Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 17:06
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
tekenen ging trouwens wel goed!!
en nederlands.. tja...
ik moest een 4.9 halen voor een 5.5!!
ik zit tussen de 4.7 en de 5.2!!
hopelijk heb ik gescoord op de samenvatting!!
ik zie wel hoe ak, duits en engels gaan!
engels zal wel redelijk gaan!
leraar verwacht van mij ongeveer 7.5! ik ben al blij met een 6!!
Oud 21-05-2003, 17:17
IrishKevin
IrishKevin is offline
Ik heb heel vaak een andere berekening maar ik kom bij bijvoorbeeld vraag 6 op 95 procent??? en hun op 94,3 ik snap dat niet.... maarja gs en eco verneukt de rest goed doen gaat ik wel slagen....
Oud 21-05-2003, 17:24
Verwijderd
wat een KUT examen

tussen de 4.7 en 5.2 en natuurlijk moest ik een 5.4 halen

dus dat wordt herkansing
Oud 21-05-2003, 17:26
xx
xx is offline
ec1 van Havo was echt te moeilijk!!!!! ik heb ook waarschijnlijk tussen de 3,6 en de 4,1

en weet iemand ook of je punten krijgt als je alleen de berekening goed hebt?

xx
Oud 21-05-2003, 17:27
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Eco 1 voor havo ging kut, ik heb waarschijnlijk een 4.7 ofzo, en ik moest minimaal een 5.5 halen voor een voldoende...........
Oud 21-05-2003, 17:28
IrishKevin
IrishKevin is offline
Kan iemand mij vertellen dat als je 35 punten hebt wat je dan hebt?? waar haalt iedereen die score lijstjes vandaan die kan ik ook nergens vinden??
Oud 21-05-2003, 17:30
megas
megas is offline
dat was echt TE moeilijk! (economie1 heb ik het over nu..) ik stond er wel goed voor, moest een 4.4. halen, en mn cijfer zit tussen de 4.0 en 4.5!
mn vriendin is dr vet goed in, heeft een 3.1-3.6!!!

nog meer klachten?

please, ga naar t laks, help ons en jezelf!!

http://www.laks.nl

zo, en good luck to y'all...
Oud 21-05-2003, 17:31
smacks
smacks is offline
ik had 13 punten... is niet slecht he?!?!

tussen de 2,6 en 3,1 dus ik baal toch wel een beetje....
Oud 21-05-2003, 17:32
megas
megas is offline
Citaat:
IrishKevin schreef op 21-05-2003 @ 18:28:
Kan iemand mij vertellen dat als je 35 punten hebt wat je dan hebt?? waar haalt iedereen die score lijstjes vandaan die kan ik ook nergens vinden??
http://www.examen.nl

links (groen vak met witte letters) kun je van alles kiezen, zit ook cijfers berekenen tussen... maareuh... JIJ hebt wel een voldoende hoor!
Oud 21-05-2003, 17:34
Pla
Pla is offline
Nou... makkelijk was anders vond ik (1,2)
Maar ik zit tussen de 5.0 en de 5.5 en ik had een 4.8 nodig.. Dus ik zit wel goed
Maar toch voelt het niet helemaal okeej..
Oud 21-05-2003, 17:35
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
wat ik me afvraag he. bij vragen als; is de export groter of kleiner? en je vult alleen groter of kleiner in, zonder uitleg.

is dat dan een punt of niet?

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 17:37.
Oud 21-05-2003, 17:44
simple creed
simple creed is offline
nee aart das geen punt... stond op de voorkant dat je dan geen punten kreeg.

Ik heb ongelooflijk streng nagekeken en ik heb tussen de 8,1 en de 8,6 op economie12

jeuh geslaagd
Oud 21-05-2003, 17:54
Verwijderd
(havo eco1)

ik vond het te doen, ik was halverwege en dacht: hey ik snap het redelijk. Ik had het heel moeilijk verwacht en aangezien geschiedenis gisteren bagger ging had ik al waanideeλn dat ik ging zakken...

maar dit is ongeveer een 6, gaat prima dus

ik vond het makkelijker dan het (proef) examen van vorig jaar...
Oud 21-05-2003, 18:04
Pla
Pla is offline
Citaat:
simple creed schreef op 21-05-2003 @ 18:44:
nee aart das geen punt... stond op de voorkant dat je dan geen punten kreeg.

Ik heb ongelooflijk streng nagekeken en ik heb tussen de 8,1 en de 8,6 op economie12

jeuh geslaagd
Teering wat een goed cijfer
Oud 21-05-2003, 18:05
Pla
Pla is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 21-05-2003 @ 18:35:
wat ik me afvraag he. bij vragen als; is de export groter of kleiner? en je vult alleen groter of kleiner in, zonder uitleg.

Ligt eraan.. Als er bij de vraag stond; "verklaar dit" dan niet,... Of misschien 1puntje, maar dan zou ik er niet van uit gaan..
Als er niets achterstond heb je gewoon de volle aantal punten..
Als je het goede antwoord gaf dan..
Oud 21-05-2003, 18:06
sans plomb
sans plomb is offline
ok: ik heb nog niet kunne klage bij LAKS omdat de site plat ligt.
Het examen begon met berekeningen, wat ik behoorlijk irritant vond. Ik ben helemaal niet goed in berekeningen, met een examen hoor je juist met een instekertje te beginne. Ik von dat examen te moeilijk vragen stelden;er moest heel veel gedaan worden voor een vraag, wat veel tijd in beslag nam. Daardoor kwam ik tijdgebrek en heb iig 3 vragen moet overslaan, en vooral de laatste vragen moeten afraffelen. Ik kan me hier best kwaad over maken.In twee woorden:

KLOTE EXAMEN
Oud 21-05-2003, 18:10
smilodon
smilodon is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 21-05-2003 @ 18:35:

Jah,volgens mij net wel. dat vroeg ik me ook af. maar bij de correctiemodellen staat als antwoord op vragen van "geef aan of het juist of onjuist is" staat alleen "juist" of "onjuist', en dat heb ik ook ingevuld. duz.. denk ut wel
Oud 21-05-2003, 18:13
simple creed
simple creed is offline
voor op het examen staat:

Als bij een vraag een verklaring, uitleg of berekening gevraagd wordt, worden aan het antwoord geen punten toegekend als deze verklaring, uitleg of berekening ontbreekt
Oud 21-05-2003, 18:15
smilodon
smilodon is offline
Diepe, diepe zucht...

voor economie tussen de 4.5 en 5.2... moest een 4.7 dus is nog afwachten en geschiedenis moest ik ee. 4.1 en zit ik tussen de 3.4 en 4.2....

dus moet ik frans wel voldoende halen terwijl ik daar ook al niet zo goed in ben, snik

WHAAAA klote examenz!!!!!!!
Oud 21-05-2003, 18:18
smilodon
smilodon is offline
Citaat:
simple creed schreef op 21-05-2003 @ 19:13:
voor op het examen staat:

Als bij een vraag een verklaring, uitleg of berekening gevraagd wordt, worden aan het antwoord geen punten toegekend als deze verklaring, uitleg of berekening ontbreekt

Ja, maar waarom staat er dan onder de antwoorden bij die juist/onjuist-vragen in het correctiemodel niet: "indien geen juiste verklaring.. berekening.. geen punten toekennen".
dat staat namelijk wel onder andere vragen waar wιl een berekening nodig was.

Edit: SORRY! ik lees je antwoord te snel, verkeerd... je bedoelt waarschijnlijk hetzelfde als ik
Oud 21-05-2003, 18:20
Flasher
Flasher is offline
Het ging opzich best wel lekker... vragen waren niet al te moeilijk..
Maar sommige vragen ... ik heb echt wel 3 of 4 keer de vraag over moeten lezen..toen begon het pas te dagen.

