Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja, hij wordt nu wel geaccepteerd alleen hij verzend niks ![]() terwijl andere files wel gewoon worden verzonden ![]() |
![]() |
|
hmm, maf. Heb ik trouwens wel soms, dat ik van een bot niks ontvang. Kan ook aan de bot liggen...maar goed, ik heb altijd dcc ignore op off staan, en hij slikt alles
||
Citaat:
![]() Nou, ik heb tot nu toe alleen de echte versie van St. Anger gehoord, en ik ben blij dat het niet meer zo zoetsappig is als Load en Reload. Trouwens, de cd is de 5e al uit. Hoi hoi hoi. ![]()
||
Citaat:
|
ff c/p sfv bestand
01-metallica-frantic-mvp.mp3 ea0b0d30 02-metallica-st_anger-mvp.mp3 34a0408c 03-metallica-some_kind_of_monster-mvp.mp3 badc92e1 04-metallica-dirty_window-mvp.mp3 5f134ac8 05-metallica-invisible_kid-mvp.mp3 3dd24192 06-metallica-my_world-mvp.mp3 3b3031e5 07-metallica-shoot_me_again-mvp.mp3 6a79f791 08-metallica-sweet_amber-mvp.mp3 e1e0a04d 09-metallica-the_unnamed_feeling-mvp.mp3 0b2ac528 10-metallica-purify-mvp.mp3 7a3c3d58 11-metallica-all_within_my_hands-mvp.mp3 51ff206f
|
ik heb hem nu 2 keer geluisterd, en t is idd geen makkelijke kost. De nummers zijn wat jammatig, en eigenlijk af en toe iets te lang terwijl ze voor de riffs die er in zitten wel wat korter hadden mogen duren.
![]() James doet wel nieuwe dingen met zang, en de muziek is wat steviger/rauwer maar het is wel onmiskenbaar metallica. Ik denk dat de produktie vooral wennen is, maar wel een beetje vreemde sound voor dit soort muziek. Had wat compacter mogen klinken.
|
Der zitten weinig momenten in waarop je denkt.... ha NU WORD ER GERAGD.... ik heb een beetje een klacht die mensen vaak op dream theater hebben. De drum en de gitaar lijken hun eigen liedjes te spelen en er word doorheen gezongen
![]() heeft weinig samenhang, het klinkt wel leuk maar ik heb geen creeping death momenten gehoord waarvan ik zeg WOW ![]()
|
![]() |
Ik heb er nog niks van gehoord, maar als ik zo jullie meingen lees, denk ik haast dat de hele band ieder voor zich een solo-tje aan het opvoeren is ... (verbeter me als ik het fout heb ..)
Maar ga hem wel kopen denk ik (ja ik een cd kopen ... ![]() wanneer kwam die nou ? de een zegt 12 de ander 9 en weer anderen zeggen 5 juni !! ![]() ![]()
||
Citaat:
www.launch.com kun je de clip vinden. Ik weet niet of de link het doet, maar anders heb je hier direct de clip van st anger. http://rd.yahoo.com/launch/promotion...oo.com/video/? Niet fake. Er komt geloof ik wel eerst een stukje voor. van t een of andere.. maar daarna verschijnt daadwerkelijk de vid. Ik vinnem wel gaaf. Jammer dat die huftertjes allemaal fakezooi sharen bij kazaa etc. Als iemand een link heeft naar de echte mp3's zou fijn zijn.
Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 17:32. |
![]() |
||
Citaat:
er zitten geen solo's in en et is meteen numetal maargoed.. kheb cd es beluisterd, tis in elk geval flink wennen sommige nummers klinken zeker goed, maar op een of andere is et allemaal net niet
|
![]() |
Dat was leuk thuiskomen vandaag, kreeg van me vriendin meteen St. Anger in m'n handen gedrukt ...
Heb hem nu 2 keer geluisterd, het klinkt niet slecht en niet metallica... Het valt me inderdaad op dat ze nogal hard 'hi-hatten' ja ... Maar ja, denk wel dat ik eraan kan wennen ..
||
Citaat:
![]() na paar geluisterd te hebben word de cd beter, sommige stukken zijn wel iets te langdradig maar voor de rest ben ik tevree, zoals net erges gezegd werd "de spelvreugde is terug"
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vreemde muzieklijnen, (te) harde hihats, weinig solo's, James die.. bijna irritant 'zingt' *?*..
Bij vlagen klinkt 't leuk, maar over 't algemeen vind ik 't maar chaotisch en te gehaast overkomen. Die snareless snare van Lars vind ik trouwens wel charmant. Na de hele CD 2x luisteren ben ik tot de conclusie gekomen dat 't niet het album is geworden waar ik op gehoopt had. Het wil nogal moeilijk het oor in, daar waar nummers als The Four Horsemen als gesneden koek 't oor in rollen zonder in te boeten aan genialiteit. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|