Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 19:17
S
S is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

Je blijft maar zeggen dat dit een M5 is, maar dat is het niet. Komop, het is een hele mooie 5-serie, maar dat M-pakketje (witte knipperlichten ed) en de 18" sloffen die je eronder hebt liggen maken er nog geen M5 van...

Deze discussie is hier al zó vaak gehad. Word wakker.

Een 5 is pas een M5 als hij de cupspiegels heeft, de bumper, de achterbumper, de skirts, M5-wielen, 4 einddempers(/stortkokers), geen chroom en nog meer van die elementen die een M5 vormen. Maar vooral de motor mag niet ontbreken.

Dit kan hoogstens een 540 zijn. Daar haal je het niet bij met de M5 hoor... Moet ik gokken? Dit is een 540i. Gokje.

Citaat:
Egyptian schreef: Nou heb ik niet zoveel verstand van auto's, maar met een 5 serie met een M-sport pakket is toch een M5, of niet ?
En in een andere (recentere) post schrijf je:

Citaat:
'k rij zelf 'n BMW M5 met dik 400 pk maar de snelste waar 'k tot nu toe in gereden heb is 'n Ferrari F355 Spider.
Hmm? Dit is geen M5, geen 400 PK. Een 540i (wat deze dus is) heeft 256 pk. Ook niet mis, maar dat scheelt wel 144 pk met de M5.

Sorry als ik dus helemaal geen ruk van je M5 (/CL 600 van je vader)-verhaal geloof.

P.S. Heb je weleens aan chip-tunen gedacht? Dan schiet je BMW toch gauw al naar de 300 pk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2002, 19:50
skandalouz
skandalouz is offline
Inderdaad, ZEKER geen M5, daar durf ik m'n moeder om te verwedden, dus wil de echt M5 opstaan! Wielen "kloppen" niet, spiegels niet, zijskirts niet, voorspoiler niet, enz enz... Bovendien is een M5 met AUTOMAAT niet echt opwindend, dus we houden het toch maar op de zesversnellingsbak van de echt M5!!
Oud 09-09-2002, 20:00
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
'k rij zelf 'n BMW M5 met dik 400 pk
Van je moeder jah
Makkelijk is dat, patsen met de auto van iemand anders, ik bedoel, als ik in de auto van mijn pa/ma zou rijden, zou ik echt niet gaan lopen patsen van kijk mij is, ik heb tenminste mijn eigen zelfbetaalde zuurverdiende auto maar ik met recht mee mag patsen!

Tjah en als je rijke ouders hebt, is het trouwens niet zo verwonderlijk om zo'n auto te kunnen rijden, maar je patst er op zo'n patser manier mee.
Oud 09-09-2002, 21:04
Egyptian
Egyptian is offline
goed goed, jullie hebben gelijk, 't is geen echte M5, al noem 'k 'm wel nog altijd zo als 'k er met vrienden of zo over heb. Die weten toch 't verschil niet. En zelf wist ik dat eerst ook niet, 'k heb dat toen ook gevraagd hier, (zie quote boven).

Zo'n discussie als deze is ook al 's eerder geweest, en 'k heb toen de papieren erbij gepakt.

Het was een standaard (zonder velgen, witte lichten enz) 540i automaat, en hij is toen door een duits bedrijf onder handen genomen.
Van buiten zijn dat de velgen, witte knipperlichten, andere rooster met andere mistlichten in de bumper, verder 4 uitlaatpijpen en het M logo (M zonder de 5 ernaast) op de achterkant.

Van binnen (meegeleverde documenten) staat er 't volgende:

Serie --- Optimiert

KW/PS: 210 KW/286 PS --- 227 KW/309PS
max Drehmoment: 420 Nm --- 450 Nm
Drehzahl bei max D.m.: 3900 U/min --- 3900 U/min
V-Max: Aufgehoben

Dat gehele pakket (motor+exterieur) heeft € 1359, gekost.

Conclusie, 't is dus inderdaad geen M5, en hij heeft ook bijna 100 pk minder, 't is een 5 met een M pakket, en daarom noem 'k 'm steeds M5, alsof er zoveel mensen zijn die 't verschil echt weten.

"'k rij M5" is 'n veel korter en makkelijker zinnetje als "ik rij 'n 540i V8 met 304 pk"

en trouwens, hij is wel van míj, en niet van m'n ma. ik zou zo'n auto van m'n pa krijgen als ik in 1 keer (dus zonder 'n jaar over te doen) m'n havo en m'n propedeuse HBO zou halen, en dat is gelukt.
m'n ma heeft 'r eigen auto:

jij heb 't over 'n zuurverdiende auto (je cabrio neem ik aan), mijne heb ik ook voor gewerkt (alleen dan een andere vorm van werken, school).

en dat 'k er mee pats klopt ook wel, doe 'k nu eenmaal graag
Oud 09-09-2002, 21:06
S
S is offline
Citaat:
Egyptian schreef:
goed goed, jullie hebben gelijk, 't is geen echte M5, al noem 'k 'm wel nog altijd zo als 'k er met vrienden of zo over heb. Die weten toch 't verschil niet. En zelf wist ik dat eerst ook niet, 'k heb dat toen ook gevraagd hier, (zie quote boven).

Zo'n discussie als deze is ook al 's eerder geweest, en 'k heb toen de papieren erbij gepakt.

Het was een standaard (zonder velgen, witte lichten enz) 540i automaat, en hij is toen door een duits bedrijf onder handen genomen.
Van buiten zijn dat de velgen, witte knipperlichten, andere rooster met andere mistlichten in de bumper, verder 4 uitlaatpijpen en het M logen (M zonder de 5 ernaast) op de achterkant.

Van binnen (meegeleverde documenten) staat er 't volgende:

Serie Optimiert

KW/PS: 210 KW/286 PS 227 KW/309PS
max Drehmoment: 420 Nm 450 Nm
Drehzahl bei max D.m.: 3900 U/min 3900 U/min
V-Max: Aufgehoben

Dat gehele pakket (motor+exterieur) heeft € 1359, gekost.

Conclusie, 't is dus inderdaad geen M5, en hij heeft ook bijna 100 pk minder, 't is een 5 met een M pakket, en daarom noem 'k 'm steeds M5, alsof er zoveel mensen zijn die 't verschil echt weten.

"'k rij M5" is 'n veel korter en makkelijker zinnetje als "ik rij 'n 540i V8 met 304 pk"

en trouwens, hij is wel van míj, en niet van m'n ma. ik zou zo'n auto van m'n pa krijgen als ik in 1 keer (dus zonder 'n jaar over te doen) m'n havo en m'n propedeuse HBO zou halen, en dat is gelukt.
m'n ma heeft 'r eigen auto:

[IMG]http://members.lycos.nl/egyptianguy/406coupe3.JPG/IMG]

jij heb 't over 'n zuurverdiende auto (je cabrio neem ik aan), mijne heb ik ook voor gewerkt (alleen dan een andere vorm van werken, school).

en dat 'k er mee pats klopt ook wel, doe 'k nu eenmaal graag en laat mij maar lekker in die waan, 'k blijf 'm waarschijnlijk toch M5 noemen
Oke, dat van die 5 geloof ik, maar zou je dan van de achterkant van je auto en van de CL van je pa wat foto's kunnen maken? Dat maakt het verhaal nog makkelijker geloofbaar...

(Lees: dan gelooft iedereen hier je).
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:08
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
S schreef:

Oke, dat van die 5 geloof ik, maar zou je dan van de achterkant van je auto en van de CL van je pa wat foto's kunnen maken? Dat maakt het verhaal nog makkelijker geloofbaar...

(Lees: dan gelooft iedereen hier je).
prima, was toch al zoiets van plan met vrienden, iedereen met de auto, en ze dan samen en appart tegen 'n mooie achtergrond fotograferen. en voor ieder 'n paar foto's van eigen auto met vriendin ofzo.

Dus zodra 'k die heb zet 'k ze wel erbij. en 'k zal zo 's kijken, volgens mij heb 'k nog 'n paar foto's van die CL op m'n harde schijf staan.
Oud 09-09-2002, 21:10
S
S is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

prima, was toch al zoiets van plan met vrienden, iedereen met de auto, en ze dan samen en appart tegen 'n mooie achtergrond fotograferen. en voor ieder 'n paar foto's van eigen auto met vriendin ofzo.

Dus zodra 'k die heb zet 'k ze wel erbij. en 'k zal zo 's kijken, volgens mij heb 'k nog 'n paar foto's van die CL op m'n harde schijf staan.
Oke .
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 22:39
skandalouz
skandalouz is offline
Ik ben ook lichtelijk tegen de term "540i met M pakket"... Jou auto ziet er simpelweg niet uit als een M5. Misschien van achteren wel, met die 4 pijpen (eerst zien dan geloven). Maar de foto's die ik tot nu toe heb gezien hebben werkelijkwaar helemaal NIX weg van een M5. Zelfs die witte knipperlichten kloppen niet, een M5 heeft namelijk zeer licht gele/oranje knipperlichten voor... Sorry voor de bijdehandheid!
Oud 09-09-2002, 23:34
Egyptian
Egyptian is offline
Maar M pakket, staat volgens mij net als bij de 3 serie, niet specifiek voor het lijken op 'n M3 of M5, maar voor sportiviteit. al komen sommige qua uiterlijk wel in de buurd van 'n M3/M5 . Je heb ook hele sportieve pakket waarbij ze helemaal niet meer op 'n M3/M5 lijken.

Zoiets is mij ook ooit verteld hier.
Oud 10-09-2002, 08:20
Flasher
Flasher is offline
What the hell.
Kreeg jij een BMW 540 als je je havo diploma en propeduse haalde?
haha lol, je hebt je vader goed opgevoed man

Mijn favorite zijn Mercedes S & SL500.
die roeleren echt

mzzl
Oud 10-09-2002, 11:33
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
Skydancer schreef:

Ja heel erg jammer maar heeel mischien komt de nieuwe wel naar NL. Ziet er ook heel mooi uit >

http://www.skylinesdownunder.com/sky...35/r35_002.jpg

Ik vind de nieuwe nissan 350 fairlady Z ook wel mooi. En een hele grote kans dat die wel komt.
de 350 z komt er toch gewoon? en die is errug vet, zie hier

Oud 10-09-2002, 13:57
Skydancer
Skydancer is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:

de 350 z komt er toch gewoon? en die is errug vet, zie hier

http://www.netcar.co.il/img2/news/de...nissan350z.jpg
Ja klopt khad me vergist. hij komt in 2003. Maar ik heb hem al gezien in Frankfurt vorig jaar. ik mocht er alleen niet in zitten
Oud 10-09-2002, 18:42
cryforhelp
cryforhelp is offline
Om maar weer ff ontopic te komen: mijn favoriete auto is de Range Rover.
En dan niet die lelijke, vette, protserige, patserige, nepstoere, hoerensloep uitziende 3 maar de 2, of als je 'em in goede staat kan vinden is een 1 ook wel cool.

Ik heb deze zomer in een geleende héél donkergroene Range Rover 2 gereden. Dat is echt een fantastische auto: zeer luxe, maar toch nog de power en bouw om terrein te rijden.
En als je dan in je in alle richtingen electrisch verstelbare stoel zit en je hoort die diepe, gewelddadige grom van een 4,6 (vier-punt-zes!) liter benzine. Dan is dat gewoon fantastisch!

Als ie op de gewone rijd stand staat moet ik met m'n niet ongeringe lengte van 1,80 m me het laatste stukje op de grond laten vallen. En dan kun je de volledig verstelbare luchtvering ook nog op een hogere doorwaadstand zetten waarbij je zo'n halve meter van de grond komt, maar als je dat niet wilt kun je m ook op de laagste stand zetten en dan is het hetzelfde als in een gewone niet zo lage auto stappen.

in één woord: die auto is fantastisch
Oud 11-09-2002, 10:54
Roger
Roger is offline
Saab 9.5 ARK 3.0
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 13:46
The Bachelor
The Bachelor is offline
he jongens, ff offtopic, bmw komt niet naar de autorai omdat ze het te duur vinden, laten ze de B shows schieten echt een kutstreek, ik ben geen bmw fan, maar ze zijn aan hun stand verplicht om wel te komen
Oud 14-09-2002, 10:02
S
S is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

en 'k zal zo 's kijken, volgens mij heb 'k nog 'n paar foto's van die CL op m'n harde schijf staan.
Maar waar blijven die dan?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:00
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
S schreef:

Maar waar blijven die dan?

op m'n hd stond alleen 'n foto van 'n vriend van mij in de cl, dus je ziet alleen hem met 'n stukje interieur. Denk niet dat je daar op zit te wachten.

