Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"zelfspot is voor de slimmerikken" ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij wa shet juist met 2 k's omdat je anders de i als een "ie" uitspreekt, maar ok. het voeit niet. je weet wat ik bedoel; daar gaat het om. |
![]() |
||
Citaat:
en jij noemt jezelf nederlander... achja veel mensen denken het beter te weten "als mij" fok it, ik stop met dit geshit ontopic: twee goths lopen over straat zegt de een zegt de ander twee ---- ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - Springt er een goth in de lucht, springt 'ie mis. - Staat er een goth op de grond, valt hij er af. - Staan er twee goths op een ijsschots. Zegt de een tegen de ander: "Zal ik je er af duwen?" Zegt de ander: "Nee." |
![]() |
||
Citaat:
@Masj: SLIM HOOR! 1e is koel... ---- ![]()
||
Citaat:
|
asjeblieft zeg. wat een trieste zwakzinnige mensen die personen die in de minderheid zijn en er anders uitzien en... AAAAARGH ik kom gewoon niet uit m'n woorden.
dat die mensen gerefereerd als " goths " de bron van vermaak zouden moeten zijn voor zielige levenloze geestelijk ondervoeden en zwakzinnige mensen. ik schaam me voor mensen zoals jullie. |
![]() |
||
Citaat:
ben je nou voor of tegen goths? ---- ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik irriteer me veel meer aan mensen die niet kunnen accepteren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft al zij.
||
![]() |
Citaat:
![]() Laten we een beetje vrolijk met zn allen blijven en een beetje kleur in t leven zien ![]()
|
[B][QUOTE]Sithan schreef
en ik schaam me voor mensen die zich voor moeten doen als de duivel of engelen des doods...alsof er niet genoeg ellende op de wereld is... ![]() je begrijpt er echt nix van he, de duivel en dat soort benamingen en afleidingen zijn metaforen voor de werkelijkheid, word wakker en kijk eens realistisch naar de wereld. 't is niet allemaal klote maar veel wel. ik loop niet heel de dag depressief rond te banjeren. maar kep wel wel lang haar en draag altijd zwart en luister veel naar metal en al die sjit. ben ik nou ook zo iemand die maar overal tegenaan schopt en nergens geen zin in heeft. echt niet maar ik kijk wel met open ogen naar de maatschappij zoals die en zal ik je wat vertellen. DIE IS ECHT KLOTE JAAAA en jij bent daar een levend voorbeeld van |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Blackboard: Ja, eigenlijk vind ik het ook erg gemene humor, in dit topic. Want ik ben ook gothic, ik durf het alleen aan niemand te vertellen. En ik luister ook naar van die gothic-muziek.. Zoals Slipknot en Linkin Park
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Helaas kan ik geen zinnige opmerkingen meer uit mijn uitgemergelde lijfje geperst krijgen. Ik geef het op. *oeh: ik heb er nog 1!* Mensen: sarcasme is ook maar alles. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wou je ontkennen dat gothics zich 'metaforisch' (zoals jij beweert dat de duivel etc is) voordoen dan... En jij noemt mij een voorbeeld van het feit dat de maatschappij klote is...de maatschappij is wat je ervan maakt jochie...en als je die zwarter maakt dan die is wordt ie klote jah... Waarom denk je dat het gezegde 'zwart maken' bestaat, omdat zwart de kleur is van ellende, rampspoed en negativiteit... En wordt nou maar weer wakker uit die nachtmerrie van je en komt tot het besluit om je niet langer af te zetten tegen de maatschappij, want dat is allemaal bull shit... Aangezien je er 100 % van uit kan gaan dat als de hele maatschappij zich in het normale leven voordeed als gothic, je je compleet anders had afgezet...en wellicht gekleed had als pipo de clown...waar ik overigens geen problemen mee zou hebben gehad ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() try it for a while ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry dat moest ff. mm.. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Volgens mij zijn mensen zoals blackboard en zoals deze: Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Muziek |
Nog goede Gothicbands tips? Death-Britney | 155 | 01-05-2003 22:00 | |
Muziek |
The Best of Gothic Rock2 ??? Gael | 157 | 24-11-2002 14:11 | |
De Kantine |
EO Jongerendag GoodforNothing | 102 | 12-06-2002 12:26 |