Advertentie | |
|
![]() |
|
Je noemt geen namen?
Maar doet wel vrolijk mijn tekst quoten... ![]() Code:
spsup 17M - Lid gepost op 31-05-2003 @ 01:59 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Jean-Paul schreef op 30-05-2003 @ 10:46: Nog zo een: LoNSDA(p)le: NSDAP Lonsdale: Laat ons Nederlanders Samen De Alloctonen Langzaam Executeren -------------------------------------------------------------------------------- Sukkel Lonsdale is een engels merk dus die laatste kan al helemaal niet zo zijn dat zo is en dat NSDAP tja dat is gewoon toeval ik drag LONSDALE gewoon maar ben geen racist en je kan zeggen wat je wil maar ik blijf het dragen klaar en als iemand iets over te ouwehoeren heeft moet die dat maar gewoon zeggen... ---------------------------------------------------------------------------------- ![]() ![]()
|
ohh wat walgelijk!! Ik snap niet dat mensen dat kunnen doen...
zeker niet na het zien van die film!! Die film schokte mij ook zeker.. maar ik dacht juist ''hoe kan het toch dat mensen elkaar zulke dingen aandoen!?'' en ik vind het nou niet echt een inspiratiebron voor zulke dingen.. sommige mensen zijn echt ziek!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Had eigenlijk wel verwacht dat ooit op zo'n idee zouden komen.
Verder waar ik meer boos over maak, is dat er nog meer van zulke dingen gebeurd zijn, om op beestachtige manieren te doden of te vernederen en bij deze zaken lagen straffen of helemaal geen straffen te geven. ik noem er een paar Duitsland Berlijn turks jongentje dood gemarteld in een zwembad door NEO Nazi's. Belgische militairen vervelen zich in Zaire en gaan daarom maar kinderen boven een hoog vuur te houden. Zuid Afrikanen vernederen zwarte afrikanen door honden op ze los te laten en toe te juichen. De belgische nieuws doet me het meest kwaad omdat geen van deze militairen zijn vervolgd het stond gewoon op een tape.
||
Citaat:
![]() Hou dat sukkol dan ook ff voor je... ![]()
||
Citaat:
Herstel: Een paar Zuid-Afrikaanse politie-agenten... (nu niet alle blanke Zuid-Afrikanen over 1 kam scheren als beulen)
||
Citaat:
![]() Ik gaf alleen aan, wat ze er al niet allemaal van maken...
||
Citaat:
Het vreemdste vind ik nog wel dat het juist de intellectuelen,de denkers, zijn die zich het meest druk maken over negatieve gevoelens. Jammer dat ze niet snappen dat deze zogenaamd onethische straffen toch echt wel beter zijn om het doel van straf te bereiken-mits je een goed voorbeeld stelt en jezelf niet voordoet als een regering die macht en macht alone wilt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gevangenis helpt geen zier. Mensen gaan echt niet nadenken over wat ze doen als ze de hele tijd hun hoofd opvullen met endorfine mbv de TV. een uur lang pure angst helpt beter. vanuit westers denken zeker onproportioneel, maarja wanneer is iets ethisch en wanneer niet? vanuit islamisme is het niet onproportioneel omdat iedereen zo geconditioneerd word dat stelen slecht is, dat je er van op aan kan dat degenen die het toch doen dan ook echt de meeste slechten zijn. (hoewel afrika natuurlijk niet islamitisch is ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|