal het verschil niet zo groot zijn,.

ik denk btw niet dat oude pesters hier komen om te zien.. en zelfs als ze dat doen, ze worden meteen geband als ze jou hier gaan lopen pesteb
Oud 26-03-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 25-03-2003 @ 19:46:
EN hoe oud ben jij eigelijk??
Wat wil je daar mee zeggen?
Oud 26-03-2003, 16:27
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Noekie schreef op 26-03-2003 @ 17:01:
Nou dat zegt toch genoeg. Ze praten zo over jou omdat ze zelf onzeker zijn en proberen zich zo stoerder te laten lijken. erg triest van ze.
eigelijk was het vooral die eerste die ik tegen kwam die zo ontzettend lelijk is.
en die is zelf natuurlijk ook onzekker maar zij kan wel een vriend krijgen en ik niet een vriendin.(maar dat moeten natuurlijk hele wanhopige jongens zijn want dat gedrag is ook zo dom)
Ik voelde me kut die dag natuurlijk en begon in een keer te schelden en het voelde goed.
zij heeft een lelijk uiterlijk en een lelijk innerlijk.
gelukkig vind ik me innerlijk soms wel goed
Oud 26-03-2003, 16:30
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 17:27:
eigelijk was het vooral die eerste die ik tegen kwam die zo ontzettend lelijk is.
en die is zelf natuurlijk ook onzekker maar zij kan wel een vriend krijgen en ik niet een vriendin.(maar dat moeten natuurlijk hele wanhopige jongens zijn want dat gedrag is ook zo dom)
Ik voelde me kut die dag natuurlijk en begon in een keer te schelden en het voelde goed.
zij heeft een lelijk uiterlijk en een lelijk innerlijk.
gelukkig vind ik me innerlijk soms wel goed
volgende keer maar weer!
ik zie er zelf misschien niet better uit.
maar ik zei dus iets over haar uiterlijk en dat voelde goed.
morgen weer als ik haar zie
Oud 26-03-2003, 16:32
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 26-03-2003 @ 17:01:
hmm ik vind het echt vreemd...en zelfs als het zo is, zal het verschil niet zo groot zijn,.

ik denk btw niet dat oude pesters hier komen om te zien.. en zelfs als ze dat doen, ze worden meteen geband als ze jou hier gaan lopen pesteb
hier niet maar als bekende me foto zien snap ie
Oud 26-03-2003, 16:37
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Myself! schreef op 26-03-2003 @ 17:03:
Wat wil je daar mee zeggen?
je zei dat je het ook moeilijk hebt gehad en jezelf toch geaccepteerd hebt hoe je bent.
dus ik vroeg me dat af
Oud 26-03-2003, 16:39
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Myself! schreef op 26-03-2003 @ 17:03:
Wat wil je daar mee zeggen?
ah nu zie ik het 15 dus.
nou toen ik 15 was begon het juist met me uiterlijk.
niet dat ik daarvoor goed in me vel zat maar dat waren andere redenen
Oud 26-03-2003, 16:52
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 17:32:
hier niet maar als bekende me foto zien snap ie
ok dan mail je me die foto;s toch gewoon
Oud 26-03-2003, 22:10
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 26-03-2003 @ 17:52:
ok dan mail je me die foto;s toch gewoon
ik zal nog kijken of ik dat doe dan probeer ik natuurlijk zo goed mogelijk op de foto te staan.
ik durf eigelijk al tegen woordig niet meer op de foto
Oud 27-03-2003, 09:57
Posh_Girl
Posh_Girl is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 19-03-2003 @ 18:49:
Ik vind ook niemand lelijk. Hoe beter ik mensen ken, hoe mooier ik ze vind. Innerlijk is echt het belangrijkste.
ben ik het helemaal mee eens
Oud 27-03-2003, 10:03
Posh_Girl
Posh_Girl is offline
Citaat:
marlies schreef op 25-03-2003 @ 22:53:
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Ik ben zelf 18 en inderdaad ook niet zo mooi. Althans dat vinden heel veel mensen. Ik ben geen standaard iemand.

Vooral toen ik 14/15 was ben ik heel erg gepest omdat ik lelijk was door een meisje (dat ik toen veel beter vond, omdat ze veel mooier was en omdat ze alle jongens kon krijgen)
Nu weet ik beter. Dat kind is zo ongelooflijk gemeen. Ze zag er toen uit als een hoer en nu nog steeds en heel veel mensen vinden haar nu een afgelebberde boterham.

