Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar niet zoveel om me uiterlijk! Alleen opmerkingen van die huppelkutjes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En lelijk zijn is niet een feit, post een foto, laat ons zelf oordelen. Ik geloof je nu nl niet en ik ga je steeds minder geloven. Plus dat ik denk dat 'lelijke' mensen ook knap kunnen zijn, maar dat ligt aan je uitstraling. En iemand die negativiteit uitstraald is over het algemeen niet 'knap', maar dat zal ook een fotomodel niet zijn op die manier. |
![]() |
|
![]() |
ik heb twee weekjes geleden een heel goede vriend verloren door zelfmoord,IT'S KILLING ME!!!!! jezus,de schok,de pijn,het gemis... it hurts sooooo much.... je kan het je gewoon niet voorstellen, dus alsjeblief,denk aan je ouders en je vrienden die je echt met verstomming en geschokt achterlaat... laat ze weten hoe je je voelt... praat erover... ik mis mn vriend echt... het doet zooo n pijn... al die vragen....
groetjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik ben toch ook superlelijk maar ben er nooit om gepest (Wel om andere dingen) Citaat:
Ik word echt ziek van mensen die zeggen dat ze niemand lelijk vinden. Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 16:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
iK Blijf wel dezelfde dingen herhalen! Maar toch hoe meer ik kwijt kan wat ik voel hoe beter ik me voel! als je bij een psycholoog zit je maar een uur! En ben je soms wat achteraf vergeten te melden! |
![]() |
||
Citaat:
Is ongeveer hetzelfde als een donkere jongen pesten met dat hij een donkere huidskleur heeft! Je zegt toch ook niet zomaar tegen een neger, vuile roetmop, of wel soms? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind mezelf gewoon lelijk hoor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ikzelf vind aziatische jongens soms best wel mooi |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik hoop echt dat je niet enkel aan jezelf gaat denken,en ook eens nadenkt wat de gevolgen zijn voor degene die je achterlaat... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen de mensen die opvallen worden gepest.. nou zorg dat je niet opvalt.. bij discriminatie val je altijd op, kan je er niks an doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'gewoon pesten' vind ik anders ook erg genoeg. En dat alleen mensen die opvallen gepest worden is werkelijk de allergrootste onzin die ik ooit gehoord heb. Sorry, maar ik kan zo kwaad worden op mensen die zeggen dat pesten iemands eigen schuld is. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou wat ik gemerkt heb is dat alle mensen die gepest werden opvielen op de een of andere manier.. sommige omdat ze te stil waren, andere omdat ze te netjes praten (ja dat kan ja, zijn gepraat werd echt irritant), weer anderen omdat ze gewoon vies waren.. tja die mensen vielen allemaal op |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan ook wel een voorbeeld geven
Er zit zo'n gast bij mij in de klas en die word door echt de hele school (ik ben de enige die hem met respect behandelt) gepest. En dat heeft hij aan zichzelf te danken. Hij is niet lelijk ofzo, tis meer dat hij zich abnormaal gedraagt. Hij maakt constant irritante (Beledigende) opmerkingen, probeert met alles en iedereen mee te lopen (heeft dus geen eigen mening) en loopt constant op te scheppen over van alles en nog wat (allemaal leugens). Klinkt als iets dat niet erg is, dat is het wel! Tja..dan kan ik mij best wel voorstellen dat zo iemand gepest wordt. Ik zeg niet dat ik het goed vind hoor, ik heb alleen wel enig soort van begrip voor de pester (ik vind hem zelf ook onzettend irritant en vervelend) Aan de andere kan is het ook ontzettend zielig voor hem. ik zelf pest hem dus niet, maar ik help hem ook niet echt met zn problemen, ik hou me zeg maar neutraal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarom probeer ik altijd zo onopvallend mogelijk te zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
liegt tegen iedereen om alles, denkt dat ze alles is, heetf nog geen enkel woord de waarheuid gesproken. doe je normaal tegen haar krijg je een grote bek.. behandel je haar op dezelfde manier als zij jou krijg je grote bek ja ik zou haar pesten, niet om haar leven verrot te maken maar gewoon zodat ze normaal gaat doen.. zodra ze dat doorheeft zou ik ook metreen weer stoppen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pesten is nooit goed te praten, ook niet wanneer de persoon die je pest zelf pest. Doe daar wat aan, verlaag je niet tot het zelfde niveau. Dan ben je geen haar beter dan zij. Pesten is laag, hoe dan ook. En daar laat ik het bij. Ik ga naar bed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doe het op een andere manier, praten, naar een docent gaan. Bijkomend voordeel is dat ze het op die manier misschien eerder zal snappen. Pesten is laag, je verlaagt je tot haar niveau en dat maakt je dan geen haar beter dan haar. Moet je zo diep zakken voor zo iets? Pesten kan iemands leven kapot maken, ook al denk jij van niet. Je weet ook niet wat je aanricht, je kent haar achtergrond niet, je weet niet wat er aan de hand is en wat je dus misschien nog erger maakt door te pesten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het gaat mij er om dat je het zou doen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |