Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 12:34
knijtert!
knijtert! is offline
Waarom zijn er zoveel mannen er trots op dat hun vriendin het niet hoeft te slikken?

Zo het niet een beetj raar zijn als je zou zeggen.. gewoon slikken kreng
Oud 20-05-2003, 12:42
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 16-05-2003 @ 23:23:
Doe mij maar liever een biertje
Witbiertjuh?
Oud 20-05-2003, 13:59
Verwijderd
Nou, mijn sperma smaakt ontzettend lekker. Vind ik, vinden meer
Het is dat het idee zo ranzig is, maar volgens mij zou het het best goed doen op brood. Misschien leuk voor een wegrestaurant. 'In een ruk een boterham'. 'Wip gerust even langs'. 'Er is geen ruk aan'.
Enfin, ik vind het ontzettend geil als ze het gewoon doorslikt, maar de meisjes denken er helaas niet altijd hetzelfde over dus maken ze het af met de hand ofzo. Errug jammer
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 14:22
jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
19-05-2003 16:39. Ricky-Boy zei:
Josfan wat ben jij een watje!! vrouwen mogen jou zuigen en slikken en jij bent gewoon een schande voor de man man.
En hoe oud ben jij??? Als je goed gelezen hebt hoeven vrouwen dat voor mij niet te doen als ze dat niet willen. ALs ik iets niet wil doe ik het ook niet... En jij noemt mij een schande voor de man??? Je hebt zelf nog niet eens haar op je piel man...
Oud 20-05-2003, 14:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
jos-fan schreef op 20-05-2003 @ 14:22:
En hoe oud ben jij??? Als je goed gelezen hebt hoeven vrouwen dat voor mij niet te doen als ze dat niet willen. ALs ik iets niet wil doe ik het ook niet... En jij noemt mij een schande voor de man??? Je hebt zelf nog niet eens haar op je piel man...
Neehee, snap dat dan! mannen moeten stoer zijn en dingen zeggen als 'zuigen kreng, tis geen praatpaal!' en 'Slikken kreng, tis geen accuzuur!'

Jij begrijpt er ook niets van
Oud 20-05-2003, 14:53
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-05-2003 @ 15:50:
Neehee, snap dat dan! mannen moeten stoer zijn en dingen zeggen als 'zuigen kreng, tis geen praatpaal!' en 'Slikken kreng, tis geen accuzuur!'

Jij begrijpt er ook niets van
Daar kan mijn vriend dus een voorbeeld aannemen. Die vindt ook dat ik moet slikken (naja vindt hij t lekkerst) en die quotes hierboven staan in zijn sig
Oud 20-05-2003, 17:21
jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
Stoer...
Oud 20-05-2003, 18:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
jos-fan schreef op 20-05-2003 @ 17:21:
Stoer...
daar gaat het toch om? mannen moeten stoer zijn/doen anders horen ze er niet bij.
Oud 20-05-2003, 19:02
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 20-05-2003 @ 15:53:
Daar kan mijn vriend dus een voorbeeld aannemen. Die vindt ook dat ik moet slikken (naja vindt hij t lekkerst) en die quotes hierboven staan in zijn sig
Hij voelt er niets van als jij hem wel in je mond laat spuiten maar het vervolgens niet doorslikt, maar gewoon uitspuugt. Doekje!
Oud 20-05-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 20-05-2003 @ 20:02:
Hij voelt er niets van als jij hem wel in je mond laat spuiten maar het vervolgens niet doorslikt, maar gewoon uitspuugt. Doekje!
stom idee hoor, maar dan heb je het toch al in je mond, en kun je het dan niet net zo goed meteen doorslikken
Ik kom nooit klaar in mijn vriendin d'r mond...Just a thought...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 19:16
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef op 20-05-2003 @ 20:09:
stom idee hoor, maar dan heb je het toch al in je mond, en kun je het dan niet net zo goed meteen doorslikken
Had jij dat als kind nooit, als je moeder iets op tafel had gezet wat je niet lustte, dat je het gewoon niet wegkreeg, omdat op een of andere manier het doorslikken gepaard ging met kokhalzen, maar je het wel prima in je mond kon houden.

Dat is het mechanisme. Het is psychisch.

En dan is er nog een fysieke component: de substantie is wat kleverig, dus er blijft veel hangen onderweg naar beneden. Je hebt nog heel lang een nasmaak. En het is een beetje een enge substantie, het is wat slijmerig.
Oud 22-05-2003, 00:15
harrie84
harrie84 is offline
nou... dat is per dag verschillend!
Oud 22-05-2003, 02:36
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kan op zich wel. Heb ik geen problemen mee. Maar het is zo a-geil als je vriendin (of wat dan ook) opeens uitgebreid haar mond gaat wassen enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 07:15
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jah hij voelt er ook niks van, maar hij vindt t idee zo geil
Oud 22-05-2003, 07:52
Verwijderd
Als je het langzaam en met een opwindende blik uit je mond laat druipen, vindt-ie dat dan niet geil?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 10:31
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-05-2003 @ 08:52:
Als je het langzaam en met een opwindende blik uit je mond laat druipen, vindt-ie dat dan niet geil?
He jakkes, volgens mij ziet dat er heel smerig uit!! Ik heb t wel eens aan hem gegeven door te zoenen en dan sperma in zijn mond te laten druipen...
Oud 22-05-2003, 10:58
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 20-05-2003 @ 13:42:
Witbiertjuh?
hoegaarden is wel lekker maar geen witbier zoals ie in american pie 1 voorkomt daas toch iets te eh wit
Oud 22-05-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef op 20-05-2003 @ 20:09:
Dat doet mij denken aan tandpasta doorslikken. Om het in je mond te hebben is niet zo'n ramp, maar het moet niet naar beneden, daar krijg je kokhalsneigingen van. Denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 22-05-2003 @ 11:31:
He jakkes, volgens mij ziet dat er heel smerig uit!! Ik heb t wel eens aan hem gegeven door te zoenen en dan sperma in zijn mond te laten druipen...
Als hij dat ook geil vindt, vooral doen. Recycling!
Oud 22-05-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 22-05-2003 @ 14:03:
nee, snowballing is de term.... (lijkt mij nix though)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:31
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-05-2003 @ 14:03:
de ultieme recycling

soms kan het wel opwindend zijn omdat zij het dus eerst in haar mind had weet niet waarom

anyway niet te vaak..
Oud 22-05-2003, 15:12
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 22-05-2003 @ 15:31:
de ultieme recycling

soms kan het wel opwindend zijn omdat zij het dus eerst in haar mind had weet niet waarom

anyway niet te vaak..
Ja, 't ligt zo zwaar op de maag he?
Oud 22-05-2003, 15:15
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-05-2003 @ 16:12:
Ja, 't ligt zo zwaar op de maag he?
Tss. En wij moeten wel alles slikken maar als we t elke keer dat we pijpen alles in de mond van de jongens willen doen vinden ze dat niet goed. Zeker een ranzig idee ofzo?
Ik zou t er nie mee eens zijn hoor poesie
Oud 06-06-2003, 11:54
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
M'n eigen sperma? Nooit geproefd Van de mensen van wie ik het wel geproefd heb smaakte het niet vies maar ook niet zalig ofzo. Gewoon het idee van slikken vind ik opwindend.
Oud 06-06-2003, 12:28
Hanzel
Hanzel is offline
RESPECT voor de mannen hier die het eens proeven!

Ik vind het naar zoutzeewater met garnalen smaken..
Het moeilijkste van slikken is dat je diepik ergens achter in je keel hebt hangen en dan komt er een keer dat uit en dan verslik je je half....of helemaal
Is nog best wel een kunstje om dat fatsoenlijk te doen...
Oud 09-06-2003, 16:46
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
*vind dit een erg leuk topic*
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:18
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
SaGA schreef op 14-05-2003 @ 17:55:
In "een sexvraag voor de heren" was de vraag of mannen het nu zo opwindend vinden als de vrouwen hun sperma doorslikken... Nu rees bij verschillende mensen de vraag "hoe smaakt sperma uberhaubt?". Ik vond het wel een ineteressant experiment en heb het dan ook geprobeert (ik hoefde niet te werken vandaag dus had alsnog de tijd )

Mijn ervaring:

Het is niet super smerig ofzo, het idee is een beetje eng, maar het smaakt heel zacht en een beetje zoet/zout achtig. Het is vrijwel smaakloos. Het was wel interessant om te weten hoe het is, maar het is wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar

Nu wil ik ook weten wat jullie ervaringen zijn
ook hoe je et formuleerd

*puke*
Oud 09-06-2003, 21:43
goale
goale is offline
heej allemaal ik heb het wel eens gepreoft en ik vind het niet vies, het smaakt eigelijk nergens naar. altijd als ik supergeil ben zeg ik veel meer dingen dan die ik ook doe, bv zeg ik als ik het over haar borsten spuit dat ik het dan ga aflikken maar als ik dan gekomen ben wil ik het niet meer! herkent iemand dit???
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:11
tjeu
tjeu is offline
Dat herken ik wel. Ik heb namelijk al aan het begin van dit topic geroepen dat ik het ook zou proberen, maar elke keer nadat ik was klaargekomen was de geilheid ook meteen verdwenen. Het heeft dus even geduurd, maar ik heb het toch gedaan. Voorvocht heb ik wel eens geproefd, maar het echte kwakkie nooit. Ik vond het niet heel erg vies, maar het is inderdaad een beetje zoetig en smaakloos, en bij grote hoeveelheden (wat bij mij het geval was) behoorlijk kleverig in je keel. Ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens weer probeer, maar dan moet de geilheid wel behoorlijk aanwezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:37
Bartjuh
Bartjuh is offline
Ik vind het niet smerig smaken ofzo.

Meestal is het gewoon zoet, maar het wil ook wel eens bitter smaken ...
Oud 12-06-2003, 11:47
ajaccio
ajaccio is offline
mn tanden zitten vast haha
Oud 14-06-2003, 18:08
lune
lune is offline
Citaat:
SaGA schreef op 14-05-2003 @ 17:55:
In "een sexvraag voor de heren" was de vraag of mannen het nu zo opwindend vinden als de vrouwen hun sperma doorslikken... Nu rees bij verschillende mensen de vraag "hoe smaakt sperma uberhaubt?". Ik vond het wel een ineteressant experiment en heb het dan ook geprobeert (ik hoefde niet te werken vandaag dus had alsnog de tijd )

Mijn ervaring:

Het is niet super smerig ofzo, het idee is een beetje eng, maar het smaakt heel zacht en een beetje zoet/zout achtig. Het is vrijwel smaakloos. Het was wel interessant om te weten hoe het is, maar het is wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar

Nu wil ik ook weten wat jullie ervaringen zijn
sperma smaakt toch bij iedereen andersen hangt af van hoe goedslecht je eet
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 18:28
psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:
azaziël schreef op 15-05-2003 @ 00:13:
*kauwt nog*

en als je wil dat je vriendin het doet,dan moet je het op zn minst ook zelf geproefd hebben...en ja,de hele lading
Oud 16-06-2003, 00:50
Evil creature
Evil creature is offline
uhm... ikzelf heb het nooit geproefd, sorry.

Maar ik heb wel ooit is ergens gehoord of gelezen dat het naar gepofte kastanje smaakt.

Ik denk alleen dat je beter kunt zeggen; gepofte kastanje smaakt naar sperma. Want sperma wordt vaker genuttigd en is dus wat bekender.
Oud 17-06-2003, 23:06
Yoghurtz
Yoghurtz is offline
Nou ik heb t al een paar keer geproefd (van mezelf en van mn vriend) en vind het best wel lekker!
Maar het verschilt egt wel per keer. Als je heel lang niet klaargekomen bent is het minder...
Oud 18-06-2003, 00:05
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Maar het verschilt egt wel per keer.
Hehehe als je asperges eet gaat je plas toch ook anders ruiken... misschien als je een bepaald iets hebt gegeten gaat dat er ook anders van smaken.... lol @ topic btw
Oud 18-06-2003, 00:08
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
goale schreef op 09-06-2003 @ 22:43:
heej allemaal ik heb het wel eens gepreoft en ik vind het niet vies, het smaakt eigelijk nergens naar. altijd als ik supergeil ben zeg ik veel meer dingen dan die ik ook doe, bv zeg ik als ik het over haar borsten spuit dat ik het dan ga aflikken maar als ik dan gekomen ben wil ik het niet meer! herkent iemand dit???
WHAHAHA ja me 2.... ik heb dat altijd als ik seks heb met me vriendin en dan denk ik ook zulke dingen maar als ik klaagekomen ben dan is het net alsof je ineens heel a-seksueel bent en dan denk ik terug aan dat soort dingen en dan denk ik gadverdamme hoe heb ik dát kunnen denken
Oud 18-06-2003, 11:10
MrNobody
MrNobody is offline
Het smaakt naar zeewater zonder zout
Oud 20-06-2003, 19:15
Boyzy
Boyzy is offline
Ik vind mijn sperma niet vies, maar af en toe wordt k er wel misselijk van
Oud 20-06-2003, 21:49
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 22-05-2003 @ 11:31:
Jeps, snowballen zoals ze dat noemen.

Ook wel eens gedaan, nergens moeite mee, alleen wel raar als je even daarna hoest en je haalt je keel op, is dit nou slijm of sperma?
Oud 20-06-2003, 22:26
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Naar aanleiding van een vroegere uitspraak...

Je gaat als chef-kok toch ook niet eerst een verfijnde roomsaus prepareren om het vervolgens zelf op te likken?

Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 22:28
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Cerberus Rvo schreef op 20-06-2003 @ 23:26:
Naar aanleiding van een vroegere uitspraak...

Je gaat als chef-kok toch ook niet eerst een verfijnde roomsaus prepareren om het vervolgens zelf op te likken?
Ja, lekker voor over de sla!

"Schat! Kan jij me de slasaus even aangeven?"

"Wacht, ik klop hem even op!"

Oud 20-06-2003, 22:30
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Citaat:
Soullar schreef op 20-06-2003 @ 23:28:
Ja, lekker voor over de sla!

"Schat! Kan jij me de slasaus even aangeven?"

"Wacht, ik klop hem even op!"

Er komt niets uit? "Neen, je moet er ook even aan zuigen"