![]() |
||
Citaat:
tis nie alleen dat misbruik. ook gepest vroeger hele tijd, verder anorexia geahd etc. zoveel redenen om mezelf te haten. dus denk je dat t ooit mogelijk is dat er een dag komt dat ik echt mezelf mag? ik bedoel: er kunnen in je jeugd dingen gebeuren waardoor je jezelf haat, maar t kan je hele leven duren voordat dat weg gaat ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*is ook gepest vroeger* Even dat pest-gedeelte weglatend... Weet je, het punt is niet dat een ander ziet wat jij hebt meegemaakt. Een ander ziet hele andere dingen dan jij. Niet alleen qua lichaam, maar lichaamstaal, gekozen spreektaal, woordkeus, enzovoorts. Dat in zijn geheel is de reden waarom het klikt met iemand of juist niet. Punt is, jij ziet hele andere dingen dan dat een ander ziet. Ik vind van mezelf ook dat "dit" en "dit" niet goed zit, maar het punt is dat die ander daar helemaal niet op hoeft af te knappen of zich eraan stoort. Sterker nog: grote kans dat de redenen waarom jij jezelf haat, onopgemerkt bij de ander passeren. *heeft het inderdaad ook over de schoonheid van binnen* Uiterlijk is maar één kleine factor (jaja, uiterlijk is het visitekaartje van iemand...maar toch), uiteindelijk telt wat binnenin zit vele malen meer.
||
Citaat:
AAaaaahh, ![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan eigenlijk wel een heel boek schrijven over wat ik kut vind aan mn lichaam |
![]() |
|||||||||||||
Verwijderd
|
@ Another Way:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
m.a.w. stel je niet zo aan ![]() |
![]() |
|
volgens mij klopt het bij mij allemaal wel een beetje...
heb soms van die dagen dat ik mezelf mega lelijk en een zombie vind maar ja gaat ook wel weer over.... mooiste van mezelf vind ik.. mn haar,mond,ogen (niet dat ze zoooooooo bijzonder zijn,maar nou ja blablabla) en lelijkste vind ik... mn buik... (heb een pigmentvlek en een litteken.. maar hoe vaak zien mensen dat nou, alleen alsk in bikini loop. maar dan heb ik er wel schijt aan.... )
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja psies.. heb gevochten enzo.. blablabla en zo super groot is ie ook weer niet hoor... neem aan dat niet jan en alleman hele tijd naar mn buik kijkt dus dan valt het ook niet zo op.
||
Citaat:
|
![]() |
ik vind mezelf niet lelijk maar ook niet knap:
ik ben namelijk klein voor mijn leeftijd, das al kut: ik ben 15 en maar 1 meter 65 of zo. ik ben ook onzeker over mijn between legs geval en ik denk echt zo van waarom heb ik gewoon geen lelijke voeten of zo da ziet toch niemand en dan wat langer of zo... maar verder ben ik wel tevreden |
![]() |
||
Citaat:
|
Ehm over mijn lichaam ben ik sowiezo heel onzeker.
Ik vind mezelf te klein qua lengte en vind dat ik erg kleine borsten heb, ik vind mn knieen erg lelijk. ( vroeger nogalk wildebras dus onder de littekens) ehm wat ik mooi aan me vind is ( en alleen omdat het vaak gezegt is begon ik het ook wel mooi te vinden) Mn platte buik en mn kont is ook wel ok.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() mensen moeten me maar nemen zoals ik ben, en als ze dat niet willen flikkeren ze toch lekker ff een eind op ![]() *heeft zegje gedaan* Amen ![]()
|
Teneerste ff een applausje aan mezelf omdt ik alles gelezen heb
![]() Mn lengte vind ik wel ok. 1m 85 ongeveer... En dat terwijl ik altijd (tot niet eens zo lang geleden)een klein onderdeurtje ben geweest... Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nogal laat begon aan lichamelijke puberteit... Waar ik nu nog steeds nog niet helemaal doorheen ben, wat ik overigens niet echt erg vind maar ben vrijwel onbehaard... Ik hoef me nooit te scheren nog, alleen 1x in week lichte snor groei, haar groei onder oksel is niet zow heel erg lang geleden begonnen en is nog steeds weinig en amper behaarde benen en armen (iig niet te zien omdat het nog licht is). Schaamhaar kwam BTW oowk laat maar dat is inmiddels geen probleem meer (ook al is het nou niet echt heewl veel) Dit hierboven zit ik zelf niet echt mee (niet meer tenminste), maar blijft vervelend als er opmerkingen over gemaakt worden en als je vrienden heb die juist heel gauw begonnen met lichamelijke pubertijd... Om maar ff mn lijstje af te maken waar ik redelijk tevreden mee ben: Mn haar, erg donker en dik en vind ik persoonlijk mooier als dat dunne blonde haar, nadeeltje is echter wel dat ik vaak naar de kapper moet want als het ff iets te lang word ziet het er weer totaal niet meer uit. Verder heb ik bruine ogen, heb ik altijd wel redelijk mooi gevonden, al ben ik daarin volgens mij de enige ![]() Ik kan eten wat ik wil maar dik word ik niet en over pukkels heb ik ook niet te klagen want dat is 1x in het jaar dat er 1 te zien is ![]() Maar dat is tegelijk een nadeel, want ik vind dat ik te dun ben. en daarmee is er meteen een einde gekomen een mn "positieve" lijstje. ![]() Dan heb ik het over mn beuk, borstkas en armen (benen zijn wel beetj ok). Het word tijd voor sportschool en dat ga ik dan oowk doen binnenkort. Hoop alleen niet dat ik daardoor nog dunner word. ![]() ![]() ![]() Verder heb ik niet bepaald mooi gezicht, en heb ik niet echt wallen maar tekend het wel heel snel bij mij. Maarja fotomodel hoef ik nou ook weer niet te zijn ![]() ik zou oowk wel handig vinden als ik iets minder stijve hark was, smooth bewegingen maken is wel kel namelijk ![]() Ik vind mezelf dus wel lelijk, maar ik walg cker niet van mezelf, zou toch waat zijn als ik dat moest gaan doen slechts vanwege suckend uiterlijk, want ben wel weer heewl erg Lievig ![]() ![]() Ben vroeger vaak gepest, kreeg ik lichtelijk minderwaardigheids complex, ging geleidelijk weg, ben nu alleen nog maar onzeker als ik een meisje erg leuk vind. Ga ik weer over van alles nadenken en dat is niet kewl. Normaal gesproken denk ik nu gewooon schijttttttttttttt ![]() wel leuk zo een zeik maar raak op je jezelf topic ![]() Das nu genoeg geweest... mzzol en de groeten aan gijsgans!!! ![]()
||
Citaat:
|
nou ik wil niet zeggen dat ik er hartstikke blij mee ben, maar denk niet dat ik mag klagen.. Ik was graag wat forser geweest, maar ach een mens kan niet alles hebben.. Voor de rest heb ik een hartstikke gemakkelijk lichaam: een keer per maand onder de zonnebank houdt me diep donkerbruin (
![]() Een dingetje waar ik trots op ben: mn buikje ![]() Een dingetje wat ik lelijk vind: pigmentvlekken op mn kont ![]() Genesis |
![]() |
|
![]() |
Ik vind mijn lichaam soms mooi en soms niet.
Ik ben klein: 1.55. Ik vind mijn lichaam wel sterk verbeterd sinds ik aan atletiek doe, veel strakker, komt omdat ik een soort rare aanleg heb voor spieren, als ik een hele korte tijd veel meetrain, dan ben ik echt een heel stuk gespierder, maar ik moet het dan ook wel onderhouden. Ik vind opzich wel dat ik nu op kan houden met gespierd worden, want ik wil geen kerel worden. IK heb ook vrij kleine borsten, maar omdat ik klein ben, en vrij slank is het wel in verhouding allemaal. Ik ben redelijk tevreden, ik zou wel iets langer willen zijn, maar dat was het wel.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 14:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Neee... ik vind mijn lichaam NIET mooi!!!!
Er zijn wel bepaalde dingen waar ik wel een beetje tevreden mee ben, maar als ik dat dan ben, dan vind ik altijd wel iets om weer ontevreden over te worden, dus dat schiet niet op. Ik: Ben klein (1.62m) maar da's nog niet zo'n drama, vind mezelf te dik (54/55 kilo) dat ik dat nog vind, komt ook omdat ik erg lang een eetprobleem heb gehad en daar nog niet (helemaal) van af ben. Het wordt wel beter. Mijn kont en mijn benen zijn(/vind ik) te dik. Ik heb ook een rond gezicht, maar da's gewoon de vorm. Kan ik afvallen wat ik wil, maar dat blijft. (heb ik soms nog wel moeite mee, mja) Voor de rest valt mijn gezicht best mee... Mijn borsten zijn te groot (cup D) en NIET mooi! Absoluut niet. Daar schaam ik me voor... (ga het dus ook niet in details eh.. uitleggen) Mja.. 'k vind mezelf dus niet mooi ![]() En oh ja; 'k ben sinds euh.. 5 minuten lid van 't forum. lees al een tijdje mee en vanaf vandaag ga ik jullie vervelen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kweennie, ik ben wel tevreden over mn lichaam.. alleen me buikspieren zie je na die winter bijna niet meer en ik heb wat moedervlekken. Ik ben 1.92 lang, 89 kilo en ik ben vrij breed en gespierd van mezelf, en toch vrij weinig vet.. alleen die rotkop erop he haha (kijk in de current fototopic voor fotows)
|
![]() |
Ik vind mezelf te klein
![]() Ik ben maar ongeveer 1,75 ![]() Is er geen manier om langer te worden ![]() ![]() Vele zullen wel zeggen dat 1,75 niet zo erg is, maar de meeste meisjes zijn tegenwoordig zo lang (vooral als ze hakken aanhebben) dat ze echt makkelijk de 1,80 halen ![]() Maarja....er zijn natuurlijk ook jongens van mijn leeftijd die nog kleiner zijn dan mij, maar dat zijn er heeel weinig, de meeste zijn ongeveer 1,85 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan kun je met dansen heerlijk je hoofd tegen haar boezem aanvleien. Daar vallen we voor als een blok. 1.75 is groot zat.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben jij wel zo tevreden met je lichaam? DreamQueen | 54 | 16-01-2005 22:37 | |
Seksualiteit |
Jij en jouw seksualiteit Verwijderd | 27 | 28-10-2004 13:43 | |
Seksualiteit |
lichamen...? mooi/lelijk...belangrijk of niet! sherine | 45 | 30-03-2003 22:43 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn bleke lichaam [verhaal] The one who I am | 6 | 29-08-2002 23:16 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 10:29 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |