Advertentie | |
|
![]() |
|
Lumen voor een meisje (betekent licht)
Vika (meisje) Mercuria (meisje) ehmm wat had ik nou nog meer bedacht Augusta (meisje) Cicero (jongen) Annaeus (jongen) Aries (jongen) Minerva (meisje) Julius (jongen) Numen (jongen) Dius (jongen) Naso (jongen) Fidia (meisje) Aristoteles (jongen) Plato (jongen) Seneca (jongen) Ovidius (jongen) Nasona (meisje) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kirke (meisje)
Traianus (jongen) Neanias (jongen) Oidipous (jongen) (Mooie namen hè, Diovai? Misschien moet je je kinderen dan eerst maar eens op een Latijns/Griekse-inburgeringscursus doen ofzo. ![]() En dan voor de variatie: Hond (meisje) Jerommeke (jongen) Tsja, je moet toch wat.
||
Citaat:
![]() Neanias, Traianus vind ik wel heel mooi Kirke niet echt |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Je moet geen namen uitzoeken op betekenis en dan de klank/schoonheid op de tweede plaats zetten!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Joey tegen Chandler die z'n naam wilt veranderen: "No way, you're not cool enough to pull off Clint" ![]() En al die Griekse/Latijnse namen die je eerder postte vind ik echt NIET mooi om die aan je kind te geven. Alleen Cicero is cool ![]() Mijn naam is nog maar 1 keer gepost hier ![]() ![]() ![]() Ik zelf zou het echt niet weten, wil ik ook niet over nadenken... ik wil geen standaard naam iig (zoiets als Jeroen of Bas), maar ook geen buitenlandse naam als Kimberly of weet ik veel wat voor 'trendy' namen d'r allemaal bestaan.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
okay hier komt t hoor (zijn wel meer dan2
![]() meisjes: faith, milla, kate, sarah, gwen, lisa, kaiya,rachel, izabella, tamara, hope, kayla, shannyn, jocelyn, leona, aimee!!, kira, becca, beyla, belle, brooke, ceana, dawn, taylor(jep kan als meisje ja ![]() ![]() (allemaal op zn engels) jongens: josh(ua), brendan, seth, hayden, matt, chris, ethan, max, scott, blake!!!, trevor, brett, drew, mason, holden, benjamin, tim (allemaal op zn engels) ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten vd forummer onder jou? PixelDansje | 500 | 10-12-2007 10:58 | |
De Kantine |
Hoe zou jij je kind noemen? Verwijderd | 154 | 26-08-2006 10:34 | |
Psychologie |
Mens van nature goed of slecht? eeytje | 61 | 27-06-2006 14:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abortus op tv Saycheese | 41 | 07-04-2004 14:26 |