Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach, t leven als een kluizenaar is wel leuk soms ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Breezah-chick: jonge meisjes zonder eigen wil en schaapgedrag vertonend. New Rocks: loved by some, hated by many, schoenen waarmee je zo uit 'n SF film gestapt lijkt |
![]() |
|
Verwijderd
|
I love to learn
![]() Die breezahgevallen had ik wel door ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan me nix bij de schoenen voorstellen, leg ze es op de scanner ofzo? ![]() Greetinxxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (En Docs heb je ook nog natuurlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mutant: urm ik heb nou ff geen zin om plaatjes op te zoeken (erg langzaam internet) maar check zelf maar http://www.newrock.es op de scanner leggen lijkt me overigens geen goed idee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Greetinxxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hier lopen de boeren op klompen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() In vergelijking met Underground vind ik Docs echt slecht. Dr Martens gaan eerder kapot, de ontwerpen zijn minder cool en je hebt geen schroeven aan de onderkant. En om nu alleen voor de gele stiksels Martens te kopen.... Kijkt maar eens op, er staan niet alleen kisten op, maar nog veel meer moois (en lelijks ![]() www.underground-shoes.co.uk
||
Citaat:
![]() De schroeven zijn juist het grote nadeel van Undergrounds, net als de zolen, die te hard zijn en veel te snel afslijten. Zodra de zolen ver genoeg afgesleten zijn kras je overal op de vloer dankzij die schroeven. Docs lopen lekkerder en zien er koeler uit imho. Dr martens gaan juist langer mee dan Undergrounds, en ik spreek niet alleen uit eigen ervaring ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@Freakjuh: Die Undergrounds die jij nu uitgekozen hebt komen niet echt uit een serie die ik mooi vind. Maar die paarse met spinnenwebben vind ik bijvoorbeeld wel weer heel cool.
|
![]() |
Beste kerelinnen en studentes,
bij vrouwen die ze niet beroepsgewijs dragen zijn de zogenaamde legerkisten niet gepast. Het is niet vrouwelijk, ze zijn lomp en ze verschieten snel. Dit is maar een periode die je doormaakt, je voelt je onzeker je gaat de gothic kant op, je voelt je buitengesloten en wil je afzetten. Zet nog even door, over een paar maanden voel je je weer zelfverzekerder. Toedels. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Beste kerelin Mutant (hopelijk is deze naam geen verwijzing naar je lichamelijke toestand),
de zaken die ik suggereer vinden hun waarde in mijn gedachtengoed. Dat jij je er niet in kan vinden is natuurlijk jouw eigen zaak. Zoals je zegt ben je wel onzeker, maar dan op andere vlakken. Het zou heel goed kunnen dat deze onzekerheid zich ook openbaart in je kledingkeuze zonder dat je het bewust merkt, sta hier eens bij stil. Toedels. |
![]() |
|
![]() |
Beste kerelin Punkygirl,
ik ben geen boer. Meestal behandel ik dames niet als het eerste de beste stuk vlees. Voor mij hoef je die kisten niet te hebben. Over het feit of kisten 'ubergeil' staan onder rokjes ben ik niet op de hoogte, maar rokjes staan sowieso redelijk opwindend. Toedels. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik begrijp nog altijd niet wat kisten met gothic te maken hebben. Maar ik draag zeker niet alleen kisten hoor, mijn kisten zijn vooral voor festivals, concerten en andere plaatsen waar mensen de gewoonte hebben om op tenen te gaan staan.
Het zijn gewoon makkelijke schoenen, daarbij ben ik een erg lui persoon en zijn veters vastmaken een overbodig karwei ![]() Zoals ik zei, als je ze niet mooi vindt en lomp, ok. Ieder zijn eigen mening en smaak, maar veralgemeen eens niet zo. Er zullen best pubertjes zijn die het dragen om zich tegendraads te gedragen, maar ik en velen anderen met mij zijn dat stadium al lang voorbij. Blijkbaar is het tegenwoordig zo dat als je je iets anders of opvallender kleedt dat je dat doet om gewoon anders te zijn. Mensen hebben verschillende smaken, punt. En no offence, maar ik zou het appreciëren als je me niet kerelin noemt, zeker niet op basis van het feit dat ik kisten draag. Mutant is al jaren mijn nickname, sinds ik hier in den beginne nog op de chat zat. Mutant heeft nix met mijn lichamelijke conditie te maken, die is mooi in orde, er zijn genoeg bronnen die dat willen bevestigen, heb misschien wel niet het 90-60-90-figuurtje, maar tot nu toe heb ik daar nog geen klachten over gehoord. Het heeft te maken met mijn denkwijze, maar die zul je dan waarschijnlijk ook wel raar vinden... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kisten te groot: veel dumpshops hebben alleen grote maten, misschien daardoor? De mijne zijn nieuw gekocht, maar ik moest wel in een andere soort kopen omdat ze mijn maat niet in de stalen-neus-versie hadden. Vaak beginnen die pas bij 40 ofzo. denk ik... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind Undergrounds echt wel beter dan Docs! Ze lopen makkelijker, comfortabeler in en het zijn echt dé ideale schoenen om te lopen, op de 1 of andere manier blijf je wandelen met die dingen. Ik heb ze nu een ruim half jaar, en nog bijna geen tekenen van slijtage terwijl ik ze vaak aanheb naar concerten e.d.
|
|