Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2003, 20:49
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 21:43:
ik word echt gek van jou weet je dat, ik zeg dat er al heeel veel koerden al veeeel langer in turkije wonen, niet langer dan de turken, maar dat die daar al sinds weet ik veel welke eeuw wonen.
hoe kom jij erbij dat die koerden daar nu wonen? bewijs dat, want ik geloof er geen f*** van.

zei ik dat t discriminatie was? heb ik dat gezegd?? NEE, leer zelf alsjeblieft lezen
en tuurlijk kan Turkije wel aangevallen worden, daar zitten namelijk toch ook wel Amerikanen hoor

jouw probleem.

Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 21:16:
er zijn daar ook miljoenen koerden die daar al veel langer dan die turken wonen hoor!,
Sorry, wat zei je?

Huh, er wonen toch Koerden in dat deel van Turkije?

jawel, je doet net alsof er slecht voor die Koerden in Turkije gezorgd wordt, maar das helemaal niet waar! Geen 1 burger heeft gasmaskers gekregen dus jouw argument dat de Koerden niet veilig zijn is zinloos, aangezien andere burgers dan ook net zo onveilig zijn.

Nou, paar maar, maar die mogen nxi doen. Niet eens stoppen, alleen maar overvliegen. En die soldaten op de grond mogen alleen maar opstijgen en dan meteen naar Irak.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2003, 20:50
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 21:49:
het interesseert hem hoe mensen worden behandeld...........jou duidelijk niet............pfff

xdelal
als t om allochtonen gaat zie ik m nooit zo druk doen.

jawel, ik maak alleen maar een duidelijk onderscheid tussen extremisten en normale burgers.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:51
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 21:41:
ja er is dus wel een verband.
ik zou zeggen leer lezen, of kijk wat beter om je heen, ik zei daarboven al dat er wel een verband is
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 21:46:
we hebben het hier over de koerden in turkije niet de koerden in Irak
en wat heeft Amerika daar mee te maken? die hebben het tegen de koerden in Irak
ja velen zijn gevlucht naar turkije omdat ze in irak werden onderdrukt.

ik weet niet hoor, maar amerika kan turkije besturen zoals t wilt.
Met citaat reageren
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 21:50:

jawel, ik maak alleen maar een duidelijk onderscheid tussen extremisten en normale burgers.

allochtonen hebben in nederland dezelfde rechten als de nederlanders

ja zou je ook eens bij je eigen volk moeten doen
Oud 23-03-2003, 20:52
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 21:51:
ik zou zeggen leer lezen, of kijk wat beter om je heen, ik zei daarboven al dat er wel een verband is
klopt, maar je zei ook ergens dat er geen verband was.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:54
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 21:48:
ja totdat ze zeggen ik ben koerd, want dan heb je een probleem

heb je mij niet horen zeggen
ow? een groot deel daar is koerd en die mensen daar weten dat. ze leven toch nog gewoon samen? welk probleem dan?

je wekt alleen de sterke indruk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:54
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 21:49:
jouw probleem.

WAAROM REAGEER JE NIET OP DE REST? UITGELULD? JA DACHT IK AL

Sorry, wat zei je?

WAAR HEB JIJ T OVER??

jawel, je doet net alsof er slecht voor die Koerden in Turkije gezorgd wordt, maar das helemaal niet waar! Geen 1 burger heeft gasmaskers gekregen dus jouw argument dat de Koerden niet veilig zijn is zinloos, aangezien andere burgers dan ook net zo onveilig zijn.
GA MN ANDERE REPLYS LEZEN, HEB IK GEZEGD DAT DE REST WEL VEILIG IS DAN??? NEEE!!!!!

Nou, paar maar, maar die mogen nxi doen. Niet eens stoppen, alleen maar overvliegen. En die soldaten op de grond mogen alleen maar opstijgen en dan meteen naar Irak.
JA EN ZOMETEEN MOGENZE NOG MEER, WACHT MAAR
Oud 23-03-2003, 20:56
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 21:54:
ow? een groot deel daar is koerd en die mensen daar weten dat. ze leven toch nog gewoon samen? welk probleem dan?

je wekt alleen de sterke indruk
oja die ahmet kaya ken je vast wel, die zei dat ook en wat stond m te wachten? juiste een gevangenisstraf van 8 jaar cel, omdat hij zei: ikben koerdisch en ikvind dat we met zn allen samen moeten kunnen leven

ja is jouw probleem
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 21:51:
allochtonen hebben in nederland dezelfde rechten als de nederlanders

ja zou je ook eens bij je eigen volk moeten doen
koerden ook. anders was turkije wel hard op de vingers getikt.

de praktijk is wat anders, netzoals je als allochtoon hier ook wel eens gediscrimineerd wordt.

doe ik ook. militairen beschermen een land tegen extremisten. dit is neit alleen in Turkije t geval, maar in elk land op deze aardbol.

in elk volk zitten extremisten.

maar de strijd die daar gaande is is tussen extremistische koerden die een eigen staatwillen en turkse militairen die hun land verdedigen.

gewone burgers van beide kanten worden daar de dupe van, en willen ook liever dat t ophoud.

denk je nou echt dat een turk lekker oorlog wil met die koerden
Met citaat reageren
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 21:52:
klopt, maar je zei ook ergens dat er geen verband was.
ja waar dan? want volgens mij heb ik t nooit direct gezegd
Oud 23-03-2003, 20:58
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 21:56:

de praktijk is wat anders, netzoals je als allochtoon hier ook wel eens gediscrimineerd wordt.

doe ik ook. militairen beschermen een land tegen extremisten. dit is neit alleen in Turkije t geval, maar in elk land op deze aardbol.

in elk volk zitten extremisten.

maar de strijd die daar gaande is is tussen extremistische koerden die een eigen staatwillen en turkse militairen die hun land verdedigen.

gewone burgers van beide kanten worden daar de dupe van, en willen ook liever dat t ophoud.

denk je nou echt dat een turk lekker oorlog wil met die koerden
ja whatever, das bullshit
ze worden heus niet op de vingers getikt.

ja en de militairen van de koerden zijn wel extremisten? raar persoontje ben jij................
Oud 23-03-2003, 20:58
Atje85
Atje85 is offline
jouw probleem.

