Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat ik zonder liefde, heel moeilijk me kan concentreren op andere zaken zoals werk of hobbies. Dat werkt veel fijner als ik weet dat er mensen zijn die om me geven en trots op me zijn. Mensen die me en wat ik doe, respecteren.
Zonder dat, heb ik geen motivatie om het uiterste uit mezelf te halen voor bv. mijn werk. Het is een quote van Mozart btw. Maar dat paste er niet meer bij. Mijn avatar trouwens is een anime tekening, getekend door een goeie vriend van me een paar jaar terug, gebaseerd op een foto van mij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nik sbijzonders
maatje van Miss Helena-Hatake Kakashi + Mazemouse = LIEF-smartie aanbidster-Wawl-stff-wolterb is mijn W-My heart belongs to <*)_><-KIP paar delen staan dr al een maandje in ofzo.. anderen veranderen wat vaker ![]() ik wijzig em iedere keer als ik in iemand s anders sig kom te staan.. het eerste deel t/m smartie aanbidster heb ik nu al een maand de rest veranders steeds.. o en kip heb ik ookal heel lang mn sig zegt weinig over mij. ik heb een typische onzin sig |
![]() |
|
648 # kleff&kinky-evil-spammend-n00b-duo met bokky~inmiddels onzin getrouwd # 16 # aanbeden door mevrouw dyfus
648 : mijn positie op de ranglijst van posters op 01-01-03 is nu veel hoger) kleff&kinky-evil-spammend-n00b-duo met bokky~inmiddels onzin getrouwd : echt iets van onzin, waar ik dan ook graag en erg veel kom (meestal in spamtopic) 16: aantal gewonnen spamtopics (nee, ik heb idd geen leven) aanbeden door mevrouw dyfus : ook echt iets voor onzin, aanbeden worden door dyfuscia Kortom, ik ben onzinner in hart en nieren |
![]() |
||
Citaat:
![]() All energy flows according to the whims of the great magnet: 'n quote uit Fear & Loathing in las vegas die ik erg mooi vind. lj: cHa0s999: m'n livejournal accountnaam. bla..
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 19:33. |
![]() |
|
Ehm, het is een zin uit een lievelingsliedje van mij (Come away with me van Norah Jones) en zegt dus iets over de muziek waar ik van hou
Verder vind ik het een mooie tekst en hou ik ervan om wakker te worden als het regent, dus dat klopt dan ook wel weer
|
mijn sig bestaat nu uit 2 songtekstdelen (Bløf & Saybia) wat aangeeft van wat voor soort muziek ik houd
dr staat ook de twentste titel van de laatste show van Herman Finkers in, wat laat zien dat ik van cabaret houd Stukje over Dyfuus naar aanleding van Dminors topic hier en de KIP van de kantine-verkiezingen
|
Je kan vallen tot je een ons weegt, maar wat komt daarna? Het vallen is het probleem niet. Het is het neerkomen... **KIP**Ik ben Beta.
Dat neerkomen een probleem is. Kip is een herinnering aan de DK-verkiezingen. Mijn vorige nick was Betamethason, om te voorkomen dat mensen dachten dat ik de sig + avatar van beta gekopiëerd had, (ja, er waren mensen die dat dachten), heb ik dat erin gezet.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Signatures Snitzel | 22 | 27-09-2007 18:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |