Advertentie | |
|
![]() |
|
Inderdaad, ZEKER geen M5, daar durf ik m'n moeder om te verwedden, dus wil de echt M5 opstaan! Wielen "kloppen" niet, spiegels niet, zijskirts niet, voorspoiler niet, enz enz... Bovendien is een M5 met AUTOMAAT niet echt opwindend, dus we houden het toch maar op de zesversnellingsbak van de echt M5!!
||
Citaat:
![]() Makkelijk is dat, patsen met de auto van iemand anders, ik bedoel, als ik in de auto van mijn pa/ma zou rijden, zou ik echt niet gaan lopen patsen van kijk mij is, ik heb tenminste mijn eigen zelfbetaalde zuurverdiende auto maar ik met recht mee mag patsen! ![]() Tjah en als je rijke ouders hebt, is het trouwens niet zo verwonderlijk om zo'n auto te kunnen rijden, maar je patst er op zo'n patser manier mee. ![]()
|
goed goed, jullie hebben gelijk, 't is geen echte M5, al noem 'k 'm wel nog altijd zo als 'k er met vrienden of zo over heb. Die weten toch 't verschil niet. En zelf wist ik dat eerst ook niet, 'k heb dat toen ook gevraagd hier, (zie quote boven).
Zo'n discussie als deze is ook al 's eerder geweest, en 'k heb toen de papieren erbij gepakt. Het was een standaard (zonder velgen, witte lichten enz) 540i automaat, en hij is toen door een duits bedrijf onder handen genomen. Van buiten zijn dat de velgen, witte knipperlichten, andere rooster met andere mistlichten in de bumper, verder 4 uitlaatpijpen en het M logo (M zonder de 5 ernaast) op de achterkant. Van binnen (meegeleverde documenten) staat er 't volgende: Serie --- Optimiert KW/PS: 210 KW/286 PS --- 227 KW/309PS max Drehmoment: 420 Nm --- 450 Nm Drehzahl bei max D.m.: 3900 U/min --- 3900 U/min V-Max: Aufgehoben Dat gehele pakket (motor+exterieur) heeft € 1359, gekost. Conclusie, 't is dus inderdaad geen M5, en hij heeft ook bijna 100 pk minder, 't is een 5 met een M pakket, en daarom noem 'k 'm steeds M5, alsof er zoveel mensen zijn die 't verschil echt weten. "'k rij M5" is 'n veel korter en makkelijker zinnetje als "ik rij 'n 540i V8 met 304 pk" en trouwens, hij is wel van míj, en niet van m'n ma. ik zou zo'n auto van m'n pa krijgen als ik in 1 keer (dus zonder 'n jaar over te doen) m'n havo en m'n propedeuse HBO zou halen, en dat is gelukt. m'n ma heeft 'r eigen auto: jij heb 't over 'n zuurverdiende auto (je cabrio neem ik aan), mijne heb ik ook voor gewerkt (alleen dan een andere vorm van werken, school). en dat 'k er mee pats klopt ook wel, doe 'k nu eenmaal graag ![]() ![]()
||
Citaat:
(Lees: dan gelooft iedereen hier je). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus zodra 'k die heb zet 'k ze wel erbij. en 'k zal zo 's kijken, volgens mij heb 'k nog 'n paar foto's van die CL op m'n harde schijf staan.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben ook lichtelijk tegen de term "540i met M pakket"... Jou auto ziet er simpelweg niet uit als een M5. Misschien van achteren wel, met die 4 pijpen (eerst zien dan geloven). Maar de foto's die ik tot nu toe heb gezien hebben werkelijkwaar helemaal NIX weg van een M5. Zelfs die witte knipperlichten kloppen niet, een M5 heeft namelijk zeer licht gele/oranje knipperlichten voor... Sorry voor de bijdehandheid!
|
Maar M pakket, staat volgens mij net als bij de 3 serie, niet specifiek voor het lijken op 'n M3 of M5, maar voor sportiviteit. al komen sommige qua uiterlijk wel in de buurd van 'n M3/M5 . Je heb ook hele sportieve pakket waarbij ze helemaal niet meer op 'n M3/M5 lijken.
Zoiets is mij ook ooit verteld hier.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Om maar weer ff ontopic te komen: mijn favoriete auto is de Range Rover.
En dan niet die lelijke, vette, protserige, patserige, nepstoere, hoerensloep uitziende 3 maar de 2, of als je 'em in goede staat kan vinden is een 1 ook wel cool. Ik heb deze zomer in een geleende héél donkergroene Range Rover 2 gereden. Dat is echt een fantastische auto: zeer luxe, maar toch nog de power en bouw om terrein te rijden. En als je dan in je in alle richtingen electrisch verstelbare stoel zit en je hoort die diepe, gewelddadige grom van een 4,6 (vier-punt-zes!) liter benzine. Dan is dat gewoon fantastisch! ![]() ![]() ![]() Als ie op de gewone rijd stand staat moet ik met m'n niet ongeringe lengte van 1,80 m me het laatste stukje op de grond laten vallen. En dan kun je de volledig verstelbare luchtvering ook nog op een hogere doorwaadstand zetten waarbij je zo'n halve meter van de grond komt, maar als je dat niet wilt kun je m ook op de laagste stand zetten en dan is het hetzelfde als in een gewone niet zo lage auto stappen. in één woord: die auto is fantastisch
|
he jongens, ff offtopic, bmw komt niet naar de autorai
![]() ![]()
||
Citaat:
op m'n hd stond alleen 'n foto van 'n vriend van mij in de cl, dus je ziet alleen hem met 'n stukje interieur. Denk niet dat je daar op zit te wachten. Maar binnenkort gaan we met wat vrienden de auto's van iedereen op de foto zetten.
||
Citaat:
Een BMW 3 of 5 serie is alleen een BMW M3 of M5 als hij is aangepakt door BMW Motorsport (een soort van interne tuner). Een "M" is dus pas een echte "M" als hij motorisch en optisch is gewijzigd. Laat je niet misleiden door 316i's met een M logo achterop. Dit is KUL!! Mzzl
||
Citaat:
VW Polo 1.6 406 coupe Bmw ![]() en de CL
|
![]() |
Ik houd van veel auto's
No 1: Bentley Continental R 1957, by James Young Verder Aston Martin (DB5 Cabriolet nog geeen Volante), Land Rover, Ferrari (Vooral 250 LWB, 365GTB/4, 275GTB/4 en 550 Maranello) en Maserati (Ghibli uit 1979 en 3200GT) en Iso Grifo. En van de wat minder opvallende auto's BMW 525iX, Mercedes-Benz TE 4-Matic, of Audi RS6 Avant |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn absolute favoriete auto is de Subaru Impreza 22B STi!!! Die bak heeeeeerst gwoon!!! Verder een Mercedes CL, S, BMW M Coupé, Audi RS-4, Ferrari 360 Modena!!!
/\\/\\zzls
||
Citaat:
Ze zijn inderdaad ontzettend praktisch op de verkeersdrempels in de Lage Landen.;. Mischien kunnen we hier nog ozon-tax op heffen. Zelf zit je er veilig in, maar je belemmert het zicht van achterliggers. Ik heb zelf gezien hoe iemand zo'n bak wou inhalen en door de omvang de tegenligger niet zag aankomen. Gelijk begreep ik het nut van de gsm en belde 112. Ik erger me sowieso aan al die mini-vans (chrysler voyager, ford galaxy). Ze zijn wel handig voor het de standaard kak-familie met 2 kinderen en een labrador maar ze zijn zo onnodig groot! Om maar niet zeikerig over te komen post ik nog ff deze beschaafde bak, de chrysler 300. Prachtig toch, die versmelting van zachte ronde lijnen, en bruuske rechte lijnen? ![]() ![]() REIE
||
Citaat:
![]() ![]() en ik zie het verband tussen geslachtsgrote en formaat auto nogsteeds niet, laat jij je lul zien aan de verkoper als je om advies vraagt? "mja, minder dan een minivan zou ik toch niet nemen als ik u was" ![]() ![]() |
![]() |
|
kerel wat maakt de grootte van een auto nou uit. dus als je een mooie grote bak kan netalen ben je een patser met een kleine pik? volgens mij ben jij dan gewoon zwaar jaloers ofzo.
amerika heeft wel meer schoonheden: ![]() ![]() ![]() wat dachten jullie van deze pt: ![]() ![]() ![]() altijd leuke concepts: ![]() ![]() ![]() and when you talk about hummer praat je niet over een slap aftreksel van een h2 maar over de h1: ![]() ![]() sorry voor het plakboek maar ik moest ff
||
Citaat:
![]() ![]() Dat wat ik zei over grote auto's was een flauw geintje... sorry als jullie allemaal beledigd zijn. ![]() Euh, weet iemand nog in wat voor een auto Jan Jans en de kinderen rijden? Ik denk dat 't een oude Aston Martin is maar ik vind nergens pix. Ik heb ooit wel eens in zo'n race-variant gereden met een stalen kooi enzo, en dat was wel geinig. Enorm strak afgeveerd en het rammelt aan alle kanten maar dat heeft wel charme. REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je niet de grand voyager neemt ![]() beetje bmw, volvo, mercedes zijn ook onnodig groot ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() REIE
||
Citaat:
Mzzl
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Wat is jouw favoriete vervoer? hoihoi5 | 13 | 09-09-2011 10:00 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Bongalientje | 500 | 01-08-2007 22:34 | |
Verkeer & Vervoer |
Wat is jouw auto #2 Verwijderd | 50 | 10-10-2006 15:09 | |
Verkeer & Vervoer |
Wat is nou JOUW auto.. Verwijderd | 500 | 27-09-2006 11:25 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 |