WAAROM REAGEER JE NIET OP DE REST? UITGELULD? JA DACHT IK AL Huh, weet je zeker dat je kan lezen? Ik reageer namelijk wel op de rest hoor kijk maar hier onder.

Sorry, wat zei je?

WAAR HEB JIJ T OVER?? Dat er Koerden in Turkije wonen

GA MN ANDERE REPLYS LEZEN, HEB IK GEZEGD DAT DE REST WEL VEILIG IS DAN??? NEEE!!!!! Nee, dat zeg ik ook niet. Je zegtalleen maar dat er niet goed voor de Koerden wordt gezorgd, maar er wordt net zo goed voor hen gezorgd als voor de turken

--------------------------------------------------------------------------------

JA EN ZOMETEEN MOGENZE NOG MEER, WACHT MAARVandaar dat t parlement al 2x tegengestemd heeft
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:59
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 21:56:
oja die ahmet kaya ken je vast wel, die zei dat ook en wat stond m te wachten? juiste een gevangenisstraf van 8 jaar cel, omdat hij zei: ikben koerdisch en ikvind dat we met zn allen samen moeten kunnen leven

ja is jouw probleem
1 man spreekt ook voor een hele groep he

dus als 1 allochtoon hier iets zegt dan geldt dat natuurlijk voor alle allochtonen JUIST!

is geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:01
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 21:58:
ja whatever, das bullshit
ze worden heus niet op de vingers getikt.

ja en de militairen van de koerden zijn wel extremisten? raar persoontje ben jij................
huh, tuurlijk wel waar is de vn en al die organisaties dan voor.
zelfs belgie werd op de vingers getikt.

Alleen Amerika kan niet op de vingers getikt worden.

Koerden hebben geen militairen.Die heb je pas bij een eigen staat, officieel gezien. Koerdische militairen zijn extremisten die een eigen staat willen. Een normale Koerd herkent zich daar niet in.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:02
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 21:58:
jouw probleem.

WAAROM REAGEER JE NIET OP DE REST? UITGELULD? JA DACHT IK AL Huh, weet je zeker dat je kan lezen? Ik reageer namelijk wel op de rest hoor kijk maar hier onder.

Sorry, wat zei je?

WAAR HEB JIJ T OVER?? Dat er Koerden in Turkije wonen

GA MN ANDERE REPLYS LEZEN, HEB IK GEZEGD DAT DE REST WEL VEILIG IS DAN??? NEEE!!!!! Nee, dat zeg ik ook niet. Je zegtalleen maar dat er niet goed voor de Koerden wordt gezorgd, maar er wordt net zo goed voor hen gezorgd als voor de turken JE BEDOELT IN GEVAL VAN DEZE OORLOG DIE ER NU GAANDE IS? IK HEB OOK NIET GEZEGD DAT DAT NIET ZO IS, ALLEEN IN T DAGELIJKS LEVEN LIGT T ANDERS

--------------------------------------------------------------------------------

JA EN ZOMETEEN MOGENZE NOG MEER, WACHT MAARVandaar dat t parlement al 2x tegengestemd heeft
JA EN MORGE STEMMEN ZE WEER ALLEMAAL VOOR.....ZO GAAT DAT ALTIJD

ja misschien ligt t aan mij maar daar snap ik dus niks van
Oud 23-03-2003, 21:02
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 21:56:
ja waar dan? want volgens mij heb ik t nooit direct gezegd

nee, maar om jouw woordje ff te gebruiken, wel ''indirect''

want je zei dat ene van net ook niet direct, maar ik moest volgens jou zelf bedenken dat je dat ''indirect'' zei....

dan mag jij dat nu ook doen jouw probleem
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:03
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 22:01:
huh, tuurlijk wel waar is de vn en al die organisaties dan voor.
zelfs belgie werd op de vingers getikt.

Alleen Amerika kan niet op de vingers getikt worden.

Koerden hebben geen militairen.Die heb je pas bij een eigen staat, officieel gezien. Koerdische militairen zijn extremisten die een eigen staat willen. Een normale Koerd herkent zich daar niet in.
ja en is t nu opgehouden dan? nee!

officieel gezien, zo gaat dat wel vaker, aan beide kanten zijn t als t ware soldaten, en die zijn allebei extremistisch
Oud 23-03-2003, 21:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 22:02:
JA EN MORGE STEMMEN ZE WEER ALLEMAAL VOOR.....ZO GAAT DAT ALTIJD

Idd t is best mogelijk dat ze straks met grote meerderheid tegenstemmen, aangezien amerika de economie ne de beurs van turkije binnen 2 uur naar de klote gaan helpen.
dat is wat ik bedoelde dat amerika turkije kan besturen zoals t wil.

en dan moet je als politiek wel wanhopig aan amerikaanse zijde gaan staan, terwijl je dat eigenlijk niet wilt, want je hebt al 2x tegengestemt.

er wordt dus zware politieke en economische druk uitgeoefend door de VS op Turkije.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:04
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 22:02:
nee, maar om jouw woordje ff te gebruiken, wel ''indirect''

want je zei dat ene van net ook niet direct, maar ik moest volgens jou zelf bedenken dat je dat ''indirect'' zei....
ja dus???

dan mag jij dat nu ook doen jouw probleem
nee waarom zou ik?
Oud 23-03-2003, 21:05
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 22:03:
ja en is t nu opgehouden dan? nee!

officieel gezien, zo gaat dat wel vaker, aan beide kanten zijn t als t ware soldaten, en die zijn allebei extremistisch
Nee, t houdt ook niet zomaar op
Jij zei alleen dat ze niet op de vingers getikt werden en ik zei van wel, aangezien dat ook bij Belgie is gebeurd, maar ook bij Turkije.

