Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jawel, ik maak alleen maar een duidelijk onderscheid tussen extremisten en normale burgers. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet niet hoor, maar amerika kan turkije besturen zoals t wilt. |
![]() |
||
Citaat:
allochtonen hebben in nederland dezelfde rechten als de nederlanders ja zou je ook eens bij je eigen volk moeten doen
||
![]() |
Citaat:
je wekt alleen de sterke indruk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ja is jouw probleem ![]()
||
![]() |
Citaat:
de praktijk is wat anders, netzoals je als allochtoon hier ook wel eens gediscrimineerd wordt. doe ik ook. militairen beschermen een land tegen extremisten. dit is neit alleen in Turkije t geval, maar in elk land op deze aardbol. in elk volk zitten extremisten. maar de strijd die daar gaande is is tussen extremistische koerden die een eigen staatwillen en turkse militairen die hun land verdedigen. gewone burgers van beide kanten worden daar de dupe van, en willen ook liever dat t ophoud. denk je nou echt dat een turk lekker oorlog wil met die koerden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja whatever, das bullshit ze worden heus niet op de vingers getikt. ja en de militairen van de koerden zijn wel extremisten? raar persoontje ben jij................
|
![]() |
Atje85 schreef op 23-03-2003 @ 21:49:
jouw probleem. WAAROM REAGEER JE NIET OP DE REST? UITGELULD? JA DACHT IK AL Huh, weet je zeker dat je kan lezen? Ik reageer namelijk wel op de rest hoor ![]() Sorry, wat zei je? Huh, er wonen toch Koerden in dat deel van Turkije? WAAR HEB JIJ T OVER?? Dat er Koerden in Turkije wonen jawel, je doet net alsof er slecht voor die Koerden in Turkije gezorgd wordt, maar das helemaal niet waar! Geen 1 burger heeft gasmaskers gekregen dus jouw argument dat de Koerden niet veilig zijn is zinloos, aangezien andere burgers dan ook net zo onveilig zijn. GA MN ANDERE REPLYS LEZEN, HEB IK GEZEGD DAT DE REST WEL VEILIG IS DAN??? NEEE!!!!! Nee, dat zeg ik ook niet. Je zegtalleen maar dat er niet goed voor de Koerden wordt gezorgd, maar er wordt net zo goed voor hen gezorgd als voor de turken Nou, paar maar, maar die mogen nxi doen. Niet eens stoppen, alleen maar overvliegen. En die soldaten op de grond mogen alleen maar opstijgen en dan meteen naar Irak. -------------------------------------------------------------------------------- JA EN ZOMETEEN MOGENZE NOG MEER, WACHT MAARVandaar dat t parlement al 2x tegengestemd heeft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus als 1 allochtoon hier iets zegt dan geldt dat natuurlijk voor alle allochtonen JUIST! ![]() is geen probleem. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zelfs belgie werd op de vingers getikt. Alleen Amerika kan niet op de vingers getikt worden. Koerden hebben geen militairen.Die heb je pas bij een eigen staat, officieel gezien. Koerdische militairen zijn extremisten die een eigen staat willen. Een normale Koerd herkent zich daar niet in. |
![]() |
||
Citaat:
ja misschien ligt t aan mij maar daar snap ik dus niks van
||
![]() |
Citaat:
nee, maar om jouw woordje ff te gebruiken, wel ''indirect'' want je zei dat ene van net ook niet direct, maar ik moest volgens jou zelf bedenken dat je dat ''indirect'' zei.... dan mag jij dat nu ook doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
officieel gezien, zo gaat dat wel vaker, aan beide kanten zijn t als t ware soldaten, en die zijn allebei extremistisch
||
![]() |
Citaat:
dat is wat ik bedoelde dat amerika turkije kan besturen zoals t wil. en dan moet je als politiek wel wanhopig aan amerikaanse zijde gaan staan, terwijl je dat eigenlijk niet wilt, want je hebt al 2x tegengestemt. er wordt dus zware politieke en economische druk uitgeoefend door de VS op Turkije. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij zei alleen dat ze niet op de vingers getikt werden en ik zei van wel, aangezien dat ook bij Belgie is gebeurd, maar ook bij Turkije. Ik zei nergens dat t dan zomaar ophoud ![]() Militairen van een land zijn onofficieel wel extremistisch, aangezien ze met wapens handelen om hhun land te beschermen. |
![]() |
||
Citaat:
dat hier zo dat wist ik wel, dat weet iedereen volgens mij wel toch?