En het was sommige vragen niet echt duidelijk wat nu wel en niet moest.

Moet minimaal een 5 halen, ben ik geslaagd
Oud 21-05-2003, 18:53
heropsychodream
heropsychodream is offline
Gelukkig tussen de 6,1 en 6,6... Het viel me echt mee, dit kon ik echt gebruiken.

Zelfvertrouwen en slagingskansen + 100
Oud 21-05-2003, 18:54
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
smilodon schreef op 21-05-2003 @ 19:18:
Ja, maar waarom staat er dan onder de antwoorden bij die juist/onjuist-vragen in het correctiemodel niet: "indien geen juiste verklaring.. berekening.. geen punten toekennen".
dat staat namelijk wel onder andere vragen waar wιl een berekening nodig was. [/COLOR]

Edit: SORRY! ik lees je antwoord te snel, verkeerd... je bedoelt waarschijnlijk hetzelfde als ik
het komt er gewoon op neer dat je bij alle antwoorden die je hebt een verklaring moet hebben. Omdat je alles moest verklaren
Oud 21-05-2003, 19:03
lil_jj
lil_jj is offline
Citaat:
D!82 schreef op 21-05-2003 @ 19:06:
ok: ik heb nog niet kunne klage bij LAKS omdat de site plat ligt.
Het examen begon met berekeningen, wat ik behoorlijk irritant vond. Ik ben helemaal niet goed in berekeningen, met een examen hoor je juist met een instekertje te beginne. Ik von dat examen te moeilijk vragen stelden;er moest heel veel gedaan worden voor een vraag, wat veel tijd in beslag nam. Daardoor kwam ik tijdgebrek en heb iig 3 vragen moet overslaan, en vooral de laatste vragen moeten afraffelen. Ik kan me hier best kwaad over maken.In twee woorden:

KLOTE EXAMEN

Ja idd ik zat daar dus ook mee de vraagstelling vond ik ook heel vaag dus heel vaak lezen voordat ik et snapte neemt erg veel tijd in beslag heb 6 vragen dus niet kunnen maken ik vond dat we er wel wat meer tijd voor hadden mogen krijgen
duss ik ga maar ff klagen
Oud 21-05-2003, 19:05
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik vond het een schande dat economie 1,2 zo makkelijk was, en zo dacht ongeveer mijn hele klas erover...

ik zit tussen de 7,9 en 8.6

wel redelijk gemaakt dus...

ik moest een 5.1 halen...

me = happy
Oud 21-05-2003, 19:15
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
Braakdraak schreef op 21-05-2003 @ 17:10:
Niemand wist die vraag bij mij uit de klas. Oftewel: eventjes LAKS bellen

Maar nu een ander vraag: ligt het aan mij of staan er verkeerde antwoorden op de site van www.eindexamen.nl voor het vak economie 1,2 [HAVO]?
Niemand ik vond die vraag niet zo moeilijk, gewoon ff logisch nadenken.

Ik vind het antwoord op vraag 12 een btje vaag. Volgens mij klopt de redenering niet met het antwoord (of ik snap er nix van). Maar zonder die punten heb ik ook al tussen de 7 en de 7,5
Oud 21-05-2003, 19:38
zeep007
zeep007 is offline
Economie 1

Ik vond het een vet makkelijk examen, maar ik heb toch veel fouten gemaakt

Ik dacht dat ik alles wist, maar dat blijkt dus niet zo te zijn,
Toch heb ik wel een 5 of hoger en ik had maar een 3,6 nodig, dus dat zit wel goed.
Oud 21-05-2003, 21:07
Angelx86
Angelx86 is offline
whaha ik heb gewoon een 3
Mu eerste 5 op mu eindlijst..NIET NOG 1 PLZ!

xXx
Oud 21-05-2003, 21:25
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef op 21-05-2003 @ 20:05:
ik vond het een schande dat economie 1,2 zo makkelijk was, en zo dacht ongeveer mijn hele klas erover...

ik zit tussen de 7,9 en 8.6

wel redelijk gemaakt dus...

ik moest een 5.1 halen...

me = happy
ik vond het ook heel makkelijk. Ik heb met heel streng nakijken nog minimaal een 8,1

maareh heel veel vonden hem ook moeilijk. ik niet iig. Maar ik had dan ook totaal geen druk. Ik hoefde toch maar een 3,2 te halen.