Ik zei nergens dat t dan zomaar ophoud

Militairen van een land zijn onofficieel wel extremistisch, aangezien ze met wapens handelen om hhun land te beschermen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:05
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 22:04:
Idd t is best mogelijk dat ze straks met grote meerderheid tegenstemmen, aangezien amerika de economie ne de beurs van turkije binnen 2 uur naar de klote gaan helpen.
dat is wat ik bedoelde dat amerika turkije kan besturen zoals t wil.

en dan moet je als politiek wel wanhopig aan amerikaanse zijde gaan staan, terwijl je dat eigenlijk niet wilt, want je hebt al 2x tegengestemt.

er wordt dus zware politieke en economische druk uitgeoefend door de VS op Turkije.
ik bedoelde dat ik iets anders niet snapte, dat stukje van je wat daarboven stond maar ok
dat hier zo dat wist ik wel, dat weet iedereen volgens mij wel
toch?
Oud 23-03-2003, 21:06
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 22:04:
nee waarom zou ik?
omdat je wou weten waar je dat gezegd had
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:07
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 22:05:
Nee, t houdt ook niet zomaar op
Jij zei alleen dat ze niet op de vingers getikt werden en ik zei van wel, aangezien dat ook bij Belgie is gebeurd, maar ook bij Turkije.

Ik zei nergens dat t dan zomaar ophoud

Militairen van een land zijn onofficieel wel extremistisch, aangezien ze met wapens handelen om hhun land te beschermen.
volgens mij is er alleen maar gezegd dat ze niet bij de eu ofzo iets mochten omdat ze zich niet aan demensenrechten hielden

ja kijk dat bedoel ik dus
Oud 23-03-2003, 21:08
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 22:05:
ik bedoelde dat ik iets anders niet snapte, dat stukje van je wat daarboven stond maar ok
dat hier zo dat wist ik wel, dat weet iedereen volgens mij wel
toch?
Dat ik wel degelijk op alles heb gereageerd en dus niet ben uitgeluld, maar dat jij beter moet kijken

Ik denk niet dat een gem. NLer dat weet ofzo..

En dat er wel Koerden in Turkije leven, en dat t niet alleen Koerden zijn die onveilig izjn.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-03-2003 @ 22:07:
volgens mij is er alleen maar gezegd dat ze niet bij de eu ofzo iets mochten omdat ze zich niet aan demensenrechten hielden

ja kijk dat bedoel ik dus
Ach, dat komt alleen in t nieuws omdat t populair is. Ze zijn wel degelijk op de vingers getikt door een wereldorganisatie, weet de naam niet.

Ja duh.
Als normale burger VIND je een militair wel extremistisch.

Maar t is maar een beroep, waarin je je land verdedigt.
Dat van die extremistische Koerden is geen beroep en is wettelijk wereldwijd verboden.

Militairen zijn niet verboden.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 22:36
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
WIE ZEGT DAT??
oa: de artsen zonder grenzen:

Begin april begint AzG een grootschalige interventie om hulp te bieden aan de Koerden die in groten getale naar Iran en Turkije zijn gevlucht. AzG stuurt 75 vrachtvliegtuigen met 2.500 ton medicijnen en goederen, en meer dan 150 vrijwilligers om de 550.000 vluchtelingen in de Koerdische bergen te helpen.

en amnesty

Na de Golfoorlog van 1991 braken er binnenlandse onlusten uit. De sjiiten kwamen in opstand in het zuiden, en de Koerden in het noorden. De opstanden werden hardhandig onderdrukt, gevolgd door een campagne van hevige repressie die meer dan een miljoen Koerden dwong te vluchten naar Turkije en Iran.

en

een massale beweging van Koerdische vluchtelingen richting Turkije op gang gebracht. Ook die 500.000 vluchtelingen hebben na de eerste Golfoorlog een hap uit de Turkse economie genomen, en van de beloofde hulp uit het Westen is toen niets in huis gekomen.

Citaat:
-dat is voor mij eigenlijk niet zo belangrijk, het gaat mij er opdat die onderdrukking en die mishandelingen daar ophouden

-die extremistische koerden (volgens jou) zijn ontstaan omdat ze werden onderdrukt, ze hadden daar genoeg van, shit als je dat nog probeert te ontkennen vind ik je echt zielig,

-SORRY MEER DAN DE HELFT DAARVAN IS KOERDISCH, VAN DIE MENSEN DIE VERMOORD ZIJN EN DAN SNAP IK NOG 1 DING NIET. WAAROM WORDT ER NOOIT GESPROKEN OVER ALLE KOERDEN DIE DOOR TURKIJE VERMOORD ZIJn??

-NOG EEN KEER: OPHOUDEN MET DIE MISHANDELINGEN, DOE ALSJEBLIEFT NIET ZO DOM, JIJ WEET NET ZO GOED ALS IK DAT DIE LUI ZO SLECHT BEHANDELD WORDEN, GA EEN KEER TV KIJKEN MAN, OH NEE DAT KAN IET HE, ALS DIE TURKSE ZENDERS DAT 1 KEER UITZENDEN MOGRN ZE GELIJK EEN AANTAL DAGEN NIKS MEER UITZENDEN....zielig

-jij doet gewoon moeilijk over iets waarvan je weet dat t waar is, wou je beweren dat die koerden niet onderdrukt worden in turkije??