Ik merk nog steeds wel op straat enzo dat jongens van een jaar of 15 me uitschelden of roepen...lekker ding en dan onwijs dom lachen enzo. Dan voel ik me wel een beetje rot, maar ik denk dan maar van..HAHA Ik kom net van de universiteit, waar jij nooit zal komen en ik heb genoeg vrienden die me wel op mijn waarde schatten.

Kijk tuurlijk is het waar dat ik doordat er niet uitzie zoals men wil dat meisjes eruit zien. Maatje 34/36 1.75 en verder alles goed.

Veel mensen vinden dat ik heel lief ben en dat ik dat ook uitstraal. Dat is ook zo en ik help graag mensen en ik sta voor ze klaar en inderdaad ik maak ook wel een gebruik van het feit dat men nooit wat achter mij zoekt. Ik ben dan wel niet mooi, maar ik heb mijn uitstraling om gebruik van te maken.
ja ben ik het mee eens zulke mensen komen echt niet ver ik heb echt een hekel aan die mensen die denken dat ze beter zijn goed van je dat je met je uitstraling gebruik maakt etc ik vind juist dat zulke mensen het liefst zijn
Oud 27-03-2003, 15:43
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik ben ook gepest, maar niet omdat ik lelijk was ofzo. In groep drie werd ik gepest voor mijn huidskleur, het resultaat is dat ik nu kots op mijn donkere huidkleur. In groep 6 tot groep 8 werd ik door 3 meide gepest omdat ze dachten dat ik 'homo' was (wat niet waar was)Het gevold was dat ik nu een beetje raar tegen meiden aankijk. Ik heb altijd het gevoel dat ze me willen bedriegen, of pijn doen. Ik zal nooit op een meisje afstappen, en als het meisje ook maar eenm beetje intressse in mij vertoond negeer is haar compleet Tis echt zo iets wat ik niet wil doen, maar het gebeurd toch zonder dat ik er kiets aan kan doen

Ik ben na groep acht vehuisd naar het buitenland. daar werd ik gepest omdat ik een bril had Nu ben ik weer eenjaartje of twee terrug. Die oude pesters zie ik niet meer, en het is voor eigen veiligheid ook zo maar beter
Oud 27-03-2003, 15:47
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-03-2003 @ 16:43:
Ik ben ook gepest, maar niet omdat ik lelijk was ofzo. In groep drie werd ik gepest voor mijn huidskleur, het resultaat is dat ik nu kots op mijn donkere huidkleur. In groep 6 tot groep 8 werd ik door 3 meide gepest omdat ze dachten dat ik 'homo' was (wat niet waar was)Het gevold was dat ik nu een beetje raar tegen meiden aankijk. Ik heb altijd het gevoel dat ze me willen bedriegen, of pijn doen. Ik zal nooit op een meisje afstappen, en als het meisje ook maar eenm beetje intressse in mij vertoond negeer is haar compleet Tis echt zo iets wat ik niet wil doen, maar het gebeurd toch zonder dat ik er kiets aan kan doen

Ik ben na groep acht vehuisd naar het buitenland. daar werd ik gepest omdat ik een bril had Nu ben ik weer eenjaartje of twee terrug. Die oude pesters zie ik niet meer, en het is voor eigen veiligheid ook zo maar beter
Door meisjes gepest worden dat is veel erger dan door jongens gepest worden.
meisjes doen altijd zo ontschuldig en schijnheilig.
ik geloof dat vrouwelijke pesters toch wat gemeener kunnen zijn dan mannelijker
Oud 27-03-2003, 15:48
king112
Avatar van king112
king112 is offline
ben door allebei gepest maar als je door meisjes wordt gepest daar verlies je veel meer zelfvetrouwen mee
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Bekeken worden; Parenclub.
Bikinie-meisje
54 11-02-2006 13:35
Levensbeschouwing & Filosofie Iedere dag een ander lichaam
Slobber
27 03-12-2004 23:10
Lichaam & Gezondheid lelijke mensen op deze site?
butterfly_girl
43 10-06-2004 19:15
De Kantine gezocht, foto's van lelijke mensen
raumarion
62 18-10-2003 17:20
Lifestyle De link tussen lifestyle en uiterlijk
SpiritX
37 17-06-2002 06:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Lelijke mensen betoging toegestaan in Rotterdam
Oasis
10 26-01-2002 17:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.