Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ehm, het kenteken van de auto van paps en mams toen ik 12 was
Het telefoonnummer van mijn vriendje van 3,5 jaar geleden De verjaardagen van 70% van mijn ex klasgenoten De codes van de niet-handels-goederen-bestellijst van mijn werk De pincode van mijn vriendin Het email adres van mijn studie-adviseur op zijn (reallife) werk De naam van de cavia van een andere vriendin Laen-anciniteiten Hoe het deurtje van de wasmachine in het huis boven mij werkt... ...zal ik doorgaan? Mijn geheugen hangt aan elkaar van onzinnigheden....
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
XP-ZP-81 Toyota Camry
LB-HB-95 Nissan Maxima RS-SL-96 Toyota Picnic De 3 nummerborden van de auto's die mijn vader inmiddels al versleten heeft :/ dat van mijn eigen auto kan ik niet eens onthouden!!! ![]() ![]() PI is gelijk aan 3.1415926535 nogwat ![]() Ik kan het getal 2 in mijn hoofd verdubbelen tot en met 16.777.216 ![]() Pfff, er zijn nog wel meer van die dingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is hij z'n schoenen kwijt weet ik waar er 1 ligt.. (die hond jat schoenen) of z'n sigaretten, portemonnee enz.. en bij mezelf weet ik echt nooit waar al die dingen liggen |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Okee komt ie:
Ezekiel 25:17 The path of the righteous man is beset, on all sides by the inequities of the selfish and the tiranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and good will sheperds the weak through the valley of darkness for he is truly his brothers' keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and fuuuuurious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the LORD when I lay my vengeance upon thee! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, dat is ook weer wat nieuws .. normaal gesproken vinden mensen dat maar gestoord, alsof ik niks beters te doen heb als getallen verdubbelen in mijn hoofd ![]() Zo zijn er nog een paar dingen; als ik bijvoorbeeld broncode van oude programma's doorlees, die ik vroeger geschreven heb, en ook al zijn tienduizenden regels, dan weet ik nog te vinden waar alles is ![]() Of als een collega een lisp-routine niet aan de praat krijgt .. "Weet je nog? Dat komt omdat je een AutoCAD variabele overschrijft in die routine, moet je niet doen .. die bug hadden we toch 3 jaar geleden al gevonden?" ![]() *heeft beetje vreemd geheugen* .. *kan simpele dingen als namen bijvoorbeeld vaak maar niet onthouden* ![]() |
![]() |
|
De eerste twintig elementen van het periodiek systeem. Tenminste...waar die letters voor staan..dus niet dat ik ze op volgorde weet ofzo...
edit: maar ik weet ze dan wel weer allemaal in het latijn ![]() en de chemische formule voor glucose (suiker): C6H12O6
||
Citaat:
||
Citaat:
H2 = hydrogenium = waterstof Pb = plumbum = lood Xe = Xenon O = Oxygenium = zuurstof He = Helium B = Borium = Boor en ik heb niet eens scheikunde! (laatste keer was twee jaar terug ![]()
||
Citaat:
Maar eerlijk gezegd kunnen we dit beter niet zo doen; het is immers te makkelijk om dingen in atlassen op te zoeken. We hebben eigenlijk iets nodig dat garandeert dat je geen tijd hebt om atlassen te gebruiken; via MSN ofzo? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben een lichtzinnig persoontje
te jong om verstandig te doen ik lach als een ander zou huilen mijn heele fortuin is een zoen mijn naam kan me niemendal schelen omdat ik niet weet wie ik ben ik kan hem niet lezen of schrijven omdat ik niet weet wie ik ben ik ben maar een kind van de zonde ik leef voor den glanzende schijn maar als er geen zonden bestonden dan zou ik een engeltje zijn En e-amailadressen, van allerlei saaie mensen, zoals dingen waar ik ooit eens naar gesolliciteerd heb, of járen geleden een schoolopdracht mee heb gemaakt. Nee, ik zit niet op een saaie school, lijkt maar zo. Ik leer alleen de dichters er niet bij, dat is wel een beetje jammer, maarja, je kunt ook niet alles. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah niet veel...
alleen voor duits het rijtje voorzetsels bij de 3e en 4e naamval (3: aus bei mit nach seit von zu) (4: bis durch fur gegen ohne um) (der moeten der nog een stel bij geloof ik maar zo heb ik het 4 jaar geleden geleerd) en de koppelwerkwoorden voor nederlands. Niet echt bepaald zinloos, maar toch. Verder heb ik niks onthouden, zinnig of onzinnig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik weet heel veel data uit mijn hoofd, ik weet geurtjes die mensen dragen, ik weet de nummerborden van alle 3 de auto's die we hebben gehad (maar dat is denk ik niet zo bijzonder), ook veel muziekteksten van liedjes die ik echt vreselijk vind, e-mailadressen, telefoonnummers.. maar die dingen zijn best nuttig alemaal geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
vierde: durch, für, ohne, um bis, entlang derde/vierde: an, auf, hinter, neben, in, über, unter, vor, zwischen Maarja, ik heb duits2 dus dat is niet echt zinloos...
|
Verwijderd
|
puella hortus
puellae horti puellae horto puellam hortum puella horto puellae horti puellarum hortorum puellis hortis puellas hortos puellis hortis Dus de vervoegingen van puella (=meisje in het Latijn) en hortus (=tuin in het Latijn) en dat kan ik vet snel opzeggen terwijl ik al twee jaar geen Latijn meer heb en het in de eerste heb geleerd ofzo? |
![]() |
|
![]() |
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Dit is een dorp in Wales met 58 letters ![]() Hebben we eens in Engels gehad, en puur voor de lol leerde ik die naam van buiten! Kon hem nu na langer dan 30 jaar weer foutloos ophoesten. Vanwege die lange naam staat er op het bord van het treinstation alleen "Llanfair PG". groetjes Morse ![]()
||
Citaat:
dan weet ik alles wat jij weet, behalve het telnr van frank. ![]() ![]()
|
owja, enm natuurlijk de Lama Reeks! sommige mensen zeggen lama ipv laat maar, en dan hadden n vriendin en k een lama reeks gemaakt: elke keer een woord dr achter aan, en als 1 van ons 2 lama zegt, zegt de volgende weer het volgende woord etc.. en natuurlijk zo snel mogelijk
![]() lama kameel dromedaris zweeteend kipsla stresskip scharlakenkuifemeraldhoningvogel disoxiribbonicoinezuur lepidokrokiet en ja al deze dingen(behalve zweeteend en kipsla ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |