Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 16:53
Orion16
Orion16 is offline
Ik zie Breezah-meisjes van 14 met hoepeloorbellen en al er niet zo gauw op lopen, nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Gaan je voeten nou niet ontzettend zweten in die kisten
Ligt aan de sokken die je draagt , Niet meer dan anders nee. Blote voeten kan ik iig afraden, niet vanwege zweetvoeten maar vanwege gigantische blaren
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:41
nps
nps is offline
Kistjes zijn relaxed, makkelijk en ik vind ze mooi.
Oud 22-04-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 22-04-2003 @ 17:53:
Ik zie Breezah-meisjes van 14 met hoepeloorbellen en al er niet zo gauw op lopen, nee.
'Breezah' cliches ophalen is behoorlijk van vorig jaar vriend.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
servatia schreef op 21-04-2003 @ 11:41:
Dit is mijn topic EN IK WIL NOOIT MEER IETS OVER NEWROCKS HOREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

behalve als het van ExO komt natuurlijk
Owh in dat geval ze zijn te geheeek

Zijn er ook verschillende merken kisten?

btw ik blijf het een raar woord vinden 'kist'. Maja
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 22-04-2003 @ 18:41:
Echt? hier heb ik er eiglijk nog nooit van gehoord... maja ik woon ook in een suffig boerendorp op de grens van de beschaafde wereld... Wat maakt t ook uit (die schoenen van jou exo ken ik trouwes ook niet, die newrockdingen).

Ach, t leven als een kluizenaar is wel leuk soms
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:46
48str4ct
48str4ct is offline
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........nie voor allemaal.....moet bij je passen
Oud 22-04-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 22-04-2003 @ 18:45:
Echt? hier heb ik er eiglijk nog nooit van gehoord... maja ik woon ook in een suffig boerendorp op de grens van de beschaafde wereld... Wat maakt t ook uit (die schoenen van jou exo ken ik trouwes ook niet, die newrockdingen).

Ach, t leven als een kluizenaar is wel leuk soms
Stick around and we'll teach you everything.

Breezah-chick: jonge meisjes zonder eigen wil en schaapgedrag vertonend.

New Rocks: loved by some, hated by many, schoenen waarmee je zo uit 'n SF film gestapt lijkt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:56
Verwijderd
I love to learn

Die breezahgevallen had ik wel door Het schaapgedrag heb ik ook vertoond, weliswaar een korte maar zielige tijd, lang geleden, toen de kippen nog 4 poten hadden Maar drink zelf wel breezah Dit omdat ik geen bier drink en sterke drank gewoon te duur is, ben ik dan nu ook een breezah-geval?

Ik kan me nix bij de schoenen voorstellen, leg ze es op de scanner ofzo?

Greetinxxx
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 22-04-2003 @ 18:56:
I love to learn

Die breezahgevallen had ik wel door Het schaapgedrag heb ik ook vertoond, weliswaar een korte maar zielige tijd, lang geleden, toen de kippen nog 4 poten hadden Maar drink zelf wel breezah Dit omdat ik geen bier drink en sterke drank gewoon te duur is, ben ik dan nu ook een breezah-geval?

Ik kan me nix bij de schoenen voorstellen, leg ze es op de scanner ofzo?

Greetinxxx
bah wat veel smileys
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:02
nps
nps is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-04-2003 @ 18:43:
Owh in dat geval ze zijn te geheeek

Zijn er ook verschillende merken kisten?

btw ik blijf het een raar woord vinden 'kist'. Maja
Ik heb undergrounds --> Zelfs de naam is cool

(En Docs heb je ook nog natuurlijk )
Oud 22-04-2003, 18:19
Taeke
Taeke is offline
Nee, vind ze niet mooi bij meisjes.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:29
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik draag ook al ongeveer een jaar kisten nu, denk ik.. vind ze prima lopen, in het begin weliswaar wat minder, maar dat went wel. ik draag ze ook vrijwel altijd.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 22-04-2003 @ 19:02:

Hehe ja.

Mutant: urm ik heb nou ff geen zin om plaatjes op te zoeken (erg langzaam internet) maar check zelf maar http://www.newrock.es op de scanner leggen lijkt me overigens geen goed idee
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:36
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-04-2003 @ 20:01:
Hehe ja.

Mutant: urm ik heb nou ff geen zin om plaatjes op te zoeken (erg langzaam internet) maar check zelf maar http://www.newrock.es op de scanner leggen lijkt me overigens geen goed idee
Kinki hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:39
blacky
blacky is offline
Kisten heersen. Ze zitten lekker en staan overal onder, dus waarom andere schoenen kopen?
Oud 22-04-2003, 20:02
Phileine
Phileine is offline
Jawel, al ligt dat ook erg aan het figuur. Hmm. Bij erg magere meisjes vind ik het niet zo mooi. En aan de kleding natuurlijk blablablie.

In 't algemeen is het mooi.
Oud 22-04-2003, 21:14
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-04-2003 @ 18:41:
Joh...!!Laat ik maar niks zeggen over alto's dan, hè?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:38
Verwijderd
[QUOTE]xxlalalaxx schreef op 22-04-2003 @ 17:33:
Citaat:
a new nose schreef op 22-04-2003 @ 02:23:
Waar is het relativeringsvermogen van de jeugd toch tegenwoordig? [/QUOTE

Nooit van gehoord
Geniaal antwoord

Orion16: heel verstandig ja
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
) maar check zelf maar http://www.newrock.es op de scanner leggen lijkt me overigens geen goed idee
Gecheckt en I'm impressed, ik vin ze errug gaaf ga denk ik n topic openen met NewRocks zijn cool Ze doen me denken aan mijn plateaulaarzen alleen hebben die niet zoveel ijzer. En hier hebben we ook zo'n soort: Dokkers en sommige Arts willen er ook wel eens zo uitzien. Dus zo aan de grens van de beschaafde wereld zit ik blijkbaar niet .

Greetinxxx
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 13:35
_allymcbeal_
_allymcbeal_ is offline
LEGERKISTEN KUNNEN NIET!!!!! BOEREN!!!!!!! VOOR SKOOIERS!!!
Oud 23-04-2003, 13:41
Verwijderd
Citaat:
LEGERKISTEN KUNNEN NIET!!!!! BOEREN!!!!!!! VOOR SKOOIERS!!!
Hahahahahaha voor schooiers???? GRIN Die dingen kosten je een rib uit je lijf als je goeie wilt hebben, zeker de stalenneus of paraversies. Voor schooiers... hoe verzin je het...
En hier lopen de boeren op klompen...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 13:42
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 22-04-2003 @ 19:02:

Underground!

In vergelijking met Underground vind ik Docs echt slecht. Dr Martens gaan eerder kapot, de ontwerpen zijn minder cool en je hebt geen schroeven aan de onderkant. En om nu alleen voor de gele stiksels Martens te kopen....

Kijkt maar eens op, er staan niet alleen kisten op, maar nog veel meer moois (en lelijks )
www.underground-shoes.co.uk
Oud 23-04-2003, 13:59
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Splodge schreef op 23-04-2003 @ 14:42:
Underground!

In vergelijking met Underground vind ik Docs echt slecht. Dr Martens gaan eerder kapot, de ontwerpen zijn minder cool en je hebt geen schroeven aan de onderkant. En om nu alleen voor de gele stiksels Martens te kopen....

Kijkt maar eens op, er staan niet alleen kisten op, maar nog veel meer moois (en lelijks )
www.underground-shoes.co.uk
Volledig oneens

De schroeven zijn juist het grote nadeel van Undergrounds, net als de zolen, die te hard zijn en veel te snel afslijten. Zodra de zolen ver genoeg afgesleten zijn kras je overal op de vloer dankzij die schroeven. Docs lopen lekkerder en zien er koeler uit imho. Dr martens gaan juist langer mee dan Undergrounds, en ik spreek niet alleen uit eigen ervaring
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:17
Verwijderd
Ik vind die Undergrounds nie zo mooi..

Deze vind ik wel wat voor Wallflower

Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:58
misantrophia
misantrophia is offline
Meisjes met legerkistjes zijn cool

Offtopic: Undergrounds zijn fokkin' duur!
Oud 23-04-2003, 18:28
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
]{ing schreef op 23-04-2003 @ 14:59:
Volledig oneens

De schroeven zijn juist het grote nadeel van Undergrounds, net als de zolen, die te hard zijn en veel te snel afslijten. Zodra de zolen ver genoeg afgesleten zijn kras je overal op de vloer dankzij die schroeven. Docs lopen lekkerder en zien er koeler uit imho. Dr martens gaan juist langer mee dan Undergrounds, en ik spreek niet alleen uit eigen ervaring
Heh, dan zal ik wel pech gehad hebben met docs, want ik moest na 3 maanden al nieuwe hebben. Ik heb drie paar Undergrounds die ik flink vaak draag en die gaan nu al zo'n 5 jaar mee. Die schroeven hebben als groot voordeel dat je je zolen kunt vervangen en als je dat gedaan hebt maken ze natuurlijk ook geen krassen meer.

@Freakjuh: Die Undergrounds die jij nu uitgekozen hebt komen niet echt uit een serie die ik mooi vind. Maar die paarse met spinnenwebben vind ik bijvoorbeeld wel weer heel cool.
Oud 23-04-2003, 18:58
DarkRaven
DarkRaven is offline
nee, lelijk!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:35
Mardrax
Mardrax is offline
kisten zijn idd niet mooi maar praktisch en makkelijk, maar zeker voor iedereen geschikt
kloop al bijna 2 jaar op dezelfde, wordt weleens tijd voor nieuwe zolen
Oud 24-04-2003, 19:29
psyche
psyche is offline
Ik draag ze bij mijn uniform in de jeugdbeweging, net als bijna iedereen trouwens, en erbuiten ook.. Ze zijn leuk!
Oud 24-04-2003, 19:37
RoderickFloreti
RoderickFloreti is offline
Beste kerelinnen en studentes,

bij vrouwen die ze niet beroepsgewijs dragen zijn de zogenaamde legerkisten niet gepast. Het is niet vrouwelijk, ze zijn lomp en ze verschieten snel. Dit is maar een periode die je doormaakt, je voelt je onzeker je gaat de gothic kant op, je voelt je buitengesloten en wil je afzetten. Zet nog even door, over een paar maanden voel je je weer zelfverzekerder.

Toedels.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
RoderickFloreti schreef op 24-04-2003 @ 20:37:

bij vrouwen die ze niet beroepsgewijs dragen zijn de zogenaamde legerkisten niet gepast. Het is niet vrouwelijk, ze zijn lomp en ze verschieten snel. Dit is maar een periode die je doormaakt, je voelt je onzeker je gaat de gothic kant op, je voelt je buitengesloten en wil je afzetten. Zet nog even door, over een paar maanden voel je je weer zelfverzekerder.

Toedels.
Owh alsjeblieft zeg, sinds wanneer zijn kisten ook al een gothic-element, en wat heeft iedereen daar toch mee... En wtf heeft dat met een periode te maken? Ben onderhand al bijna 21 en voel me zelfzeker genoeg om rond te lopen hoe ik wil, en als kistjes lekker zitten en ik vind ze leuk heeft dat niks met mijn onzekerheid te maken, mijn onzekerheden spelen zich toch op heel andere vlakken af. Ok dat je ze niet mooi vind, maar die psychologische zooi erachter, laat die maar weg!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:46
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
RoderickFloreti schreef op 24-04-2003 @ 20:37:

Toedels.
Hmm, je schrijfstijl leent zich prima voor het schrijven van horoscopen, maar waag je liever niet aan voorspellingen over iemands karakter...
Oud 24-04-2003, 19:48
RoderickFloreti
Beste kerelin Mutant (hopelijk is deze naam geen verwijzing naar je lichamelijke toestand),

de zaken die ik suggereer vinden hun waarde in mijn gedachtengoed. Dat jij je er niet in kan vinden is natuurlijk jouw eigen zaak. Zoals je zegt ben je wel onzeker, maar dan op andere vlakken. Het zou heel goed kunnen dat deze onzekerheid zich ook openbaart in je kledingkeuze zonder dat je het bewust merkt, sta hier eens bij stil.

Toedels.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:49
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ik heb ze al bijna 2 jaar, ze lopen heerlijk en staan nog eens übergeil onder rokjes ook, zo.
Oud 24-04-2003, 19:54
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vind van well..
Hoe moeten we anders die lastige jongens van ons af trappen..

Neu ik vind dat het wel kan, ik ga dr zelf ook paar kopen..
Oud 24-04-2003, 19:57
RoderickFloreti
Beste kerelin Punkygirl,

ik ben geen boer. Meestal behandel ik dames niet als het eerste de beste stuk vlees. Voor mij hoef je die kisten niet te hebben. Over het feit of kisten 'ubergeil' staan onder rokjes ben ik niet op de hoogte, maar rokjes staan sowieso redelijk opwindend.

Toedels.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:08
Verwijderd
Ik begrijp nog altijd niet wat kisten met gothic te maken hebben. Maar ik draag zeker niet alleen kisten hoor, mijn kisten zijn vooral voor festivals, concerten en andere plaatsen waar mensen de gewoonte hebben om op tenen te gaan staan.
Het zijn gewoon makkelijke schoenen, daarbij ben ik een erg lui persoon en zijn veters vastmaken een overbodig karwei . 2 paar schoenen kan ik zo aanschieten: mijn docs en mijn kisten, ligt maar net wat er het meeste vooraan staat. Mijn onzekerheden spelen zich af in mijn liefdesleven, niet dat jij daar zaken mee hebt, maar al voor dat die onzekerheden er waren, had ik kisten en ook na die onzekerheden zullen er kisten in mijn kast staan. Als er 1 ding is wat ik heb geleerd, is dat ik mijn onzekerheden niet meer op mijn uiterlijk uitwerk, als ik er netjes wil bijlopen, dan doe ik dat, rokje, nette schoentjes, bloesje, als ik geen zin heb in de dag en ik trek mijn meest versleten broek aan met een of andere trui die er niet bij past, doe ik dat ook, het interesseert me bitter weinig wat mensen daarvan denken en zeker niet of het bij mijn 'gothic' imago past dat zoveel mensen mij willen toeschuiven.
Zoals ik zei, als je ze niet mooi vindt en lomp, ok. Ieder zijn eigen mening en smaak, maar veralgemeen eens niet zo. Er zullen best pubertjes zijn die het dragen om zich tegendraads te gedragen, maar ik en velen anderen met mij zijn dat stadium al lang voorbij.
Blijkbaar is het tegenwoordig zo dat als je je iets anders of opvallender kleedt dat je dat doet om gewoon anders te zijn. Mensen hebben verschillende smaken, punt.

En no offence, maar ik zou het appreciëren als je me niet kerelin noemt, zeker niet op basis van het feit dat ik kisten draag.

Mutant is al jaren mijn nickname, sinds ik hier in den beginne nog op de chat zat. Mutant heeft nix met mijn lichamelijke conditie te maken, die is mooi in orde, er zijn genoeg bronnen die dat willen bevestigen, heb misschien wel niet het 90-60-90-figuurtje, maar tot nu toe heb ik daar nog geen klachten over gehoord. Het heeft te maken met mijn denkwijze, maar die zul je dan waarschijnlijk ook wel raar vinden...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:22
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik ben meer voor de doc martens, want kisten vind ik vaak te lomp (ofwel ken ik alleen maar lompe meisjes die kisten dragen dat kan ook)
ik snap ook niet waarom er zoveel meisjes kisten kopen die 5 maten te groot zijn? Op de groei gekocht ofzo? Of een kleine voet-complex?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 24-04-2003 @ 23:22:
ik ben meer voor de doc martens, want kisten vind ik vaak te lomp (ofwel ken ik alleen maar lompe meisjes die kisten dragen dat kan ook)
ik snap ook niet waarom er zoveel meisjes kisten kopen die 5 maten te groot zijn? Op de groei gekocht ofzo? Of een kleine voet-complex?
Docs vind ik ook toffer, zitten ook iets makkelijker. Maar blijf bij de kisten om tenenspringende mensen te weren.
Kisten te groot: veel dumpshops hebben alleen grote maten, misschien daardoor? De mijne zijn nieuw gekocht, maar ik moest wel in een andere soort kopen omdat ze mijn maat niet in de stalen-neus-versie hadden. Vaak beginnen die pas bij 40 ofzo. denk ik... kan ondertussen al veranderd zijn want ze staan hier ook al weer een tijdje
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 12:44
Blair Witch
Blair Witch is offline
*heeft kistjes*
*staat helemaal niet lomp*
Oud 25-04-2003, 12:49
Eaglewing
Eaglewing is offline
Zeer ongepast! Tevens zeer onelegant!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 12:51
nps
nps is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-04-2003 @ 20:01:
Hehe ja.

hehe jou schoenen zijn echt groot

Ik vind Undergrounds echt wel beter dan Docs! Ze lopen makkelijker, comfortabeler in en het zijn echt dé ideale schoenen om te lopen, op de 1 of andere manier blijf je wandelen met die dingen. Ik heb ze nu een ruim half jaar, en nog bijna geen tekenen van slijtage terwijl ik ze vaak aanheb naar concerten e.d.
Oud 25-04-2003, 13:35
Verwijderd
ik vind het stoer en niet lomp, ik draag ze zelf eigenlijk altijd behalve als het heel warm is...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 13:46
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
kistjes=
Oud 25-04-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Splodge schreef op 23-04-2003 @ 19:28:

@Freakjuh: Die Undergrounds die jij nu uitgekozen hebt komen niet echt uit een serie die ik mooi vind. Maar die paarse met spinnenwebben vind ik bijvoorbeeld wel weer heel cool.
ik vind ze ook nie mooi
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:09
Verwijderd
die new rocks moet ik ook hebben niet met vlammen btw maar wel mooie futuristische dingetjes
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:43
meisjekim
meisjekim is offline
Kistjes blijven de beste! lang leve grootheidswaan.
Oud 25-04-2003, 23:09
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
grote kisten+kleine meisjes=schattig
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 09:03
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Nebuchadnezzar schreef op 26-04-2003 @ 00:09:
grote kisten+kleine meisjes=schattig
Gelukkig.. Dan heeft u mij namelijk net schattig verklaard.
Reageren

Regels voor berichten