Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als je naar de vorige verkiezingen kijkt waar de LPF als grootste winnaar eruit kwam en de regering in ging... dan zou je idd kunnen zeggen dat deze keer de PvdA de regering in had kunnen gaan als gevolg van hun winst... maar er moet wel overeenstemming zijn... anders zit een regering er niet lang... en er moet nu daadkrachtig opgetreden worden...
Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 10:12. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En denk toch echt wel dat de zwakkeren er beter vanaf waren gekomen, of iig de rijken er minder goed vanaf. Ook al is t misschien niet veel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb t nu over de PvdA zoals die nu is. Niet erg links meer, maar je moet ook reeel blijven met je standpunten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Atje85 schreef op 29-05-2003 @ 19:44:
Dat kwam omdat onder Paars de PvdA zich te veel liet lijden door de VVD, dat is een grote fout van de pvda geweest toen. En daardoor kon Pim lekker spugen op links. Maar ik heb t nu over de PvdA zoals die nu is. Niet erg links meer, maar je moet ook reeel blijven met je standpunten. Nu ja, wat is reëel? Ik vind de standpunten van GroenLinks reëel, en Kubstudent die van de VVD, en BARON die van de LPF om maar wat te noemen. |
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]Che Guevara schreef op 29-05-2003 @ 19:48:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je komt ongeveer uit van 60 zetels (ik weet niet precies maar dit is ook niet genoeg, alhoewel in de laaste peilingen CDA wel meer dan 10 zetels moet inleveren aan de PVDA en SP ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
(On)gewenste coalities Verwijderd | 73 | 17-09-2012 18:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spanje laat duizenden illegalen toe. Verwijderd | 65 | 08-02-2005 22:03 |