-JA ZONDE, MAAR HADDEN DE TURKEN DE KOERDEN MAAR NIET MOETEN MISHANDELEN, EN ZOVEEL JAREN ONDERDRUKKEN, DAN KUN JE DIT SOORT DINGEN GEWOON VERWACHTEN.
De enige koerden die turkije vermoord heeft zijn de extremistische koerden van de foking pkk. en doe nou niet alsof je niet weet wat de pkk is. en je zegt nu meer dan 10 keer dat de turkse regering de koerden op massale wijze afslacht (om het zo maar te zegge), waarom bewijs je dat dan niet? Ik kan ook loos praten over van alles. je lult uit je nek

Citaat:
-ja nou wat maakt t nou uit als ze nog een klein stukje weggeven dan?> ik bedoel in dat gebied wonen alleen maar koerden (bijna)< en als je een kleiner land hebt heb je een grotere kans dat het beter gaat met de economie, want die gaat daar wel zo slecht

-WOU JE BEWEREN DAT TURKIJE 10 JAAR OF WEET IK VEEL HOEVEEL JAAR GELEDEN PRACHTIG WAS? NEE DACHT T NIET, TOEN WAS ER OOK AL DAT COMMUNISME OF WAT VOOR SOORT REGIME ZE DAAR DAN OOK HEBBEN.
jij weet volgens mij niet echt veel over hoe alles in elkaar steekt he? de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt

Citaat:
het ligt idd aan jou ja

Citaat:
TROUWENS WIE IS HIER NOU extremistiscH>??
+

WELK EXTREMISTISCH GROEPJE? IK DENK DAT JE EERST FF DE TURKEN MOET GAAN NACHECKEN, WANT ZIJ ZIJN DE ENIGE DIE HIER FOUT ZITTEN.

+
die extremistische koerden (volgens jou)
en niet alleen volgens atje en mij, Zie hieronder:

Turkey is situated in the center of an area characterized by unpredictable radical changes. She has also been one of the prime targets of international terrorism in the past decades. First it was the ASALA (Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia), claiming the lives of innocent diplomats and their families. Ironically, as ASALA terrorism subsided, PKK terrorism accelerated. At present PKK, with its Marxist-Leninist ideology and violent methods, continues to be a menace detrimental to the promotion of democratic way of living in the region.

In the annual report of the U.S. State Department published in April 1993 under the title of "Patterns of Global Terrorism" the PKK is described as a "Marxist Leninist terrorist group composed of Turkish Kurds seeking to setup a Marxist state in Southeastern Turkey"

The PKK is recognized and classified as a terrorist organization by all Western countries including the European Parliament and the Council of Europe. France and Germany, recently, banned the activities of this terror group and other West European governments, are closely monitoring the situation.

Since 1984, indiscriminate violence and terror waged by the PKK have claimed, thousands of lives. Women children and the old were not spared. People were murdered before their family members or kidnapped and summarily executed.

(....)

2. Activities targeting Turkey:
a. Determining on cadres and sending them to become fighters,
b. Carrying out combat training,
c. Sending fighting forces to Turkey,
d. Providing logistic support,
e. Organizing links between those in Europe and in Syria.
f. Maintaining contacts with other armed groups.
g. Maintaining contacts with groups in prisons.

(....)

PKK acts as a sub-contractor of the international terror network. It maintains relationships with some Middle Eastern, African, European, and Latin American terrorist groups. Furthermore, it collaborates with terror organizations such as the DEV-SOL and HIZBULLAH .

Its militants are trained along with thesd and the other terrorist organizations in Bekaa Valley/Lebanon under Syrian control and in Greece.

Various underground organizations utilize PKK in the fields of arms trading, narcotics trafficking and illegal transfer of labor .

(....)

PKK's drug trafficking activity constitutes a major part of its financial apparatus. The money gained from illicit drug dealings and marketing is channeled to funding its arms purchases, which is required to continue its terrorist activities.

The United States Department of State Bureau of International Narcotic Matters, has published a report in 1992, called "International Narcotics Control Strategy". This report stipulates that the European drug cartel is controlled by PKK members.

PKK smuggles narcotics brought from Southeast Asia and Middle East to Europe. For the first time, an organization is involved in all aspects of the drug connection, namely, the acquisition, importation and distribution of drugs in Europe. The amount of money generated from this illegal activity is substantial.It amounts to hundreds of millions of U.S. Dollar.

Some of the money acquired from drug trafficking and extortion, goes to the purchase of firearms and other equipment. While the rest is pocketed by those who carry out these activities as a way of life.

(...)

For example, recently, an article in a German newspaper (Kölnische Rundschau), dated February 2, 1995 reports that a drug trafficking cartel which operates in South America called "Medellin" has close links with PKK drug dealers who work in Europe. In this connection, 25 PKK sympathizers were apprehended in Cologne, with 143 kg. of heroin. Ht is clearly evident that the PKK is a company of bandits that use every available illegal means to make money.

(...)

lees meer

dit is een link naar de plaatjes van de 'acties' van de pkk. sommige plaatjes (eigenlijk allemaal) zijn schokkend dus ik heb ze niet op het forum geplaatst.

ps: wil je voortaan niet zou hysterisch (zo kom je over) en zonder caps-lock reageren?

Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 23:43.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 22:38
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 21:45:
Als Turkije Cyprus opgeeft wordt t omsingelt door een EU gebied en t midden Oosten gebied.

Onee, niet de EU! Niet de organisatie waarmee Turkije al tientallen jaren vriendschappelijke banden mee onderhoudt! Niet de EU, die via de NAVO al jaren en jaren langTurkijke ondersteunt! Niet de EU, die zo'n goede handelscontacten met Turkije heeft! In godsnaam, niet de EU!!!

Als Turkije zuidoost turkije opgeeft dan heeft turkije GEEN OLIE TOEVOER MEER,

Daar loopt namelijk de belangrijkste OLIELEIDING van Noor-Irak naar Turkije. Vandaar dat men in Turkije nu voor sabotage van die lijn vreest door de PKK ofzo, of iemand anders en vandaar dat die militair beschermd wordt!!!!

