Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Krez schreef op 06-05-2003 @ 15:56:
ik had ook niet verwacht dat mensen het serieus zouden nemen, omdat dit toch één groot afzeik topic is. Op alle verschillende levensstijlen valt zoveel af te kraken. Ik heb respect voor iedereen die doet wat ie zelf wil en waar ie in gelooft.[/SIZE]
Ik niet. Bepaalde levensstijlen zíjn gewoon sneu en thuglife is daar één van.

Weet je wanneer je pas stoer bent? Als je in zo'n kutbuurt in Johannesburg opgroeit, maar toch een beschaafde, nette jongeman bent die een goede opleiding volgt en later succesvol zal worden. Dán heb je iets bereikt. Niet wanneer je net zoals ieder ander toegeeft aan die stoere thugs met hun bling-bling en hun wijven-neuken-mentaliteit.

Kansloze zooi
Advertentie
Oud 06-05-2003, 23:22
Verwijderd
'k zeg het niet vaak maar ik ben het stiekem toch wel eens met m'n femke adorerende naamgenoot hier
Oud 06-05-2003, 23:36
Verwijderd
Sja. Zonder arrogant over te willen komen: bepaalde dingen zijn gewoon objectief kansloos.
Oud 07-05-2003, 00:19
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-05-2003 @ 00:22:
'k zeg het niet vaak maar ik ben het stiekem toch wel eens met m'n femke adorerende naamgenoot hier
......idem hiero......
Oud 07-05-2003, 00:21
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 07-05-2003 @ 01:19:
......idem hiero......
oeh ik wis nie dat jij ook Wouter heet! *wouterhug*
Oud 07-05-2003, 10:57
Krez
Krez is offline
Citaat:
Hooligirl schreef op 06-05-2003 @ 20:03:
Krez

Gelukkig kom ik niet vaak zon ''thug'' tegen. Ik snap ze niet. Ze kleden zich ongeloofelijk lelijk en hun sieraden zijn hartstikke nep, ja die van de rappers niet dan, en dan denken ze dat ze daar stoer mee zijn? En als je langsloopt krijg je dingen naar je kop als ''Yo chick! nice ass''. Ik bedoel hoe zielig kan je doen..

ach, ik kan jou ook beoordelen op alleen je naam en je avatar al....

maar dat doe ik lekker niet

bovendien vind ik hun kleren echt MOOI

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 11:02.
Oud 07-05-2003, 11:01
Krez
Krez is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-05-2003 @ 00:18:
Ik niet. Bepaalde levensstijlen zíjn gewoon sneu en thuglife is daar één van.

Weet je wanneer je pas stoer bent? Als je in zo'n kutbuurt in Johannesburg opgroeit, maar toch een beschaafde, nette jongeman bent die een goede opleiding volgt en later succesvol zal worden. Dán heb je iets bereikt. Niet wanneer je net zoals ieder ander toegeeft aan die stoere thugs met hun bling-bling en hun wijven-neuken-mentaliteit.

Kansloze zooi
ja, daar zit wel wat in.
maar als je jong bent is dat niet stoer natuurlijk (en hij is wčl het type waar ik op val )
maar hij's nog maar 18, dat komt wel goed

hoop ik...

ow, en hij heeft geen wijven-neuken mentaliteit
Oud 07-05-2003, 12:02
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
Krez schreef op 07-05-2003 @ 11:57:
ach, ik kan jou ook beoordelen op alleen je naam en je avatar al....

maar dat doe ik lekker niet

bovendien vind ik hun kleren echt MOOI
Wtf heeft dat nou met mijn avatar en naam te maken?

Mjuh t zal wel meis...

Oud 07-05-2003, 12:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-05-2003 @ 00:36:
Sja. Zonder arrogant over te willen komen: bepaalde dingen zijn gewoon objectief kansloos.
*grijns*
Oud 07-05-2003, 14:39
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-05-2003 @ 09:35:
Zie jij The Roots met allerlei gouden kettingen om hun nek staan te springen alsof ze ADHD hebben?
Oud 07-05-2003, 15:22
AK-47
AK-47 is offline
Als je dit leest negeer dan even mijn avatar en sig .

Denk je dat die mensen het echt moeilijk hadden in die ghetto's in de VS vergeleken met de Afghanen of Irakezen? Kijk naar hun, die hebben het pas moeilijk, en dat allemaal door de VS. En kijk naar srebrenica (ik hoop dat dit goed gespeld is) daar werden al die mensen afgeslacht als dieren!

In mijn ogen zijn de Taliban en Saddam echte thugs, ze zijn criminelen (volgens de VS), hebben echte AK-47's, knallen er daar ook mensen mee neer (vat dit niet verkeerd op, ik keur dit echt niet goed en vind dit echt niet stoer ofzo) en worden gezocht door de VS en de rest van de wereld.

Maar de ultieme thug blijft toch Bin Laden met z'n WTC 9-11 aanslag, HIJ IS MISSCHIEN HET MEEST GEZOCHTE PERSOON TER WERELD, en dat vind ik toch wel wat. O ja, niet dat ik het stoer vind dat hij het meest gezochte terrorist is, maar mensen denken dat Nelly, 50 Cents enz. gevaarlijk zijn, die mensen (incl. de rappers) moesten eens naar die terroristen kijken, dat zijn pas "hardcore" thugs.

Met deze repl. wil ik zeggen dat er mensen zijn die het veel en veel moeilijker hebben dan die "brothaz" in die ghetto's. En oh ja, mensen die voor hun geloof willen doden vind ik veel en veel beter dan mensen die het stoer vinden om te doden (en dat zijn er nog een boel)!

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 15:41.
Oud 07-05-2003, 15:31
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
AK-47 schreef op 07-05-2003 @ 16:22:

Als je dit leest negeer dan even mijn avatar en sig .
je vergeet je nick..
Oud 07-05-2003, 15:50
Vinzz
Vinzz is offline
ik heb een even grote hekel aan van die lonsdale figuren als aan thug life figuren (eigenlijk aan iedereen die denkt dat ie echt cool en stoer is) ook al houd ik van hiphop ofzo
Oud 07-05-2003, 16:10
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef op 07-05-2003 @ 16:50:
ik heb een even grote hekel aan van die lonsdale figuren als aan thug life figuren (eigenlijk aan iedereen die denkt dat ie echt cool en stoer is) ook al houd ik van hiphop ofzo
ik heb ook een hekel aan mensen die stoer doen en het vaak niet eens zijn..
Oud 08-05-2003, 01:06
Verwijderd
Ik las in de Taptoe ( ) waarom Nelly nou eigenlijk de godsganse dag met een pleister op zn bakkes loopt.
Dat komt dus omdat ie vlak voor een fotoshoot " gewond" raakte tijdens een potje basketballen (bij thug nigga's basketbal je blijkbaar met je gezicht) en nah, toen die foto-shoot gepubliceerd werd dachten alle tuflaaifer" hee dat is hip, zown sesamstraat pleister op je smoel" en renden spontaan naar de apotheek voor de allernieuwste Nelly pleisters. Enniewee, Nelly vond dat natuurlijk erg leuk, dat ie voor het eerst in zn leven iets daadwerkelijk gepresteerd had, een nieuwe rage starten nog wel, en nu plakt ie zo nu en dan voor de gein weer een pleister©
op zn hoofd. Alweer een misterie ontrafeld.

Bron: Taptoe© (die ene met die vissen op de voorkant, ut staat achterin)
Oud 08-05-2003, 08:11
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
mhh ik had juist weer gelezen dat het om zn broer ofzow was...dat die in prison zit en die pleister er weer af gaat zodra die eruit is
whateverrr

maarja van die "thugs"zijn net te vergelijken met alto's, of gabbers.....je luistert naar iets en mensen van 14,15,16 etc gaan zich dan ook zo kleden, iedereen (neej niet IEDEREEN natuurlijk..)wilt bij een groep horen. maar het lijkt me niet dat ze zich echt zo voelen, maybe wat mocro's (of andere peoples) ofzow die gek zijn van tupac

En trouwens....die broeken zitten wel lekker hoor hahaha, yih casj heeft een fubu broek..ben ik nu ook meteen gangster? haha

mensen laat iedereen nou in zijn waarde, als die of die zich chill voelt in wu wear en karl kani kleding en iemand anders zich liever helemaal zwart opmaakt en luistert en kleed zaolsmensen die voor hun lol zich helemaal schminken en met nepbloed besmeuren. let them be!
Oud 08-05-2003, 08:23
Dominique24!
Dominique24! is offline
Ik vind 6 petten over elkaar heen niet lekker zitten
Oud 08-05-2003, 08:26
Dominique24!
Dominique24! is offline
Inderdaad, laat iedereen maar lekker in z´n waarde ! Als iemand denkt dat hij bij 2pac in de ghetto heeft gezeten....zij liever dan ik
Oud 08-05-2003, 08:46
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
AePiE schreef op 07-05-2003 @ 20:06:
Ik las in de Taptoe ( ) waarom Nelly nou eigenlijk de godsganse dag met een pleister op zn bakkes loopt.
Dat komt dus omdat ie vlak voor een fotoshoot " gewond" raakte tijdens een potje basketballen (bij thug nigga's basketbal je blijkbaar met je gezicht) en nah, toen die foto-shoot gepubliceerd werd dachten alle tuflaaifer" hee dat is hip, zown sesamstraat pleister op je smoel" en renden spontaan naar de apotheek voor de allernieuwste Nelly pleisters. Enniewee, Nelly vond dat natuurlijk erg leuk, dat ie voor het eerst in zn leven iets daadwerkelijk gepresteerd had, een nieuwe rage starten nog wel, en nu plakt ie zo nu en dan voor de gein weer een pleister©
op zn hoofd. Alweer een misterie ontrafeld.

Bron: Taptoe© (die ene met die vissen op de voorkant, ut staat achterin)
Creatief, maar niet waar dus. Nelly heeft een vriend die moet zitten voor een gewapende overval, en uit respect ( ) voor die vriend draagt ie die pleister.
Oud 08-05-2003, 09:24
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 02-05-2003 @ 15:06:
Waarom trekt het mensen aan om zich te willen identificeren met een dergelijke levenstijl? Wat is er precies zo 'dope' aan 'thugs'?

Waarom zou je je op deze fantasierijke(?) manier willen manifesteren in deze samenleving? Is dit hun manier van aanzien krijgen?

Ik begrijp het nog steeds niet.
ze denken dat ze op die manier stoer en indrukwekkend overkomen
Oud 08-05-2003, 12:09
Verwijderd
Bij een bepaalde groep jongens van een jaar of 14, 15 onstaat vaak de behoefte om erg te gaan lopen patsen en stoer doen, ik weet waar ik over praat want dit heb ik zelf ook gedaan, dit gedrag trekt dan weer een bepaald type meisjes aan (de zogenaamde br33z4h sl3tj3s)

Het ligt alleen weer aan je muzieksmaak op welke manier je dat stoer doen gaat uitten!
Hou je van hip hop en R'n B dan betekend dit vaak automatisch dat je overstapt naar timbaland, mecca wu wear etc etc.

Ik geloof niet dat de meeste jongeren ervoor kiezen om een thug te worden, het is gewoon zo dat gasten die stoer komen doen met een hiphop outfit thugs worden genoemd, zoals je ook players, kakkers, en sjonnies hebt.

In Nederland heeft het absoluut niks te maken met het identificeren met de amerikaanse ghetto thugs, maar idd meer met het identificeren met P. diddy en dan vooral met zijn levenstijl (chickies doekoe etc)
Oud 08-05-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 08-05-2003 @ 09:46:
Creatief, maar niet waar dus. Nelly heeft een vriend die moet zitten voor een gewapende overval, en uit respect ( ) voor die vriend draagt ie die pleister.
ik vind mijn verhaal leuker

Bovendien, de Taptoe liegt echt niet hoor!
Oud 08-05-2003, 12:59
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
AePiE schreef op 08-05-2003 @ 07:28:

Bovendien, de Taptoe liegt echt niet hoor!
God, how could I have ever doubted Taptoe's integrity...? Stupid me!
Oud 08-05-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 08-05-2003 @ 13:59:
God, how could I have ever doubted Taptoe's integrity...? Stupid me!
Precies. Bovendien klinkt een basketbal tegen je kop logischer dan uit respect een pleister opplakken....wie bedenkt dat nou?
Oud 08-05-2003, 15:33
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
thuglifestyle is net zoals als punklifestyle

het is een beetje je afzetten tegen de maatschappij, je kan het op een heel kinderachtige manier overdrijven, en mensen staren je aan en vinden je raar, en het kan allebei vervallen tot een onrealistische manier van leven

maar toch, is je puberteit een hele leuk tijd als je het als thug, of punker of whatever wil doorbrengen
Oud 08-05-2003, 19:51
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Jammer dat mensen nog steeds een bekrompen beeld hebben van hiphop en hun argumenten alleen halen van wat ze op tv zien.

Rat
Oud 09-05-2003, 00:50
Bijoux
Bijoux is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 08-05-2003 @ 20:51:
Jammer dat mensen nog steeds een bekrompen beeld hebben van hiphop en hun argumenten alleen halen van wat ze op tv zien.

Rat
Inderdaad!!!
Oud 09-05-2003, 06:03
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 08-05-2003 @ 20:51:

Rat
Leer lezen! Mensen hebben geen bekrompen beeld over hiphop dit topic gaat niet over hiphop dit beeld gaat over de trieste tuk laif shit op televisie...
Oud 09-05-2003, 08:52
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 09-05-2003 @ 07:03:
Leer lezen! Mensen hebben geen bekrompen beeld over hiphop dit topic gaat niet over hiphop dit beeld gaat over de trieste tuk laif shit op televisie...
Misschien heeft ie het niet over mensen in dit topic.. just a thought.
Oud 09-05-2003, 09:11
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
beste rat

ik zie 'thuglife' en hiphop als twee verschillende dingen, en wij hebben het hier over het eerste (wat dus ook op tv komt inderdaad)
Oud 09-05-2003, 09:16
Verwijderd
Godver wat zijn we allemaal postmodern bezig zeg.

postmodern (c) NERD
Oud 03-03-2009, 14:37
the-don
the-don is offline
veel mensen hier weten niet wat dat in houdt
thug-life betekent

T= The
H= Hate
U= U
G= Give

L= Lil
I= Infants
F= fock
E= everybody

Dus eerst begrijpe dan praten
Oud 03-03-2009, 15:39
Verwijderd
Dat heeft natuurlijk niets met thug life te maken.

Wel een tof topic natuurlijk, laat nog even open dan zal ik jullie later vanavond even vertellen hoe de vork in de steel zit.
Oud 03-03-2009, 16:19
Balthasar
Balthasar is offline
Taptoe?
Oud 03-03-2009, 19:05
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Over die vrouwen btw, die dansen niet zo gewillig om dat die gasten geld hebben en macho zijn volgens mij. In de clips is het sowieso dit: als vrouwelijke danseres is het fakking moeilijk om aan de top te komen omdat er zooveel dansers zijn, dus als je dan de kans krijgt om in een clip van één of andere bekende hiphopper te komen dan doe je dat gewoon, later kan je dan misschien een opdracht krijgen die je wel leuk vindt. Hetzelfde idee als seks hebben met je baas voor promotie of gogo danseres zijn.

En voor gewoon de meiskes die op dat soort jongens vallen, net zo goed als bij de jongens ook onzekerheid. Hij heeft status, oh als hij mij dan mooi vindt dan ben ik mooi.
Oud 03-03-2009, 19:05
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
oh het is een zwaaare up trouwens zie ik.
Oud 04-03-2009, 19:10
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline
Rock n' roll ain't gonna die
Oud 04-03-2009, 20:02
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dat heeft natuurlijk niets met thug life te maken.

Wel een tof topic natuurlijk, laat nog even open dan zal ik jullie later vanavond even vertellen hoe de vork in de steel zit.
Spannend hoor. Na 6 jaar eindelijk het antwoord.
Oud 04-03-2009, 20:12
Verwijderd
om het nog wat spannender te maken wacht ik nog even met de uitleg.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten