Advertentie | |
|
![]() |
|
eerste zoen=net als zovelen met carnaval ik was 12/13 weet t niet precies
beste=ook met carnaval met een meisje dat ik al lang leuk vond maar het wou er gewoon niet van komen later ook nog verkering gekregen laatste= 2 weken geleden in breda tijdens het uitgaan nix bijzonders maar zoenen is altijd wel leuk
|
eerste zoen:
eind vorig jaar (ik weet de precieze datum nog ![]() ![]() laatste zoen: ehm... dat moet 22 juni voor het laatst geweest zijn (sinds toen heb ik haar nog niet weer gezien ![]() maar de laatste die ik me nog kan herinneren was op Wâldrock 21 juni tijdens het optreden van HIM ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 17:58. |
![]() |
|
![]() |
Nat
![]() Haha, de zoen niet hoor, maar het was in het zwembad. Whoops, ik weet zijn naam niet meer, maar wel dat het een vreselijk knappe jongen was met 3 chinese tattoes op zijn been en 1 op zijn schouder. We waren in het buitenbad en het was vreselijk warm. Een mooie jongen, water, een heerlijk warme zon op je huid en een lekkere 1e zoen gaan goed samen ![]()
|
ik was 12, met mn toenmalige vriendje, we waren smoorverliefd op elkaar..
we gingen een week met elkaar, en gingen s'avonds zwemmen. in dat zwembad heb je een soort bank van stenen, in een hoekje, erg romantisch ![]() daar gingen we dus heen..tijdje stil.. ik vroeg: 'heb jij al eens gezoend' hij zei: 'nee, jij? ik zei: 'ik ook niet' en toen zoenden we dus..het was superlief, niet zo heel speciaal lekker, maar t voelde echt magisch, omdat we smoor op elkaar waren ![]()
|
![]() |
(wel wat laat maar ja
![]() Mijn eerste zoen was gewoon walgelijk, na het school, op de hoek van een afgelege straatje, mja, echt ni aangenaam, hij draaide er als een gek op los ![]() ![]() ![]() Toen was ik 13 ofzo. En vanaf dan wou ik NOOIT meer zoenen, ik dacht dat hij niks verkeert deed en dat DAT zoenen was ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen H~G | 3 | 21-11-2016 15:39 | |