Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
in groep drie ben ik een x heel agressief geworden tegen een groep-achter
![]() ik heb hem gevloerd, maar daarna haalde hij zijn vriendjes en hebben ze me een blauw oog geslagen of meer (en ik maar stompen... zat wel op de goeie hoogte btw ![]() met allemaal grote jongens tegen een klein meisje lafaards ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik redelijk vaak. Maar ik heb nu al zeker zo'n 2 jaar niet meer gevochten. Vroeger was ik een beetje de vechtjas van de klas (triest I know, maar was toen dertijd nou eenmaal niet zo intelectueel), en ik ramde menig koppen in(vaak zonder veel aanleiding)
Maar ik heb mezelf gebeterd! Vecht alleen nog maar als ik aangevallen word, of uit noodzaak. Maar niet ozmaar meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
geen wodner dat ie ze vriendjes erbij haalde, hi kon niet meer lopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: nee, nooit |
![]() |
|
nee.
Ik heb toen ik jong wel eens heel erg ruzie gehad met een ´vriendinnetje`. En toen sloeg ik haar (niet eens zo heel hard), maar ze schrok zo dat ze moest huilen, en toen moest ik ook huilen. Toen kwamen onze moeders om te kijken wat er was en zij zei dat ik haar geslagen had. En toen zei ik dat dat helemaal niet waar was, en dat zei mij juist geslagen had, en iedereen geloofde mij ![]() Maar het was ook gewoon een k*tkind... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer toen ik klein was een seieus gevecht met mijn broer gehad., hij schopte alleen mijn tanden stuk en toen moest ik huilen en was het gevecht ten einde... maar toen sloe gik hem daarna stiekem op zijn achterhoofd toen hij het niet verwachte.. gemeen he.. maar ik was nog klein...
![]() |
![]() |
|
Iedereen heeft het hier altijd over dat zelf beginnen fout is enzo en vooral erg triest. Maar wat nou als je een gozer kent die gewoon zo'n gore hufter is. En die echt iets ergs gedaan heeft en gewoon een eikel is zegmaar.
Niet zomaar een gozer die gewoon ff niet mag en hem een sukkel vind, maar echt een lul gewoon. En hij heeft iemand die je heel dierbaar is nogal pijn gedaan. Denken jullie dat het dan gerechtvaardigt is om eens een welgemikte rechtse hoek uit te delen?? Ik denk namelijk van wel. Gewoon als in de zin van dat ie maar eens moet voelen als ie niet wil luisteren. Begrijpen jullie? Reacties???
||
![]() |
Citaat:
Nee! Iedereen vind wel bepaalde mensen een lul, of bijna iedereen dan ![]() Moet iedereen dan diegene die hij/zij een lul vind gewoon een klap kunnen verkopen? Liever niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zou het ook gewoon doen dan ![]() mijn regel is dat je iemand even hard terug moet pakken als hij jou ermee heeft gepakt.. en dan maakt het niet uit op welke manier, als iemand me duwt of slaat sla ik dus niet zomaar terug, dat kan je namelijk wel eens wat meer dan een blauw oog kosten (vechten = laatste optie) |
![]() |
|
![]() |
Nou ik heb nou nooit ECHT gevochten!!! En zou ook nooit als eerste aanvallen ofzow!! maar zodra ik 1 klap krijg Krijgt ie ze ook 10 x zo hard terug! En ga dan ook niet door!! En probeer het altijd te vermijden en fysiek pijn te doen is veel leuker!
![]() Hou helemaal daar niet van!! Boks wel 1 a 2 x per week maar dat is meer Voor beter conditie etc! Me kleren moeten wel Perfect zitten haha!
||
![]() |
Citaat:
(in gedachten slacht ik ze af op de meest gruwelijke manier ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwemmen Verwijderd | 125 | 27-07-2009 09:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
seksvoor het eerst, zwanger door vocht? mooierd94 | 11 | 21-05-2009 08:49 | |
Lichaam & Gezondheid |