Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 12:09
jeanine
jeanine is offline
okay...daar gaan we weer...zou maar weer s naar het laks bellen...allemaal he...ik vond het echt moeilijk....en werd verdomme weer gestoord door geluiden van buitenaf!!!!

damn zo ga ik dus NIET slagen
Oud 20-05-2003, 12:28
Sjaan
Sjaan is offline
VWO --> Moeilijk en lang.....
Hóóóóp zoo dat ik een 4,3 heb.... Anders ga ik flippennn!!!!
Oud 20-05-2003, 12:30
Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Sjaan schreef op 20-05-2003 @ 13:28:
VWO --> Moeilijk en lang.....
Hóóóóp zoo dat ik een 4,3 heb.... Anders ga ik flippennn!!!!
Ja, lang was het zeker!!! Echt minder, ik moet een 5.6 hebben
Oud 20-05-2003, 12:34
BendeBen
BendeBen is offline
wooow tyfus

ik heb max een 5.9 (ik heb ook een 5.9 nodig voor een 6)

d8 dat ik m best aardig had gemaakt

kan/moet je klagen als ie te moeilijk is?
heb best aardig geleerd en dan nog zo lullig gemaakt, lijkt me niet fris...
en hoe moet je klagen dan?
Oud 20-05-2003, 13:01
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 20-05-2003 @ 12:10:

Weet iemand t antwoord op de allereerste vraag, waarom de bolsjewieken een kleine groep waren?
De sociaal-democraten (marxistische groepering) waren in 1903 gesplitst in mensjewieken (meerderheid) en bolsjewieken (minderheid, geloof ik). De mensjewieken vonden dat Rusland nog niet rijp was voor een marxistische revolutie, omdat er te weinig arbeiders waren. Zij wilden een geleidelijke overgang naar een marxistische samenleving.
En de bolsjewieken wilden in 1 keer doorstoten van de tsaristische dictatuur naar de communistische heilstaat. Dit zou dan alleen kunnen op een gewelddadige manier. Het doel zou dan alle middelen heiligen.

Lenin was van de bolsjewieken.
En gaf er niets om dat er vrede gesloten was met Duitsland in 1917. De mensjewieken en sociaal revolutionairen wilden geen vrede met die duitsers, want het zou delen van Rusland in duitse handen laten.

En toen kwamen de bolsjewieken aan de macht

Ik denk eigenlijk persoonlijk dat de bolsjewieken duidelijk in de minderheid waren, omdat zij een gewelddadige revolutie wilden en het merendeel af wilde wachten en een geleidelijke overgang prefereerden.
Binnen de sociaal-democraten, weliswaar.

Want je had ook nog de liberalen en de sociaal-revolutionairen.

---

Ben benieuwd wat het echte antwoord is
Oud 20-05-2003, 13:02
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
Mensen, hou er wel rekening mee dat veel antwoorden die jij hebt maar niet overeenkomen met het antwoordmodel toch goed zijn. Niet gelijk flippen dus. En bovendien, het laks is vrij nuteloos, ze registreren alle klachten wel maar in al die jaren is het gewoon nog NOOIT voorgekomen dat cijfers daardoor veranderden. Dus...
Oud 20-05-2003, 14:10
tinkle
tinkle is offline
nou ligt de site van t laks er al weer af.... zucht... ja zo komen natuurlijk lang niet alle klachten binnen.. da's wel slim..... maar minder voor ons!
Oud 20-05-2003, 17:18
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
misssarcasmm schreef op 20-05-2003 @ 14:02:
Mensen, hou er wel rekening mee dat veel antwoorden die jij hebt maar niet overeenkomen met het antwoordmodel toch goed zijn. Niet gelijk flippen dus. En bovendien, het laks is vrij nuteloos, ze registreren alle klachten wel maar in al die jaren is het gewoon nog NOOIT voorgekomen dat cijfers daardoor veranderden. Dus...
Ohjawel.
Dankzij geklaag over het eindexamen van Wiskunde A voor VWO een paar jaar terug, kreeg ik een halve punt (als ik het me goed herinner) hoger, met het gevolg dat ik dus er zeker van was dat ik zou slagen. Anders zou deze erg kritiek zijn.

KLAGEN heeft dus nut!

Regels voor berichten