Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Muahahah domme sukkel, dit bewijst maar weer eens hoe domme kortzichtige foute conclusies je trekt, je kent me niet eens dom mens, ik rook zelfs niet eens, dus kijk eerst maar naar jezelf ipv met superscheve zinnen te komen die nergens op slaan en dat weet je zelf ook best(mag ik dan hopen voor je!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, misschien moet t maar als verplicht boek worden gelezen he in het onderwijs ![]() Misschein dat hij dan volgens jou niet voor racisme staat, maar iig wel voor discriminatie en ook dat is fout. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() je zegt zelf al dat je genoeg mensen kent die blowen, nou en dan mi jervan beschuldigen dat ik blow ofzo, whaha, en bovendien zit ik te blowen ofzo omdat ik niet rook? whahaha niets nuttigers bedenken? ![]() moet je horen wie t zegt, Jouw conclusie dat ik blow slaat wel ergens op? hahahaha ach ja joh, ik ook hoor, reageer zelf op dingen waar je iets vanaf weet en kom niet met domme conclusies over mensen die je niet kent. dat is dan pech he |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alsof jij alle partijprogrammas hebt gelezen en wel weet waar je t over hebt als je over andere partijen praat, dus lul niet zo zwak. pff, als jij niet ziet hoe hij discrimineert dan weet ik t ook niet meer hoor, bekijk t maar, misschien dat je er over een paar jaar achterkomt als die partij uit elkaar ligt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
juist ja ![]() ik kan t wel uitleggen, de vraag is alleen of ik t wel wil voor jou, aangezien je toch tot nu toe nog zo scheel bent om dat niet gezien te hebben, heb ik me ernstige twijfels of het nut heeft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voorbeeld? proest, toennet was het nog een aansporing, daarvoor een beschuldiging en nu een voorbeeld? whaha ![]() idd, dat zei ik ook niet, alleen jouw conclusie om te zeggen dat ik blow slaat totaal nergens op. alsof jij t land regeert ofzo ![]() live your life ![]() ga je maar es afvragen wie ermee begon met die beschuldiging he nu zeg je dus eigenlijk dat je iets van mij afweet, nou sorry, maar dan zit je behoorlijk mis, pech voor je |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
QUOTE]Dutchy15 schreef: juist ja ![]() Voorbeelden? ik kan t wel uitleggen, de vraag is alleen of ik t wel wil voor jou, aangezien je toch tot nu toe nog zo scheel bent om dat niet gezien te hebben, heb ik me ernstige twijfels of het nut heeft ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|