Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
En deze test wordt u aangeboden door de farmaceut. En de huisartsen zijn weer goed pissig, want nu komen dr allemaal mensen vragen of ze aan de anti dip mogen omdat ze denken dat ze depresief zijn. Er is inmiddels ook al een brief uit naar de minister (wie was dat ook al weer???) om te vragen dit soort dingen (reclame op tv voor dit soort test) teverbieden. Het is al biuj de wet geregeld dat er geen reclame gemaakt mag worden voor producten die op recept verkregen moeten worden, en volgens mij valt dit er ook onder (alhoewel het ook nog op informatie verstrekking gegooid kan worden zoals de farmaceut ook deed bij de "schimmel" reclames).
|
![]() |
ik heb ook gemaakt. en ik vond antwoorden die je mogelijk kon geven erger dan hoe ik me voel meestal, of dacht van, nou die kant gaat het op, maar die dus niet genomen. maar dus mild en eerlijk ingevuld. komt het op 33.
![]() why am i writing this? dat cijfer lijkt wel alsof het niet erger kan, terwijl het wel slechter kan:constant de steeken verdriet hebben, en dan klote, en dan jaloezie, en dan minderwaardig, en dan nog minderwaardiger. en proberen te denken dat al dat sletterige wat me zeert door duivel komt. wat nergens op slaat, wat weer verdrietiger maakt. waarom schrijf ik dit.. kom hier toch niet meer, misshien over een jaar |
![]() |
|
uw score: 20
Uitleg Indien u 17 punten of meer scoort op deze test bent u waarschijnlijk ernstig depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is groot. Het is nodig dat u hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, raadpleegt ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
1 Puntje slechts, op 'Ik geniet niet meer zoals vroeger" ofzo. Deze uitslag had ik wel verwacht, maar was toch benieuwd naar de test.
Uitleg Heeft u 0, 1, 2, 3 of 4 punten dan bent u waarschijnlijk niet depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is klein. Mocht u ondanks de uitkomst van deze test toch twijfels hebben is het aan te bevelen een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen. Hoge scores hier trouwens... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nja, ik heb iig ergens gelezen dat je die testen niet al te serieus moet nemen.
||
Citaat:
Nee, dan zat de halve wereld bij een psycholoog. Ik zou het niet erg vinden, dat betekent werk in de toekomst voor mij ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Indien u 17 punten of meer scoort op deze test bent u waarschijnlijk ernstig depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is groot. Het is nodig dat u hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, raadpleegt.
__ weet niet hoe serieus ik zo'n test moet nemen, maar heb zelf wel de indruk dat ik weer naar depressiviteit neig... maar misschien zie ik dingen die er niet zijn, ik weet het niet... |
![]() |
|
Ik heb hem zo eerlijk mogelijk gemaakt
![]() Uitleg Heeft u 12, 13, 14, 15, of 16 punten dan bent u waarschijnlijk matig depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is duidelijk aanwezig. Het is aan te bevelen hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen.
|
![]() |
24 punten!
godskolere: Indien u 17 punten of meer scoort op deze test bent u waarschijnlijk ernstig depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is groot. Het is nodig dat u hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, raadpleegt. Okeej k heb deze test gemaakt toen k me zwaar kut voelde, maar toch.
|
![]() |
nou ik had er een en twintig dus zwaar depri, mja dat wisten we al....trouwens een psychiator kan ook niet altijd vaststellen of je depressie hebt, je moet hier vaak zelf voor uit komen alleen dan kan je er iets aan doen, die test werkt wel als je eerlijk bent......alleen is het misschien mee rop volwassen personen gericht....misschien dat mensen van tegenwoordig zich eens meer op de jeugd moet gaan richten, wat vaak de oorzaak is van een hoog ziektecijfer....
|
![]() |
|
![]() |
uw score: 23
Uitleg Indien u 17 punten of meer scoort op deze test bent u waarschijnlijk ernstig depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is groot. Het is nodig dat u hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, raadpleegt. ![]() ![]()
|
uw score: 39
Uitleg Indien u 17 punten of meer scoort op deze test bent u waarschijnlijk ernstig depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is groot. Het is nodig dat u hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, raadpleegt. ![]()
|
Ik heb die test ook even gedaan. Is wel ERUG doorzichtig zeg. Iedereen kan begrijpen dat als je steeds de 1e invult je absoluut niet depressief bent en als je steeds de laatste invult dat je het dan juist wel bent. Door dit (onbewust) te weten worden ook je antwoorden beinvloed, denk ik. Ik moet zeggen dat ze ook wel erg snel al zeggen dat je depressief bent hoor! En zoals al eerder gezegd; het kan alleen ECHT vastgesteld worden door een psycholoog of psychiater (niet dat die mensen je zoiets vertellen zonder er naar te vragen hoor. Soms stellen ze zelfs niets vast en behandelen ze je alleen maar)
In ieder geval is 13 punten voor 13 vragen niet zo veel. Gemiddeld gezien heb je overal het 2e antwoord ingevuld. Nergens om je zorgen over te maken lijkt mij. Iedereen heeft in z'n leven wel een wat minder vrolijke periode. Ik denk dat je vooral moet luisteren naar jezelf, wat je voelt. Als je dan het idee hebt dat het echt te erg is, kun je best eerst een paar keer langs je huisarts of op school naar de psych en dan eens zien wat die mensen zeggen. Als je door zo'n test twijfelt ben je het niet, anders had je dat allang geweten.denk ik
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat houd depressief precies in? London | 19 | 18-08-2013 14:56 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap. Hoe zou jij vriendschap zo kort en bondig mogelijk beschrijven? trophus | 32 | 01-12-2007 09:20 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je Hart-Topic #50 rare kwast | 492 | 11-02-2006 21:11 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anabolen... Hornyboy | 18 | 27-03-2002 21:03 |