Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() mn vriendin is dr vet goed in, heeft een 3.1-3.6!!! ![]() nog meer klachten? please, ga naar t laks, help ons en jezelf!! ![]() http://www.laks.nl zo, en good luck to y'all... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
links (groen vak met witte letters) kun je van alles kiezen, zit ook cijfers berekenen tussen... maareuh... JIJ hebt wel een voldoende hoor! ![]() |
![]() |
|
ok: ik heb nog niet kunne klage bij LAKS omdat de site plat ligt.
Het examen begon met berekeningen, wat ik behoorlijk irritant vond. Ik ben helemaal niet goed in berekeningen, met een examen hoor je juist met een instekertje te beginne. Ik von dat examen te moeilijk vragen stelden;er moest heel veel gedaan worden voor een vraag, wat veel tijd in beslag nam. Daardoor kwam ik tijdgebrek en heb iig 3 vragen moet overslaan, en vooral de laatste vragen moeten afraffelen. ![]() ![]() KLOTE EXAMEN ![]() ![]()
||
Citaat:
Jah,volgens mij net wel. dat vroeg ik me ook af. maar bij de correctiemodellen staat als antwoord op vragen van "geef aan of het juist of onjuist is" staat alleen "juist" of "onjuist', en dat heb ik ook ingevuld. duz.. denk ut wel
|
Diepe, diepe zucht...
voor economie tussen de 4.5 en 5.2... moest een 4.7 dus is nog afwachten ![]() dus moet ik frans wel voldoende halen terwijl ik daar ook al niet zo goed in ben, snik ![]() WHAAAA klote examenz!!!!!!!
||
Citaat:
Ja, maar waarom staat er dan onder de antwoorden bij die juist/onjuist-vragen in het correctiemodel niet: "indien geen juiste verklaring.. berekening.. geen punten toekennen". dat staat namelijk wel onder andere vragen waar wιl een berekening nodig was. ![]() Edit: SORRY! ik lees je antwoord te snel, verkeerd... je bedoelt waarschijnlijk hetzelfde als ik ![]()
|
![]() |
Het ging opzich best wel lekker... vragen waren niet al te moeilijk..
Maar sommige vragen ![]() En het was sommige vragen niet echt duidelijk wat nu wel en niet moest. Moet minimaal een 5 halen, ben ik geslaagd ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja idd ik zat daar dus ook mee de vraagstelling vond ik ook heel vaag dus heel vaak lezen voordat ik et snapte neemt erg veel tijd in beslag heb 6 vragen dus niet kunnen maken ![]() ![]() duss ik ga maar ff klagen
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het antwoord op vraag 12 een btje vaag. Volgens mij klopt de redenering niet met het antwoord (of ik snap er nix van). Maar zonder die punten heb ik ook al tussen de 7 en de 7,5 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maareh heel veel vonden hem ook moeilijk. ik niet iig. Maar ik had dan ook totaal geen druk. Ik hoefde toch maar een 3,2 te halen. Maargoed dan moet je het nog wel doen.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
yaaay! ik heb een 4, nog wat gehaald!
en ik moest minimaal een 3.2 halen!!! okay dan! en dat terwijl ik pas vanochtend half 11 tot half 1 beetje de stof zat door te lezen van 2 lesbrieven en een paar blz c&p (inkomen niet gedaan) whoeoeoeoeoe! nu ak nog goed maken! en duits een 2 voor halen en ik ben geslaagd! hoop ik! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maja...............met heeeeeeel veel mazzel haal ik economie net die 5,4 ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Stukje in de NRC over Eco 1,2 VWO:
Economen weer boos ROTTERDAM, 21 MEI. Het wil maar niet lukken met het vwo-examen economie. Voor het derde achtereenvolgende jaar zijn zes hoogleraren economie, verbonden aan verschillende universiteiten, na beoordeling van het examen hoogst ontevreden. Dat schrijven ze vandaag op het forum van kennisnet, de internetverbinding voor scholen. Het examen is veel minder leuk dan de voorafgaande jaren en er wordt ook minder naar economische inzichten gevraagd. Maar het ergst zijn de fouten die in het examen staan, vinden F. den Butter, E. Van Damme, H. van Ees, C. van Ewijk, A. Heertje en R. Schφmdorff. Zo wordt de leerling bij opgave 4 geacht te weten wat ons 'ons nationaal spaarsaldo' is. Maar dit, zo schrijven de hoogleraren is geen officieel begrip. Opgave 7 is het ergst. In deze 'draak van een opgave' op het terrein van het geldwezen, komen verschillende fouten voor. Heertje: ,,Het is onvoorstelbaar na alle suggesties die we hebben gedaan dat er toch weer heel elementaire fouten in staan.'' De hoogleraren hebben inmiddels een brief gestuurd aan de Cevo, die bepaalt hoe de eindexamens eruit moeten zien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[HAVO] Duits en Economie, Hoe ging het? JVV079 | 5 | 17-05-2014 18:11 | |
Eindexamens 2014 |
[VWO] Economie mr_awesome | 1 | 16-05-2014 21:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Eindexamens 2003 |
pri en secundaire inkomensverdeling xearo | 1 | 21-05-2003 20:51 | |
Eindexamens 2003 |
economie: hoe ging het? stickybandit | 46 | 19-05-2003 17:41 |