Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens, ze stappen vanzelf in als je stil gaat staan je hoeft niet perse te toeteren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb hem overigens wel degelijk uitgespeeld, alleen niet 100% completion ![]()
|
Offtopic: *zucht* ik ben niet achterlijk... hmm ik bedoelde waar GTA voor stond, en dat het grote autodiefstal betekend wist ik nog wel
anyway ff ontopic dan: VC valt mij enorm tegen en ik vond het te makkelijk (ckur de rampages) in vergelijking met GTA III. beetje jammer allemaal
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Echt super. En ook handig om soms van politie af te komen want je springt gewoon over een hek heen ![]()
||
Citaat:
Ik heb er ook enorm lang op zitten te rotzooien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maargoed, ik begon 't vliegen met die dingen onder de knie te krijgen... echter gaat ie soms gewoon als een baksteen richting aarde. Hoort dat zo, of doe ik iets verkeerd? :> ik laat de gasknop nooit los.. maar toch knalt ie soms zomaar tewater.
||
Citaat:
![]() De missies die gewoon 100 niet lukken zijn trouwens echt kut, dan heb je gewoon geen zin meer in t spel |
![]() |
||
Citaat:
dan kun je racen in de hotring voor geld, het is echt zo een race van 25 autos tegen elkaar, en iedereen beukt elkaar ![]()
||
Citaat:
![]() hotring is dus die race bloodring moet je checkpoints verzamelen om tijd te winnen en boven de limiet komen, terwijl er 15 auto's tegen je aan rammen ![]() dirtring moet je met een Sanchez-motor over hindernissen heen en checkpoints verzamelen Je kan zien welk spel/missie er gespeeld wordt aan de uithangborden die voor het stadion hangen.
|
Verwijderd
|
Heb het spel gisteren uitgespeeld, dat wil zeggen alle missies. Ben nu even alle auto's aan het verzamelen voor de showroom. Het lukt me echter niet om een Idaho te vinden, iemand enig idee hoe dat merk eruitziet..?
Overigens apart dat je, als je de missies allemaal hebt gedaan, je pas op ong. 55% completed zit, zóveel geheime dingen zijn er nou toch ook weer niet? |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je die van omhoog altijd ingedrukt houd, gaat je vliegtuigje proberen idd. recht omhoog te vliegen; verliest die snelheid en dan stort je naar beneden. Die moet je dus NIET continue ingedrukt houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan zal 't nu wel lukken..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Alg] Beeldscherm valt uit tijdens spelen spel. LamMuH_EiKoL | 15 | 30-01-2006 01:23 | |
Games |
Grand Theft Auto - San Andreas - II Gornetsnoaker | 500 | 01-07-2005 23:33 | |
Games |
[GTA:San Andreas] Het grote topic deel 2 DG | 1 | 15-01-2005 21:23 | |
Games |
Thief Deadly Shadows freyk | 122 | 10-08-2004 11:54 |