||
Citaat:
ja kijk dat bedoel ik dus
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk niet dat een gem. NLer dat weet ofzo.. En dat er wel Koerden in Turkije leven, en dat t niet alleen Koerden zijn die onveilig izjn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja duh. Als normale burger VIND je een militair wel extremistisch. Maar t is maar een beroep, waarin je je land verdedigt. Dat van die extremistische Koerden is geen beroep en is wettelijk wereldwijd verboden. Militairen zijn niet verboden. |
![]() |
||||||
Citaat:
Begin april begint AzG een grootschalige interventie om hulp te bieden aan de Koerden die in groten getale naar Iran en Turkije zijn gevlucht. AzG stuurt 75 vrachtvliegtuigen met 2.500 ton medicijnen en goederen, en meer dan 150 vrijwilligers om de 550.000 vluchtelingen in de Koerdische bergen te helpen. en amnesty Na de Golfoorlog van 1991 braken er binnenlandse onlusten uit. De sjiiten kwamen in opstand in het zuiden, en de Koerden in het noorden. De opstanden werden hardhandig onderdrukt, gevolgd door een campagne van hevige repressie die meer dan een miljoen Koerden dwong te vluchten naar Turkije en Iran. en een massale beweging van Koerdische vluchtelingen richting Turkije op gang gebracht. Ook die 500.000 vluchtelingen hebben na de eerste Golfoorlog een hap uit de Turkse economie genomen, en van de beloofde hulp uit het Westen is toen niets in huis gekomen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Turkey is situated in the center of an area characterized by unpredictable radical changes. She has also been one of the prime targets of international terrorism in the past decades. First it was the ASALA (Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia), claiming the lives of innocent diplomats and their families. Ironically, as ASALA terrorism subsided, PKK terrorism accelerated. At present PKK, with its Marxist-Leninist ideology and violent methods, continues to be a menace detrimental to the promotion of democratic way of living in the region. In the annual report of the U.S. State Department published in April 1993 under the title of "Patterns of Global Terrorism" the PKK is described as a "Marxist Leninist terrorist group composed of Turkish Kurds seeking to setup a Marxist state in Southeastern Turkey" The PKK is recognized and classified as a terrorist organization by all Western countries including the European Parliament and the Council of Europe. France and Germany, recently, banned the activities of this terror group and other West European governments, are closely monitoring the situation. Since 1984, indiscriminate violence and terror waged by the PKK have claimed, thousands of lives. Women children and the old were not spared. People were murdered before their family members or kidnapped and summarily executed. (....) 2. Activities targeting Turkey: a. Determining on cadres and sending them to become fighters, b. Carrying out combat training, c. Sending fighting forces to Turkey, d. Providing logistic support, e. Organizing links between those in Europe and in Syria. f. Maintaining contacts with other armed groups. g. Maintaining contacts with groups in prisons. (....) PKK acts as a sub-contractor of the international terror network. It maintains relationships with some Middle Eastern, African, European, and Latin American terrorist groups. Furthermore, it collaborates with terror organizations such as the DEV-SOL and HIZBULLAH . Its militants are trained along with thesd and the other terrorist organizations in Bekaa Valley/Lebanon under Syrian control and in Greece. Various underground organizations utilize PKK in the fields of arms trading, narcotics trafficking and illegal transfer of labor . (....) PKK's drug trafficking activity constitutes a major part of its financial apparatus. The money gained from illicit drug dealings and marketing is channeled to funding its arms purchases, which is required to continue its terrorist activities. The United States Department of State Bureau of International Narcotic Matters, has published a report in 1992, called "International Narcotics Control Strategy". This report stipulates that the European drug cartel is controlled by PKK members. PKK smuggles narcotics brought from Southeast Asia and Middle East to Europe. For the first time, an organization is involved in all aspects of the drug connection, namely, the acquisition, importation and distribution of drugs in Europe. The amount of money generated from this illegal activity is substantial.It amounts to hundreds of millions of U.S. Dollar. Some of the money acquired from drug trafficking and extortion, goes to the purchase of firearms and other equipment. While the rest is pocketed by those who carry out these activities as a way of life. (...) For example, recently, an article in a German newspaper (Kölnische Rundschau), dated February 2, 1995 reports that a drug trafficking cartel which operates in South America called "Medellin" has close links with PKK drug dealers who work in Europe. In this connection, 25 PKK sympathizers were apprehended in Cologne, with 143 kg. of heroin. Ht is clearly evident that the PKK is a company of bandits that use every available illegal means to make money. (...) lees meer dit is een link naar de plaatjes van de 'acties' van de pkk. sommige plaatjes (eigenlijk allemaal) zijn schokkend dus ik heb ze niet op het forum geplaatst. ps: wil je voortaan niet zou hysterisch (zo kom je over) en zonder caps-lock reageren?
Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 23:43. |
![]() |
||
Citaat:
*Marcheert rondjes door de kamer, brengt hitlergroet, maakt een pirroutte, hinkelt op een been van de trap, tikt tenen aan met handen, doet koprol, terwijl ik zing: Hupsakidee, alleen nederlanders zijn okee!* ![]()
||
![]() |
Citaat:
En idd, dat is strategisch gezien slecht voor Turkije als Cyprus opgegeven wordt. Er is al meerdere malen geprobeerd om op politieke manie rte onderhandelen, maar als de leider van de Koerden(ocalan) een grote terrorist is, schiet dat natuurlijk niet op. Trouwens waar heb jij t over? Ik heb t over olietoevoer voor een land en jij over verdrag over koerdische staat? T ka nnet zo goed een Irakees zijn die die leiding saboteert of weet ik veel wie. Die lijn is zowat t ruggegraat van de brakke economie. T spijt me, maar als ik je reacties her zie met talloze uitroeptekens en hoofdlettergebruik en geschreeuw dan valt dat me wel op ja, aangezien ik je nog nooit zo vaak zo heb zien typen in een topic. Trouwens zei ik dat dan??? Ik zei alleen maar dat t me opviel |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Volkerenrecht is belangrijker dan de economische belangen van een volk. Stel: Amerika pakt irak in omdathet goed is voor hun economie (confisceert oliebronnen), zou je dat dan goed vinden?
||
![]() |
Citaat:
thugz-angel ja ![]() Nee, maar dat is wel wat er nu gebeurt. Oke, ik heb dus ff naar t turkse journaal gekeken(en ja, naar een goede nieuwszender) en daar werd verteld dat er vele turken wonen in noord-irak en ook veel turkmenen(wat dus turken zijn) en dat 1 vd hoofdredenen ook is om er voor te zorgen dat die groepen daar in noord-irak niet met elkaar in strijd gaan en dat de koerden zouden winnen(want die zijn in een veel groter aantal aanwezig) en amerika zou zich er natuurlijk niet mee bemoeien, dat de koerden dan zelf een staat zouden oprichten. t gaat dus ook om bescherming van t eigen volk in oorlogstijd tegen de vijand. Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 23:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
want het komt midden in een onstabiel gebied te liggen. soort omsingeling. dat moeten de koerden zelf doen, en trouwens, ze zitten in verschillende landen ![]() hoe kan je nou een verdrag maken met een staat die niet bestaat? Achaj, ik vind jouw argumente ook waardeloos dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Turken en Turkemenen wonen in Turkije, Irak, Turkmenistan en nog wat landen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Al vaak geprobeerd, maar die gasten daa bij de VN weten de situatie ook wel, en weten dus kennelijk ook dat t niet met onderhandelen kan. Dat zei ik helemaal niet. Ik zei dat een Koerd, Irakees of welke mens dan ook die leiding kan saboteren. Zelfbeschikking=NIET eigen staat. Ze zegen zelf dat ze zich thuis voelen in Turkije. Men gaat met elkaar om. Men voelt zich gedeeltelijk turks. Er is aleen eene xtremistisch groepje die dat verpest. |
![]() |
||
Citaat:
moet jij nodig zeggen jij weet geeneens wat zich daar allemaal afspeelt ik heb daar al mijn familie wonen wat zit je te zeike man!
||
Citaat:
||
Citaat:
ipv zo los te lullen kan je ook op mijn post reageren
||
![]() |
Citaat:
Ook kan ik geen rapporten van de VN lezen ![]() Je bent toch dom als je denkt dat het niet gebeurt is, denk je nou echt dat een land zomaar in gevecht gaat zonder iets eerst vreedzaam op te lossen? Zelfs AMerika doet t nog zo! Ja idd, een turk kan dat ook ja!!! Het gaat gewoon om t feit dat t KAN. O, ik voel me ook niet echt thuis hier in NL, ik wil ook een eigen gebied hier. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarom zou ik?
||
Citaat:
en wedde dat als ik t kon dat ik ze al lang uit dat stinkland zou gehaald hebben??