Maar binnenkort gaan we met wat vrienden de auto's van iedereen op de foto zetten.
Oud 14-09-2002, 13:04
Egyptian
Egyptian is offline
'k zie net dat 'k ook nog eentje op m'n hd heb waar je alleen 't interieur ziet, maar 'k denk dat 't jou meer om de buitenkant gaat of niet ?
Oud 14-09-2002, 13:10
skandalouz
skandalouz is offline
Citaat:
Egyptian schreef:
Maar M pakket, staat volgens mij net als bij de 3 serie, niet specifiek voor het lijken op 'n M3 of M5, maar voor sportiviteit. al komen sommige qua uiterlijk wel in de buurd van 'n M3/M5 . Je heb ook hele sportieve pakket waarbij ze helemaal niet meer op 'n M3/M5 lijken.

Zoiets is mij ook ooit verteld hier.

Een BMW 3 of 5 serie is alleen een BMW M3 of M5 als hij is aangepakt door BMW Motorsport (een soort van interne tuner). Een "M" is dus pas een echte "M" als hij motorisch en optisch is gewijzigd. Laat je niet misleiden door 316i's met een M logo achterop. Dit is KUL!!

Mzzl
Oud 14-09-2002, 13:11
skandalouz
skandalouz is offline
Interieur is ook interessant! Daar kunnen we een heleboel aan aflezen...
Oud 14-09-2002, 15:17
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
skandalouz schreef:
Interieur is ook interessant! Daar kunnen we een heleboel aan aflezen...
oke, bij deze, de interieuren van de auto's.

VW Polo 1.6

406 coupe

Bmw

en de CL

Oud 14-09-2002, 16:40
skandalouz
skandalouz is offline
Dat is inderdaad het interieur van een CL ja...
Oud 14-09-2002, 22:40
S
S is offline
Citaat:
Egyptian schreef:
'k zie net dat 'k ook nog eentje op m'n hd heb waar je alleen 't interieur ziet, maar 'k denk dat 't jou meer om de buitenkant gaat of niet ?
Ik wil gewoon een CL zien... Zo'n -e auto.

Interier is zeker CL.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 08:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
un volkswagen Beetle (un gele), gewoon omdat het een leuk wagentje is en veel van de kever weg heeft is gewoon un geinig karrie!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:45
capishe
capishe is offline
Ik houd van veel auto's
No 1: Bentley Continental R 1957, by James Young
Verder Aston Martin (DB5 Cabriolet nog geeen Volante), Land Rover, Ferrari (Vooral 250 LWB, 365GTB/4, 275GTB/4 en 550 Maranello) en Maserati (Ghibli uit 1979 en 3200GT) en Iso Grifo. En van de wat minder opvallende auto's BMW 525iX, Mercedes-Benz TE 4-Matic, of Audi RS6 Avant
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:06
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
capishe schreef:
Ik houd van veel auto's
No 1: Bentley Continental R 1957, by James Young
Verder Aston Martin (DB5 Cabriolet nog geeen Volante), Land Rover, Ferrari (Vooral 250 LWB, 365GTB/4, 275GTB/4 en 550 Maranello) en Maserati (Ghibli uit 1979 en 3200GT) en Iso Grifo. En van de wat minder opvallende auto's BMW 525iX, Mercedes-Benz TE 4-Matic, of Audi RS6 Avant
je noemt er ook wel een paar op!
Oud 24-09-2002, 12:34
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Subaru impreza wrx
Mithsubishi lancer (rally uitvoering)
Dodge viper
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 14:08
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Hummer H2

je rijdt er wel een gat mee in de ozonlaag, maar hijs wel mooi
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 16:54
22B
22B is offline
Mijn absolute favoriete auto is de Subaru Impreza 22B STi!!! Die bak heeeeeerst gwoon!!! Verder een Mercedes CL, S, BMW M Coupé, Audi RS-4, Ferrari 360 Modena!!!
/\\/\\zzls
Oud 24-09-2002, 17:30
skandalouz
skandalouz is offline
Toch ziet de eerste Hummer er vetter uit! Hij lijkt veel breder en lager dan de nieuwe. Dat maakt hem veel stoerder, gevaarlijker en rauwer!!
Oud 26-09-2002, 11:19
Verwijderd
Mitsubishi Eclipse Spider

Opel Corsa getuned

ik vind ze gewoon echt mooi
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 23:57
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
skandalouz schreef:
Toch ziet de eerste Hummer er vetter uit! Hij lijkt veel breder en lager dan de nieuwe. Dat maakt hem veel stoerder, gevaarlijker en rauwer!!
Dat wel, maar deze is veeeeel luxer
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:34
skandalouz
skandalouz is offline
Klopt!! Ik zag laatst een Lincoln Navigator, zo'n enorme Amerikaanse Luxe uhm SUV, helemaal zwart en geblindeerde ramen enzo en die werd op afstand geopend en gestart... Ik keek me ogen uit!! Zwaar kikke!
Oud 28-09-2002, 15:46
REIE
REIE is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:
Hummer H2

je rijdt er wel een gat mee in de ozonlaag, maar hijs wel mooi
Ik denk altijd als ik deze auto's zie: "Grote auto, kleine l*l"

Ze zijn inderdaad ontzettend praktisch op de verkeersdrempels in de Lage Landen.;. Mischien kunnen we hier nog ozon-tax op heffen.
Zelf zit je er veilig in, maar je belemmert het zicht van achterliggers. Ik heb zelf gezien hoe iemand zo'n bak wou inhalen en door de omvang de tegenligger niet zag aankomen. Gelijk begreep ik het nut van de gsm en belde 112.
Ik erger me sowieso aan al die mini-vans (chrysler voyager, ford galaxy). Ze zijn wel handig voor het de standaard kak-familie met 2 kinderen en een labrador maar ze zijn zo onnodig groot!

Om maar niet zeikerig over te komen post ik nog ff deze beschaafde bak, de chrysler 300. Prachtig toch, die versmelting van zachte ronde lijnen, en bruuske rechte lijnen?

REIE
Oud 28-09-2002, 16:39
S
S is offline
Citaat:
REIE schreef:

REIE
Was onze auto in Amerika. 3.5 V6 .
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 00:20
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
REIE schreef:
Ik denk altijd als ik deze auto's zie: "Grote auto, kleine l*l"

Ze zijn inderdaad ontzettend praktisch op de verkeersdrempels in de Lage Landen.;. Mischien kunnen we hier nog ozon-tax op heffen.
Zelf zit je er veilig in, maar je belemmert het zicht van achterliggers. Ik heb zelf gezien hoe iemand zo'n bak wou inhalen en door de omvang de tegenligger niet zag aankomen. Gelijk begreep ik het nut van de gsm en belde 112.
Ik erger me sowieso aan al die mini-vans (chrysler voyager, ford galaxy). Ze zijn wel handig voor het de standaard kak-familie met 2 kinderen en een labrador maar ze zijn zo onnodig groot!

Om maar niet zeikerig over te komen post ik nog ff deze beschaafde bak, de chrysler 300. Prachtig toch, die versmelting van zachte ronde lijnen, en bruuske rechte lijnen?

REIE
Handig is anders, probeer maar is een parkeerplaats te vinden , maar daar ging het topic ook niet over.

en ik zie het verband tussen geslachtsgrote en formaat auto nogsteeds niet, laat jij je lul zien aan de verkoper als je om advies vraagt? "mja, minder dan een minivan zou ik toch niet nemen als ik u was"
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:42
The Bachelor
The Bachelor is offline
kerel wat maakt de grootte van een auto nou uit. dus als je een mooie grote bak kan netalen ben je een patser met een kleine pik? volgens mij ben jij dan gewoon zwaar jaloers ofzo.

amerika heeft wel meer schoonheden:

wat dachten jullie van deze pt:

altijd leuke concepts:

and when you talk about hummer praat je niet over een slap aftreksel van een h2 maar over de h1:

sorry voor het plakboek maar ik moest ff
Oud 01-10-2002, 14:23
skandalouz
skandalouz is offline