Maargoed dan moet je het nog wel doen....
Oud 21-05-2003, 21:52
NielZ
NielZ is offline
Ik had voor me laatste tentamen een 9.8, dus ik had er wel een beetje verwachtingen van...
Niet dus.
Ik hoop/schat rond een 6.
Oud 21-05-2003, 23:21
Verwijderd
yaaay! ik heb een 4, nog wat gehaald!
en ik moest minimaal een 3.2 halen!!! okay dan! en dat terwijl ik pas vanochtend half 11 tot half 1 beetje de stof zat door te lezen van 2 lesbrieven en een paar blz c&p (inkomen niet gedaan)

whoeoeoeoeoe! nu ak nog goed maken! en duits een 2 voor halen en ik ben geslaagd! hoop ik!
Oud 22-05-2003, 07:40
ethanol
ethanol is offline
Het laks werkt weer dus iedereen die voor economie nog geen klacht heeft ingedient snel doen he.
Oud 22-05-2003, 08:39
0°~ginny~°0
0°~ginny~°0 is offline
Moest een 4.2 halen voor een 6, heb tussen de 4 en 4.5... aaaaaaaah zit ik dus tot 13 juni in de stress of ik een her moet maken of niet!
Oud 22-05-2003, 09:14
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
0°~ginny~°0 schreef op 22-05-2003 @ 09:39:
Moest een 4.2 halen voor een 6, heb tussen de 4 en 4.5... aaaaaaaah zit ik dus tot 13 juni in de stress of ik een her moet maken of niet!
12 juni hoor

maja...............met heeeeeeel veel mazzel haal ik economie net die 5,4
Oud 22-05-2003, 11:20
Verwijderd
Stukje in de NRC over Eco 1,2 VWO:

Economen weer boos

ROTTERDAM, 21 MEI. Het wil maar niet lukken met het vwo-examen economie. Voor het derde achtereenvolgende jaar zijn zes hoogleraren economie, verbonden aan verschillende universiteiten, na beoordeling van het examen hoogst ontevreden. Dat schrijven ze vandaag op het forum van kennisnet, de internetverbinding voor scholen.

Het examen is veel minder leuk dan de voorafgaande jaren en er wordt ook minder naar economische inzichten gevraagd. Maar het ergst zijn de fouten die in het examen staan, vinden F. den Butter, E. Van Damme, H. van Ees, C. van Ewijk, A. Heertje en R. Schφmdorff. Zo wordt de leerling bij opgave 4 geacht te weten wat ons 'ons nationaal spaarsaldo' is. Maar dit, zo schrijven de hoogleraren is geen officieel begrip. Opgave 7 is het ergst. In
deze 'draak van een opgave' op het terrein van het geldwezen, komen verschillende fouten voor. Heertje: ,,Het is onvoorstelbaar na alle suggesties die we hebben gedaan dat er toch weer heel elementaire fouten in staan.'' De hoogleraren hebben inmiddels een brief gestuurd aan de Cevo, die bepaalt hoe de eindexamens eruit moeten zien.

Oud 22-05-2003, 11:56
drea
drea is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-05-2003 @ 12:20:
Stukje in de NRC over Eco 1,2 VWO:
(...) Het examen is veel minder leuk dan de voorafgaande jaren (...)
Een examen is nooit 'leuk'.

Regels voor berichten