|||||||
Citaat:
-------------------------mijn post--------------------------------------------- Citaat:
Begin april begint AzG een grootschalige interventie om hulp te bieden aan de Koerden die in groten getale naar Iran en Turkije zijn gevlucht. AzG stuurt 75 vrachtvliegtuigen met 2.500 ton medicijnen en goederen, en meer dan 150 vrijwilligers om de 550.000 vluchtelingen in de Koerdische bergen te helpen. en amnesty Na de Golfoorlog van 1991 braken er binnenlandse onlusten uit. De sjiiten kwamen in opstand in het zuiden, en de Koerden in het noorden. De opstanden werden hardhandig onderdrukt, gevolgd door een campagne van hevige repressie die meer dan een miljoen Koerden dwong te vluchten naar Turkije en Iran. en een massale beweging van Koerdische vluchtelingen richting Turkije op gang gebracht. Ook die 500.000 vluchtelingen hebben na de eerste Golfoorlog een hap uit de Turkse economie genomen, en van de beloofde hulp uit het Westen is toen niets in huis gekomen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Turkey is situated in the center of an area characterized by unpredictable radical changes. She has also been one of the prime targets of international terrorism in the past decades. First it was the ASALA (Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia), claiming the lives of innocent diplomats and their families. Ironically, as ASALA terrorism subsided, PKK terrorism accelerated. At present PKK, with its Marxist-Leninist ideology and violent methods, continues to be a menace detrimental to the promotion of democratic way of living in the region. In the annual report of the U.S. State Department published in April 1993 under the title of "Patterns of Global Terrorism" the PKK is described as a "Marxist Leninist terrorist group composed of Turkish Kurds seeking to setup a Marxist state in Southeastern Turkey" The PKK is recognized and classified as a terrorist organization by all Western countries including the European Parliament and the Council of Europe. France and Germany, recently, banned the activities of this terror group and other West European governments, are closely monitoring the situation. Since 1984, indiscriminate violence and terror waged by the PKK have claimed, thousands of lives. Women children and the old were not spared. People were murdered before their family members or kidnapped and summarily executed. (....) 2. Activities targeting Turkey: a. Determining on cadres and sending them to become fighters, b. Carrying out combat training, c. Sending fighting forces to Turkey, d. Providing logistic support, e. Organizing links between those in Europe and in Syria. f. Maintaining contacts with other armed groups. g. Maintaining contacts with groups in prisons. (....) PKK acts as a sub-contractor of the international terror network. It maintains relationships with some Middle Eastern, African, European, and Latin American terrorist groups. Furthermore, it collaborates with terror organizations such as the DEV-SOL and HIZBULLAH . Its militants are trained along with thesd and the other terrorist organizations in Bekaa Valley/Lebanon under Syrian control and in Greece. Various underground organizations utilize PKK in the fields of arms trading, narcotics trafficking and illegal transfer of labor . (....) PKK's drug trafficking activity constitutes a major part of its financial apparatus. The money gained from illicit drug dealings and marketing is channeled to funding its arms purchases, which is required to continue its terrorist activities. The United States Department of State Bureau of International Narcotic Matters, has published a report in 1992, called "International Narcotics Control Strategy". This report stipulates that the European drug cartel is controlled by PKK members. PKK smuggles narcotics brought from Southeast Asia and Middle East to Europe. For the first time, an organization is involved in all aspects of the drug connection, namely, the acquisition, importation and distribution of drugs in Europe. The amount of money generated from this illegal activity is substantial.It amounts to hundreds of millions of U.S. Dollar. Some of the money acquired from drug trafficking and extortion, goes to the purchase of firearms and other equipment. While the rest is pocketed by those who carry out these activities as a way of life. (...) For example, recently, an article in a German newspaper (Kölnische Rundschau), dated February 2, 1995 reports that a drug trafficking cartel which operates in South America called "Medellin" has close links with PKK drug dealers who work in Europe. In this connection, 25 PKK sympathizers were apprehended in Cologne, with 143 kg. of heroin. Ht is clearly evident that the PKK is a company of bandits that use every available illegal means to make money. (...) lees meer dit is een link naar de plaatjes van de 'acties' van de pkk. sommige plaatjes (eigenlijk allemaal) zijn schokkend dus ik heb ze niet op het forum geplaatst. ps: wil je voortaan niet zou hysterisch (zo kom je over) en zonder caps-lock reageren?
||
Citaat:
2. je moet blij zijn dat turkije je familie asiel aanbiedt (ik neem aan dat je ouders na de golfoorlog naar turkije zijn gekomen) want anders was jouw familie nu allang afgemaakt door ali chemicalie of een andere saddam persoontje. 3. als je het graag wil (je moet het maar zegge) dan maak ik ff een belletje en dan schopt de turkse regering je familie uit de 'stinkland' waarin ze nu wonen weer terug naar irak.
||
Citaat:
ik heb dat niet gezegd alleen dat ik vind dat ze er wel t recht erop hebben en euh jij begrijpt me dus ff verkeerd merk ik, mijn familie woont daaar al hun hele leven lang daarom vroeg ik toen ook aan atje87 (??) of hij het wel zeker wist dat al die koerden daar in turkije verblijven
|
![]() |
|
|