Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Uhm, ik wil niet vervelend doen hoor, maar iedereen zegt toch altijd "wees jezelf?" Sommige mensen zijn gewoon zichzelf als ze zulke kleren dragen. Iedereen schijnt altijd zo goed te weten dat je jezelf moet zijn, maar waarom zijn er dan nog zoveel mensen die op elkaar lijken?
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar weet er ff geen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Aepie? Een wat-is-decadentie-cursus zou geen kwaad kunnen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kinderachtig topic. Moet iedereen elkaar nou gaan uitschelden?
En hee, kakkers en altos zijn ook zichzelf. En je kunt nog zó jezelf zijn, dan ben je nog in te delen in een groepje. En ja, mensen zijn wél kuddedieren. Ik heb geen mening over kakkers of altos, ik ken uit beide groepen aardige, neutrale en vervelende mensen. Ik ken trouwens ook uit beide groepen stinkende en lekker ruikende mensen, mocht iemand daar nog over willen beginnen. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet ut nie hoor, maar ik geloof dat iedereen hier toch wel behoorlijk volwassen is of niet??
Waarom dan deze eeuwig durende discussies, die totaal niets opleveren??? Laat iedereen toch lekker in zijn/haar waarde, en kijk eerst es naar jezelf voordat je oordeelt over een ander... Er zijn altijd mensen die opvattingen/kleren of wat dan ook hebben waar jij het niet mee eens bent! Deal with it, want je kan er toch geen flikker aan veranderen! Dusss... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 12:48. |
![]() |
||
Citaat:
Ben ik het helemaal mee eens. Ik draag zelf wel veel RL en Tommy enzow, maar Kakker wil k no way zijn, die kleren gaan gewoon veel langer mee... ![]() *heeft op dit moment voor 600 euro kleding aan ![]()
|
![]() |
'balletjes'; Meestal zijn het mensen die zich heel wat voelen door polo's te dragen, halflang haar met een golfje (kapper=te duur), en kraagje omhoog te doen. Mensen die aan dit 'patroon' voldoen zijn 7/10 geen kakkers of rijke personen, maar mensen die erbij willen horen en gewoon 'bal' willen zijn. Wat betreft alto's; 9 van de 10 volgen op vrij hoog niveau onderwijs en hebben schijt aan de rest qua kledingpatroon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |