Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als iemand me het merk + model gegevens van die camera geeft, kan ik wel uitzoeken welke software er waarschijnlijk bij zat en achterhalen hoe je daarmee moet omgaan ![]() Maar goed, we zijn idd ongeduldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het gaat meer om de langere termijn, stel dat ik de foto's volgend jaar nog een keer bekijk; het is dan misschien een stukje nostalgie ![]() Net zoals ik soms naar foto's kijk van mij waar ik in Noorwegen rondliep 2 jaar geleden. Helemaal boven in de bergen met het uitzicht voor het Hemsedal, dan is het gewoon ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Poll: De Meeting Halogeen | 362 | 29-09-2005 16:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De meeting! ijscoman | 38 | 04-06-2003 22:41 | |
Liefde & Relatie |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 116 | 31-05-2002 13:07 | |
Seksualiteit |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 31 | 08-04-2002 14:11 | |
Liefde & Relatie |
Willen de meeting mensen zich even aanmelden bij de MeetingManager..!!??!! Verwijderd | 5 | 22-03-2002 10:21 | |
Seksualiteit |
Willen de Meeting Mensen zich even aanmelden bij de Meeting Manager !!??!! Verwijderd | 2 | 19-03-2002 21:04 |