Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind zelf Fushigi Yuugi, Ayashi No Ceres en Grave of the Fireflies veeeeel beter dan al die oude tekenfilms....
|
hier keek vroeger altijd naar:
Kissyfur Super Mario Bros./The Legend Of Zelda Turtles Thundercats Ovide Alfred J Kwak Boes Transformers C.O.P.S. Smurfen/Johan & PiereWIET ![]() Ducktales Animaniacs Incredible Hulk Bucky O Hare verder weet ik het nie meer
|
Verwijderd
|
Tekenfilms die ik het meest bekeek..ik kan er uiteraard een paar hebben vergeten
![]() Alfred J. Kwak Transformers G.I.Joe Dommel Dungeons & Dragons Sharky & George Eek! Smurfen The Bluffers Samourai Pizza Cats Teddy Ruxpin Thundercats M.A.S.K. C.O.P.S. Ducktales Bucky 'O Hare The Simpsons Boes Teenage Mutant Hero Turtles Ovide Fievel Inspector Gadget Looney Tunes Troetelbeertjes 2 Stupid Dogs Super Mario bros T-Rex Dinoriders Alvin and the Chipmunks Animaniacs Battletech Captain N the Game Master Saban's Pinokkio Saban's Peter Pan Ghostbusters Heathcliff Waterspin Wonderspin Johnny Bravo The Littlebits Maple Town Ren and Stimpy Rudedog and the Dweebs Seabert Sonic the Hedgehog Spiderman Spiderwoman X-men Scooby Doo Taz-mania Tom and Jerry The Flintstones Batfink Tovenaar van Oz David de Kabouter The Wuzzles Laatst gewijzigd op 04-06-2002 om 15:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En persoonlijk kijk ik liever naar anime dan de oude series die iedereen kent...... wat iedereen kent, interesseerd me eigenlijk niet meer zo ![]() ik kijk liever vooruit in plaats van naar het verleden ![]() Dus vandaar ![]() Anime is de toekomst ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
bovendien kun je iig in België al een aantal zeer uitgebreide manga-shops vinden, en anime word door veel mensen als leuker ervaren dan de tegenwoordige tekenfilms..... dit zijn wellicht nutteloze dingen om zoiets op te baseren, maar ik noem nu dan ook maar een paar dingetjes op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vind ik Anime, manga in het algemeen eigenlijk, behoorlijk ruk, tenminste wat ik kén. Anime vind ik kinderachtig, langdradig, ongeïnspireerd en onintressant, manga kén ik niet echt maar ik houdt niet zo van strips die niet ingekleurd zijn... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ow ja.. argumenten. Sja is natuurlijk een kwestie van smaak, ik vind de tekenstijl meestal 'net niet'.. het heeft wel wat, dat wel, maar 't is nie echt helemaal mijn ding.
De strip Spawn is ook een beetje manga-geïnspireerd als je het mij vraagt en die kan ik weer wél heel goed verdragen ![]() Sja die grote ogen, die overdreven bewegingen, die hoogdragende verhaallijnen, de manier waarop ze lijken te poepen als ze mekaar aan het bedreigen zijn ... Maar mijn mening is alleen gebaseerd op DBZ en Pokemon dus.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind anime nie zo boeiend. Er zijn wel goeie animes, maar meestal zijn ze niet uitermate goed geanimeerd *gaat niet meer in discussie daarover want WEET dat er wel goeie zijn* en zo. Manga is veel cooler ![]() Ik heb twee jaar in een manga manie gezeten, maar nu vindt ik westerse tekenfilms ook weer boeiend worden, en dan vooral de goeie (van disney en zo, niet zoals spiderman of zo.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Nostalgie! Refill-sensei | 17 | 25-06-2012 09:01 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Wie kent er nog titels die op Kindernet kwamen? Purgatori | 195 | 31-08-2008 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Films, TV & Radio |
[nostalgie] Bobobobs Severus | 49 | 01-10-2004 17:13 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Je favoriete tekenfilmserie! Verwijderd | 116 | 03-06-2004 14:00 | |
Films, TV & Radio |
Beste tekenfilmserie of animatiefilm OOIT Deel II? Rollo Tomasi | 41 | 04-05-2003 01:20 |