Net of er geen verdrag kan worden gesloten met een onafhankelijke koerdische staat

EN waar maak jij je druk om? Alsof je een koerd bent ofzo
Sorry, je hebt gelijk. Ik ben nederlander en moet me alleen druk maken om het nederlandse ras. De rest van de wereld kan me **** likken. Wat kan mij het schelen dat er miljoenen mensen jaarlijks omkomen door geweld, AIDS, Malaria. Het zijn immers geen ariers, geen hoogblonde blauwogige uebermenschen zoals ik.
*Marcheert rondjes door de kamer, brengt hitlergroet, maakt een pirroutte, hinkelt op een been van de trap, tikt tenen aan met handen, doet koprol, terwijl ik zing: Hupsakidee, alleen nederlanders zijn okee!*

Oud 23-03-2003, 22:42
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 21:50:

brilletje nodig?
Oud 23-03-2003, 22:45
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 23-03-2003 @ 23:38:
Sorry, je hebt gelijk. Ik ben nederlander en moet me alleen druk maken om het nederlandse ras. De rest van de wereld kan me **** likken. Wat kan mij het schelen dat er miljoenen mensen jaarlijks omkomen door geweld, AIDS, Malaria. Het zijn immers geen ariers, geen hoogblonde blauwogige uebermenschen zoals ik.
*Marcheert rondjes door de kamer, brengt hitlergroet, maakt een pirroutte, hinkelt op een been van de trap, tikt tenen aan met handen, doet koprol, terwijl ik zing: Hupsakidee, alleen nederlanders zijn okee!*

Sorry, ik bedoelde Europa.
En idd, dat is strategisch gezien slecht voor Turkije als Cyprus opgegeven wordt.

Er is al meerdere malen geprobeerd om op politieke manie rte onderhandelen, maar als de leider van de Koerden(ocalan) een grote terrorist is, schiet dat natuurlijk niet op.

Trouwens waar heb jij t over? Ik heb t over olietoevoer voor een land en jij over verdrag over koerdische staat? T ka nnet zo goed een Irakees zijn die die leiding saboteert of weet ik veel wie.
Die lijn is zowat t ruggegraat van de brakke economie.

T spijt me, maar als ik je reacties her zie met talloze uitroeptekens en hoofdlettergebruik en geschreeuw dan valt dat me wel op ja, aangezien ik je nog nooit zo vaak zo heb zien typen in een topic.

Trouwens zei ik dat dan??? Ik zei alleen maar dat t me opviel
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 22:46
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 23-03-2003 @ 23:42:
brilletje nodig?
Nee, heb al lenzen

Als t om allochtonen in NL ofzo gaat of weetikveel wat dan zie ik je geen talloze uitroeptekens typen, hoofdeletters gebruiken, rare taal en geschreeuw uitslaan, en rare liedjes zingen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 23:18
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 23:45:
Sorry, ik bedoelde Europa.p

Onee, niet Europa! Niet het continent waarmee Turkije al tientallen jaren vriendschappelijke banden mee onderhoudt! Niet Europa, dat via de NAVO al jaren en jaren langTurkijke ondersteunt! Niet Europa, die zo'n goede handelscontacten met Turkije heeft! In godsnaam, niet Europa!!!

[b]En idd, dat is strategisch gezien slecht voor Turkije als Cyprus opgegeven wordt.[./b]

want?

Er is al meerdere malen geprobeerd om op politieke manie rte onderhandelen, maar als de leider van de Koerden(ocalan) een grote terrorist is, schiet dat natuurlijk niet op.

nou, je kunt natuurlijk verkiezingen organiseren over wie hen moetvertegenwoordigen.

Trouwens waar heb jij t over? Ik heb t over olietoevoer voor een land en jij over verdrag over koerdische staat? T ka nnet zo goed een Irakees zijn die die leiding saboteert of weet ik veel wie.
Die lijn is zowat t ruggegraat van de brakke economie.

Ik heb het over een verdrag MET de koerdische staat.

T spijt me, maar als ik je reacties her zie met talloze uitroeptekens en hoofdlettergebruik en geschreeuw dan valt dat me wel op ja, aangezien ik je nog nooit zo vaak zo heb zien typen in een topic.

Ik ga eens maar watvaker uitroeptekens gebruiken in het vervolg . Trouwens, als je constant loopt te blehren dat de koerden geen volkzijn (hetgeen gewoon niet waar is), of met onzinnige vergelijkingen met allochtonen aankomt, en geen goede argumenten tegen een vrij koerdistan aandraagt, dan wordt ik daar nogal overspannen van, vandaar al die uitroeptekens

Trouwens zei ik dat dan??? Ik zei alleen maar dat t me opviel
totaal ongegrond
Oud 23-03-2003, 23:20
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 23:46:
Nee, heb al lenzen

Als t om allochtonen in NL ofzo gaat of weetikveel wat dan zie ik je geen talloze uitroeptekens typen, hoofdeletters gebruiken, rare taal en geschreeuw uitslaan, en rare liedjes zingen.
tja, werd, zoals gezegd, nogal moe \van argumentloos gezeik .
Volkerenrecht is belangrijker dan de economische belangen van een volk. Stel: Amerika pakt irak in omdathet goed is voor hun economie (confisceert oliebronnen), zou je dat dan goed vinden?
Oud 23-03-2003, 23:22
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Joostje schreef op 24-03-2003 @ 00:20:
i know what you mean
*kuch*thugz-angel*kuch*

Oud 23-03-2003, 23:24
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 24-03-2003 @ 00:20:
Volkerenrecht is belangrijker dan de economische belangen van een volk. Stel: Amerika pakt irak in omdathet goed is voor hun economie (confisceert oliebronnen), zou je dat dan goed vinden?

thugz-angel ja

Nee, maar dat is wel wat er nu gebeurt.

Oke, ik heb dus ff naar t turkse journaal gekeken(en ja, naar een goede nieuwszender) en daar werd verteld dat er vele turken wonen in noord-irak en ook veel turkmenen(wat dus turken zijn) en dat 1 vd hoofdredenen ook is om er voor te zorgen dat die groepen daar in noord-irak niet met elkaar in strijd gaan en dat de koerden zouden winnen(want die zijn in een veel groter aantal aanwezig) en amerika zou zich er natuurlijk niet mee bemoeien, dat de koerden dan zelf een staat zouden oprichten.

t gaat dus ook om bescherming van t eigen volk in oorlogstijd tegen de vijand.

Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 23:28.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 23:26
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 24-03-2003 @ 00:18:
totaal ongegrond

want het komt midden in een onstabiel gebied te liggen. soort omsingeling.

dat moeten de koerden zelf doen, en trouwens, ze zitten in verschillende landen dan zou er nog ocalan uitkomen aangezien zo een kleine meerderheid hem als held ziet.

hoe kan je nou een verdrag maken met een staat die niet bestaat?

Achaj, ik vind jouw argumente ook waardeloos dus
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 23:44
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 24-03-2003 @ 00:24:
thugz-angel ja

Nee, maar dat is wel wat er nu gebeurt.

Oke, ik heb dus ff naar t turkse journaal gekeken(en ja, naar een goede nieuwszender) en daar werd verteld dat er vele turken wonen in noord-irak en ook veel turkmenen(wat dus turken zijn) en dat 1 vd hoofdredenen ook is om er voor te zorgen dat die groepen daar in noord-irak niet met elkaar in strijd gaan en dat de koerden zouden winnen(want die zijn in een veel groter aantal aanwezig) en amerika zou zich er natuurlijk niet mee bemoeien, dat de koerden dan zelf een staat zouden oprichten.

t gaat dus ook om bescherming van t eigen volk in oorlogstijd tegen de vijand.
Eigen bevolking dat in een ander land woont en niet eens de turkse nationaliteit heeft. Eigen bevolking die een ander land heeft (ooit van turkmenistan gehoord?)
Oud 23-03-2003, 23:48
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 24-03-2003 @ 00:26:
want het komt midden in een onstabiel gebied te liggen. soort omsingeling.

Ow. Dus een constant rebbellerend oost turkije is stabieler daneen onafhankelijke koerdische staat. Want?

dat moeten de koerden zelf doen, en trouwens, ze zitten in verschillende landen dan zou er nog ocalan uitkomen aangezien zo een kleine meerderheid hem als held ziet.

Nouja, dan zullen maarmet iemand anders onderhandelingen gevoerd worden. Misschien een neutrale instantie van de Verenigde Naties?

hoe kan je nou een verdrag maken met een staat die niet bestaat?

Well duh, jij zei dat de olie een probleem zou worden als er een koerdische staat zou ontstaan. We hebben het dus over die situatie.

Achaj, ik vind jouw argumente ook waardeloos dus

gelijk heb je. Zelfbeschikkingsrecht der volkeren is grote bullshit.
Oud 24-03-2003, 00:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 24-03-2003 @ 00:44:
Eigen bevolking dat in een ander land woont en niet eens de turkse nationaliteit heeft. Eigen bevolking die een ander land heeft (ooit van turkmenistan gehoord?)
Het zijn TURKEN zeg ik toch net.

Turken en Turkemenen wonen in Turkije, Irak, Turkmenistan en nog wat landen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 00:15
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 24-03-2003 @ 00:48:
Idd, dan is het land international door verschillende krachten niet omsingelt.

Al vaak geprobeerd, maar die gasten daa bij de VN weten de situatie ook wel, en weten dus kennelijk ook dat t niet met onderhandelen kan.

Dat zei ik helemaal niet.
Ik zei dat een Koerd, Irakees of welke mens dan ook die leiding kan saboteren.

Zelfbeschikking=NIET eigen staat.
Ze zegen zelf dat ze zich thuis voelen in Turkije. Men gaat met elkaar om. Men voelt zich gedeeltelijk turks.
Er is aleen eene xtremistisch groepje die dat verpest.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 10:14
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
CraigDavid schreef op 24-03-2003 @ 00:22:
i know what you mean
*kuch*thugz-angel*kuch*

moet jij nodig zeggen jij weet geeneens wat zich daar allemaal afspeelt ik heb daar al mijn familie wonen wat zit je te zeike man!
Oud 24-03-2003, 11:42
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 24-03-2003 @ 01:15:
Idd, dan is het land international door verschillende krachten niet omsingelt.

Al vaak geprobeerd, maar die gasten daa bij de VN weten de situatie ook wel, en weten dus kennelijk ook dat t niet met onderhandelen kan.

bron

Dat zei ik helemaal niet.
Ik zei dat een Koerd, Irakees of welke mens dan ook die leiding kan saboteren.

tja, een turk kan dat ook

Zelfbeschikking=NIET eigen staat.
Ze zegen zelf dat ze zich thuis voelen in Turkije. Men gaat met elkaar om. Men voelt zich gedeeltelijk turks.
Er is aleen eene xtremistisch groepje die dat verpest.
wie zegt datze zich thuis voelen in turkije? wie zegt dat "zich thuis voelen" goed genoeg is?
Oud 24-03-2003, 13:53
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 24-03-2003 @ 11:14:
moet jij nodig zeggen jij weet geeneens wat zich daar allemaal afspeelt ik heb daar al mijn familie wonen wat zit je te zeike man!
wat is het verband tussen jouw familie die daar woont en jouw slechte argumentatie? ik zie et niet.

ipv zo los te lullen kan je ook op mijn post reageren
Oud 24-03-2003, 15:18
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 24-03-2003 @ 11:14:
dus?

haal ze dan naar NL als ze t niet leuk vinden in TUrkije
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 24-03-2003 @ 12:42:
wie zegt datze zich thuis voelen in turkije? wie zegt dat "zich thuis voelen" goed genoeg is?
Bron van wat? van de onderhandelingspogingen? Tja, t komt op t turkse nieuws, en daar kan ik geen bron van geven.
Ook kan ik geen rapporten van de VN lezen

Je bent toch dom als je denkt dat het niet gebeurt is, denk je nou echt dat een land zomaar in gevecht gaat zonder iets eerst vreedzaam op te lossen? Zelfs AMerika doet t nog zo!

Ja idd, een turk kan dat ook ja!!!
Het gaat gewoon om t feit dat t KAN.

