Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wil nog steeds niet hebben dat mies zich schuldig voelt
wel dingen kwijt ![]() bezorgd vage opmerkingen komt vandaag wat moeilijk uit woorden mensen blijven soms zo zeiken aan je hoofd stomme zusje, heeft nu msn, kan ik bij niej meer achter compu ![]() sommige mensen blijven stronteigenwijs moe was in slaap gevallen op bed ![]() hoofdpijn waarom maakt iedereen zich toch zo'n zorgen om mij?? ![]() *zucht* stomme liefde vinnut niej meer leuk heeft echt verkeerde muziek opstaan maakt vaute opmerkingen *gaapt* |
![]() |
|
Nederlands... vaag...
Latijn veel te moeilijk stress ik wou dat t over was nog een week vakantie latijn wiskunde moet slagen heeft Tijn wel interesse? geschiedenis kut... misselijk warm bad... gezichtsmasker ![]() komt wel goed hoop ik ![]() maaaaaam?
|
Verwijderd
|
jemig..
vinnut niej leuk meer klote ziekte kutleven stomme mensen! misseluk moe hoofdpijn had 8.8 voor me nederlands ![]() *zucht* hou op met dat conclusiegetrek!! wor niej goed van je!! stomme zusjes ook altijd koffie ruleert verregend met buitengym gym suckt regen suckt ben nat |
![]() |
|
Joël gezien
lief songtekst profielwerkstuk morgen kapper moe training morgen 1e 2 uur vrij ![]() ben hier niet meer zo goed in ![]() donderdag meelopen vrijdag parijs ![]() zin in zondag stappen leven gaat lekker raar wel eigenlijk ik mis je, nu al ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
met je-weet-wel-wie?? *wil ff verklaring svp... *bibbert nml nogal* goed.. mijnes dan maar moe hoofdpijn misseluk niet blij boos *denkt na* domme actie *voelt zichzelf nutteloos* loopt voor l*l op deze aardkloot *zucht* moeilijk *heeft hersenschudding door bloempje tegen hoofd van a-l* school suckt verdrietig Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 19:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- afgesloten
- opgesloten - te ver weg - grrrr. - vriezer - ik heb wel gevoelens. - watwiljehorendan - Volwassen. Hahahahahahahahahahahaha. Laat me niet lachen. Wacht. Ik ben nog niet klaar met lachen. HAHAHA! Nu wel. - complex - idioot - "Does a 154 pounds make me look fat?" - soms heb ik een grote ****hekel aan je. Meestal niet. - ik kan het niet. begrijp het nou eens. - "I'm hungry, I'm thirsty, I'm bleeding to death. Everything's fine." tracy bonham. - tot zover deze dip. terug naar de vriezer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() bonbon thee Manon ({) kut he? ik weet precies hoe je je voelt want ik had maandag precies t zelfde! godver, hij lachte zo lief stomme jongen ![]() zin in morgen wel kort zin in vrijdag leuk leventje ![]() ![]() raar heel raar maar 't leven gaat door
||
Citaat:
![]() ({) 2 you ontopic: shit een puistje ![]() ik wil suus nou wel es een keer ontmoeten maar ik moet geduld hebben ![]() jeroen bijna jarig eindelijk 16 dan ow, karin gefeli niet op verjaardag? moet ik wel/niet k**** uitnodigen en cheryl? hmm....irri rugpijn en buikpijn grom... konden mannen zelf maar eens ervaren hoe het voelt om ongesteld te zijn voordat ze commentaar leveren als; agh, je stelt je aan! *dit is een lange steekwoordenlijst* dus ik ga stoppen *wendy komt er nu pas achter dat kruimel forumbaas is ![]() -xxx-
|
|