Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2003, 19:51
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Zero Squall schreef op 28-07-2003 @ 22:26:
Er worden ook bijna geen singletjes meer verkocht door de hoge prijs.
pardon? Je moet wel weten waar je het over hebt he.. dit slaat natuurlijk nergens op (net als meer van je uitspraken)...

Gelukkig zijn er nog wel mensen die hechte waarde aan originele artikelen. Als je een spel echt wilt hebben koop je em gewoon.. spellen die ik zelf brandt (vrij weinig) zijn spellen die ik never nooit niet zou kopen.. en dat weet ik van tevoren al. De industrie lijdt er onder zodra mensen artikelen gaan kopieren die ze normaal ook zouden kopen, maar gelukkig valt dit allemaal nog wel mee....

Waar ik zelf altijd zo hartelijk om kan lachen is om de zogenaamde 'gamers' en 'filmfreaks'... Als je vraagt hoeveel DVD's ze hebben: 'Ik heb 200+ DivX'jes'... als je vraagt hoeveel games ze hebben: 'Ik heb 40+ games op de harde schijf van mn Xbox'... wat een gelul.. een echte filmfreak neemt geen genoegen met een DivX en een echt gamers neemt geen genoegen met kopieën.

Natuurlijk zullen mensen dit onzin vinden, maar dat zijn waarschijnlijk mensen die alleen maar kopieën thuis hebben en zich er stoer door voelen.
Oud 29-07-2003, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Zero Squall schreef op 28-07-2003 @ 22:34:
Ik denk dat jij hier eerder niks te zoeken hebt met je nutteloze reply. Net als als je voor het branden bent hier niet welkom bent. Ze moeten gewoon nie zoveel geld vragen voor de games die ze maken. 90% van de games is rotzooi en zo uitgespeeld in een paar uur. terecht dat je dan illegale games koopt.
¨and that my friend, is damn true¨
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 15:03
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Retarded schreef op 29-07-2003 @ 20:51:
pardon? Je moet wel weten waar je het over hebt he.. dit slaat natuurlijk nergens op (net als meer van je uitspraken)...

Gelukkig zijn er nog wel mensen die hechte waarde aan originele artikelen. Als je een spel echt wilt hebben koop je em gewoon.. spellen die ik zelf brandt (vrij weinig) zijn spellen die ik never nooit niet zou kopen.. en dat weet ik van tevoren al. De industrie lijdt er onder zodra mensen artikelen gaan kopieren die ze normaal ook zouden kopen, maar gelukkig valt dit allemaal nog wel mee....

Waar ik zelf altijd zo hartelijk om kan lachen is om de zogenaamde 'gamers' en 'filmfreaks'... Als je vraagt hoeveel DVD's ze hebben: 'Ik heb 200+ DivX'jes'... als je vraagt hoeveel games ze hebben: 'Ik heb 40+ games op de harde schijf van mn Xbox'... wat een gelul.. een echte filmfreak neemt geen genoegen met een DivX en een echt gamers neemt geen genoegen met kopieën.

Natuurlijk zullen mensen dit onzin vinden, maar dat zijn waarschijnlijk mensen die alleen maar kopieën thuis hebben en zich er stoer door voelen.
hey doe niet zo tegen hem! wat hij zegt slaat wel degelijk ergens op! Net alsof je trouwens tegenwoordig zoveel hebt aan die demo's Meestal blijkt het orginele spel toch weer tegen te vallen.

Trouwens een echte gamer neemt wel degelijk genoegen met kopieën. Denk je soms dat ze allemaal al het geld van de wereld hebben ofzo? als je een echte gamer bent koop je ook veel games, maar stel je voor dat ze je allemaal eff legaal moest gaan dokken. Dat wordt veel vakken vullen bij de appie hein! Het is trouwens toch ook belachelijk hoeveel ze kosten, vroeger lag het iets rond de 50 GULDEN en nu al SOMS 60 EURO!
iemand met een normaal budget kan niet eens veel games kopen

er zijn natuurlijk wel games die je gewoon legaal wilt hebben vanwege de cd-key ofzo zoals half-life
of games die je zo geweldig vind dat je ze gewoon legaal wilt hebben. Maar dat zijn echt uitzonderingen voor mij

Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 15:07.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:01
Verwijderd
ho ho.

vroeger was het 80-100 gulden voor een nieuw spel.

nu ids het 50-70 euro voor een nieuw spel.

nog steeds een flink verschil.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:18
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Havock schreef op 30-07-2003 @ 22:01:
ho ho.

De inkomens zijn ook gestegen en de prijzen voor alle andere artikelen zijn ook gestegen, dus dat is niet bijzonder.
Oud 30-07-2003, 21:41
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Havock schreef op 30-07-2003 @ 22:01:
ho ho.

70 euro voor een nieuw spel? dan koop jij ze niet op de goede plaatsen. Als je het over consolegames hebt: die waren eerst ook 160 gulden...
Oud 31-07-2003, 09:49
Verwijderd
Als verwende kutpuber gaan jullie maar eens een keertje _niet_ op zaterdagavond uit, en koop je voor de centen die je daarmee uitspaart die dope game gewoon!

Schooiers.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 09:54
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 31-07-2003 @ 10:49:
Als verwende kutpuber gaan jullie maar eens een keertje _niet_ op zaterdagavond uit, en koop je voor de centen die je daarmee uitspaart die dope game gewoon!

Schooiers.
En dat is nou waarom velen zeggen ik koop ze wel illigaal, omdat ze beiden willen..
Reageren

Regels voor berichten