O, ik voel me ook niet echt thuis hier in NL, ik wil ook een eigen gebied hier.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:38
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
CraigDavid schreef op 24-03-2003 @ 14:53:
wat is het verband tussen jouw familie die daar woont en jouw slechte argumentatie? ik zie et niet.

ipv zo los te lullen kan je ook op mijn post reageren
mijn familie wordt daar niet eerlijk behandeld, en vertel jij mij maar wat er slecht aan mijn argumentatie is dan...........

waarom zou ik?
Oud 24-03-2003, 18:39
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 24-03-2003 @ 16:18:
dus?

haal ze dan naar NL als ze t niet leuk vinden in TUrkije
wat hebben ze hier te zoeken, zij hebben net zo goed het recht om voor hun mening daar te mogen uitkomen,
en wedde dat als ik t kon dat ik ze al lang uit dat stinkland zou gehaald hebben??
Oud 24-03-2003, 18:51
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 24-03-2003 @ 19:38:
mijn familie wordt daar niet eerlijk behandeld
boehoe, wat snue zeg. get over it. wees blij dat je geen bottekindje uit afrika ben.
rule #1: always be gratefull for what you get
ik kan ook zeiken dat mijn oom in turkije zo ziek is en weet ik het allemaal.

en vertel jij mij maar wat er slecht aan mijn argumentatie is dan...........
dat is nou het probleem...
je hebt geen argumentatie.
het enige wat jij aan de topic hebt bijgedragen is dat gemene grote boze wolven in turkije de koerden ow zo slecht behandelt. en dat er GEEN pkk bestaat (wat dus wel zo is). verder beweer je eerst dat dat de koerden origineel uit scandinavie komen en dan zeg je weer dat ze al eeuwenlang in turkije wonen en dan zeg je weer dat de koerden langer dan de turken in turkije wonen.
normaal heb ik geen problemen met inhoudloos gezwam, maar jij doet dat op zo'n irratante manier, caps lock aanzetten enz. verder heb ik nog niet één bron gezien die laat zien dat wat jij zegt bulshit is.

verder heb ik met één post alles wat jij in dit topic heb gezegd ontkrachtigd. met die hele lange post hiervoor. aangezien jij te lui ben om terug te scrollen zal ik het hieronder nog een keer plakken.

waarom zou ik?
zwak hoor, een discussie aangaan en dan als je het benauwd krijgt opeens afhaken. ik had eigenlijk ook niet verwacht dat jij intelligent op mijn post zou reageren dus ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik terleurgesteld ben. ik had zon reactie al verwacht.

-------------------------mijn post---------------------------------------------

Citaat:
WIE ZEGT DAT??
oa: de artsen zonder grenzen:

Begin april begint AzG een grootschalige interventie om hulp te bieden aan de Koerden die in groten getale naar Iran en Turkije zijn gevlucht. AzG stuurt 75 vrachtvliegtuigen met 2.500 ton medicijnen en goederen, en meer dan 150 vrijwilligers om de 550.000 vluchtelingen in de Koerdische bergen te helpen.

en amnesty

Na de Golfoorlog van 1991 braken er binnenlandse onlusten uit. De sjiiten kwamen in opstand in het zuiden, en de Koerden in het noorden. De opstanden werden hardhandig onderdrukt, gevolgd door een campagne van hevige repressie die meer dan een miljoen Koerden dwong te vluchten naar Turkije en Iran.

en

een massale beweging van Koerdische vluchtelingen richting Turkije op gang gebracht. Ook die 500.000 vluchtelingen hebben na de eerste Golfoorlog een hap uit de Turkse economie genomen, en van de beloofde hulp uit het Westen is toen niets in huis gekomen.

Citaat:
-dat is voor mij eigenlijk niet zo belangrijk, het gaat mij er opdat die onderdrukking en die mishandelingen daar ophouden

-die extremistische koerden (volgens jou) zijn ontstaan omdat ze werden onderdrukt, ze hadden daar genoeg van, shit als je dat nog probeert te ontkennen vind ik je echt zielig,

-SORRY MEER DAN DE HELFT DAARVAN IS KOERDISCH, VAN DIE MENSEN DIE VERMOORD ZIJN EN DAN SNAP IK NOG 1 DING NIET. WAAROM WORDT ER NOOIT GESPROKEN OVER ALLE KOERDEN DIE DOOR TURKIJE VERMOORD ZIJn??

-NOG EEN KEER: OPHOUDEN MET DIE MISHANDELINGEN, DOE ALSJEBLIEFT NIET ZO DOM, JIJ WEET NET ZO GOED ALS IK DAT DIE LUI ZO SLECHT BEHANDELD WORDEN, GA EEN KEER TV KIJKEN MAN, OH NEE DAT KAN IET HE, ALS DIE TURKSE ZENDERS DAT 1 KEER UITZENDEN MOGRN ZE GELIJK EEN AANTAL DAGEN NIKS MEER UITZENDEN....zielig

-jij doet gewoon moeilijk over iets waarvan je weet dat t waar is, wou je beweren dat die koerden niet onderdrukt worden in turkije??

-JA ZONDE, MAAR HADDEN DE TURKEN DE KOERDEN MAAR NIET MOETEN MISHANDELEN, EN ZOVEEL JAREN ONDERDRUKKEN, DAN KUN JE DIT SOORT DINGEN GEWOON VERWACHTEN.
De enige koerden die turkije vermoord heeft zijn de extremistische koerden van de foking pkk. en doe nou niet alsof je niet weet wat de pkk is. en je zegt nu meer dan 10 keer dat de turkse regering de koerden op massale wijze afslacht (om het zo maar te zegge), waarom bewijs je dat dan niet? Ik kan ook loos praten over van alles. je lult uit je nek

Citaat:
-ja nou wat maakt t nou uit als ze nog een klein stukje weggeven dan?> ik bedoel in dat gebied wonen alleen maar koerden (bijna)< en als je een kleiner land hebt heb je een grotere kans dat het beter gaat met de economie, want die gaat daar wel zo slecht

-WOU JE BEWEREN DAT TURKIJE 10 JAAR OF WEET IK VEEL HOEVEEL JAAR GELEDEN PRACHTIG WAS? NEE DACHT T NIET, TOEN WAS ER OOK AL DAT COMMUNISME OF WAT VOOR SOORT REGIME ZE DAAR DAN OOK HEBBEN.
jij weet volgens mij niet echt veel over hoe alles in elkaar steekt he? de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt

Citaat:
het ligt idd aan jou ja

Citaat:
TROUWENS WIE IS HIER NOU extremistiscH>??
+

WELK EXTREMISTISCH GROEPJE? IK DENK DAT JE EERST FF DE TURKEN MOET GAAN NACHECKEN, WANT ZIJ ZIJN DE ENIGE DIE HIER FOUT ZITTEN.