Jummie!!
Oud 01-10-2002, 16:02
ice-dive
ice-dive is offline
[sorry voor de grote, maar dat mag bij deze bak denk ik wel ] het is de Nissan Skyline GT-R R34
Oud 01-10-2002, 20:26
REIE
REIE is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
kerel wat maakt de grootte van een auto nou uit. dus als je een mooie grote bak kan netalen ben je een patser met een kleine pik? volgens mij ben jij dan gewoon zwaar jaloers ofzo.

strak... net als deze

Dat wat ik zei over grote auto's was een flauw geintje... sorry als jullie allemaal beledigd zijn. Ik zal mijn vooroordelen bijstellen...

Euh, weet iemand nog in wat voor een auto Jan Jans en de kinderen rijden? Ik denk dat 't een oude Aston Martin is maar ik vind nergens pix. Ik heb ooit wel eens in zo'n race-variant gereden met een stalen kooi enzo, en dat was wel geinig. Enorm strak afgeveerd en het rammelt aan alle kanten maar dat heeft wel charme.

REIE
Oud 01-10-2002, 22:31
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Mijn favoriete auto is de mijne
Een VW Silverbug uit '82... Moet er alleen helaas afstand van doen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:06
NN
NN is offline
Het nieuwe Lexus coupé model in de film Minority Report is ook erg fraai.

(Komt volgend jaar op de markt.)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:35
Verwijderd
Citaat:
REIE schreef:

je kunt je je er wel zo aan ergeren maar als je idd zo'n familie bent en in ons geval met 4 kinderen wat voor auto dan ????

als je niet de grand voyager neemt valt het best mee qua grootte

beetje bmw, volvo, mercedes zijn ook onnodig groot
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:39
REIE
REIE is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:
je kunt je je er wel zo aan ergeren maar als je idd zo'n familie bent en in ons geval met 4 kinderen wat voor auto dan ????
Ja, dan lijkt me een ruime auto dus wel nodig

REIE
Oud 04-10-2002, 21:04
Joentje
Joentje is offline
Ik ben gek van alle wagens.
Maar ik ben voornamelijk fan van Mercedes en Alfa Romeo.
Mijn droomwagen is de Mercedes S-320
Op de 2de plaats een Alfa Romeo 166 26V 2.4i
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 22:02
skandalouz
skandalouz is offline
Citaat:
Joentje schreef:
Ik ben gek van alle wagens.
Maar ik ben voornamelijk fan van Mercedes en Alfa Romeo.
Mijn droomwagen is de Mercedes S-320
Op de 2de plaats een Alfa Romeo 166 26V 2.4i
Vraagje: Waarom nou de Mercedes S 320?? Ik zou verwachten dat je dan ook meteen voor de S600 of S500 gaat ofzo... Of zelfs de S 55 AMG. Maarre tis maar een vraag he, geen kritiek ofzo!!

Mzzl
Oud 04-10-2002, 22:50
S
S is offline
Citaat:
skandalouz schreef:
Vraagje: Waarom nou de Mercedes S 320?? Ik zou verwachten dat je dan ook meteen voor de S600 of S500 gaat ofzo... Of zelfs de S 55 AMG. Maarre tis maar een vraag he, geen kritiek ofzo!!

Mzzl
Wél kritiek. Als droomauto mag alles. Waarom pak je dan net die 3.2 V6, als je ook voor de 5.8 V12 kunt gaan...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:04
skandalouz
skandalouz is offline
Ja okee, maar er zijn ook van die mensen ( ) die ook aan het milieu denken enzo... Ik zeg maar iets he...
Oud 05-10-2002, 20:20
S
S is offline
Citaat:
skandalouz schreef:
Ja okee, maar er zijn ook van die mensen ( ) die ook aan het milieu denken enzo... Ik zeg maar iets he...
For real .
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 11:28
Schuah
Schuah is offline
Citaat:
NN schreef:
Het nieuwe Lexus coupé model in de film Minority Report is ook erg fraai.

(Komt volgend jaar op de markt.)
die heb k op de mondiale in Parijs gezien
Reageren

Regels voor berichten