Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Mariebel schreef:
Ik heb een keer klappen gehad omdat ik iemand tijdens het schoolvoetbaltoernooi voor kutwijf uitschold, omdat ze mij steeds omver liep. Toen kwam er een ander mens na de wedstrijd naar me toe en begon opeens te slaan. Ik heb niet terug geslagen, was te verbaasd
dat zie ik nou wel vaker.

"ik was te verbaasd"
"ik was te bang"

ga een zelfverdedigingscursus doen.

dan zou zij degene zijn geweest die met een bloedneus ofzo wegliep
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2003, 21:45
BBEM
BBEM is offline
meerdere keren
ergste vechtpartij waar ik bij betrokken was was toen we gezellig met de familie in oosterijk op wintersport waren midden in de discotheek alle neven met de local's op de vuist , dat was echt goed mis
Oud 21-01-2003, 21:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Havock schreef:
ik jou begrijp.
nu zij jou niet begrijp
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 00:38
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
te vaak
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:
nu zij jou niet begrijp
waarom jij zeg dat?

jij ruzie wil?

Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 09:27
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
in groep drie ben ik een x heel agressief geworden tegen een groep-achter

ik heb hem gevloerd, maar daarna haalde hij zijn vriendjes en hebben ze me een blauw oog geslagen of meer

(en ik maar stompen... zat wel op de goeie hoogte btw )

met allemaal grote jongens tegen een klein meisje
lafaards
Oud 22-01-2003, 09:56
stout!
stout! is offline
Citaat:
space master X schreef:
ben nieuw hier

1 keer toen een jochie in groep 8 de hele tijd liep te sgelde dat memoeder hoer was enzow moest van zn vriende om erbij te horen, toen ie me nie zag heb ik van 8er zn kop vastgepakt en tegen de schooldeur aangemept losgelate hij pleurt 8erover en tijdens die val met 2 vuisten samen op zn bek gemept...
hij lag 2 weken in t ziekenhuis met gebroke neus en nog wat maar mijn verzekering moest dokke ware niet egt blij geloof ik...
Das nog eens een goede eerste indruk!
Oud 22-01-2003, 11:11
Screenager
Screenager is offline
In de brugklas heb ik weleens gevochten ja Ook met meisjes

Maar ik was nooit zelf begonnen..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 11:12
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Screenager schreef:
In de brugklas heb ik weleens gevochten ja Ook met meisjes
Foei.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 11:32
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Foei.
In de brugklas waren de meeste meisjes een kop groter als ik Het was zelfverdediging
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 14:25
Preaper
Preaper is offline
Ik redelijk vaak. Maar ik heb nu al zeker zo'n 2 jaar niet meer gevochten. Vroeger was ik een beetje de vechtjas van de klas (triest I know, maar was toen dertijd nou eenmaal niet zo intelectueel), en ik ramde menig koppen in(vaak zonder veel aanleiding)
Maar ik heb mezelf gebeterd! Vecht alleen nog maar als ik aangevallen word, of uit noodzaak. Maar niet ozmaar meer.
Oud 22-01-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Schoen schreef:
in groep drie ben ik een x heel agressief geworden tegen een groep-achter

ik heb hem gevloerd, maar daarna haalde hij zijn vriendjes en hebben ze me een blauw oog geslagen of meer

(en ik maar stompen... zat wel op de goeie hoogte btw )

met allemaal grote jongens tegen een klein meisje
lafaards
hehe

geen wodner dat ie ze vriendjes erbij haalde, hi kon niet meer lopen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:11
robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
stout! schreef:
Das nog eens een goede eerste indruk!

tnx!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
space master X schreef:
ben nieuw hier

1 keer toen een jochie in groep 8 de hele tijd liep te sgelde dat memoeder hoer was enzow moest van zn vriende om erbij te horen, toen ie me nie zag heb ik van 8er zn kop vastgepakt en tegen de schooldeur aangemept losgelate hij pleurt 8erover en tijdens die val met 2 vuisten samen op zn bek gemept...
hij lag 2 weken in t ziekenhuis met gebroke neus en nog wat maar mijn verzekering moest dokke ware niet egt blij geloof ik...

zit nu op karate kzou zoiets niet meer doen.
sure

ontopic: nee, nooit
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:13
Verwijderd
mwah, 'de beste verdediging is de aanval' dus ik sla altyd als eerst op t moment dat ik door heb dat t zowieso uit de hand gaat lopen , maar ja, leg dan later maar is uit waarom je sloeg, 'ik wist zeker dat..' is dan geen reden
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:24
10.45
10.45 is offline
mn broer misschien, maar die wint altijd
Oud 22-01-2003, 16:57
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Havock schreef:
waarom jij zeg dat?

jij ruzie wil?

wat moet jij, ik weet waar jouw huis woont, waar jouw bed slaapt
ik jou kapot sla mán

Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:23
Miracle
Miracle is offline
ehm neej denk het niet...
ik wordt meestal overal buiten gehouden...
en ik ben niet echt het type om meteen te gaan meppen...
en als iemand op mij gaat meppen dan zoek ik hulp..
en ren ik snel weg ...
Oud 22-01-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:
wat moet jij, ik weet waar jouw huis woont, waar jouw bed slaapt
ik jou kapot sla mán

ik jou wel zien met al je vrienden.
ik mijn virenden ook meebreng.
samen wij start wereldoorlog 3.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:40
Dikkie
Dikkie is offline
1 of 2 keer, maar nooit begonnen met slaan
Oud 22-01-2003, 18:17
Breg
Breg is offline
nee.

Ik heb toen ik jong wel eens heel erg ruzie gehad met een ´vriendinnetje`. En toen sloeg ik haar (niet eens zo heel hard), maar ze schrok zo dat ze moest huilen, en toen moest ik ook huilen. Toen kwamen onze moeders om te kijken wat er was en zij zei dat ik haar geslagen had. En toen zei ik dat dat helemaal niet waar was, en dat zei mij juist geslagen had, en iedereen geloofde mij

Maar het was ook gewoon een k*tkind...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 08:43
Verwijderd
Ik heb een keer toen ik klein was een seieus gevecht met mijn broer gehad., hij schopte alleen mijn tanden stuk en toen moest ik huilen en was het gevecht ten einde... maar toen sloe gik hem daarna stiekem op zijn achterhoofd toen hij het niet verwachte.. gemeen he.. maar ik was nog klein...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 13:21
Monica
Monica is offline
vroeg op de basisschool een keer, een meisje was al zó lang vervelend dat ik het op een gegeven moment helemaal gehad had, toen was ik op haar afgestormd en lagen we op de grond

Maar daarna nooit meer, ik ben niet zo'n driftkikker
Oud 23-01-2003, 19:29
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Iedereen heeft het hier altijd over dat zelf beginnen fout is enzo en vooral erg triest. Maar wat nou als je een gozer kent die gewoon zo'n gore hufter is. En die echt iets ergs gedaan heeft en gewoon een eikel is zegmaar.
Niet zomaar een gozer die gewoon ff niet mag en hem een sukkel vind, maar echt een lul gewoon. En hij heeft iemand die je heel dierbaar is nogal pijn gedaan. Denken jullie dat het dan gerechtvaardigt is om eens een welgemikte rechtse hoek uit te delen??
Ik denk namelijk van wel. Gewoon als in de zin van dat ie maar eens moet voelen als ie niet wil luisteren.

Begrijpen jullie?

Reacties???
Oud 23-01-2003, 19:32
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Iedereen heeft het hier altijd over dat zelf beginnen fout is enzo en vooral erg triest. Maar wat nou als je een gozer kent die gewoon zo'n gore hufter is. En die echt iets ergs gedaan heeft en gewoon een eikel is zegmaar.
Niet zomaar een gozer die gewoon ff niet mag en hem een sukkel vind, maar echt een lul gewoon. En hij heeft iemand die je heel dierbaar is nogal pijn gedaan. Denken jullie dat het dan gerechtvaardigt is om eens een welgemikte rechtse hoek uit te delen??
Ik denk namelijk van wel. Gewoon als in de zin van dat ie maar eens moet voelen als ie niet wil luisteren.

Begrijpen jullie?

Reacties???

Nee!

Iedereen vind wel bepaalde mensen een lul, of bijna iedereen dan

Moet iedereen dan diegene die hij/zij een lul vind gewoon een klap kunnen verkopen?

Liever niet
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 19:34
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Havock schreef:
ik jou wel zien met al je vrienden.
ik mijn virenden ook meebreng.
samen wij start wereldoorlog 3.

jij jihad wil, ik mee doen

samen wij sterk met vrienden

Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 19:34
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Nee!

Iedereen vind wel bepaalde mensen een lul, of bijna iedereen dan

Moet iedereen dan diegene die hij/zij een lul vind gewoon een klap kunnen verkopen?

Liever niet
Ik heb het niet over zomaar een eikel he. Dat probeerde ik dus uit te leggen...
Oud 23-01-2003, 19:35
C&A's
C&A's is offline
Met dat wijf van doe hoek!!!!!!!!!!!! das echt zo een hoer!!!!!!!!!!! bitch!!!!!!!!!!!!!!! kutwijf!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:19
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Begrijpen jullie?

Reacties???
ja zeker wel

zou het ook gewoon doen dan

mijn regel is dat je iemand even hard terug moet pakken als hij jou ermee heeft gepakt.. en dan maakt het niet uit op welke manier, als iemand me duwt of slaat sla ik dus niet zomaar terug, dat kan je namelijk wel eens wat meer dan een blauw oog kosten (vechten = laatste optie)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 13:15
Billy_bob
Billy_bob is offline
Nou ik heb nou nooit ECHT gevochten!!! En zou ook nooit als eerste aanvallen ofzow!! maar zodra ik 1 klap krijg Krijgt ie ze ook 10 x zo hard terug! En ga dan ook niet door!! En probeer het altijd te vermijden en fysiek pijn te doen is veel leuker!

Hou helemaal daar niet van!! Boks wel 1 a 2 x per week maar dat is meer Voor beter conditie etc! Me kleren moeten wel Perfect zitten haha!
Oud 24-01-2003, 13:17
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
C&A's schreef:
Met dat wijf van doe hoek!!!!!!!!!!!! das echt zo een hoer!!!!!!!!!!! bitch!!!!!!!!!!!!!!! kutwijf!!!!!!!!!!!
Duidelijk 14 jaar!!!!! En je slaat toch geen meisjes!!!!!
Oud 24-01-2003, 14:39
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Begrijpen jullie?

Reacties???
Mensen die ik niet mag of die me pijn hebben gedaan, negeer ik en kom ik nooit meer tegen...
(in gedachten slacht ik ze af op de meest gruwelijke manier ...maar in het dagelijks leven laat ik ze voor wat ze zijn...niets dus)
Oud 24-01-2003, 14:56
Verwijderd
ja want ik kan niet zo goed tegen jongetjes die ongewild aan mijn vriendinnetjes zitten das vrij simpel toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten