Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 13:37
Maurice
Maurice is offline
leuk
Oud 12-05-2003, 17:28
Parlaatje
Parlaatje is offline
het was 1 maart 2003
het was carenval en ik was een btj raar aan het doen, opeens stond daar een jongen die ik vaag kende en wel es sprak op MSN.
tijdje praten en toen opeens zei die: wat zou je doen alsk je nu ging zoene? ik zo: dat weet ik niet eerst ff uitproberen
en toen zjn we mar gelijk heel de avond door gegaan
met koninginnedag werd ik door zn vrienden naar hem gesleurd ( goh wat vond ik dat erg )
en nu mail ik elke dag met hem
xxx
Oud 12-05-2003, 17:40
Janet
Janet is offline
was achter het huis van me ex...

het was zzzooooo vies...(moest kokhalzen...)
Oud 18-05-2003, 12:54
I'm LIzARd
I'm LIzARd is offline
k was 13 en zij was 13 en we zaten in een bubbelbad... we waren wat aan het rotzooien en toen in 1 keer.. voelde goed en was lekker...
Oud 18-05-2003, 14:23
Qamra
Qamra is offline
Hmm zal ik dan ook maar weer?

Kende hem van i-net, we gingen meeten. Hij kocht een mooi kettinkje voor me en op een rustig plekje deed hij dat bij me om (nerveuzeling kreeg hem niet eens vast zo hard stond hij te shacken.. ). Nou eindelijk zat dat ding; ik stap naar hem toe en zoende hem gewoon..

Ik had problemen met mijn ademhaling en maakte een beetje veel geluid. Inmiddels heb ik nog steeds problemen met mijn ademhaling, maar nu maak ik niet van die stomme geluiden

En het was lekker...
Oud 18-05-2003, 15:04
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
uh uh 14 februari.. jaah sgattig heh? in de bios.
voor een 1e zoen was het wel goed, nu weet ik wel beter, maar toen ging het wel perfect jaah.
Oud 18-05-2003, 16:32
loona
loona is offline
Ik werd ongeduldig, ik wilde zoenen.
Zag een mooie jongen in de disco.
Zoende hem, niets speciaals.
Zal het hopelijk vergeten.
Ik heb hem nooooit meer terug gezien.
Oja, wel 2 minuten later met een ander meisje.
Ja, kutmarokkaan he?
Oud 20-05-2003, 17:24
horsepills
horsepills is offline
uberfunky
Oud 20-05-2003, 18:20
never mind
never mind is offline
eerste zoen was ehh appart... was wel zenuwachtig (had géén idee wa zoenen prcies was) beetje wasmachine eigenlijk maar wel heel speciaal zal et nooit meer vergeten

de laatste 6 á 7 maanden zijn alle zoentjes en kusjes die ik krijg héérlijk
Oud 23-05-2003, 21:41
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
1e zoen:
Ik was 12 of 13 hij was 16 en het was op ameland heel romantisch wel eigelijk aan het water in het donker en hij kon et wel goed en ik zelf weet niet of ik het goed deed

laatste zoen:
Ehhmm best wel tijdje geleden eigelijk bij een concert van green lizard was wel okee
Oud 23-05-2003, 22:15
Upke
Upke is offline
Te snel...
Oud 25-05-2003, 09:00
l00k At Me
l00k At Me is offline
Me eerste zoen was
Me eerste zoen was geweldig
Oud 25-05-2003, 15:27
Verwijderd
Mijn eerste:
Dat was toen ik in de 2e zat, had verkering met een jongen die een halve meter langer was dan ik en toen we (heel schattig) een spelletje aan het doen waren op mijn kamer toen begon hij opeens met me te zoenen - ik wist niet wat te doen en het was echt verschrikkelijk. Heb nog dagen met een blauwe lip gelopen omdat hij zo ruw was.

Mijn laatste:
Gister! En het was echt fantastisch. Jongen waar ik nu een tijdje iets mee heb en de eerste keer dat ik met hem zoende was het al heerlijk en het wordt steeds heerlijker (en verder )
Oud 25-05-2003, 16:43
alwaysgood
alwaysgood is offline
mijn eerste keer was toebn ik 12/13 was
was op scouting kamp, weet niet meer waar
maar had dus met een meisje van een ander kamp gekregen,
en toen zaten we de laatste avond voor vertrek samen op een bankje bij een vijvertje...
en toen vroeg ik of ze me wou zoenen en toen gebeurde het.

Ik schaam me er nu wel beetje voor dat ik gevraagd had of ze me wou zoenen ik zou het nu in ieder geval niet meer doen
Oud 21-06-2003, 17:14
Violently Happy
Violently Happy is offline
t was wel lekker enzo, t was wel met een ervaren jongen, maar wel de grootste klootzak van de school en dat is ook echt zo, niet alleen ik vind dat
Oud 21-06-2003, 17:52
Verwijderd
Mijn eerste zoen was tsja, hoe zeg je dat, geweldig. liep me al een tijd druk te maken, want we hadden wel wat, maar k durfde niet zo goed, en toen opeens toen hij naar huis ging gebeurde het zomaar. was niets verkeerds aan en ze worden alleen maar beter
Oud 21-06-2003, 18:42
PardonMe
PardonMe is offline
mn eerste zoen was wel een beetje klungelig, maar niet echt vies ofzo..
het kwam een beetje onverwacht, ook al had ik wel aan zien komen.. tja dit klinkt heel moeilijk, maar ik had wel verwacht dat we sooner or later zouden zoenen, maar toen die jongen me eenmaal zoende was het toch wel onverwacht..
Ik was toen 14 geloof ik
Oud 21-06-2003, 18:43
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
het was een beetje een snelle zoen terwijl we ergens in de stad waren, niet superromantisch maar het had erger gekund enzo..
Oud 21-06-2003, 20:42
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
nog niet van toepassing....

komt nog wel es........ hoop ik...
Oud 21-06-2003, 21:07
krista1988
krista1988 is offline
hey allemaal,

ik heb nog nooit gezoend maar dan ben ik ook nog maar 14 maar iedereen uit m'n klas heeft het al bij gedaan.... ben ook best bang om te zoenen.
zal ff en voorbeeld geven: ik heb verkering met een leuke jongen en voordat we kunnen zoenen maak ik het uit... jah ik weet dat het stom is maar ik was toch niet verlieft haha.
maar ik ben bang dat ik het verkeerd doe en bang dat ik opeens geen adem meer kan halen snap je? haha ik denk ook veel te veel na..

xxx
Oud 22-06-2003, 10:10
Verwijderd
1e : was de nacht van 19 op 20 januari in Alcatrazz in Delft, ik was 14 en het was vies en stom, elke keer als ik stopte duwde hij mn hoofd tegen de muur en begon weer, gadveredamme... vond die jongen ook helemaal niet leuk...

laatste : mijn laatste was woensdagnacht, en lief ...
*glimlach*

Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 10:26.
Oud 22-06-2003, 10:51
Genela
Genela is offline
28 november 1999

Cliché verhaal..

Vriendin en ik gingen samen uit en hadden de grootste lol in één of ander klein cafeetje. Die vriendin van me was al vrij ervaren op het gebied van jongens zogezegd en had al gelijk een jongen gevonden 'voor die avond' (klink wat sletterig, maar goed) Hoe dan ook, terwijl zij met die jongen bezig was kwam zijn vriend naar mij toe die er ook maar een beetje bijstond van "wat zullen we nu eens gaan doen?" Ik heb even met hem gepraat en hij was heel aardig, lekker lang en zag er niet verkeerd uit.
Die vriendin van me begon gelijk met de koppelceremonies toen ze zag dat we elkaar wel leuk vonden.
Na een tijdje sloeg hij z'n arm om me heen en had ik zoiets van 'what the heck' en toen waren we dus aan het zoenen (hij was 16, ik 13)
Was niet echt boeiend, kon echt niet begrijpen dat mensen hier zo'n gedoe van maakten, maar alles ging ook een beetje fout, zat namelijk een hele hap haren tussen

Ach ja...
Oud 22-06-2003, 13:49
Gwinnie
Gwinnie is offline
was met mijn 'basisschool-vriendje' in groep 7 of 8.

we hadden een tent opgebouwd in zijn kamer en zaten daarin met alle 'jan jans en de kinderen' 'suske en wiske' en 'sjors en sjimmie' boekjes mekaar kusjes te geven.
toen wilde hij 'echt' zoenen, maar dat durfde ik niet en toen zei hij: 'oke, ik maak 1 vinger nat en dan moet jij een vinger pakken, als je de natte pakt gaan we zoenen'

ik: 'oke...' maar goed, dat pestventje had natuurlijk al zn vingers ondergekwijld en dus pakte ik een natte....

en toen gingen we zoenen.
twas eigenlijk : mond op elkaar en draaien maar ofzo. vond t niet zo super eigenlijk. maar ook niet vreselijk smerig.
Oud 22-06-2003, 14:06
Anijs
Anijs is offline
Hmmjz, daar wilk liever niet aan denken...

Maark zalt nog een keer ophalen voor jullie..

Hij deej het egt zonder gevoel.. en veeels veeels te snel.. wasmachine zeg.. Twas egt zeer gevoelloos... Jammer.. maar kweet gelukkig nu wel wat lekker zoenen is
Oud 22-06-2003, 14:13
Get pierced
Get pierced is offline
Het was bij mij s'avonds op het strand, bij maan licht. Het was heeel romantisch, en hij kon goed zoenen.
Oud 22-06-2003, 15:19
Verwijderd
Mijn eerste zoen was een ramp.

Ik was 15 jaar en ze was mijn eerste vriendinnetje. We stonden op het perron te wachten op de trein, ik ging namelijk weer naar huis. Toen kwam de trein eraan en we stonden op. Ik wou der gewoon een kusje geven op de mond (was nog veeeeelste verlegen) maar opeens voelde ik haar tong in me.. ik wist helemaal niet wat ik moest doen. Ik probeerde met mijn tong die van haar te volgen..Ik had me ogen open.. me handen in me zak
En toen we klaar waren.. vertrok de trein voor mijn neus.

Een vriendin van haar zat vlak naast ons op een bankje.. mij uittelachen.. vanwege die hele situatie
Oud 22-06-2003, 16:47
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
3307 schreef op 22-06-2003 @ 16:19:
Mijn eerste zoen was een ramp.

En toen we klaar waren.. vertrok de trein voor mijn neus.

Een vriendin van haar zat vlak naast ons op een bankje.. mij uittelachen.. vanwege die hele situatie

ROFL!!!!!!! WAT LACHWEKKEND!!!
Oud 23-06-2003, 09:51
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Pfoe die van mij was echt heel erg dom en die relatie heeft echt kort geduurt.
Ik was ff denken 13 ofzo en de plek was onder een brug op het trappetje en beneden stonden een paar vrienden van ons. En toen zei die ik vind dat we het maar moeten doen en toen zei ik oke haha echt zo kinderachtig en toen hebben we achter mekaar 2 keer gekust....en na ongeveer 2 weken was het al uit.... dusse kort
Oud 03-07-2003, 08:42
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
tasty...
Oud 03-07-2003, 19:57
Rioto
super
Oud 03-07-2003, 20:07
Verwijderd
Voor de schuurdeur met m'n ex-vriend, we kusten elkaar en opeens stak hij zijn gehele tong in mijn mond en weigerde die eruit te halen (zie ook het topic 'slechtste zoen')
Oud 03-07-2003, 20:08
Fleur
Fleur is offline
SMERIG

t was met een vieze lelijke kneus en hij kon er ook nog eens niets van
Oud 04-07-2003, 04:16
Anonymous John
Anonymous John is offline
Het was op een bergpad, vlak in de buurt van een waterval waar we geweest waren. Ik nam het initiatief om te vragen of ik haar mocht zoenen, en haar antwoord was in mijn voordeel.

We kwijlden helemaal over elkaar heen maar het was zeker niet verkeerd.
Oud 04-07-2003, 19:08
kimmy
kimmy is offline
mijn eerste zoen was in den haag, in een park. het was met mijn 1e vriendje, ik was toen 15. we zaten daar naast elkaar, allebij best zenuwachtig. en toen trok ie mij op zun schoot. toen was ik nog zenuwachtiger en toen dacht ik, nu moet t gebeuren.. en toen zoenden we. t was best lekker.. daarna moest ik weer terug naar huis en op de terugweg was ik helemaal aan t stralen haha. thuis zaten ze echt zo van waar heeft die last van

en de keren daarna werden steeds beter
Oud 04-07-2003, 22:09
Girl87
Girl87 is offline
Wil je het echt weten? Okee dan:

Ik was 14, en had 'verkering' met een klasgenoot. We hadden min of meer afgesproken dat we gingen zoenen die dag (via msn ook nog) En toen stonden we daar een kwartier...allebei heel verlegen...en toen zei hij ook nog: zullen we dan maar. Omdat hij een kop groter was, viel ik bijna om En ik schrok me dood Jek...het ging heel snel en voelde allemaal tanden en een vieze tong enzo...ieeh...Heb me de hele dag vies gevoeld En nu ben ik bijna 16...nooit meer gezoend Durf niet...
Oud 12-07-2003, 14:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat was in de disco, een jongen die een jaar ouder was vroeg of ik een stukkie met hem wilde lopen, ik vond het best, en toen zoenden we, ik vond het helemaal niet romantisch ofsow, want hij was vet bezopen en hij stonk uit z'n waffel! En was ook nog 's opdringerig, want mijn vriendin was alleen binnen, dat vond ik eigenlijk lullig! Dus ikke wilde terug en hij tilde me allemaal terug, echt een domme gast!
Oud 12-07-2003, 18:15
langejongen
langejongen is offline
Goede herinnering aan. Ging allemaal heel snel en zou het best nog een keer over willen doen.
Oud 14-07-2003, 10:06
P&C
P&C is offline
Die van mij was op een schoolfeest met een meisje van school (die ik nooit meer spreek... en mede om de manier hoe het daarna gegaan is)

ik vond dr wel leuk en had nou ook wel is zin om te zoenen (was een 15)

t was wel lekker ofzo, maar de latere waren toch veel beter
Oud 14-07-2003, 13:19
annabegins
annabegins is offline
Citaat:
alwaysgood schreef op 25-05-2003 @ 17:43:

Ik schaam me er nu wel beetje voor dat ik gevraagd had of ze me wou zoenen ik zou het nu in ieder geval niet meer doen
nouja ik vind t nog steeds wel lief al n jongen me dat vraagt...

maarja eerste zoen
zoooooo vies! ik was 13, hij 18. waren wezen shoppen en toen we op t punt stonden weg te gaan, zoende hij ineens. blegh wasmachine effect op centrifuge stand. krijg er nog steeds rillingen van!

eerste zoen met mn eerste echte vriendje was wel lekker, denk ook liever dat dat mn eerste zoen is..

laatste zoen
oeh ook errug lekker. moest afscheid nemen van n jongen waarvan k nog nie helemaal weet of t mn vriendje is. maarja hij gaat 4 weken weg en die zoen bij t afscheid... nouja erg lekker iig
Oud 15-07-2003, 16:18
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
eerste zoen=net als zovelen met carnaval ik was 12/13 weet t niet precies

beste=ook met carnaval met een meisje dat ik al lang leuk vond maar het wou er gewoon niet van komen later ook nog verkering gekregen

laatste= 2 weken geleden in breda tijdens het uitgaan nix bijzonders maar zoenen is altijd wel leuk
Oud 15-07-2003, 17:09
Spydogez
Spydogez is offline
VERSCHRIKKELIJK SMERIG!

Ik dacht, als dit het is, hoef ik NOOIT meer te zoenen, gadverdamme!
Oud 15-07-2003, 17:53
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
eerste zoen:
eind vorig jaar (ik weet de precieze datum nog ) was dus met m'n huidige vriendin (de enige die ik ooit gehad heb). Was op haar bed Ga ik nooit vergeten, heel intiem

laatste zoen:
ehm... dat moet 22 juni voor het laatst geweest zijn (sinds toen heb ik haar nog niet weer gezien i.v.m. ruzie met haar ouders)

maar de laatste die ik me nog kan herinneren was op Wâldrock 21 juni tijdens het optreden van HIM (op een moment dat ik absoluut niet verwacht had dat ze haar tong naar binnen zou wurmen ). Ik denk dat dat de beste zoen ooit was

Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 17:58.
Oud 15-07-2003, 21:02
my_sign_of_life
my_sign_of_life is offline
Nat

Haha, de zoen niet hoor, maar het was in het zwembad.
Whoops, ik weet zijn naam niet meer, maar wel dat het een vreselijk knappe jongen was met 3 chinese tattoes op zijn been en 1 op zijn schouder.
We waren in het buitenbad en het was vreselijk warm.

Een mooie jongen, water, een heerlijk warme zon op je huid en een lekkere 1e zoen gaan goed samen
Oud 17-07-2003, 16:24
PJ
PJ is offline
vorig jaar in de herfst ergens, we kwamen terug uit de stad en toen kon ik het niet laten om met haar te tongzoenen. dat was de 1e en de enige keer, want die avond maakte ze het uit (goh, waar zou het aan liggen ).
Oud 17-07-2003, 16:49
tuttebel
tuttebel is offline
ik was 12, met mn toenmalige vriendje, we waren smoorverliefd op elkaar..
we gingen een week met elkaar, en gingen s'avonds zwemmen.
in dat zwembad heb je een soort bank van stenen, in een hoekje, erg romantisch
daar gingen we dus heen..tijdje stil..
ik vroeg: 'heb jij al eens gezoend'
hij zei: 'nee, jij?
ik zei: 'ik ook niet'

en toen zoenden we dus..het was superlief, niet zo heel speciaal lekker, maar t voelde echt magisch, omdat we smoor op elkaar waren
Oud 08-05-2005, 13:53
~NwLy~
~NwLy~ is offline
(wel wat laat maar ja )
Mijn eerste zoen was gewoon walgelijk, na het school, op de hoek van een afgelege straatje, mja, echt ni aangenaam, hij draaide er als een gek op los was echt ni leuk.
Toen was ik 13 ofzo. En vanaf dan wou ik NOOIT meer zoenen, ik dacht dat hij niks verkeert deed en dat DAT zoenen was pffffff, maar gelukkig weet ik nu beter en vind ik zoenen ZALIG Ik heb nu een vriendje dat gewoon een Super-zoener is
Oud 08-05-2005, 13:59
Verwijderd
Smerig en nat, ik deed het om te laten zien dat ik het 'wel durfde'
(ze zaten me een beetje uit te dagen)

Ik was 12.
Oud 08-05-2005, 14:03
MissN0urri
MissN0urri is offline
Nouu..een tegenvaller. Ik zag zo vaak mensen zoenen en dacht dat het dus wel iets hemels moest zijn. Nou dat was toen een flinke afknapper hoor. Nu ist wel beter
Oud 08-05-2005, 14:12
Sasbeest
Sasbeest is offline
Mijn eerste zoen was op m'n 14e. En ik vond het best romantisch. We waren alleen thuis en hadden samen net een heel romantische film gekeken.
Oud 08-05-2005, 14:32
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
~NwLy~ schreef op 08-05-2005 @ 14:53 :
(wel wat laat maar ja )
Mijn eerste zoen was gewoon walgelijk, na het school, op de hoek van een afgelege straatje, mja, echt ni aangenaam, hij draaide er als een gek op los was echt ni leuk.
Toen was ik 13 ofzo. En vanaf dan wou ik NOOIT meer zoenen, ik dacht dat hij niks verkeert deed en dat DAT zoenen was pffffff, maar gelukkig weet ik nu beter en vind ik zoenen ZALIG Ik heb nu een vriendje dat gewoon een Super-zoener is
wat een up

Regels voor berichten