Advertentie | |
|
![]() |
||
Naam: Veenbes. Nou weet ik nog niet of je lekker bent of niet.
Avatar: Boomtoppen. Moet je niet te lang naar kijken volgens mij.. Sig: Citaat:
|
Verwijderd
|
D-mineur lmd.
oorspronkelijk: d'-e'-f'-g'-a'-bes'-c"-d"-en terug harmonisch: d'-e'-f'-g'-a'-bes'-cis"-d"-en terug melodisch stijgend: d'-e'-f'-g'-a'-b'-cis"-d" melodisch dalend: d"-c"-bes'-a'-g'-f'-e'-d' avatar ziet er eng uit sig: lijkt erop dat ie verliefd is op Annika ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Avater; eerlijk gezegt beetje duf (sorry!!!!!) sig; mwah..gaat
||
Citaat:
![]() Avater; Cute! Sig; grappig! ![]()
||
Naam: Gloeiend => licht => positief door het leven (wat ben ik toch goed bezig vandaag)
Avatar: Teken, blauw is altijd mooi. Maar waar het voor staat weet ik niet.. (ben ik nu toch niet zo goed bezig..? ![]() Sig: Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naam: D-mineur he Avatar: WOoooh, Monkey Island! Sig: Laatste stukje is wel grappig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Avater; b-tjuh boring sig; ook best saai
||
Citaat:
||
Citaat:
Avatar: weet heel weinig van computers af??? sig: ![]() ![]()
||
Citaat:
Avatar: Prachtig! Sig: Wel aardig... Maar het sluit wel allemaal goed bij elkaar aan! ![]()
||
![]() |
Citaat:
naam: doet me denken aan within temptation.. maar wel leuk, hoor. avatar: mooi.. sig: leuk, en past ook koel bij je naam.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wat leuk trouwens, die verwijzing naar mijn verjaardag in je sig ![]() |
![]() |
|
Anneee:
Naam: Niet erg origineel, als die op je echte naam gebaseerd is. En spreek je het nou uit als 'Annuuuuh' of 'Anneeej'? ![]() Avatar: Die is wel origineel, een blanco avatar heb ik nog nooit eerder gezien. ![]() ![]() Sig: Je vindt de avatar van Nare Man heel leuk... hmm... een beetje wazig, maar het kon nog gekker! ![]() ![]() Al met al vind ik dat het wel meevalt met Anneee. ![]() Groetjes, Ripper
||
![]() |
Citaat:
Avater: spannennnnndj signature: eh ja wat moet ik hier nog voor zinnigs over zeggen. oke toch maar iets dan: HET KLOPT ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() naam: ok ava: dies mooi! moest wel 2x kijken, maar hijs ![]() sig: gwoon goed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe deel zoveel] Wat vind je van de naam, avatar en signature... Anne | 15 | 25-08-2003 11:31 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? II Dminor | 494 | 31-05-2003 16:30 |