Advertentie | |
|
![]() |
|
nou, ik doe dan ook maar mee he... trouwens, tis een beetje lastig te zien welke reactie er nou bij welke foto hoort.. als je de nick er nou ff bijzet...
en kweenie hoek t hier op moet zetten, dus maar ff zo.. http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...images/150.jpg http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan.../images/97.jpg ik ben benieuwd.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 13:57. |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat denken jullie bij deze fotos?
ze zijn in willekeurige volgorde. ben ik blij met het leven, wat doe ik overdag, wat is mn politieke voorkeur ( ![]() rook ik drink ik blow ik? wat voor muziek ![]() bedenk maar wat :> www.xs4all.nl/~evagoor/minni/dscn0124.jpg www.xs4all.nl/~evagoor/minni/DSCN0856.JPG www.xs4all.nl/~evagoor/minni/DSCN0852.JPG |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je stemt Groenlinks Je drinkt niet Je blowt niet Je rookt niet Je houdt van Avril Lavigne Weeeeeeeeeeeeet ik veeeeeeeeeeeeeel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k weenie wat ik over jouw foto zou moeten zeggen...je lijkt me een aardig iemand, een beetje een uitgaanstype (dat komt echt door je uiterlijk, denk ik), maar geen feestbeest...of je veel vriend(inn)en hebt zou ik niet weten, zou wel kunnen...naja, vaag en oppervlakkig wat ik nu schrijf, maar goed. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 19:02. |
![]() |
||
Citaat:
- eerlijk - betrouwbaar - redelijk serieus - maar kan ook heel vrolijk zijn en helemaal nergens aan denken - als mensen haar vrienden zijn geeft ze ECHT heel veel om die mensen - behulpzaam - kan mensen oppeppen goh, dit zijn alleen maar posi dingen.... mja, vat dit nou niet op alsof ik wil slijmen ofzoww, als je dat denkt wil ik ook nog wel wat negatiefs bedenken ![]() ![]() xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
mrja dr heeft ook nog pas 1 iemand op mijn foto gereageerd,.. je ziet dr anders uit dan ik verwacht had wel aardig iemand, vriendelijk mens, stoot mensen niet af, waarschijnlijk ookwel slim.. heel betrouwbaar en eerlijk, zal niet snel wat fout doen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en gaat er nu ook nog iemand wat over mijn foto zeggen?? Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 19:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder lijk je me wel een optimistisch, spontaan persoon, ene en avontuurlijk persoon die bes wel veel durft Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 19:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je lijkt me een beetje moeilijk om echt hoogte van te krijgen, maar als je eenmaal 'binnen' bent, een hele goede vriendin. Betrouwbaar, makkelijk om mee te praten. Serieus, en ws behoorlijk intelligent. (ook in dingen naast school). Best onzeker misschien, en volgens mij zit je niet 100% lekker in je vel.. Hm.. ben slecht in mensen beoordelen op hun uitstraling, ws zit er ook wel tussen wat ik denk nav je posts op 't forum. ![]() *jengel* En mijn foto dan? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo nu heb ik echt alle foto;s gehad |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Of ik niet snel iets fout doe betwijfel ik of ik mensen niet afstoot ook...de rest klopt denk ik wel aardig... Ik moet nu echt ff aan m'n hw...net al een half uur zitten bellen met m'n moeder, zo komt er natuurlijk niks van. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Daar gaan we dan..
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 19:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Op de 1e lijk je een beetje onzeker, ook een beetje een stil type, iemand die een beetje de kat uit de boom kijkt.. Voor de rest wel hetzelfde als wat ... ![]() Op de 2e foto lijk je een vrij serieus, een beetje stil.. Kweenie, komt een beetje donker/negatief over. Maar dat kan ook komen doordat de foto zelf ook vrij donker is.. Denkt veel na over allerlei dingen, lijkt me iemand die graag overal controle over wil hebben. Trouwe vriendin, geeft veel om vrienden, familie etc. Volgens mij doe je je eigen wil, denkt wel aan anderen, maar laat niet over je heen lopen. Zoiets?
||
Citaat:
![]() - vrolijk persoontje - ziet overal (bijna overal) ook de positieve dingen van in - weet mensen te overtuigen - verveelt zich (bijna) nooit - heeft over veel dingen haar mening - staat voor veel mensen klaar - houd niet van maandagochten (maar wie wel?? ![]() en?????
||
Citaat:
nou goed dan, ik zal het proberen - trouwe vriendin - houd niet van ruzies (gaat ze dus uit de weg) - is niet echt allemans vriendje - spontaan - staat voor je klaar zoiets?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- vrolijk - ziet nergens (bijna nergens) het probleem van in - redelijk slim dat zijn positieve punten. ik hoop niet dat je het erg vind, je zou het waarschijnlijk ook heel hard ontkennen, maar ik ga toch een negatief punt noemen ![]() ik weet niet, maar je ziet er een beetje arrogant uit, beetje uit de hoogte..... (ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() - macho - uit moeilijk z'n gevoelens - iemand die graag buiten met zn vrienden wat rondhangt - beetje meeloper (sorry) maar dan vooral qua kleren enzoww - iemand die zich bij mensen die hij niet goed kent anders voordoet En?? hoe is mijn score?
|
@ syphon
ik heb ff op je cu2 gekeken. hier komt mijn oordeel (oeeeeehwwww hahhaha) - een goede vriend - moeilijkheden om in het begin op mensen af te stappen om zomaar een praatje te maken - computerverslaafd ( ![]() - eigen duidelijke mening - beetje verlegen mm, dat was het wel..... (ik hoor het wel he, wat klopt en wat niet??)
|
|