Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tjah tis wat he? al die reactie's op dit forum, soms wordt het mij ook wel eens te veel..
straight edge ben je als je er bewust voor kiest dat je je leven zonder alcohol, tabak, drugs of promiscieuze sex (<-- spelling ![]() "oooooh waat saaaai!" jah hč? vooral geen straight edge worden, is voor simpele mensen die reactie's geven op scholieren.com forum.. |
![]() |
|
Mja... als student nog steeds op een scholierenforum posten is ook niet alles natuurlijk nee hehe
![]() Maargoed.. zat of niet.. verschil in smaak en daarbijhorende vooroordelen en misverstanden en afzeikpogingen horen nou eenmaal bij het leven. Je kan je er niet druk om maken en vrolijk leven ofwel je wel druk maken en het aan je hart krijgen en ter plekke dood neervallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
je zegt toch ook niet onsociaal? en is onorgineel een woord? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dat gaat meer over de cu2-gothics |
![]() |
|
![]() |
ik zat erop te wachten, tis cliché maar je weet de huidige status van deze omgeving/stad niet waar kinderen op hun 11e al een joint krijgen "aangeboden" door hun zogenaamde vrienden en dat ze denken dat de enige manier om erbij te horen is als je zoveel mogelijk drinkt en drugs gebruikt..
samengevat, you don't know shit dus ga niet meneer de bijdehand uithangen... |
![]() |
|
Ik zeg niet dat er iets mis mee is om daarvoor te kiezen. Is zelfs goed. All i'm saying is dat je t niet zo hoeft uit te dragen op zo'n jonge leeftijd aangezien je nog in de ontwikkeling bent en misschien wel over een paar jaar zult drinken of wat dan ook. En kid...ik woon in rotterdam. I know.
|
Gut gut wat een zelfkennis. Je komt net kijken. Hell ik kom net kijken op m'n 21e. Hang je niet op aan een stupid label waar je later misschien geen flikker meer om zult geven. Hoe kan ik jou serieus nemen? Hoelang ben je edge? Is t iets nieuws waar jij en je vriendjes net in zijn geraakt? Who knows.....
|
Verwijderd
|
*lacht zich nu helemaal rot om al die zieligerts*
Yo bitch ass nigga fa wakkaa metal sjit en hardcore sjit is toch alleen maar herrie weet je alleen maar stampen en schreeuwen echt niet doop gewoon. Ik chill liever met een joint en mn dushi op nelly, eminem en ja rule man. Die gabbers zijn gewoon kutrasisten en al die altoos met hun gerag stinken en ze drinken bloed. Echt foute sjit. white nigga for life! *doet rare beweging met hand en kruist willekeurige vingers* |
![]() |
|
Au contraire beste loserkid. Hoeveel mensen blijven hun leven lang straight edge? Vaak zijn dat de mensen die zichzelf nieteens zo noemen. De grootste schreeuwers vallen als eerste kijk naar sXe "voorbeelden".....Ten Yard Fight, In My Eyes, Ray Cappo enz enz. De lijst is eindeloos. Het wil niet zeggen dat jij ook de edge dropped ooit, maar vanwaar die trots. Die symboliek? Dat is toch ook iets om ergens bij te horen niet? Ik snap dat heel vaak niet. En zeker niet van een kid van 15.....
|
![]() |
- ik vergelijk me met niemand.
- ben je ook sxe? fijn voor je, laat me koud.. - stroming? zal best, ik maak er geen deel van uit, maar zo zien jullie het vast niet.. - mijn trots? ik heb trots jah, door al die onwetende kinderen hier die ik grijs met grote ogen en ophalende neuzen door het leven zie gaan. ik voel me best trots tegenover hun jah.. carn: alsjeblieft, wat is het toch makkelijk om iemand af te rekenen op zijn leeftijd.. hk66666: uhm jaah, als er 1 iemand bij een stroming hoort ben jij ut wel fijne gast, lekker samen met z'n 3tjes het 12 jarige jongetje kleineren omdat hij zijn leven lang sxe zal zijn.. |
![]() |
|
Overigens wil ik wel zeggen dat ik t volkomen begrijp als iemand drugfree wil leven en heb daar ook respect voor. Ik ben zelf tegenwoordig ook maar een gematigd drinker(op enkele foutjes na haha) en zuip me echt niet te pletter ofzo. Heb sXe vrienden en begeef me in een scene waar het eerder regel is dan uitzondering. Het enigste wat ik duidelijk wil maken is dat je je niet moet ophangen aan een label. Ook met 1 biertje per avond in t weekend leef je bewust en is je geest helder......Vandaar mijn afkeer van t label.
|
Als je principes hebt moet je het aankunnen dat daar vraagtekens bij gezet worden toch. Maar vertel me eens. Waarom zijn de X'en nodig en de symboliek? Dit is een serieuze vraag en een poging tot discussie. Ik probeer je absoluut niet te kleineren of wat dan ook.
|
![]() |
de x'en op de hand zie je nog weinig hoor ik, ik doe ut zelf ook soms. het is niet zoiets van, kijk ik ben edge dus kijk tegen mij op.
ken je het verhaaltje van vroeger? dat kiddo's in amerika als ze naar een show gingen een kruis op hun hand kregen zodat ze geen alcohol meekregen. het kruis van sxe mensen is dus hetzelfde maar dan vanuit eigen initiatief maar weinig mensen zien het vanuit dit oogopzicht wat ik zelf jammer vind aangezien sommige mensen meteen weer zo'n arrogant beeld krijgt van edge mensen.. sorry maar nu ga ik echt slapen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En kleineren... kan dat nog?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #9 fizzle-fluffy | 500 | 26-03-2014 19:14 | |
Muziek |
Goeie metal? Ymir | 271 | 01-07-2004 10:51 | |
Muziek |
[DD]Gezocht...... Dark^666 | 120 | 24-04-2004 16:49 | |
Muziek |
Nu metal != Metal Verwijderd | 163 | 14-08-2003 22:51 | |
Muziek |
Ik wil nieuwe muziekstijlen leren kennen (DnB, Lounge, Trance, Metal...) Methuselah | 93 | 09-08-2003 12:00 | |
Lifestyle |
stelling: Mensen afzeiken hoort bij Trance Levensstijl... Verwijderd | 95 | 08-07-2003 19:38 |