+
die extremistische koerden (volgens jou)
en niet alleen volgens atje en mij, Zie hieronder:

Turkey is situated in the center of an area characterized by unpredictable radical changes. She has also been one of the prime targets of international terrorism in the past decades. First it was the ASALA (Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia), claiming the lives of innocent diplomats and their families. Ironically, as ASALA terrorism subsided, PKK terrorism accelerated. At present PKK, with its Marxist-Leninist ideology and violent methods, continues to be a menace detrimental to the promotion of democratic way of living in the region.

In the annual report of the U.S. State Department published in April 1993 under the title of "Patterns of Global Terrorism" the PKK is described as a "Marxist Leninist terrorist group composed of Turkish Kurds seeking to setup a Marxist state in Southeastern Turkey"

The PKK is recognized and classified as a terrorist organization by all Western countries including the European Parliament and the Council of Europe. France and Germany, recently, banned the activities of this terror group and other West European governments, are closely monitoring the situation.

Since 1984, indiscriminate violence and terror waged by the PKK have claimed, thousands of lives. Women children and the old were not spared. People were murdered before their family members or kidnapped and summarily executed.

(....)

2. Activities targeting Turkey:
a. Determining on cadres and sending them to become fighters,
b. Carrying out combat training,
c. Sending fighting forces to Turkey,
d. Providing logistic support,
e. Organizing links between those in Europe and in Syria.
f. Maintaining contacts with other armed groups.
g. Maintaining contacts with groups in prisons.

(....)

PKK acts as a sub-contractor of the international terror network. It maintains relationships with some Middle Eastern, African, European, and Latin American terrorist groups. Furthermore, it collaborates with terror organizations such as the DEV-SOL and HIZBULLAH .

Its militants are trained along with thesd and the other terrorist organizations in Bekaa Valley/Lebanon under Syrian control and in Greece.

Various underground organizations utilize PKK in the fields of arms trading, narcotics trafficking and illegal transfer of labor .

(....)

PKK's drug trafficking activity constitutes a major part of its financial apparatus. The money gained from illicit drug dealings and marketing is channeled to funding its arms purchases, which is required to continue its terrorist activities.

The United States Department of State Bureau of International Narcotic Matters, has published a report in 1992, called "International Narcotics Control Strategy". This report stipulates that the European drug cartel is controlled by PKK members.

PKK smuggles narcotics brought from Southeast Asia and Middle East to Europe. For the first time, an organization is involved in all aspects of the drug connection, namely, the acquisition, importation and distribution of drugs in Europe. The amount of money generated from this illegal activity is substantial.It amounts to hundreds of millions of U.S. Dollar.

Some of the money acquired from drug trafficking and extortion, goes to the purchase of firearms and other equipment. While the rest is pocketed by those who carry out these activities as a way of life.

(...)

For example, recently, an article in a German newspaper (Kölnische Rundschau), dated February 2, 1995 reports that a drug trafficking cartel which operates in South America called "Medellin" has close links with PKK drug dealers who work in Europe. In this connection, 25 PKK sympathizers were apprehended in Cologne, with 143 kg. of heroin. Ht is clearly evident that the PKK is a company of bandits that use every available illegal means to make money.

(...)

lees meer

dit is een link naar de plaatjes van de 'acties' van de pkk. sommige plaatjes (eigenlijk allemaal) zijn schokkend dus ik heb ze niet op het forum geplaatst.

ps: wil je voortaan niet zou hysterisch (zo kom je over) en zonder caps-lock reageren?
Oud 24-03-2003, 18:55
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 24-03-2003 @ 19:39:
wat hebben ze hier te zoeken, zij hebben net zo goed het recht om voor hun mening daar te mogen uitkomen,
en wedde dat als ik t kon dat ik ze al lang uit dat stinkland zou gehaald hebben??
1. als turkije zon stinkland is, waarom wil je dat turkije een stuk grond afstaat aan de koerden. houden de koerden er dan van om in zo'n stinkland te wonen?
2. je moet blij zijn dat turkije je familie asiel aanbiedt (ik neem aan dat je ouders na de golfoorlog naar turkije zijn gekomen) want anders was jouw familie nu allang afgemaakt door ali chemicalie of een andere saddam persoontje.
3. als je het graag wil (je moet het maar zegge) dan maak ik ff een belletje en dan schopt de turkse regering je familie uit de 'stinkland' waarin ze nu wonen weer terug naar irak.
Oud 24-03-2003, 19:00
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
CraigDavid schreef op 24-03-2003 @ 19:55:
1. als turkije zon stinkland is, waarom wil je dat turkije een stuk grond afstaat aan de koerden. houden de koerden er dan van om in zo'n stinkland te wonen?
2. je moet blij zijn dat turkije je familie asiel aanbiedt (ik neem aan dat je ouders na de golfoorlog naar turkije zijn gekomen) want anders was jouw familie nu allang afgemaakt door ali chemicalie of een andere saddam persoontje.
3. als je het graag wil (je moet het maar zegge) dan maak ik ff een belletje en dan schopt de turkse regering je familie uit de 'stinkland' waarin ze nu wonen weer terug naar irak.

ik heb dat niet gezegd alleen dat ik vind dat ze er wel t recht erop hebben

en euh jij begrijpt me dus ff verkeerd merk ik, mijn familie woont daaar al hun hele leven lang daarom vroeg ik toen ook aan atje87 (??) of hij het wel zeker wist dat al die koerden daar in turkije verblijven
Reageren

Regels voor berichten