Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
duhhhh oke ridderkerk is idd een kut stad, heeft geen uitgaans gelegenheden enz. maar het ligt wel tegen rottedam aan die wel alle voorzienigen heeft + dat het er veel rustiger is dan in rotterdam of in andere grote steden, maar ook weer niet zo rustig als een boeren gehucht
||
Citaat:
En alle mensen uit Rijssen dachten dat ze grappig waren door dingen te zeggen die niet klopten.. bv dat lucky dan en dan open was (wanneer het dicht was) of te zeggen dat je elk moment mag zwemmen, terwijl dat ook helemaal niet mocht (toen waren we bijna vd camping afgezet ![]() en ik heb nu ook een hekel aan Rotterdam.. een vriend van mij is daar zaterdag samen met zn vader neergestoken, zomaar zonder reden.. omdat ze een FC Twente shirtje aanhadden ![]()
||
Citaat:
![]() maar ik vind deze topic nogal stompzinnig eigenlijk, iedereen loopt te roepen ik haat deze stad, en die en die, maar bijna niemand zegt erbij waarom. Ik heb een hekel aan nummer 1 Rotterdam, tis opzich wel geinige stad kwa winkels enzo, maar van het hoge gehalte zwervers, buitenlanders, werklozen met bierblikjes en andere vage figuren word ik echt helemaal doodziek. Verder heb ik een hekel aan Amsterdam om eigenlijk dezelfde redenen. En ik heb een hekel aan Dordrecht (mijn eigen stad) om reden die ik niet zal noemen *kuch Krispijn kuch kuch* maareh ik kan zelf genoeg redenen verzinnen wrom je een hekel aan Dordt zou kunnen hebben, maar ik ben toch wel benieuwd opzich naar wat meningen van buitenaf...
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Psychologie |
waar heb jij wat aan gehad? Eend | 4 | 23-10-2002 10:53 | |
Muziek |