Advertentie | |
|
![]() |
|
vrouwe denken dat ze de macht over de manelijke geslacht hebben omdat ze maar een keer met hun tieten of kontje te hoefe zwaaien...dat we gelijk paraat staan voor haar!
![]() dat is niet zo...vrouwen moeten stoppen met verleiden! ![]() doen ij mannen wel ![]()
||
Citaat:
wat voor kwaliteiten heeft een vrouw nog meer ![]() ik had meer van jou verwacht ![]() vrouwen moeten vooral doorgaan met verleiden, anders hebben ze helemaal geen functie meer... behalve de was doen, strijken, koken, poetsen, enz... ![]()
||
Citaat:
De vrouwen hebben hun plek al. Dus het is aan de man om maar eens moeite te doen voor de vrouw. En laten zien dat zij ook niet te beroerd zijn om iets te doen.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() de man hangt schapjes op, brengt brood op de plank, snijd het vlees op zondag.. wat willen jullie nou nog meer? ![]()
||
Citaat:
En mannen kunnen niet al de dingen die de vrouwen kunnen. Ze weten amper hoe een wasmachine werkt. Mannen en poetsen gaan ook niet samen want ze weten geen eens wat dat is. (daarvoor hebben ze dus een vrouw) Mannen zeggen wel dat ze het zonder vrouwen afkunnen maar als het er op aan komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en mannen kunnen best wel wassen, maar als het niet hoeft dan doen we dat niet ![]() en natuurlijk kunnen mannen niet zonder de vrouw, want dan moeten ze alles zelf doen en dat is teveel moeite ![]()
|||
Citaat:
![]() Als je bij mij thuis kijkt dan kan mijn broer niks. Ja beetje slim nadenken omdat hij VWO heeft. Dus het denken komt ookal bij de mannen terecht.(In bepaalde dingen dan, nadenken kan iedereen wel) Maar hoevaak komen mannen ook niet vragen wat ze aan moeten trekken omdat vrouwen zo goed kunnen combineren enzo ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en het denkwerk doen wij voornamelijk ook, inclusief dat wij mannen ook weten hoe een stofzuiger werkt en zelfs een wasmachine ![]() maar daar zijn vrouwen voor,we willen jullie niet het plezier van het werk afnemen ![]()
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 16:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Want kijk kweet niet hoe het bij jou thuis zit maar je zal vast wel geen zus of zusje hebben want bij mij thuis komt mijn broer en zelfs mijn vader wel aan mij vragen wat ze aan moeten (met als smoes of; dat kan jij zo goed. of; ow vond ik wel wat voor jou) Mannen zeggen wel dat ze goed zijn maar ondertussen... ![]() Ook op het werk. Altijd hebben ze een secretaresse. altijd vrouwen. en misschien is het ook wel een baan voor vrouwen maar onder tussen moeten zij alles plannen voor de mannen en zij maar zien dat alles goed verloopt. En als er iets gebeurt met meneer (griepje) moeten wij zorgen dat alles weer anders gepland wordt en verschoven wordt. Mannen zijn gewoon luie wezens!! ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen: wat betekent het? MartinV | 49 | 17-02-2009 12:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Glazen plafond voor vrouwen Laisve | 282 | 09-02-2009 20:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schoolstrijd II Pyriet | 52 | 16-12-2004 12:50 | |
De Kantine |
OORLOG......Maak je scholieren.com Leger Verwijderd | 271 | 08-09-2003 18:24 | |
Liefde & Relatie |
mannen vs. vrouwen Denise84 | 21 | 25-05-2003 17:34 |